رفتن به مطلب

ارائه PS4 و XBOX720 با چیپهای AMD.


Recommended Posts

طبق نظر سایت IGN به احتمال زیاد PS4 احتمالا با AMD's A8-3850 APU و چیپست گرافیک Radeon HD 7670 پایه گذاری خواهد شد. این با توجه به مشخصات این APU از چهار هسته 2.9 گیگاهرتزی همراه با گرافیک داخلی 6550D می باشد که APU در راستای یک VGA 7670 کار خواهد کرد. این کنسول از DirectX11 پشتیبانی خواهد کرد.

اما XBOX720 با یک HD 6670 مجهز خواهد شد که این چیپست گرافیکی توانایی اجرایی بازی هایی مثل crysis2 و mertro2033 را با کمترین کفیت در ریزولیشن 1080P در حدود 30 فریم دارد.

منبع سایت: Tomshardware.com

http://www.tomshardw...rbis,15247.html

اگر نهایتا این دوکنسول با AMD قرار داد ببندند و از چیپهای این کمپانی استفاده کنند بازار کارت های گرافیکی به نفع AMD خواهد شد اما در کل من خودم یه مقداری تعجب کردم از این خبر هرچند که منبع اصلی قابل اعتماد هست. دوستان نظرشون را در این مورد بگن.

مترجم: خودم :p

ویرایش شده توسط Cyrus-the-great
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من که اصلا فکر نکنم همچین چیزی باشه و تا نبینم باور نمی کنم دیگه که ایندو از چه قطعاتی تشکیل می شوند!

که مثلا کرایسیس و مترو رو بیاد اینجوری.... کرایسیس یه شروع و زنگ خطری بود برای گرافیک تو بازی ها که باعث بشه دستگاه قدرتمندی برای نسل بعد در اختیارمون قرار بدن نه این که همون هارو هم بزور دوباره اجرا کنه!

پلی 3 و ایکس باکس 360 در هنگام اغاز بفروش، با قدرت پی سی رقابت می کرد و در حال حاضر هم باید بگونه ای باشند که از قدرت گرافیکی پی سی کم نیارن... من که روی خرید یکیشون حساب کردم البته اگه واقعا شاهکار باشه و گرنه ارزش نداره همین پی سی خودمو بازم آپگرید میکنم!

ویرایش شده توسط nima2007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منطقی هست تنها شرکتی که می تونه CPU و GPU قدرتمند رو با هم تولید کنه AMD است. چیزی که کنسول می خواد هماهنگیه که تنها با AMD

بدست میاد. نکته دیگه اینکه ای ام دی ارزون تر از بقیه محصولاتش رو میده و این به نفعشون هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

احتمالا سیاست جدید کمپانی های کنسول سازی ارائه کنسول های آینده با قیمت پایین به جای کنسول قوی و گرانقیمت خواهد بود تا سود خودشون رو با تعداد فروش بیشتر تامین بکنن. که البته این باز هم به ضرر pc گیمر ها خواهد بود. چون بازی ها برای کنسول های ضعیف طراحی خواهند شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز خبر اخراج 10000 کارمند شرکت سونی را شنیدم که می تونه تائیدی باشه به استفاده از این چیپ ها در کنسولهای جدید.

چون این مطلب نشان دهنده بحران حاد مالی هست ه سونی 4 ساله داره باهاش دست و پنجه نرم می کنه بنابراین نمی تونه ریسک کنه که فروش کنسولش را بیاره پائین و مجبور هست به هر نحوی که شده تعادلی بین قیمت و کیفیت و فروش برقرار کنه که نهخایتا به نفع فروش و سود کمپانی تمام شه. شنیدن این حرفها واسه کمپانی بزرگی مثل سونی ناراحت کننده هست واقعا.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...