رفتن به مطلب

مشکل اتصال مودم (حل شد)


HiKa
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همه.

دوستان من یه مودم TP-LINK 8901n دارم ک چند سالیه دارم ازش استفاده میکنم.

مدتی پیش بخاطر مشکلی، مودم رو ریست کردم تا به تنظیمات کارخانه برگرده. 

اما حالا بصورت پیشفرض وای فای این مودم رمز داره و من نمیتونم به صورت بیسیم بهش متصل بشم. از کابل هم استفاده میکنم هیچ اتفاقی نمیفته و اصلا به سیستم وصل نمیشه.

هر ۴ خروجی پشت مودم رو با ۳ تا کابل و دوتا سیستم تست کردم ولی باز هم وصل نمیشه.

حتی دکمه wps هم نداره تا با اون وصل بشم به مودم و با نرم افزار هایی مثل androdumpper هم وصل نمیشه.

زیر مودم یه پین ۸ رقمی نوشته که چه توی wps و چه توی رمز ورودی میزنم، وصل نمیشه.

یه راهی پیشنهاد بدید تا بتونم به مودم وصل بشم و کانفیگش کنم! مودم همه چیزش سالمه و فقط بخاطر اینکه با کابل نمیتونم بهش وصل بشم بلااستفاده شده!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی با کابل وصل میشید چه ایپی میگیره سیستم ؟

 

https://www.fing.com/products/fing-desktop

از این ابزار میتونید استفاده کنید برای پیدا کردن مودم روی شبکه وقتی با کابل وصل هستید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

همون کد هشت رقمی زیر بارکد (زیر مودم) پسورد wi-fi مودم هست...

اگر قبول نمیکنه ممکنه اعداد رو فارسی می‌نویسین

اگر هم مودم رو آپدیت کردین ممکنه این پسورد پریده باشه

با کابل به سیستم وصل کنین و به آدرس http://tplinkmodem.net برین و کار رو ادامه بدین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 35 دقیقه قبل، EHSANRF گفته است :

سلام

همون کد هشت رقمی زیر بارکد (زیر مودم) پسورد wi-fi مودم هست...

اگر قبول نمیکنه ممکنه اعداد رو فارسی می‌نویسین

اگر هم مودم رو آپدیت کردین ممکنه این پسورد پریده باشه

با کابل به سیستم وصل کنین و به آدرس http://tplinkmodem.net برین و کار رو ادامه بدین

 

در 37 دقیقه قبل، Sam-j گفته است :

وقتی با کابل وصل میشید چه ایپی میگیره سیستم ؟

 

https://www.fing.com/products/fing-desktop

از این ابزار میتونید استفاده کنید برای پیدا کردن مودم روی شبکه وقتی با کابل وصل هستید

دقیقا مشکل اینجاست که وقتی با کابل وصل میکنم هیچ اتفاقی نمیفته. یعنی انگار قطعه...
جالبه هر 4پورتش هم کار نمیکنه!

مودم رو هم بله قبلا آپدیت کردم و احتمالا پسورد پریده.

ویرایش شده توسط HiKa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 دقیقه قبل، HiKa گفته است :

یعنی انگار قطعه...

اصلا از سلامت مودم مطمئن هستین!؟ درایور کارت شبکه رو سیستم نصب هست؟ یا فعال هست؟

در 22 دقیقه قبل، HiKa گفته است :

مودم رو هم بله قبلا آپدیت کردم و احتمالا پسورد پریده.

زیر مودم رو نگاه کنین ببینین سری چی هست مودم شما، هر سری بود فرمور مربوط به اون رو دانلود و روی دسکتاپ اکسترکت کنین

سپس این کاری که میگم رو انجام بدین:

1. مودم رو با کابل به سیستم یا لپ‌تاپ وصل کنین

2. مودم رو کامل از برق بکشین

3. بعد از 10 ثانیه کلید پاور مودم رو بگیرین (فشار بدین) و در همون حالت کلید روشن رو بزنین

4. بعد سریعا وارد صفحه کانفیگ اورژانسی بشین (ادرس 192.168.1.1 یا 192.168.0.1)، اینجا یا با یوزر (admin) و یا بدون یوزر میتونین با انتخاب فرمور اکسترکت شده روی دسکتاپ اون رو آپدیت کنین

فقط این عملیات سریع باید انجام بشه وگرنه مودم مجدد خاموش میشه؛ اگر سریع انجام بدین نشانگر تسریع روند آپدیت به نمایش درمیاد و بعد از چنددقیقه پس از آپدیت خود به خود مودم خاموش و روشن میشه و دیگه قابل استفاده هست.

البته تمام اینها در صورتی هست که مودم شما سالم باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 24 دقیقه قبل، EHSANRF گفته است :

اصلا از سلامت مودم مطمئن هستین!؟ درایور کارت شبکه رو سیستم نصب هست؟ یا فعال هست؟

زیر مودم رو نگاه کنین ببینین سری چی هست مودم شما، هر سری بود فرمور مربوط به اون رو دانلود و روی دسکتاپ اکسترکت کنین

سپس این کاری که میگم رو انجام بدین:

1. مودم رو با کابل به سیستم یا لپ‌تاپ وصل کنین

2. مودم رو کامل از برق بکشین

3. بعد از 10 ثانیه کلید پاور مودم رو بگیرین (فشار بدین) و در همون حالت کلید روشن رو بزنین

4. بعد سریعا وارد صفحه کانفیگ اورژانسی بشین (ادرس 192.168.1.1 یا 192.168.0.1)، اینجا یا با یوزر (admin) و یا بدون یوزر میتونین با انتخاب فرمور اکسترکت شده روی دسکتاپ اون رو آپدیت کنین

فقط این عملیات سریع باید انجام بشه وگرنه مودم مجدد خاموش میشه؛ اگر سریع انجام بدین نشانگر تسریع روند آپدیت به نمایش درمیاد و بعد از چنددقیقه پس از آپدیت خود به خود مودم خاموش و روشن میشه و دیگه قابل استفاده هست.

البته تمام اینها در صورتی هست که مودم شما سالم باشه

انجام دادم ولی اتفاقی نیفتاد...
فکر میکنم مشکل سخت افزاری و از خود مودم باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، HiKa گفته است :

انجام دادم ولی اتفاقی نیفتاد...
فکر میکنم مشکل سخت افزاری و از خود مودم باشه.

باید دهها بار تست کنین تا جواب بده!

باز کردن اون پنل مودم 192.168.1.1 باید زیر پنج ثانیه انجام بشه وگرنه مودم دوباره خاموش میشه! یا اصلا قبل از اینکه عملیات رو انجام بدین صفحه رو باز کنین، موقع انجام کار مرتب رفرش بزنین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان مشکل سخت افزاری بود. دوتا از خازن هاش باد کرده بودن که با تعویضشون مشکل حل شد.
ممنون از همه ❤️

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در 2 دقیقه قبل، HiKa گفته است :

دوستان مشکل سخت افزاری بود. دوتا از خازن هاش باد کرده بودن که با تعویضشون مشکل حل شد.
ممنون از همه ❤️

بسیار عالی... عرض کرده بودم قبلا که از سلامت مودم مطمئن بشین:

در 1 ساعت قبل، EHSANRF گفته است :

اصلا از سلامت مودم مطمئن هستین!؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...