رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت شاتل


reza-hatami
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 با سلام اپراتور هایی که بنده مشترکشون بودم و تست کردم هم از لحاظ مقدار پینگ ، نداشتن پکت لاس ، قطع و وصلی ، سرعت مناسب و هم از لحاظ مقدار حجم ، مدت زمان و قیمت پیشگامان ، خلیج فارس آنلاین ، های وب ، مخابرات و ....  بین این همه اپراتور بهترینش توی تمام موارد پیشگامان بوده البته مناطق هم باهم فرق میکنن ی سری اپراتور هم هست که توی شهر ما نمایندگی نیست که خدمات ارائه بدن فعلا تعرفه ای که میگیرم این هست مدت 3 ماهه - مقدار حجم 600gb بین المللی و داخلی هم اگر اشتباه نکنم 1400gb و سرعت 8mbps قیمت هم 130 تمن  حالا اگر شما همین اینترنت رو بخوای از شاتل خریداری کنی خیلی خیلی بیشتر میشه هزینش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از پشتیبانی شاتل پرسیدم چقدر طول میکشه خط خالی شده و یک شکایتی هم بخاطر گرانی کردم، اینم جواب پشتیبانی در توجیه گرانی: 

"شاتل برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت پرسرعت ثابت در سطح نقره ای را ارایه می دهد. که شما در صورت داشتن این سرویس از ۹۹ درصد تضمین کیفیت خدمات برخوردار خواهید بود. یعنی اگر سرویس شما به دلایلی که شاتل در آن‌ها نقش داشته باشد کیفیتی کم‌تر از ۹۹ درصد کیفیت سرویس خریداری شده داشته باشد، می توانید مطابق قوانین، درخواست جبران خسارت کنید و شاتل هم موظف است این درخواست را در زودترین هنگام بررسی کند و ترتیب اثر دهد. o علاوه بر این شما می‌توانید به صورت رایگان نرم‌افزار پشتیبانی هوشمند شاتل (ACS) را نصب کنید و از خدمات پشتیبانی هوشمند برخوردار شوید."

"o دو بار در سال امکان پشتیبانی حضوری رایگان برای‌تان فراهم می‌شود. o خدمات ارسال و پیک برای شما رایگان خواهد بود. o در آپلود سنتر شاتل‌لند.... فضای رایگان برای آپلود فایل به شما اختصاص خواهد یافت. o شما در اولویت پاسخ‌گویی به تماس‌های کال‌سنتر شاتل قرار می‌گیرید. o پنل مانیتورینگ و کنترل کیفیت خط به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. o تامین امنیت و محافظت در مقابل حمله‌های DDOS به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد شد. o ضمن این که همه‌ی این امکانات هزینه‌ی بسیار اندکی برای شما خواهد داشت"

آقا اصلا خدمات پیک رایگان و اولویت پاسخ گویی و محافظت ddos منو کشته.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، micpet گفته است :

از پشتیبانی شاتل پرسیدم چقدر طول میکشه خط خالی شده و یک شکایتی هم بخاطر گرانی کردم، اینم جواب پشتیبانی در توجیه گرانی: 

"شاتل برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت پرسرعت ثابت در سطح نقره ای را ارایه می دهد. که شما در صورت داشتن این سرویس از ۹۹ درصد تضمین کیفیت خدمات برخوردار خواهید بود. یعنی اگر سرویس شما به دلایلی که شاتل در آن‌ها نقش داشته باشد کیفیتی کم‌تر از ۹۹ درصد کیفیت سرویس خریداری شده داشته باشد، می توانید مطابق قوانین، درخواست جبران خسارت کنید و شاتل هم موظف است این درخواست را در زودترین هنگام بررسی کند و ترتیب اثر دهد. o علاوه بر این شما می‌توانید به صورت رایگان نرم‌افزار پشتیبانی هوشمند شاتل (ACS) را نصب کنید و از خدمات پشتیبانی هوشمند برخوردار شوید."

"o دو بار در سال امکان پشتیبانی حضوری رایگان برای‌تان فراهم می‌شود. o خدمات ارسال و پیک برای شما رایگان خواهد بود. o در آپلود سنتر شاتل‌لند.... فضای رایگان برای آپلود فایل به شما اختصاص خواهد یافت. o شما در اولویت پاسخ‌گویی به تماس‌های کال‌سنتر شاتل قرار می‌گیرید. o پنل مانیتورینگ و کنترل کیفیت خط به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. o تامین امنیت و محافظت در مقابل حمله‌های DDOS به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد شد. o ضمن این که همه‌ی این امکانات هزینه‌ی بسیار اندکی برای شما خواهد داشت"

آقا اصلا خدمات پیک رایگان و اولویت پاسخ گویی و محافظت ddos منو کشته.

باورت میشه هنوزم بهم زنگ میزنن میگن چرا تخلیه کردی بیا ما بهت اینقدر اینترنت رایگان میدیم برگرد ؟! اکثر پرسنلشون هم خانم گذاشتن که مختو بزنن :)برای تخلیه اینترنت منم دقیقا همین بلا رو سرم اوردن هی امروز فردا میکردن بلکه منصرف بشم ولی از طریق سامانه 195 شکایتشون کردم توی گوگل سرچ کن سامانه 195 برات ی سایت میاد باز کن شکایت کن2 روزه تخلیه میکنن بهت قول میدم

 

Capture.JPG

ویرایش شده توسط saitama
پیوست فایل
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ahmad35 گفته است :

پشتیبانی پولی یعنی چی؟متوجه نمیشم

منم خودم شاتل دارم

یعنی زنگ بزنی شاتل یه هزینه اضافه میاد رو خط تلفن؟

من اشتباه کردم از این صفحه عکس نگرفتم

http://www.shatel.ir/services/adsl2/adsl2-price-list/

 

یه جدول داخل صفحه بود مثلا

هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های Fair با خدمات نقره‌ای

شامل پشتیبانی و سرویس گیم و .... بود  10 مورد بود که برای این سرویس تیک داشت

هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های Fair با خدمات برنزی

هیچ تیکی نداشت به کنار درصد اپتایمش هم کم بود!

-----اضافه شد-------

الان دیدم جدول از اپتایم به بعدش کنده شده و شده متن 

"افزون بر پشتیبانی ۲۴ ساعته و پشتیبانی هوشمند و خودکار (بدون کمک کاربر) که هم شامل سرویس‌های Fair با خدمات برنزی و هم خدمات نقره‌ای می‌شود، سرویس‌های نقره‌ای شاتل از مزایایی همچون پشتیبانی حضوری رایگان(۲ بار در سال)، ارسال رایگان مدارک و تجهیزات، فضای آپلودسنتر در شاتل‌لند، اولویت پاسخ‌گویی در مرکز تماس، محافظت از حملات DDoS، امکان استفاده از پروفایل Game به صورت رایگان و روزآمدسازی خودکار نرم افزار تجهیزات (Firmware Update) نیز برخوردار خواهند بود.  بی‌تردید سرویس‌های Fair با خدمات برنزی نیز می‌توانند از خدمات یاد شده بر اساس تعرفه بهره‌مند شوند."

هرچند توی اون جدولی که من دیدم پشتیبانی 24 ساعته برای سرویس برنزی تیک قرمز داشت

-----اضافه شد-------

خلاصه کم فروشی شاتل تو خوزستان و الان گرون فروشیش منو ترغیب کرد بعد از 8 سال دیگه 1 ریال هم خرجش نکنم حتی اگر قیمتش به سابق برگردونه یا یکسال رایگان بده

 

ویرایش شده توسط Golds
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده هم یکساله گرفتم و بعد اتمامش دیگه تمدید نمیکنم

شاتل رو دیگه باید انداخت سطل اشغال

چندتا تندیس گرفتن دیگه خدارو بنده نیستن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 ساعت قبل، Golds گفته است :

 

سلام ، عکس  جدول که چند روز پیش گرفته بودم ،فعلا که تعرفه ما  تغییر نکرده  :

2019-05-03_144353.thumb.jpg.c68eb851b1597b7d8341cafa0fb0418f.jpg

ویرایش شده توسط ahmadsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

https://195.cra.ir/

 

دوستان بهتر هست به سایتی که لینک کردم مراجعه کنید بعد از انتخاب محل زندگیتون سایر مراحل تکمیل کنین، من شکایت ثبت کردم هرچند دیگه شاتل برای من اهمیتی نداره اینترنت های وب من راه اندازی شده ولی پیگیر هزینه اضافه که بدون هیچ اطلاعیه و تایید بنده به صورتحساب من اضافه و از من اخذ شد هستم شما هم باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم دیروز صبح تمدید کردم و دیشب متوجه این تغییرات شدم البته واسه ما که تمدید کردیم فعلا تغییری نکرده حالا تا ببینیم کی تغییر میکنه و میخواد چیکار کنه.

اگه تعرفه رو واسه ما هم اعمال کنه درخواست جمع آوری میدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، SHAKIB گفته است :

منم دیروز صبح تمدید کردم و دیشب متوجه این تغییرات شدم البته واسه ما که تمدید کردیم فعلا تغییری نکرده حالا تا ببینیم کی تغییر میکنه و میخواد چیکار کنه.

اگه تعرفه رو واسه ما هم اعمال کنه درخواست جمع آوری میدم.

پیوست ببین.

Capture.PNG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 ساعت قبل، Alirezatha گفته است :

سزایای گرون فروش نخریدن هست خیلی راحت همه شاتلیا تو یه هفته میتونن اپراتور رو تغییر بدن 

من خودم دو هفته پیش از دیده بان نت سرویس گرفتم

سرعت 16 مگ

حجم 24 ترابایت

قیمت با مالیات و همه چی شد 500 تومن

من یه ساله دیده بان دارم واقعا خیلی راضی بودم و هستم ولی از اول فروردین مشکلات شروع شد و تو اردیبهشت به اوج رسید ، قطعی چند بار در روز داشتم که البته چند روزه فیکس شده .

تو یه سال یه 6 ماهه 8 مگ داشتم و الانم 18 مگ 6 ترا ، امروزم یکساله مثل شما خریدم 24 ترا 500 تومن ..

خیلی عالیه واسه یوتیوب دیدن تو  تی وی به صورت فورکی .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 ساعت قبل، micpet گفته است :

پینگش چطوره ؟ تایم اوتش چی ؟

پینگ داخلیش زیاده که باید کم شه ، مال من تو بازی بتل 5 روی 115 هست که کاملا مناسبه ولی باید بهتر شه .

این ویدیو رو چند وقت پیش درست  کردم ، وضعیت کلی اینترنت دیده بان واسه من ، صفحه و دانلودش عالیه .

http://s9.picofile.com/file/8358701376/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88_%D8%A7%D8%B2_%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA_%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87_%D8%A8%D8%A7%D9%86_%D9%86%D8%AA.mp4.html

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، Golds گفته است :

50 درصد کیفیت مرکز مخابراتی 50درصد به سرویس دهنده به نظرم مربوط هست اینکه یک isp یکجا خوب هست دلیل نمیشه جای دیگه خوب باشه بهتر هست برین در و همسایه و دوستان و اشناهات ببینی اینترنتشون چطور هست

من یه تخقیق میدانی کوچیک کردم دیدم مرکز مخابراتیم صبانت و های وب کیفیتشون خوب هست و های وب به نظرم بسته هاش نیازم برطرف میکنه برای همین دارخواست دادم روی خط جدیدم فعال کنن تا یه هفته معطل شاتل برای تخلیه نشم. اگر زودتر میفهمیدم شاتل گرون فروشی شروع کرده تحت هیچ شرایطی تمدید نمیکردم

 

خیلی شیک پشتیبانی و ... هم پولی کرده. عرضه نداشتن مشکل نویز خط من برطرف کنن اخر سر خودم رفتم مرکز مخابرات تا درستش کردن ( snr 7 بود الان شده 18-22 به لطف پیگیری خودم )

سلام

شما در مرکز مخابراتی چه کار کردید که این مقدار افزایش SNR داشتید؟ ( این مقدار افزایش در حکم معجزه است )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، mahddi گفته است :

سلام

شما در مرکز مخابراتی چه کار کردید که این مقدار افزایش SNR داشتید؟ ( این مقدار افزایش در حکم معجزه است )

شکایت و پیگیری، دست من که اچار نمیدن. من نتیجه تست سیم کشی خود مخابرات از درب گذاشتم جلوشون حالا مشکل از کجا بود و چیکار کردن در جریان نیستم ولی یک قعطی 30 دقیقه ای داشتم بعدش عالی شد تازه اپلود من روی 2mb رفته قبل خرابی ها 1 بود هرچی میگفتم شاتل اینو ببر بالا نمیبرد برای استریم خوب شد :11_blush:

ویرایش شده توسط Golds
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، VansForeveeeee گفته است :

پینگ داخلیش زیاده که باید کم شه ، مال من تو بازی بتل 5 روی 115 هست که کاملا مناسبه ولی باید بهتر شه .

این ویدیو رو چند وقت پیش درست  کردم ، وضعیت کلی اینترنت دیده بان واسه من ، صفحه و دانلودش عالیه .

پینگ شاتل هم همین قدره، خوبه. موندم دیدبان این همه حجم رو از کجا میاره میده، چرا بقیه نمیدن ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، micpet گفته است :

پینگ شاتل هم همین قدره، خوبه. موندم دیدبان این همه حجم رو از کجا میاره میده، چرا بقیه نمیدن ؟

تعجب نداره، برو از این متعجب باش که دیده بان شرکت به این کوچیکی میره تماما اجاره میگیره از مخابرات و آسیاتک

چطور این مقدار حجم رو میده تازه جشنواره هم میذاره سودم واسش داره اونوقت امثال آسیاتک و شاتل، مخابرات و ... چقدر دارن سود

می کنن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

تعجب نداره، برو از این متعجب باش که دیده بان شرکت به این کوچیکی میره تماما اجاره میگیره از مخابرات و آسیاتک

چطور این مقدار حجم رو میده تازه جشنواره هم میذاره سودم واسش داره اونوقت امثال آسیاتک و شاتل، مخابرات و ... چقدر دارن سود

می کنن!

به احتمال زیاد شرکت ها پهنای باند رو چیزی در حد رایگان به دستشون میرسه و فقط یه هزینه پایه ماهیانه به زیرساخت میدن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 53 دقیقه قبل، ahmad35 گفته است :

به احتمال زیاد شرکت ها پهنای باند رو چیزی در حد رایگان به دستشون میرسه و فقط یه هزینه پایه ماهیانه به زیرساخت میدن

 

بله به همین صورته، الان آسیاتک و خیلی شرکت های دیگه اسپانسرینگ سایت های پربازدید دانلود هستن به خاطر همین مصرف پهنای باند!
ترافیک رایگان نباشه خیلی هزینه کمی داره، الان تو کشورهای دیگه فقط بر اساس سرعت میفروشن حجم معنایی نداره.

ویرایش شده توسط Nsm1000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

می خوام زنگ بزنم شاتل بگم خط رو تخلیه کنن،باید حضوری رفت؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، micpet گفته است :

پینگ شاتل هم همین قدره، خوبه. موندم دیدبان این همه حجم رو از کجا میاره میده، چرا بقیه نمیدن ؟

پینگ شاتل با آپلود0.80بخوره تو سرش به درد هیچ بازی امروزی نمیخوره همون آنچارتد اولش ارور میده سرعت آپلودت پایینه

بهترین سرویس شاتل هم که میگه 1024کیلوبایت سرعت نت میدم حرف مفته آخرش 0.80 بهت سرعت میده !عملا پینگش بیخوده

من ترجیح میدم 7مگ آپلود داشته باشم با پینگ 120بازی کنم تا پینگ 90 شاتل با آپ 0.80

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

موندم واقعا راضی هستید از نرخ و خدمات جدید؟ https://195.cra.ir/pages/controls/PageViewComplaint.aspx

 

همون 21 گزارش از دیروز تا امروز.....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر دوستان

من هم چند ماه است مشکل مصرف غیرعادی حجم دارم. طبق معمول هم می گویند، مودمتان هک شده یا نوزادتان کارتون دانلود می کند. الان کدام شرکت تعرفه های مناسب یا دانلود شبانه با شروط مناسب دارد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 3 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

پینگ شاتل با آپلود0.80بخوره تو سرش به درد هیچ بازی امروزی نمیخوره همون آنچارتد اولش ارور میده سرعت آپلودت پایینه

بهترین سرویس شاتل هم که میگه 1024کیلوبایت سرعت نت میدم حرف مفته آخرش 0.80 بهت سرعت میده !عملا پینگش بیخوده

من ترجیح میدم 7مگ آپلود داشته باشم با پینگ 120بازی کنم تا پینگ 90 شاتل با آپ 0.80

 

سلام

فکر کنم تنها دلیلی که نت شاتل من هنوز خیلی خیلی افتضاح نشده فقط اینه که اینترنت من جز سرویس های مبتنی بر "سیم" نیست.

        سرعت دانلودم الان بین 1500 تا 1600 کیلوبایت بر ثانیه در زمان های معمولی و تا 1800 کیلوبایت در ثانیه بعضی زمان های خاص در روز 

        سرعت آپلودم هم میانگین 1200 کیلوبایت بر ثانیه، حداکثر تا 1400 در برخی ساعات خاص

بعد همسایمون دقیقا" سرویس من رو تحت سیم تلفن داره و اونم ماهی 90 تومن میده(بستر ارتباطی فرق نداره که سیمی باشه یا رادیویی، قیمت سرویس ها روی بستر های مختلف یکسانه) و از کیفتیت مال تو هم فاجعه تره، میخواست رو بیاره به استریم ، بهش گفتم خیلی بیش از حد مثبت می اندیشی ، شما فعلا شب به خیر لُرا :D

screen168.thumb.jpg.b30d2b1a2799faed06042c75f4fad00c.jpg

البته تا همین یکی دو هفته پیش دانلودم نهایت به 1100 کیلوبایت بر ثانیه و آپلودم هم به حدود 950 کیلوبایت بر ثانیه میرسید که با چندتا تغییر کوچیک در تنظیمات رسید به اعداد بالا، البته بازم کمه این میزان سرعت آپلود  ، الان واقعا حاضرم سرعت دانلودم 300-400 کیلوبایت کمتر باشه اما آپلودم به اندازه همون 300-400 کیلوبایت افزایش پیدا کنه :D

__________________________________________________

سناریو جالبی هم هست که  مثلا شما سرویس اینترنتت 16 مگ یا 16 میلیون بایت هست اما سرعتت در حد 9 میلیون بایته (حدود 1100 کیلوبایت بر ثانیه) و شاکی میشی که چرا اینطوریه؟ و همیشه جواب اینه که بستر ارتباطیتون نمیکشه ، از بس هم که این مطلب به مردم گفته شده برای خیلی هامون منجمله خودم تبدیل به یک حقیقت شده اما بازم با خودت میگی شاید برای سرویس P2P متفاوت باشه و مثل سیم نباشه ، پس زنگ میزنم به پشتیبانی یک شرکت محترم:

*مگه  سرعت سرویسم نباید 16 میلیون بایت باشه وقتی دارم پولش رو میدم؟ چرا سرعتم نهایت حدود 8-9 میلیون بایته؟

* میگن خط تون یا بسترتون نمیکشه و ناپایداری پیش میاد و مدام دیسکانکت میشید

* بهشون میگی خب یکبار امتحانی همین الان محدودیت رو بردارید، گوشی دستمه تست میکنیم با هم شاید اوکی بود، اگر هم نبود که تنظیمات رو برمیگردونید 

* میگن باشه ،  (بعد از چند تا صدای تق تق کیبورد)خب الان Cap یا محدودیت پهنای باندتون رو افزایش دادیم ببینید وصل میشه و پایدار می مونه؟

* اینترنت وصل میشه و میبینم هر چند ثانیه تا چیزی رو میزنم رو دانلود یا چیزی رو browse میکنم نتم قطع میشه

*با اینکه مشکوک شدم که شاید روی سیم منطقی باشه اما روی بستر رادیویی نه ،مجبور میشم بگم خطتم نکشید و مدام قطع شد ، لطف کنید برگردونید به تنظیمات قبلی

اونها هم با خوشحالی و با لحنِ "دیدی بهت گفته بودم؟" میگن باشه

حالا جالبه که بعد از سناریوی بالا ، این بار خودت  میری همون تنظیمات رو دستکاری میکنی و محدودیت پهنای باند دانلود و آپلود رو افزایش میدی(کار سختی هم نیست ، 5 دقیقه تو اینترنت سرچ میکنی و می فهمی چطوریه) ، درسته سرعتت به 16 میلیون بایتی که اسم سرویسته نمیرسه اما حداقل 3-4 میلیون بایت افزایش پیدا میکنه نسبت به اون 9 میلیون بایت قبلی ( اصلا افزایش کمی نیست این میزان، یه ذره کمتر از 50 درصد افزایشه و همین افزایش ممکنه تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت در یک کار باشه) از طرفی هم طی دو هفته ای که این کار رو کردی اصلا قطعی برات پیش نمیاد و اینترنتت کاملا پایداره بر خلاف اون دفعه که اوپراتور براتون انجام داد که مدام قطع و وصل میشد! 

از جریان بالا چه نتیجه ای میگیریم؟ دو حالت داره ، وقتی به اپراتور میگید محدودیت رو افزایش بدید تا تست کنیم ،  ظاهرا اون دوستان یا بلد نیستن اون کار رو به درستی انجام بدن که بسیار عجیبه! یا اصلا بطور تعمدی (و طبق قوانین داخلی شرکت) به جای تنظیماتی که باید انجام میدادن کار دیگه ای کردن که اینترنتتون مدام قطع بشه، تا فوری قانع بشید خط یا بستر ارتباطیتون نمیکشه و به همون سرعت فعلیتون راضی بشید تا در کل مصرفتون در بازه زمانی مصرفتون پایین بمونه و در پایان ماه نتونید کل سهمیه حجمتون رو استفاده کنید:D

قشنگ نمونه این کارهاست :

*در ساندویچ فروشی از سر و ته سوسیس و گوجه میزنیم و ساندویچ  رو به همون قیمت قبلی که با سوسیس و گوجه بیشتر محاسبه شده بود میفروشیم (تازه گرونش هم ممکنه بکنیم:D)

*هر چند وقت یکبار میزان شکلاتِ داخل کیک های شکلاتی(یا بیسکوئیت های کرمدار) رو کاهش میدیم ، تا حدی که تبدیل به یک نقطه شکلاتی میشه تا یک مغز شکلاتی ، در قدم بعدی برای حل این مشکل اندازه خود کیک رو کاهش میدیم تا با اون میزان شکلات تناسب پیدا کنه

*چینش نون برنجی در جعبه های سوغاتی نون برنجی رو عوض میکنیم ، قطعات رو دو به دو رو به روی هم میچینیم تا در جعبه حجم بیشتری رو اشغال کنن نسبت به وقتی که ردیفی میچینیشون:D

دلیل منطقیشم اینه که میگیم وضعیت خرابه و فقط اینطوری میتونیم دووم بیاریم مگرنه کسب و کارمون تخته میشه ، کسب و کارمون تخته بشه عملا به ضرر همون مردمی میشه که توی اون کارخونه ها و کارگاهها کار میکنن، انگار عملا نصف مردم باید دوشیده بشن تا نصفه دیگه ضرر نکنه

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

می خوام زنگ بزنم شاتل بگم خط رو تخلیه کنن،باید حضوری رفت؟

نه لازم نیست، از توی پنل my.shatel.ir  از تو قسمت درخواست ها گزینه "درخواست فسخ"

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در 4 ساعت قبل، Farjam گفته است :

*

.

ویرایش شده توسط ahmad35
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود بر دوستان

من هم چند ماه است مشکل مصرف غیرعادی حجم دارم. طبق معمول هم می گویند، مودمتان هک شده یا نوزادتان کارتون دانلود می کند. الان کدام شرکت تعرفه های مناسب یا دانلود شبانه با شروط مناسب دارد؟

درود سعید جان

برو سمت دیده بان نت فقط

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...