رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت شاتل


reza-hatami
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 43 دقیقه قبل، Bloodyfury گفته است :

منم تا چند ماه پیش پینگم ۱۲۰_۱۵۰ بود، از وقتی ک اعلام کردن تعرفه ها کاهش پیدا میکنه( فکر میکنم مرداد ماه بود) یهو دیدم سرعت کم شده و پاکت لاست و قطعی بشدت بالا رفته و پینگ در بهترین شرایط ۲۵۰ شده...

وقتی که با پشتیبانی در میون گذاشتم بهم گفت این پینگ ها عادی هستن تو ایران :-\ که خوب تا حدودی هم درست میگفت منظورم اینه که ایرانه دیگه،ولی اخه با پینگ ۲۵۰ چیکار میشه کرد..؟ خو ۲۵۰ با ۵۰۰ چه فرقی داره برای گیمر... در هر دو حالت میبازی که...

بهرحال بعدتر که باز مراجعه کردم برام پینگ رو کاهش دادند ولی باز نوسان داشت و بازم رفت رو همون ۲۵۰ تا اینکه برام پروفایل گیمینگ رو فعال کردند  و الان حدودن ۱۳۰_۱۵۰ شده

جالبه من قبل از همه ی این جریانات یبار باهاشون تماس گرفتم و بهشون گفتم پینگم رو کاهش بدن، بهم گفتن که خط شما نویز داره و... نمیشه، برید کارشناس ببریدو... منم بی خیالش شدم، ولی چند روز پیش بود که نمیدونم چجوری شده بود من تونستم تو بازی پینگ حدود ۹۰ بگیرم البته فقط همون روز و برای یکی دو ساعت اونجوری بود ولی یچیزی رو من فهمیدم، اینکه اینا میتونن پینگ خیلی بهتری بما ارائه کنن ولی نمیخان و میخان اذیت کنن... 

الان با کاهش پینگ ثابت ۱۰۷،۱۰۸ میگیرم و خیلی راحت کارمو میکنم... فقط بازم مشکل قطعی گاه وبیگاه اذیت میکنه ک کاریشم نمیشه کرد

پس دوست عزیز شما هم همین مشکلو داشتین واقعیتش  من قبلا اسیاتک داشتم با اینکه پینگش  150  بود اما خیلی بهتر از این شاتل بود من گل پینگ زیر 120 شاتل خوردم اسیاتک ول کردم

اما اسیاتک فقط تو زمان های اوج مصرف پینگش خراب میشد نه مثل شاتل که کل روز و شب خرابه.   البته اسیاتک هم قطعی خیلی داشت اما از قطعی شاتل بهتر بود که وقتی قطع میشه چهار تا پنج ثانیه طول میکشه و اخر منو از سرور بازی میندازه بیرون

در کل همه اینترنتهای ایران فقط میخوان مارو سر کیسه کنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در 2 ساعت قبل، Dark-_-Witcher گفته است :

دیگه اینطوری هم نیست در واقع هر چقدر پول بدی آش میخوری

من سرویس 8مگ دارم شبی  حدود 20گیگ دانلود  میکنم و هر  ماه  حدود 400گیگ  دانلود  رایگان دارم میتونم از صفحه ی کاربریم هم عکس بگیرم

مشکل اینه میرید سرویس های ARTمیخرید که رسما بدرد نمیخوره یا سرویس های یک مگ  و دو مگ!

والا واسه ما محدودیت تا 6 صبح اعمال میشه و بعد از 6 رو هم اگر زیاد دانلود بزاری بعد دو هفته اون رو هم میبنده! سرعت روزانه رو هیچ وقت تو شب نمیده.

هزینه نت روز من بالای ماهی 200 هزار تومنه نمیدونم شما چه قدر هزینه میکنید ولی همین هزینه رو فک نمیکنم 99% افراد حاضر در ایران متقبل بشن!

بنده 2 خط هم زمان زیر دانلود دارم دوست من. یکیش کلا روزانه مصرف نداره و فقط شب وصل میشه و همین یکی از دلایلیه که پشتیبان وقتی زنگ میزنم میگه شما روزانه مصرف نکنید سرعت شبانتون بیشتر محدود میشه!!!!!!!!!!!! دمشون گرم دلیل قانع کننده ایه!

من هیچ وقت نیاز ندارم ماهی 400 گیگ دانلود کنم. یعنی این قدر وقتم رو بی ارزش نمیدونم که هرچیزی رو دانلود کنم بالاتر هم گفتم که بنده دانلودهام هدفمند هست و هر چیزی رو وارد هاردم نمیکنم. در حدی ماهی 60 گیگ برام کافیه. اصلا مشکلی با شبانه شاتل با وضع الان ندارم من مشکلی نیست خوبه.

مشکل من با روزانست الان هم قطعی داره زرت زرت. بعضی وقتا چراغ دارم ولی خط بسته شده! یه ساعت اینجوری میشه!!!! بعد سرعت روزانه قبلا بالای 8 مگ داشتم. الان هم وقتی زنگ میزنم به پشتیبان میگه خط شما بالای 8 مگ داره سرعت میده ولی در حقیقت روزانه به زور سرعتم به 500 میرسه!!!!! مشکل من این هاست.

سرویس بنده 2 مگ هست و بیشتر از این شرایط خاص داره که بهم نمیدن این ماکسیمم سرعتی هست که اینجا به افراد عادی میدن ولی با صحبتی که با مسئول فروششون کردم بیش از هزینه اضافیه چون سرعت من با یکی از دوستان دیگری که 8 مگ شاتل خریدن در شرایط کنونی کاملا یکیه هم قطعی و هم سرعت روزانه.

اینکه اینها میخان جیب ما رو خالی کنن بحثی توش نیست ولی اینکه کی خالی میکنه مهمه. یهو دولت میبینه خزانه خالی شده الانه که بچش به پورش مورد علاقش نرسه میاد یه فشار میاره به این isp ها و این ها هم برای بقا و ادامه فعالیتشون مجبور میشن افزایش قیمت بدن! بحث اینه که این پول زور که داریم میدیم تو جیب شاتل نمیره...

فقط میشه تاسف خورد به حال این مملکت مریض و ارزوی بهبود وضعیت با تغییرات بسیار گسترده تر از تعویض 4 تا بیسواد به اسم وزیر و ...

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 42 دقیقه قبل، Ali Subi گفته است :

 

والا واسه ما محدودیت تا 6 صبح اعمال میشه و بعد از 6 رو هم اگر زیاد دانلود بزاری بعد دو هفته اون رو هم میبنده! سرعت روزانه رو هیچ وقت تو شب نمیده.

هزینه نت روز من بالای ماهی 200 هزار تومنه نمیدونم شما چه قدر هزینه میکنید ولی همین هزینه رو فک نمیکنم 99% افراد حاضر در ایران متقبل بشن!

بنده 2 خط هم زمان زیر دانلود دارم دوست من. یکیش کلا روزانه مصرف نداره و فقط شب وصل میشه و همین یکی از دلایلیه که پشتیبان وقتی زنگ میزنم میگه شما روزانه مصرف نکنید سرعت شبانتون بیشتر محدود میشه!!!!!!!!!!!! دمشون گرم دلیل قانع کننده ایه!

من هیچ وقت نیاز ندارم ماهی 400 گیگ دانلود کنم. یعنی این قدر وقتم رو بی ارزش نمیدونم که هرچیزی رو دانلود کنم بالاتر هم گفتم که بنده دانلودهام هدفمند هست و هر چیزی رو وارد هاردم نمیکنم. در حدی ماهی 60 گیگ برام کافیه. اصلا مشکلی با شبانه شاتل با وضع الان ندارم من مشکلی نیست خوبه.

مشکل من با روزانست الان هم قطعی داره زرت زرت. بعضی وقتا چراغ دارم ولی خط بسته شده! یه ساعت اینجوری میشه!!!! بعد سرعت روزانه قبلا بالای 8 مگ داشتم. الان هم وقتی زنگ میزنم به پشتیبان میگه خط شما بالای 8 مگ داره سرعت میده ولی در حقیقت روزانه به زور سرعتم به 500 میرسه!!!!! مشکل من این هاست.

سرویس بنده 2 مگ هست و بیشتر از این شرایط خاص داره که بهم نمیدن این ماکسیمم سرعتی هست که اینجا به افراد عادی میدن ولی با صحبتی که با مسئول فروششون کردم بیش از هزینه اضافیه چون سرعت من با یکی از دوستان دیگری که 8 مگ شاتل خریدن در شرایط کنونی کاملا یکیه هم قطعی و هم سرعت روزانه.

اینکه اینها میخان جیب ما رو خالی کنن بحثی توش نیست ولی اینکه کی خالی میکنه مهمه. یهو دولت میبینه خزانه خالی شده الانه که بچش به پورش مورد علاقش نرسه میاد یه فشار میاره به این isp ها و این ها هم برای بقا و ادامه فعالیتشون مجبور میشن افزایش قیمت بدن! بحث اینه که این پول زور که داریم میدیم تو جیب شاتل نمیره...

فقط میشه تاسف خورد به حال این مملکت مریض و ارزوی بهبود وضعیت با تغییرات بسیار گسترده تر از تعویض 4 تا بیسواد به اسم وزیر و ...

 

من یکساله میخرم 385تومن  همچین مشکلاتی ندارم به راحتی تمام بازی ها و آپدیت های حجیم رو میگیرم 5سال مشترک شاتلم محدودیت همیشه تا ساعت 3بود نه 6

وقتی  هم   می  خواید چیزی دانلود  کنید میذارید برای شب و معمولا هم شب باید بخوابید در اینصورت  وقت با ارزشتون هم تلف نمیشه xD

ویرایش شده توسط Dark-_-Witcher
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نقل قول

 

دیگه اینطوری هم نیست در واقع هر چقدر پول بدی آش میخوری

من سرویس 8مگ دارم شبی  حدود 20گیگ دانلود  میکنم و هر  ماه  حدود 400گیگ  دانلود  رایگان دارم میتونم از صفحه ی کاربریم هم عکس بگیرم

مشکل اینه میرید سرویس های ARTمیخرید که رسما بدرد نمیخوره یا سرویس های یک مگ  و دو مگ!

 

سلام

اول اینکه سرویس ها بنا به گفته دوستان در شهرهای مختلف کیفیت مختلفی دارن

در تکذیب حرف شما هم ، گفتم و باز هم میگم : من از همون سرویس بدرنخوری که شما میگید خریدم (سرویس ART) خودشم نه تنها یک مگ و دو مگ بلکه 512 کیلوبایت خریدم

ولی ظاهرا حجم دانلود512 کیلوبایتی من از 8 مگ شما بیشتره چون تا 27 گیگ هم دانلود میکنه ، تابستون برای یک ماه فکر کنم بالای 600 گیگ دانلود کردم من

سرعت اینترنتم هم سوئیچ به 10 مگ هست

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعد از چندین بار تماس با پشتیبانی زدن چششم کور کردن , رسما شده دایل اپ

axyo85ywcv1mj7ilffw7.png

 

الان خیلی راضیم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، Sajadko گفته است :

سلام دوستان . من حدودا از ۲۹ مهر ماه برای شاتل پول پرداخت کردم تا بقیه مراحل ثبت نامم کامل بشه  . 

الان که حدودا ۲ هفته گذشته من ۲ روز ۱ باز زنگ میزنم که ببینم خطم رانژه شده یا نه . 

همش میگن که مرکز مخابراتی توحید مشکل فنی داره و معلوم نیس کی حل بشه . 

دوستان میخاستم ببینم ایا کسی اشنایی چیزی داره توی مخابرات توحید که ببینم این مشکل لعنتی فنی چیه   ؟ 

((الان دارم با وایمکس ایرانسل سر میکنم که مثل پول خوره میمونه !! هر گیگ ۹ هزار تومن ))

درود و احترام،

تشریف ببرید امور مشترکین مرکز و پیگیری کنید که آیا در این مدت خطی توسط شاتل درخواست رانژه داشته است یا خیر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، Parhaam گفته است :

درود و احترام،

تشریف ببرید امور مشترکین مرکز و پیگیری کنید که آیا در این مدت خطی توسط شاتل درخواست رانژه داشته است یا خیر.

من هر روز با واحد مشترکین شاتل تماس میگیرم . 

میگن که مخابرات مشکل کابل برگردون داره مرکز توحید . یعنی چی ؟ گفت احتمالا تا اخر ابان مشکل حل میشه و خط هایی که در صف هستند رانژه میشن 

ویرایش شده توسط Sajadko
لینک به دیدگاه
Share on other sites

امور مشترکین مرکز توحید در مخابرات (خ اسکندری شمالی - انتهای کوچه خازنی )  منظورم است دوست عزیز نه شاتل. ف

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، Parhaam گفته است :

امور مشترکین مرکز توحید در مخابرات (خ اسکندری شمالی - انتهای کوچه خازنی )  منظورم است دوست عزیز نه شاتل. ف

اهان . 

منظور از کابل برگردان چیه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 دقیقه قبل، Sajadko گفته است :

اهان . 

منظور از کابل برگردان چیه ؟

معمولاً به مجموعه تغییراتی بر روی بستر مخابراتی که باعث قطعی ارتباط مشترک شود کابل برگردان میگویند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان . حالتون خوبه ؟ 

میخاستم اینترنت وایرلس شاتل بگیرم . میشه کسانی که داشتند یا دارند راهنماییم کنند که چطوری هست و هزینش چقدره ؟ 

اگر هم شرکت  دیگه ای رو میشناسین که اینترنت وایرلس ارائه میده راهنماییم کنید . مررررسی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای P2P باید از شرکت انتن اجازه کنید یا خودتون انتن بخرید . اگر بخواید بخرید هزینه اولیش میره بالا اگر بخواید اجاره هم بدید بابت انتن میتونید با همون هزینه از شاتل یا یک شرکت دیگه سرعت بالاتر بگیرید . 

مگر اینکه شرایط براتون سخت باشه که شرکتهای دیگه خدمات نداشته باشن یا ... ارزش داره در غیر اینصورت توصیه نمیشه

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان . کسی از اعضای فروم اشنایی چیزی تو شاتل داره ؟ 

کارم به مشکل خورده . اگر دوستی کمک کنه ممنون میشم . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 ساعت قبل، Sajadko گفته است :

سلام دوستان . کسی از اعضای فروم اشنایی چیزی تو شاتل داره ؟ 

کارم به مشکل خورده . اگر دوستی کمک کنه ممنون میشم . 

مشکلتون چیست ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شاتل منو ثبت نام کرد و گفت خطتم هیچ مشکلی نداره منم ۱۱۰ تومن براشون واریز کردم و منتظر رانژه موندم . حالا بعد از ۲ هفته اومده میگه خط شما برای شاتل خوب نیس و ما نمیتونیم رانژه کنیم چون تجهیزاتمون توی اتاق mdf نزدیک خط شما نیس !!!!

این در حالیه که مستاجر قبلی ما ۲ ماه پیش از شاتل اینترنت داشت روی همین خط و هیچ مشکلی هم نداشت . 

ویرایش شده توسط Sajadko
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 29 دقیقه قبل، Sajadko گفته است :

مرکز مخابراتیم هم توحید هست . ( تهران )

درود، متاسفانه مخابرات در مرکز توحید عملیات کابل برگردان داشت - که بر روی برخی شماره ها همچنان ادامه دارد - که اجرای این عملیات باعث بروز مشکلاتی برای شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت مثل شاتل داشت. اگر تست فنی گرفتند و مشکل دارد راهی نیست. باز شماره خط را بدید دقیق بررسی کنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Parhaam گفته است :

درود، متاسفانه مخابرات در مرکز توحید عملیات کابل برگردان داشت - که بر روی برخی شماره ها همچنان ادامه دارد - که اجرای این عملیات باعث بروز مشکلاتی برای شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت مثل شاتل داشت. اگر تست فنی گرفتند و مشکل دارد راهی نیست. باز شماره خط را بدید دقیق بررسی کنم.

شماره خط رو براتون پیام میکنم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

دوستان , روز به روز به مشکلاتی که من از شرکت شاتل دارم اضافه میشه و این بار هم پشتیانی فنی شون سنگ تمام گذاشتند

شاتل یک سرویس گیمینگی داره که رایگان هست و برای سرعت های ارت 1 و 2 که به ترتیب سرعت دانلود ش 124 و 175 ک/ث هست  سرویس گیمینگ 1 مگ فعال میشه که سرعتش 140 ک/ث رو ست می کنند , برای سرویس ارت 3 و 4 که سرعت دانلودشون روی 200 و 280 هست سرویس گیمینگ 2 مگ با سرعت 260 ک/ث ست می کنند

من دیروز با پشتیبانی انلاین شاتل چت کردم و درخواست سرویس گیمینگ دادم و کد اشتراکمو دادم ( تازگی ها خود به خود غیر فعال میشه , هفته ای یه بار باید درخواست داد ) که گفتند می خواید سرویس  1 مگ براتون فعال بشه یا نه , گفتم من ارت 3 دارم  , باید 2 مگ فعال بشه , (نمیدونم با زنش دعواش شده بود یا رییسش خوردش کرده یا چی , کلا ساز مخالف میزد ) گفتند همینه که هست برات 1 مگ فعال می کنم , گفتم عزیز یکی دیگه رو وارد چت کن , شما تازه واردی من یک سال ارت3 و ارت 4 برام گیمینگ 2 مگ فعال می کنند , گفتم مگه من مریضم دوبرابر پول بیشتر بدم سرویسی که برای ارت1 هست برام فعال بشه , من رو  به یکی دیگه وصل نکردند( سرویس که برای ارت 1 هست می خواست برای ارت 3 ست کنه )  , منم دیدم میخواد بزنه چششم کور کنه گفتم اقا شما دست نزن شب خوش

زنگ زدم پشتیبانی استان خودمون ( اردبیل ) حوصله تلفن گویا رو نداشتم , کاش از اول زنگ میزدم همینجا , به پشتبانی گفتم سرویس گیمینگ رو برام فعال کنند که خیلی مودبانه و با حوصله باهام صحبت کردند , حتی ازم پرسیدبازی خاصی می کنید که تعجب کردم , اصلا یه وضعی بود معلوم بود سواد پشتیبانی بودن رو کاملا داره , گفتم عزیز من ارت 3 دارم ها , 1 مگ فعال نکنید , گفت سرویس شما ارت3 هست و واسه ارت 3 سرویس 2 مگ رو فعال می کنیم و حل شد

حالا مهد کودک از اینجا استارت می خوره 

بعد از اینکه سرویس گیمینگ 2 مگ فعال شد , وارد بازی شدم بعد از 10 دقیقه از بازی انداخت بیرون , دیدم مودم داره ریست میشه ( موقع اعمال تغیییرات از سوی شاتل مودم همیشه ریست میشه , برای فعال کردن سرویس گیمینگ و تغییر سرویس ) , مودم رو چک کردم دیدم بله یکی سرویس گیمینگ 2 مگ رو کرده 1 مگ , زنگ زدم پشتیبانی استان خودمون گفتم به فلانی وصلی کنید و به شخصی که  قبلا باهاش صحبت کرده بودم گفتم  سرویس 2 مگ شده 1 مگ , تعجب کردند , گفتند براتون 2مگ می کنیم , بعد چند ثانیه بهم گفتند از بالا یه بلایی سر سرویس شما اوردند که ما هیچ کاری نمی تونیم بکنیم و دسترسی ندارم , چتی که با پشتیبانی انلاین تهران کرده بودم رو توضیح دادم , گفتند کاری از دست ما برنمیاد , فردا صبح زنگ بزنید با سرپرست ما صحبت کنید تا به تهران مشکل رو توضیح بده , خودم از صفحه شکایت , یه شکایت از طریق فرم و ایمیل کردم نمی دونم چی میشه بعد, اون قضیه الان مودم هر 1 ساعت ریست میشه

من تو سایت شاتل شماره برای شکایت تلفنی پیدا نکردم , کسی داره ؟ فقط یه شماره داخلی داره که به هر استان خاص خودشون وصل میشه

خلاصه اینم از وضعیت پشتیانی شرکت شاتل

ببینم شکایت به کجا میرسه 

****************

اپدیت

همینطور که فکر می کردم به جایی نرسید از طریق خود شاتل

از طریق 195 هم شکایت می کنم

پشتیبانی استان گفتند ما نمی دونیم کی تغییرات رو ثبت میکنه و امکانی که لاق کنه نداره سیستم پشتیبانی شاتل

اینم جواب تهران

la9y_capture.png

منت هم سر ادم میزار که بهت لطف میکنیم برای نت 50 تومنی سرعت 2 مگابیت (  که هر کجای دنیا  بگی بهت  می خندند ) بهت میدیم

اصلا نخونده متنی که فرستادم , من مشکلم با پشتیبانی تهران بوده که  از قصد گند زده تو نت 

تو خوده سایت نوشته سرعت دانلود از 256 تا 1536 کیلوبایت بر ثانیه , نمی دونم اینا اصلا می دوند با کاربر چه قردادی دارند یا نه 

خودشون 2 مگ رو ست کردند ولی من اون کارمند پشتیبانی فنی انلاین رو ول نمی کنم تا بفهمه وظیفه اش پشتیبانیه نه زر زدن.

پیشنهاد میکنم اصلا طرف شاتل نرید , چون کلا افتضاح شده

 

ویرایش شده توسط Raizex
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت استارتر محترم

از اینکه همچین مشکلی رو داخل فروم توضیح دادین تا بقیه دوستان و خودم استفاده کنم متشکرم، حقیقت من روی تنها شرکتی که حساب باز میکردم همین شاتل بود که گویا این شرکت هم به جرگه دیگر دوستان پیوسته!!!!! واقعا نمیدونم داره چه بلای سرش میاد، یه سری مشکلات رو هم خودم موقع جابجای خط داشتم که هرکاری میکردم میگفتن ما پورت خالی نداریم، یه دقیقه با دوستم صحبت کردم نمیدونم چکار کرد اومدن گفتن فردا خط رو تحویل شما میدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پارس آنلاین ، شاتل ، مخابرات ، آسیاتک همه این ها رو داشتم

پشتبانیشون از اندازه یه بچه 5 ساله که میاد گیم نت 1000 تومن میده Gta بازی کنه هم از کامپیوتر سر در نمیاره

این همه جواب هاشون

نتم مشکل داره /کندی سرعت/تایم اوت/ قطعی/پینگ بالا (در کل تفاوتی نداره جی بگی)

جواب ها.

1-صبر کنید مرکز مخابراتیون رو چک کنم،،،،،،، الان چک کردم مشکلی نیست حتما مشکل از سیستم شما هست.

2-صبر کنید مرکز مخابراتیون رو چک کنم،،،،،،،الان چک کردم مشکلی ندارن حتما مشکل از سیم کشی خونه شما هست نویز دارید تو خطتون

3-صبر کنید مرکز مخابراتیون رو چک کنم،،،،،،،مرکز مخابراتی شما یه چند وقته مشکل داره در دست تعمیره شکیبا باشید کاری از دست ما ساخته نیست.

4- من الان دارم سرویس شما رو چک میکنم مشکل از طرف ما نیست از طرف خودتون هست.

5- میخواید کارشناس بفرستیم ؟ جواب من : آقا من مشکل فقط از ساعت 8 شب تا 12 شب هست شما میخوای تو ساعت اداری کارشناس بفرستی که چی بشه؟  جواب: خوب دیگه پس کار دیگه ای از دست ما برنمیاد.

 

درکل دوست عزیز همه ISP ها همین هستن هیچ کاری از دستشون برنمیاد ، اگر هم کاری ازشون ساخته باشه میزنن بدتر میکنن (مثل مورد شما)

باز آسیاتک بهتره پشتبانیش با ادبه !

بقیه جاها که ارث پدر ********* از آدم میخوان.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من های وب دارم جدیدا دانلود رایگانشو کامل حذف کرده.

بعد از اینکه حذف کردن من تماس گرفتم گفتم دیگه نمیخوام های وب داشته باشم میخوام پرتمو جمع کنم یه سرویس دیگه بگیرم.

بعد کارشناسش اومد گفت شما میتونی فلان طرحمونو بگیرین با فلان فشفشه  طرح خوبیه و .....

آخرش من اومدم تو طرح هاشون دیدم شرایط سرویس یک سالش با توضیحاتی که اپراتور داده بود بدک نیست.

اپراتور گفته بود اگه از فشفشه استفاده کنی مثلا میتونی از یه فشفشه حتی یک سالم استفاده کنی و باقی فشفشه هاتو همرو بذاری وقتی می خوای دانلود کنی استفاده کنی.

خلاصه سرتونو درد نیارم بعد از یک ماه دیدم نتم قطع شده  زنگ زدم دیدم میگن فشفشتون یک ماه اعتبار داره.

گفتم من سرویسم یکسالست 280 تومن پول د ادم دانلود رایگانم که ندارم فشفشه هم سوخت میشه؟؟؟

گفتن اره دیگه قانون های وب همینه.

گفتم پس چطو اپراتور میگفت یک سال میمونه؟جواب نداد

چند بار این سوالو پرسیدم اخر جوابی نداد.

گفتم پس اپراتورای های وب شده با دروغ و دغل هم که شده سعی میکنن مشتریاشونو نگه دارن دیگه.

من هر چی  تند حرف میزدم و میگفتم اصن انگار نه انگار اخرشم گفت شما سرویستون یک سالست امکان تغییر سرویس وجود نداره.

درواقع  به زور و با کلاهبرداری ودروغ منو تو های وب حفظ کردن.

اپراتوراشم فقط موندن برا اینکه رباط های وب رو بفرستن توتلگرامت  و به ایمیلت شرایط و قوانین سایتو بفرستن کار دیگه ای نمیکنن بهشون فحشم بدی  انگار نه انگار کاملا خنثی هستن.

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...