رفتن به مطلب

بحث، بررسی و راه‌های بهبود کیفیت و نویز خط


haghjo
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

شما باید مودمو سر خط چک کنی در حالتی که کابل ورودی تلفن فقط به مودم وصل باشه در این حالت میتونی وضعیت بررسی کنی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 416
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 4 ساعت قبل، masooyan گفته است :

شما باید مودمو سر خط چک کنی در حالتی که کابل ورودی تلفن فقط به مودم وصل باشه در این حالت میتونی وضعیت بررسی کنی.

منظورتون از سر خط کجاست؟ جعبه تقسیم تلفنی که داخل ساختمان هست یا جعبه تقسیم تلفنی که توی کوچه نصبه و برای مخابراته؟

اگه داخل ساختمان منظورتونه که عکس اول مربوط به همونه.

ولی جعبه تقسیم تلفنی که توی کوچه هست و برای مخابراته نه با اون تست نکردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، Mu3tang گفته است :

منظورتون از سر خط کجاست؟ جعبه تقسیم تلفنی که داخل ساختمان هست یا جعبه تقسیم تلفنی که توی کوچه نصبه و برای مخابراته؟

اگه داخل ساختمان منظورتونه که عکس اول مربوط به همونه.

ولی جعبه تقسیم تلفنی که توی کوچه هست و برای مخابراته نه با اون تست نکردم.

فاصله شما با باکس کافو مخابراتی چقدر هستش؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه از لحاظ هزینه اوکی هستی برو سمت td lte یا وایرلس point to point 

 

خط منم همینجوریه. هر بار زنگ می‌زنی فقط دست به سر می‌کنن و هیچ تلاشی هم برای بهتر کردنش نمی‌کنن. به نظرم بذارش کنار کلا

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سرعت 4 برابر باسه vdsl هست شما هنوز Adsl هستی 

اگه بهت پیامک دادن که مشمول vdsl میشی برو مودم Vdsl بگیر وصل شو تا حدودی مشکل ت مرتفع میشه . 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 30 مرداد 1399 در 20:37، masooyan گفته است :

فاصله شما با باکس کافو مخابراتی چقدر هستش؟

1704579934_WhatsAppImage2020-08-22at06_47_22.thumb.jpeg.e726237852c3e9ec917f83dc8c645932.jpeg

این کافو مخابراتیه؟ چون عجله داشتم نتونستم از نزدیک برم ببینم.

این کافو فاصلش تا خونه ما نهایت 25 متره.

در در 30 مرداد 1399 در 20:48، Masoudk96 گفته است :

اگه از لحاظ هزینه اوکی هستی برو سمت td lte یا وایرلس point to point 

 

خط منم همینجوریه. هر بار زنگ می‌زنی فقط دست به سر می‌کنن و هیچ تلاشی هم برای بهتر کردنش نمی‌کنن. به نظرم بذارش کنار کلا

 

point to point که فکر کنم هزینش بیشتر از td lte باشه. میخوام اگه بشه همین ADSL اوکی کنم اگه نشد باید td lte بگیرم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Mu3tang گفته است :

فو مخابراتیه؟ چون عجله داشتم نتونستم از نزدیک برم ببینم.

این کافو فاصلش تا خونه ما نهایت 25 متره.

 

پس مشکل میتونه سیم کشی باشه ،یه تصویر از کابل ورودی به ساختمان هم میتونین پیوست کنید؟

ویرایش شده توسط masooyan
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 ساعت قبل، masooyan گفته است :

پس مشکل میتونه سیم کشی باشه ،یه تصویر از کابل ورودی به ساختمان هم میتونین پیوست کنید؟

اون سیم سفید ، سیمی هستش که خودم از پشت مودم کشیدم به تابلو تلفن.

اون سری سیمی هم که سلفون دورش پیچیده شده کابل برق کل ساختمونه و کلا تمام سیم های ورودی به ساختمان چه برق چه تلفن از همین جا هستش.

WhatsApp Image 2020-08-23 at 06.50.35.jpeg

WhatsApp Image 2020-08-23 at 06.50.48.jpeg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اولین کاری که میکنید مودم رو همونطور که دوستمون گفتن به سر خط وصل میکنید و چک میکنید که اینترنت سالمه یا نه ! سر خط هم از پست مخابرات قبل از تابلو ساختمون هست و باید پشتیبان اینترنت بیاد و براتون اینکار رو کنه 

اگر سالمه خط تلفن نیاز نیست از توی این لوله رد شه و با چند تا میخ 2 سر میتونید از گوشه ساختمون و به طور مستقیم از پنجره خونه سیم بکشید ! یا راه حل دیگه هم هست اینه که یه مودم در خونه بزارید برای اینترنت و با سیم لن سیم کشی کنید تا خونه و روتر جلوی راهش قرار بدین برای وایرلس ( این استاندارد شبکه برای خانه مدرن هست... تو ایران خواب همچین چیزی رو میشه دید! )

یه مورد اینکه بله اگر تلفن هر جای خط وصل کنید نویز میندازه و نویز گیری همراه مودم هست کارش همیشه . همه فکر میکنن باید پشت مودم باشه در صورتی برای تلفن هست ! شما به تعدادی که تلفن توی خونه دارید باید نویزگیر یا اسپلیتر بخرید و پشت تلفن ها بزارید و مودم بدون نویز گیر وصل باشه بهتره 

 

 

در در 30 مرداد 1399 در 20:48، Masoudk96 گفته است :

اگه از لحاظ هزینه اوکی هستی برو سمت td lte یا وایرلس point to point 

 

خط منم همینجوریه. هر بار زنگ می‌زنی فقط دست به سر می‌کنن و هیچ تلاشی هم برای بهتر کردنش نمی‌کنن. به نظرم بذارش کنار کلا

 

شما هم به پشتیبان شرکت اینترنت پیام بده تا برات نصاب بفرستن ! بعد از اینکه مودم رو دم در تست کرد و دید خط مشکل داره گزارش رو شرکت توی سیستم بزنه کار شما راحته. 

میری مخابرات منطقه مسئول خرابی ها رو پیدا میکنید و میگید خط من مشکل داره و از سیم کشی داخلی من نیست . مسئول خرابی سیم بان منطقه شما رو معرفی میکنه و بهت میگه مثلا 2 روز دیگه بیا میری با سیم بان سر کافو و خطت رو از مرکزی چک میکنی (قبلش میری مخابرات توی mdf بده مودمت رو وصل کنن ببین پورت شرکت اینترنت اوکی هست یا نه) اگر بعد مرکزی چک کردی مشکل داشت میگی طرف مرکزی رو عوض کنه 

 

حالا اگر مخابرات اذیت کرد چی ! اینجاست که اومدن پشتیبان اینترنت مهمه ! اگر گزارش خرابی سر خط رو پشتیبان داشته باشه و مخابرات اذیت کرد توی سایت 195 که برای شکایات هست برای خط مخابرات (به صورت مکالمه. برای اینترنت ثبت نکنی چون میره برای شرکت اینترنت فایده نداره) ثبت کن که خرابه و شرکت مخابرات داره اذیت میکنه حدود 1 روز نهایتا 2 روز طول میکشه تا بازرسی مخابرات با شما تماس میگیره و میگه مشکل چیه شما میگی خرابی جوابگو من نیست و سیم بان رو در اختیار من قرار نمیده برای چک کردن خط 

بعد از تموم شدن این تماس به نیم ساعت نمیرسه که مسئول خرابی باهاتون تماس میگیره و با غلط کردم و ببخشید سیم بان برات میفرسته چک کنید ! 

در صورتی که سیم بان یا مسئول خرابی ازتون انعام خواست هم شکایت ثبت کنید چون برای سیم بان 2-3 شکایت توی سایت ثبت شه طرف کارش رو از دست میده ! (خیلی از مخابراتی های اشغال صفت اذیت میکنن شما رو و رشوه میخوان که بیان کارت رو راه بندازن )

ویرایش شده توسط The.13east
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 47 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

اولین کاری که میکنید مودم رو همونطور که دوستمون گفتن به سر خط وصل میکنید و چک میکنید که اینترنت سالمه یا نه ! سر خط هم از پست مخابرات قبل از تابلو ساختمون هست و باید پشتیبان اینترنت بیاد و براتون اینکار رو کنه 

اگر سالمه خط تلفن نیاز نیست از توی این لوله رد شه و با چند تا میخ 2 سر میتونید از گوشه ساختمون و به طور مستقیم از پنجره خونه سیم بکشید ! یا راه حل دیگه هم هست اینه که یه مودم در خونه بزارید برای اینترنت و با سیم لن سیم کشی کنید تا خونه و روتر جلوی راهش قرار بدین برای وایرلس ( این استاندارد شبکه برای خانه مدرن هست... تو ایران خواب همچین چیزی رو میشه دید! )

یه مورد اینکه بله اگر تلفن هر جای خط وصل کنید نویز میندازه و نویز گیری همراه مودم هست کارش همیشه . همه فکر میکنن باید پشت مودم باشه در صورتی برای تلفن هست ! شما به تعدادی که تلفن توی خونه دارید باید نویزگیر یا اسپلیتر بخرید و پشت تلفن ها بزارید و مودم بدون نویز گیر وصل باشه بهتره 

 

منظورتون از سر خط کجاست؟ تابلویی که داخل خونه تو پارکینگ نصبه یا تابلویی که توی کوچه نصبه و تمام خطوط تلفن کوچه به اون وصله؟

اگ منظورتون تو کوچه هست ، یک بار با مسئول مخابراتی که اومده بود صحبت کردم گفتم از مودم خط بکشم به تابلو گفت غیر قانونیه و اگر من هم نصبش کنم نفر بعدی میاد میکنه. بخاطر همین مجبور شدم از پشت مودم مستقیم بکشم به تابلوی داخل پارکینگ که سیمش هم اون سیم سفیدی هست که تو آخرین عکس گذاشتم.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 54 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

شما هم به پشتیبان شرکت اینترنت پیام بده تا برات نصاب بفرستن ! بعد از اینکه مودم رو دم در تست کرد و دید خط مشکل داره گزارش رو شرکت توی سیستم بزنه کار شما راحته. 

میری مخابرات منطقه مسئول خرابی ها رو پیدا میکنید و میگید خط من مشکل داره و از سیم کشی داخلی من نیست . مسئول خرابی سیم بان منطقه شما رو معرفی میکنه و بهت میگه مثلا 2 روز دیگه بیا میری با سیم بان سر کافو و خطت رو از مرکزی چک میکنی (قبلش میری مخابرات توی mdf بده مودمت رو وصل کنن ببین پورت شرکت اینترنت اوکی هست یا نه) اگر بعد مرکزی چک کردی مشکل داشت میگی طرف مرکزی رو عوض کنه 

 

حالا اگر مخابرات اذیت کرد چی ! اینجاست که اومدن پشتیبان اینترنت مهمه ! اگر گزارش خرابی سر خط رو پشتیبان داشته باشه و مخابرات اذیت کرد توی سایت 195 که برای شکایات هست برای خط مخابرات (به صورت مکالمه. برای اینترنت ثبت نکنی چون میره برای شرکت اینترنت فایده نداره) ثبت کن که خرابه و شرکت مخابرات داره اذیت میکنه حدود 1 روز نهایتا 2 روز طول میکشه تا بازرسی مخابرات با شما تماس میگیره و میگه مشکل چیه شما میگی خرابی جوابگو من نیست و سیم بان رو در اختیار من قرار نمیده برای چک کردن خط 

بعد از تموم شدن این تماس به نیم ساعت نمیرسه که مسئول خرابی باهاتون تماس میگیره و با غلط کردم و ببخشید سیم بان برات میفرسته چک کنید ! 

در صورتی که سیم بان یا مسئول خرابی ازتون انعام خواست هم شکایت ثبت کنید چون برای سیم بان 2-3 شکایت توی سایت ثبت شه طرف کارش رو از دست میده ! (خیلی از مخابراتی های اشغال صفت اذیت میکنن شما رو و رشوه میخوان که بیان کارت رو راه بندازن )

ممنون. شاید مسیرش رو امتحان کنم. فقط اینکه چطور می‌تونم خودم از سر خط وصل کنم تا در ابتدا چک کنم همون چیزیه که قراره اتفاق بیفته؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Masoudk96 گفته است :

ممنون. شاید مسیرش رو امتحان کنم. فقط اینکه چطور می‌تونم خودم از سر خط وصل کنم تا در ابتدا چک کنم همون چیزیه که قراره اتفاق بیفته؟

سیم کشی خونه اولین جایی که به خونه میرسه بهش میگن سر خط که بعدش کسی که خونه رو ساخته برای خودش سیم کشیده . تست کردن خودتون هیچ فایده ای نداره چون باید نصاب شرکت باشه و گزارش رو داشته باشه تا شکایت میکنید نتونن بگن این مشکل از سمت شرکت هست نه ما ! خودتون انجام بدید هیچ ارزشی برای مخابرات نداره قانونا 

 

در 5 ساعت قبل، Mu3tang گفته است :

منظورتون از سر خط کجاست؟ تابلویی که داخل خونه تو پارکینگ نصبه یا تابلویی که توی کوچه نصبه و تمام خطوط تلفن کوچه به اون وصله؟

اگ منظورتون تو کوچه هست ، یک بار با مسئول مخابراتی که اومده بود صحبت کردم گفتم از مودم خط بکشم به تابلو گفت غیر قانونیه و اگر من هم نصبش کنم نفر بعدی میاد میکنه. بخاطر همین مجبور شدم از پشت مودم مستقیم بکشم به تابلوی داخل پارکینگ که سیمش هم اون سیم سفیدی هست که تو آخرین عکس گذاشتم.

 

اونی جلوی خونه شما هست کافو هست و بعد اون یه پست هم هست روی دیوار .... از اون پست روی دیوار یه سیم میره به تابلو ساختمون که باید بعد از پست اولین جایی سیم ازاده استفاده کنید که درواقع میشه سیمی که به تابلو وارد میشه رو باید وصل کنید ( قبل تابلو )

دم در هم کافو باید به پست منتقل شه درست میگن اگر یه سره وصل کنید سیم بان بعدی وصلش میکنه همون شکل قبلی رو ولی میتونید سیم بان رو بیارید از کافو سیم بگیرید همون جا مودم رو وصل کنید 5 دقیقه ببینید نتتون سالمه یا نه ! اگر سالم باشه سیم کشی داخلی مشکل داره سیم رو از تابلو ساختمان خارج کنید و رو کار بکشید ! 

و در مرحله اخر متاسفم برای اون کسی که سیم تلفن و برق رو کنار هم کشیده مگه اینکه ساختمان بالای 10 سال سابقه ساخت داشته باشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

اونی جلوی خونه شما هست کافو هست و بعد اون یه پست هم هست روی دیوار .... از اون پست روی دیوار یه سیم میره به تابلو ساختمون که باید بعد از پست اولین جایی سیم ازاده استفاده کنید که درواقع میشه سیمی که به تابلو وارد میشه رو باید وصل کنید ( قبل تابلو )

دم در هم کافو باید به پست منتقل شه درست میگن اگر یه سره وصل کنید سیم بان بعدی وصلش میکنه همون شکل قبلی رو ولی میتونید سیم بان رو بیارید از کافو سیم بگیرید همون جا مودم رو وصل کنید 5 دقیقه ببینید نتتون سالمه یا نه ! اگر سالم باشه سیم کشی داخلی مشکل داره سیم رو از تابلو ساختمان خارج کنید و رو کار بکشید ! 

و در مرحله اخر متاسفم برای اون کسی که سیم تلفن و برق رو کنار هم کشیده مگه اینکه ساختمان بالای 10 سال سابقه ساخت داشته باشه 

دقیقا کاری که شما گفتید رو انجام دادم و از پشت مودم سیم کشیدم به پشت تابلو ساختمان. یعنی خط تلفنی دیگه تو سیمکشی ساختمون وجود نداره.

سیم کشی که از روکار داشتم پهنا باندم خیلی بهتر شد و نویز هم کمتر شد ولی همچنان نویز داره.

آسانسور روی خط نویز میندازه با این که من از روکار سیم کشیدم و کمترین نزدیکی با کابل کشی آسانسور و برق ساختمان داره. به محض اینک آسانسور حرکت کنه نویز من منفی میشه و اینترنت قطع.

نکته ای که هست ارتقا به فیبر یا vdsl تغییری تو نویز داره؟

ساختمان سال 92 ساخته شده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام داداش

 

من وقت نکردم تمام پست های تاپیک رو بخونم

 

ولی باید بگم جنس کابل تلفن شدیدا" تو کیفیت خط تاثیر داره !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پیشنهاد میدم حتما" یه کابل تلفن مرغوب تهیه کنین و مجددا" از پست تو کوچه انشعاب بگیرین و حد امکان از جای ردش کنین که کنارش سیم برق نباشه !

( در صورت نیاز دیوار رو سوراخ کنین که هم مسافت کمتر بشه همم دغدغه سیم برق رو نداشته باشین )

 

در حال حاظر باکیفیت ترین سیمی که من استفاده کردم همین سیم مشکی های خوده مخابراته البته چندین نمونه تو بازاره ! بعضیاشون مغزیشون مس کامل نیس و تاثیر خاصی نداره بعضی هاشون تمام مس هستن که محشره !

 

احتمال میدم مشکل شما هم همین باشه !!! نوع سیمی که کشیدین چیه ؟! یه تیکه ازش اگه داری تست کن ببین درصد مسش چطوره !

 نمونه تست مس هم تو نت سرچ کنی هست ... تست کن خبرشو بده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، The.13east گفته است :

سیم کشی خونه اولین جایی که به خونه میرسه بهش میگن سر خط که بعدش کسی که خونه رو ساخته برای خودش سیم کشیده . تست کردن خودتون هیچ فایده ای نداره چون باید نصاب شرکت باشه و گزارش رو داشته باشه تا شکایت میکنید نتونن بگن این مشکل از سمت شرکت هست نه ما ! خودتون انجام بدید هیچ ارزشی برای مخابرات نداره قانونا 

ممنونم. شروع کردم روندش رو. اگر نتیجه داد براش یه تاپیک می‌زنم دوستانی که مشکل مشابه دارن اقدام کنن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگر خط تلفن از بیرون ساختمون کشیده شده باشه دیگه نزدیک به برق نیست که بخواد نویز بندازه و مشکل از اون نیست ... 

اون سیمی رو که کشیدید رو همون پایین خونه چک کنید و مستقیم به مودم وصل کنید اگر نت هنوز مشکل داره من پیشنهاد میکنم مودم یکی از دوستان رو بگیری و تست کنید چون احساس میکنم اینجوری شما میگید مودم مشکل داشته باشه ! 

 

 

در 2 ساعت قبل، Masoudk96 گفته است :

ممنونم. شروع کردم روندش رو. اگر نتیجه داد براش یه تاپیک می‌زنم دوستانی که مشکل مشابه دارن اقدام کنن

 

ایشالا مشکل شما حل میشه ! 

این رو هم باید بگم که فاصله از مخابرات هم مهمه ! مثلا کافه تلفن خود من از مخابرات 3.5 تا 4 کیلومتر فاصله داره ! این قضیه باعث میشه کیفیت خط من تحت هیچ شرایطی بالاتر از 6 هزار نیاد و باید صبر کنم تا کافو سیم مسی رو با فیبر عوض کنن تا اینترنت من کیفیت خطش درست شه ! که اینم ممکن نیست چون تحریم هستیم و مخابرات اماکانات رو به شهر کوچیک اختصاص نمیده ! 

شهری که من زندگی میکنم به تنهایی داره 20-30% بودجه مملکت رو تامین میکنه و شهر اشغال دونیه به نسبت درامدی که توش وجود داره ! ( من در شهرستان سیرجان زندگی میکنم که بزرگترین معدن اهن روی زمین دنیا رو داره ینی گلگهر )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 30 مرداد 1399 در 15:38، masooyan گفته است :

شما باید مودمو سر خط چک کنی در حالتی که کابل ورودی تلفن فقط به مودم وصل باشه در این حالت میتونی وضعیت بررسی کنی.

دقیقا 

 

با سیم سیار برق ببر کنار جعبه تقسیم تلفن. یه سر سیم تلفن با سوکت مودم طرف دیگر رو لخت کن به مودم بزن .جواب نداد سیم رو بر عکس کن

 

ممکنه سیم قدیم سولفات زده باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، invoker گفته است :

سلام داداش

 

من وقت نکردم تمام پست های تاپیک رو بخونم

 

ولی باید بگم جنس کابل تلفن شدیدا" تو کیفیت خط تاثیر داره !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پیشنهاد میدم حتما" یه کابل تلفن مرغوب تهیه کنین و مجددا" از پست تو کوچه انشعاب بگیرین و حد امکان از جای ردش کنین که کنارش سیم برق نباشه !

( در صورت نیاز دیوار رو سوراخ کنین که هم مسافت کمتر بشه همم دغدغه سیم برق رو نداشته باشین )

 

در حال حاظر باکیفیت ترین سیمی که من استفاده کردم همین سیم مشکی های خوده مخابراته البته چندین نمونه تو بازاره ! بعضیاشون مغزیشون مس کامل نیس و تاثیر خاصی نداره بعضی هاشون تمام مس هستن که محشره !

 

احتمال میدم مشکل شما هم همین باشه !!! نوع سیمی که کشیدین چیه ؟! یه تیکه ازش اگه داری تست کن ببین درصد مسش چطوره !

 نمونه تست مس هم تو نت سرچ کنی هست ... تست کن خبرشو بده

این سیم های مخابرات رو از کجا میشه خرید؟برم مخابرات میفروشن؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، Rorschach گفته است :

این سیم های مخابرات رو از کجا میشه خرید؟برم مخابرات میفروشن؟

تا جای که میدونم خیر / ولی جالبه بدونی بهترین نوع جنسش در اختیار مخابراته !!!

 

تو بپرس ازشون بگو پولشو میدم از این کابل میخوام

این کابل معروفه به کابل مخابرات زمینی 0.6

( این صفر شیش قطر مس مغزی سیم هستش که شدیدا" مهمه !!! هر چی بیشتر باشه خط با کیفیتر میشه !!! )

 

مثلا تو مسافت های زیاد از کابل جنگی استفاده میکنن نمیدونم دیدی یا نه یه مفتول تمام مس داره که البته دیگه از کابل استفاده نمیشه نمیدونم چرا !

شاید بخاطره اینه که تمام مس نمیسازن !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، The.13east گفته است :

اگر خط تلفن از بیرون ساختمون کشیده شده باشه دیگه نزدیک به برق نیست که بخواد نویز بندازه و مشکل از اون نیست ... 

اون سیمی رو که کشیدید رو همون پایین خونه چک کنید و مستقیم به مودم وصل کنید اگر نت هنوز مشکل داره من پیشنهاد میکنم مودم یکی از دوستان رو بگیری و تست کنید چون احساس میکنم اینجوری شما میگید مودم مشکل داشته باشه !

اون عکس آخری که ببینید یک سیم سفید از بغل برق ورودی رفته داخل ، تنها نزدیکی به برق همون چند سانته که دارم کارهاشو میکنم که از داخل پارکینگ ببرم که دیگ تو نزدیکی به برق هم نباشه تا ببینم درست میشه یا نه.

با مودم دیگ هم قبلا تست کردم همین نویز رو داشت.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، The.13east گفته است :

 

ایشالا مشکل شما حل میشه ! 

 

ممنونم. امیدوارم برای شما هم حل شه. یه چیز خیلی جالبی که هست، اینه که از امروز که درخواست حضور کارشناس دادم، سرعت دانلودم برگشته به ۱ مگ همیشگی قبل از قطع و وصلی و کندی 😂 انشالله که اتفاقیه

 

ولی در کل همون سرعت قبلیم کیفیت اسمی رو نمی‌ده. سرویس ۱۶ مگ طبق گفته خودشون باید بالای ۱.۵ و تا ۲ بده و حتی بالاتر

 

به هر حال دارم پیگیری می‌کنم تا ببینم چی می‌شه

ویرایش شده توسط Masoudk96
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خونه که از مرکز تلفن دور باشه راحت نویز میفته رو خط یعنی الغای مغناطیسی میشه 

این فیزیک راهنمایی هست یعنی یه سیم پیچ که برق نداشته باشه اگه آهن ربا ازش رد کنی برق دار میشه و لی همون سیم پیچ اگه به باتری وصل باشه به راحتی الغا نمیشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میرایی برق که بالا باشه یعنی خونه از مرکز تلفن دور باشه هیچ کاریش نمیشه کرد Output power را Uplink و Downlink در مودم چک کنید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هم وضعیت خطم اینه. چند بار مامور اومده سر خط چک کرده گفته خوبه. اما هیچ وقت به من عدد نگفت. چیکار میتونم بکنم؟  

image.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، lordofpc734 گفته است :

من هم وضعیت خطم اینه. چند بار مامور اومده سر خط چک کرده گفته خوبه. اما هیچ وقت به من عدد نگفت. چیکار میتونم بکنم؟  

image.png

کاری لازم نیست بکنید دوست گرامی. خط شما خوبه منتها احتمالا اونقدر هم به مرکز تلفن نزدیک نیستید . برا همین از SNR شما مایه گذاشتن. اگه زنگ بزنی بهشون بگید سرعت را رو پروفایل پایین تر ببندن sNR ت میره بالا و پرش لینک نداری 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...