رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت پارس آنلاین


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

جالب تر این است که ساعتی پیش IT IRAN هم اعلام کرد که های وب و آسیاتک هم ادغام شدند...

ویرایش شده توسط Saman Taji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 5 ماه بعد...
  • ارسال 362
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

سلام دوستان، امیدوارم همه هرجا هستین سلامت باشین

من چند دقیقه پیش که اینترنت پارس آنلاین رو تمدید کردم ( سرعت 4مگ) 80 گیگ ترافیک خارجی با این حجم از ترافیک شارژ شده مواجه شدم، یکم عجیب اومد برام، 80 گیگ مگه نمیشه 81920 اینا گیگشون 1000 مگابایته ؟ ترافیک شارژ شده 79999 مگابایته روالش اینطوره ؟ تا حالا دقت نکرده بودم

 بحث چند مگابایت نیست ولی واقعا توهین میشه به شعور آدم اگه به عمد این کارو بکنن?

ممنون میشم کسی اطلاعی در موردش داره اطلاع رسانی کنه شاید من اشتباه میکنم.

parsonline.JPG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 11 ماه بعد...

سلام خدمت دوستان

چند وقتی هست که من با اینترنت پارس انلاین مشکل پیدا کردم و معمولا از ساعت ۸.۳۰ یا ۹ شب به بعد عملا سرعت اینترنت به یک سوم میرسه!

مدتش هم بازه مشخصی نداره ممکن هست تا ۲ شب یا بعضی اوقات تا ۶ ۷ صبح همین وضعیت باشه...به حدی افت میکنه که حتی صفحات هم براحتی باز نمیشند.

توی این مواقع با سایت speedtest.net یا سایت خود پارس انلاین تست سرعت میگیرم که یا latency error میده یا وقتی هم اجرا میشه سرعت به زحمت به ۰.۷ مگابیت بر ثانیه میرسه...

توی شرایط عادی نهایت به ۲ مگابیت میرسه که خوب قابل قبوله...حداقل اذیت نمیکنه!

این وضعیت الانه که سرعت به شدت افت کرده:

je4t_screenshot-20190303210221-673x370.p

من شهرستان هستم (نوشهر)ُ  از دوستان اینجا کسی از پارس انلاین سرویس داره؟  همچین مشکلی برای شما هم هست؟

متاسفانه خط ما فیبر نوری شده و فقط همین پارس انلاین سرویس روش ارایه میده و من گزینه دیگه ای ندارم.

البته با تحقیقاتی که کردم ظاهرا اینجا محدودیت پهنای باند دارند و همه مشترکین روی ۲ مگابیت محدود شدن ولی حتی این مسیله را هیچ جایی اعلام نکردن و خیلی از مشترکین هستن که میرن سرویس سرعت بالا میگیرن درحالی که اصلا در جریان نیستن سرعت عملا ۲ مگابیت هست.

چندین ماهه من پیگیری میکنم و شرکت میگه مشکل از خط شماست نباید اینقدر پایین بیاد.

فقط میگن ما در حال پیگیری هستیم ولی هیچ اتفاقی نمی افته.... نمایندگی چند روز پیش حتی محدودیت سرعت خط من را به ۴ مگابیت افزایش داد ولی هیچ فرقی نکرد.

اطلاعات خط از صفحه مودم اگر کمکی میکنه:

t05e_screenshot-20190303210133-601x222.p

ویرایش شده توسط shadowfax
لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش احتمالا بخاطر دانلود شبانه سرعتش افت میکنه یا خود شرکت محدود میکنه. از خود isp اقدام کن اگه حل نکردن تغییر بده ispیتو. اینجور که مشخصه خطتون کاملا سالمه و هیچ گونه نویزی نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست عزیز

 

مدل مودمتون چیه ؟

به احتمال خیلی زیاد نیاز به اپدیت Firmware باشه و با اپدیت شدن مشکل شما حل بشه ...

( تاکیید میکنم اگه نمیدونین Firmware  چیه حتما قبلش درموردش مطالعه کنین ! )

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، ho3einsa گفته است :

داداش احتمالا بخاطر دانلود شبانه سرعتش افت میکنه یا خود شرکت محدود میکنه. از خود isp اقدام کن اگه حل نکردن تغییر بده ispیتو. اینجور که مشخصه خطتون کاملا سالمه و هیچ گونه نویزی نداره.

متاسفانه مشکل اینجاست که از زمانی که خط منطقه ما فیبر شده هیچ شرکت دیگه ای جز پارس انلاین روش سرویس نمیده که اونا بخوان نگران از دست دادن مشتری باشن!

آسیاتک و شاتل اینجا فقط روی خط های معمولی سرویس میدن...

به isp هم زنگ میزنم میگن مشکل از مرکز مخابراتی هست و خط شما مشکل داره...چند روزی هست میگن هی امروز و فردا پورت عوض  میکنن ولی الان نزدیکه دو هفته گذشته هیچ اتفاقی نیفتاده!

کلا این چند ماه به همین ترتیب بوده اینقدر کش پیدا میکنه که مشترک دیگه خسته بشه بیخیال شه! این چندمین تیکت هست که ثبت کردم.

در 9 دقیقه قبل، invoker گفته است :

درود دوست عزیز

مدل مودمتون چیه ؟

به احتمال خیلی زیاد نیاز به اپدیت Firmware باشه و با اپدیت شدن مشکل شما حل بشه ...

( تاکیید میکنم اگه نمیدونین Firmware  چیه حتما قبلش درموردش مطالعه کنین ! )

مدل مودم  TP-Link TD-W8961N(UN) v2.0

با سایت سازنده چک کردم اخرین فریمور همین هست که از اول روی مودم بوده...

ویرایش شده توسط shadowfax
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، shadowfax گفته است :

متاسفانه مشکل اینجاست که از زمانی که خط منطقه ما فیبر شده هیچ شرکت دیگه ای جز پارس انلاین روش سرویس نمیده که اونا بخوان نگران از دست دادن مشتری باشن!

آسیاتک و شاتل اینجا فقط روی خط های معمولی سرویس میدن...

به isp هم زنگ میزنم میگن مشکل از مرکز مخابراتی هست و خط شما مشکل داره...چند روزی هست میگن هی امروز و فردا پورت عوض  میکنن ولی الان نزدیکه دو هفته گذشته هیچ اتفاقی نیفتاده!

کلا این چند ماه به همین ترتیب بوده اینقدر کش پیدا میکنه که مشترک دیگه خسته بشه بیخیال شه! این چندمین تیکت هست که ثبت کردم.

مدل مودم  TP-Link TD-W8961N(UN) v2.0

با سایت سازنده چک کردم اخرین فریمور همین هست که از اول روی مودم بوده...

شکایت ثبت کن هر روز ده بار زنگ بزن کلافه بشن کارتو راه بندازن 😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با یه مودم دیگه تست کن دوستی آشنایی چیزی ...

 

من احساس میکنم از مودم باشه ! چون نویز خط عالیه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام همشهری. منم نوشهرهستم و خطم مسیه و از پارس آفلاین استفاده می‌کنم. خدمتت عرض کنم که کلا فیبر نوری تو مازندارن مشکل داره و من حتی یه زمانی یادمه تو بابل که دانشجو بودم، درخواست دادم خط فیبر نوریمو بکنن مسی (حدود 20 روز طول کشید ولی ارزششو داشت) الان خط شما هم فیبر شده بدون که حالا حالاها داستان داری.

اول از همه اینکه مودمو با کابل یه تیکه وصل کن به سر خط تا دیگه هیچ بهونه‌ای از جمله پوسیدگیِ سیم‌کشی ساختمان و پریز و غیره دست پارس آفلاین ندی. این مورد به شدت در کیفیت خطت تاثیر داره.

مشکل شما رو منم داشتم و سه تا دلیل میتونه داشته باشه:

1.یا ایراد از کافوی نوری هست که باید سیم بان بره چک کنه یا پورت داخل مرکز مخابراتی مشکل داره که باید سریعا تعویض شه. برای اینکار باید به خود پارس آفلاین بگی که کارتو انجام بدن و یادت باشه که باید این کار رو رایگان انجام بدن. برای موردچک کردن کافوی نوری اگه اشنا داری تو مرکز مخابراتی بگو کارتو سریع‌تر راه بندازن وگرنه 2 الی 3 روز طول میشکه.برای تعویض پورت مخاطبرات هم اگه میگی دو هفته اس درخواست دادی و انجام نشده باید در سایت تنظیم مقررات شکایت ثبت کنی. تمام تصاویر مربوط به پینگ و اینا رو هم پیوست کن. اینم آدرسش:

https://www.cra.ir/complaint

اونجاست که خود پارس آفلاین زنگ میزنه قربون صدقت میره میگه چی شده عزیزم؟

2. باید با پشتیبانی لایه دوم و به بالایِ پارس آفلاین تماس بگیری. طبق روال اینطوریه که وقتی زنگ میزنی به پشتیبانی اول اپراتور لایه 1 پاسخ میده و معمولا دو هزار سواد هم ندارن. بگو اگه میشه منو ارجاع بدید به پشتیبانی لایه 2.  بعد شما رو ارجاع میدن به لایه 2. این بابا از جمله کسانی هست که به تنظیمات دی اس لم دسترسی داره. بهش مشکلتو دقیقا توضیح بده و ازش بخواه پارامترهای خطتتو چندین بار عوض کنه تا به یک وضعیت نرمال برسه. معمولا چندبار سرعت UpStream و DownStream رو دستکاری میکنن تا به یه مقدار مطلوب برسن.

3. سوئیچ مرکزی مازندران به مشکل خورده که اگه این باشه تقریبا هیچ راهی نیست جز اینکه صبر کنی تا درست کنن. (امیدوارم این نباشه مشکلت)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 دقیقه قبل، Sandor گفته است :

سلام همشهری. منم نوشهرهستم و خطم مسیه و از پارس آفلاین استفاده می‌کنم. خدمتت عرض کنم که کلا فیبر نوری تو مازندارن مشکل داره و من حتی یه زمانی یادمه تو بابل که دانشجو بودم، درخواست دادم خط فیبر نوریمو بکنن مسی (حدود 20 روز طول کشید ولی ارزششو داشت) الان خط شما هم فیبر شده بدون که حالا حالاها داستان داری.

 

به به سلام بر شما همشهری عزیز...اتفاقا من هم بابل دانشجو بودم خخخخخ

خیلی ممنون از توضیحات کاملتون...

فردا دوباره تماس میگیرم باهاشون اگر بازهم وضعیت به همین صورت بود دیگه تنها را فکر کنم همون شکایت هست....

چیزی که به من گفتن ظاهرا همون مورد ۱ هست و گفتن درخواست تعویض پورت واستون دادیم.

واقعا امیدوارم موارد دیگه نباشه چون عملا زمان استفاده من همین تایم هست و اینترنت کلا تعطیل میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست عزیز 

بنده پارس آنلاینم ولی فیبر نیستم . این لتنسی ارور رو قبلا هم واسم میداد که بعد درست شد خود به خود .

این مال پورت شماست . پورتتون رو زنگ بزنید درستش میکنن 

این افت که فرمودید کلی نیست . شاید برای فیبری ها باشه به دلیل اینکه هنوز خوب واسشون جا نیفوفتاده 😁😂 درست میشه نگران نباشید .درست بشه نه فیبره اینقدر ذوق مرگ میشید هی تست میگیرید 😂

مسی ما :

4739124282.png.343bd9e74f870444f2c8b4b265fc135f.png

سرویس چهار مگه ولی افزایش سرعت داره از 1 تا 8 صبح

ویرایش شده توسط Ratchet Wrench
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، invoker گفته است :

با یه مودم دیگه تست کن دوستی آشنایی چیزی ...

من احساس میکنم از مودم باشه ! چون نویز خط عالیه !

این مورد تست نکردم سعی میکنم از یکی از آشنایان یک مودم بگیرم یک روز تست کنم.

در 2 ساعت قبل، Ratchet Wrench گفته است :

درود دوست عزیز 

بنده پارس آنلاینم ولی فیبر نیستم . این لتنسی ارور رو قبلا هم واسم میداد که بعد درست شد خود به خود .

این مال پورت شماست . پورتتون رو زنگ بزنید درستش میکنن 

این افت که فرمودید کلی نیست . شاید برای فیبری ها باشه به دلیل اینکه هنوز خوب واسشون جا نیفوفتاده 1f601.png1f602.png درست میشه نگران نباشید .درست بشه نه فیبره اینقدر ذوق مرگ میشید هی تست میگیرید 1f602.png

سرویس چهار مگه ولی افزایش سرعت داره از 1 تا 8 صبح

مدتی هست که قراره پورت عوض کنن ولی متاسفانه فقط امروز و فردا میشه...

والله فعلا  اعصاب خوردیش واسه ما مونده...منم تایم استفاده از اینترنتم دقیقا همین تایم هست اکثر موارد و عملا حتی صفحه به زحمت باز میشه!

دانلود و دیدن ویدیو انلاین که دیگه بماند...

همان طور که میبینید الان برگشته به حالت نرمال و وضعیت خط هم تغییری نکرد!

مشکل از دانلود رایگان شبانه هم نیست چون وگرنه الان باید وضیت بدتر باشه چون ۲ تا ۷ صبح رایگانه:

qp0d_screenshot-20190304031000-796x272.pr9av_screenshot-20190304031027-568x218.p

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز من اصفهان هستم و چنین مشکلی ندارم سرویس ۸ مگ دارم و سرعتم تا ۱۰ مگ میره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، shadowfax گفته است :

این مورد تست نکردم سعی میکنم از یکی از آشنایان یک مودم بگیرم یک روز تست کنم.

مدتی هست که قراره پورت عوض کنن ولی متاسفانه فقط امروز و فردا میشه...

والله فعلا  اعصاب خوردیش واسه ما مونده...منم تایم استفاده از اینترنتم دقیقا همین تایم هست اکثر موارد و عملا حتی صفحه به زحمت باز میشه!

دانلود و دیدن ویدیو انلاین که دیگه بماند...

همان طور که میبینید الان برگشته به حالت نرمال و وضعیت خط هم تغییری نکرد!

مشکل از دانلود رایگان شبانه هم نیست چون وگرنه الان باید وضیت بدتر باشه چون ۲ تا ۷ صبح رایگانه:

qp0d_screenshot-20190304031000-796x272.pr9av_screenshot-20190304031027-568x218.p

داداش شما که شبا استفاده میکنی یه مودم 4جی بخر بسته بزن شبا استفادتو ببر. این دردسرا رو هم نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما تو چه فاصله ای از مرکز مخابراتی هستی که انقدر نویزت کمه! 50 متری!  یا بخاطر فیبر نوری هست؟

یه پیشنهاد میکنم همونطوری که بقیه گفتن برو شکایت کن کاری نداشته باش کار کردن یا نه برو شکایت کن بگو داستان اینه به کار من رسیدگی نمیکنن . مشکلت هم بزن سرعت کمتر از قرارداد (یا چیزی در این مایه ها) یا میتونی گزینه کیفیت رو انتخاب کنی. 

2 هفته مهلت دارن به کارت برسن و بعد نظرشون رو بگن . اگه قانع نشدی روی تجدید نظر میزنی (بعد از اینکه پارس افلاین نظرشو داد) بازرسی وارد عمل میشه. اینا بشدت از بازرسی واهمه دارن چون برسه ریگی به کفششون باشه پوستشون کنده اس.

همین امروز برو شکایتت رو بنویس نگران هیچی هم نباش. داری هزینه میکنی وظیفه شون هست کارشون رو درست انجام بدن. پولت نباید بسوزه .

یا علی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Master گفته است :

شما تو چه فاصله ای از مرکز مخابراتی هستی که انقدر نویزت کمه! 50 متری!  یا بخاطر فیبر نوری هست؟

یه پیشنهاد میکنم همونطوری که بقیه گفتن برو شکایت کن کاری نداشته باش کار کردن یا نه برو شکایت کن بگو داستان اینه به کار من رسیدگی نمیکنن . مشکلت هم بزن سرعت کمتر از قرارداد (یا چیزی در این مایه ها) یا میتونی گزینه کیفیت رو انتخاب کنی. 

2 هفته مهلت دارن به کارت برسن و بعد نظرشون رو بگن . اگه قانع نشدی روی تجدید نظر میزنی (بعد از اینکه پارس افلاین نظرشو داد) بازرسی وارد عمل میشه. اینا بشدت از بازرسی واهمه دارن چون برسه ریگی به کفششون باشه پوستشون کنده اس.

همین امروز برو شکایتت رو بنویس نگران هیچی هم نباش. داری هزینه میکنی وظیفه شون هست کارشون رو درست انجام بدن. پولت نباید بسوزه .

یا علی

درود دوست عزیز

ایشون به خاطر اینکه فیبر نوریه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Master گفته است :

شما تو چه فاصله ای از مرکز مخابراتی هستی که انقدر نویزت کمه! 50 متری!  یا بخاطر فیبر نوری هست؟

یه پیشنهاد میکنم همونطوری که بقیه گفتن برو شکایت کن کاری نداشته باش کار کردن یا نه برو شکایت کن بگو داستان اینه به کار من رسیدگی نمیکنن . مشکلت هم بزن سرعت کمتر از قرارداد (یا چیزی در این مایه ها) یا میتونی گزینه کیفیت رو انتخاب کنی. 

2 هفته مهلت دارن به کارت برسن و بعد نظرشون رو بگن . اگه قانع نشدی روی تجدید نظر میزنی (بعد از اینکه پارس افلاین نظرشو داد) بازرسی وارد عمل میشه. اینا بشدت از بازرسی واهمه دارن چون برسه ریگی به کفششون باشه پوستشون کنده اس.

همین امروز برو شکایتت رو بنویس نگران هیچی هم نباش. داری هزینه میکنی وظیفه شون هست کارشون رو درست انجام بدن. پولت نباید بسوزه .

یا علی

امروز قول دادن حل بشه...میگن سه روز دنبال مسیولش در مرکز مخابراتی هستیم که پاسخگو نیست...

اگر امروز هم حل نشد حتما شکایت ثبت میکنم...ممنون از لطف شما

احتمالا به خاطر فیبر باشه چون دو  کیلومتری یا شایدم بیشتر  فکر کنم فاصله داریم تا مرکز...

ویرایش شده توسط shadowfax
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در قسمت log مودم این ارور تکرار میشه:

3/4/2019 12:20:31> Last errorlog repeat 1 Times
3/4/2019 12:20:31> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 12:24:6> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 12:25:21> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 12:26:25> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 12:40:34> Last errorlog repeat 1 Times
3/4/2019 12:40:34> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 12:41:40> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 12:45:47> Last errorlog repeat 3 Times
3/4/2019 12:45:47> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 12:48:18> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 12:49:27> Last errorlog repeat 2 Times
3/4/2019 12:49:27> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 12:50:49> Last errorlog repeat 1 Times
3/4/2019 12:50:49> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 12:51:54> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 12:55:37> Last errorlog repeat 3 Times
3/4/2019 12:55:37> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 13:0:47> Last errorlog repeat 2 Times
3/4/2019 13:0:47> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 13:0:47> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 13:3:45> Last errorlog repeat 5 Times
3/4/2019 13:3:45> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 13:4:0> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 13:4:27> PPPoE: Recieve PADT
3/4/2019 13:6:46> Last errorlog repeat 1 Times
3/4/2019 13:6:46> PPPoE: Recieve PADO
3/4/2019 13:7:3> PPPoE: Recieve PADT

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت دوستان

امروز بالاخره تغییر پورت انجام شد.

حالا باید منتظر بمونم تا شب ببینم باز هم سرعت افت پیدا میکنه یا نه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، shadowfax گفته است :

سلام خدمت دوستان

امروز بالاخره تغییر پورت انجام شد.

حالا باید منتظر بمونم تا شب ببینم باز هم سرعت افت پیدا میکنه یا نه.

درود 

یه تست بزار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، Ratchet Wrench گفته است :

درود 

یه تست بزار

فعلا که نرماله وضعیت معمولا این وقت روز کاهش سرعت ندارم. ساعت ۸ ۹ شب به بعد که میشه تعطیل میشه.

h677_screenshot-20190305154240-791x257.p

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پارس آنلاین مشتری وایرلس کم نداره اونا تخت گاز برن چیزی باسه مشترک های adsl نمیمونه . پینگ 52 شما هم تا تهران اصلا نرمال نیست . خیلی زیاده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 18 اسفند 1397 در 16:26، بامداد گفته است :

پارس آنلاین مشتری وایرلس کم نداره اونا تخت گاز برن چیزی باسه مشترک های adsl نمیمونه . پینگ 52 شما هم تا تهران اصلا نرمال نیست . خیلی زیاده 

دیگه به عنوان آخرین راه در سامانه 195 شکایت ثبت کردم که در حال پیگیری هست.

دیروز کابل داخلی ساختمان را هم عوض کردم و از سر خط مستقیم به محل پریز تلفن کابل کشیدم که وضعیت اصلا تغییری نکرد.

قبل از تعویض کابل:

r9av_screenshot-20190304031027-568x218.p

بعد از تعویض کابل: البته در این فاصله از پارس انلاین درخواست کردم تا سرعت آپلود من را دو برابر کنه که به همین دلیل فکر کنم upstream SNR marginنصف شده.

این مسئله مشکلی ایجاد نمیکنه؟

zxt6_capture.png

ویرایش شده توسط shadowfax
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...