رفتن به مطلب

آواژنگ! تجربه گارانتی (خنک کننده مایع کولرمستر)


raoof_dark
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام عرض میکنم خدمت عزیزان، بنده حدود 8 ماه پیش یک عدد فن مایع پردانزده مدل  Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB CPU Liquid Cooler تحت گارانتی 2 ساله آواژنگ خریداری نمودم که تقریبا 1 ماه پیش با مشکل عدم پمپاژ مایع و دمای 75 در جه در محیط بایوس و 99 درجه، سپس ریستارت در محیط ویندوز مواجه شدم،خودم شخصا قطعه رو فرستادم گارانتی دفتر اصفهان خیابان چهارباغ،طی هفته اول گفتند که توی ایران موجود نیست باید صبر کنید تا موجود کنیم،طی هفته دوم گفتند که ارتباطشون با تهران قطع شده و قادر به پیگیری نیستند و طی هفته پیش گفتند که نتونستند خرید کنند و مدل 240ARGB سفارش دادن و بنده هم موافقط کردم و قرار شد ما به تفاوتش رو هم با رضایت کامل پرداخت کنم،اما امروز بعد از کلی تماس و پیگیری به بنده گفتند که قطعه رسیده اما به دلیل بسته بندی نامناسب طی حمل و نقل دچار آسیب شده و درخواست خرید مجدد و ادامه ما جرا...! بنده میخوام شکایت کنم اما نمیدونم باید از چه طریقی پیگیری کنم،طی این چند وقت دچار ضیان سنگینی شدم اونم بخاطر یه فن که نتونستم سفارشاتمو تحویل بدم،دوستان اگر راه حلی جهت پیگیری میدونید لطفا دریغ نفرمایید با تشکر،و طی این تجربه چند ساله به نظرم گارانتی توی ایران کاملا بی معنیه و اگه نمره بدیم از 100 باید نمره 30 رو بهش داد.

  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، raoof_dark گفته است :

سلام عرض میکنم خدمت عزیزان، بنده حدود 8 ماه پیش یک عدد فن مایع پردانزده مدل  Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB CPU Liquid Cooler تحت گارانتی 2 ساله آواژنگ خریداری نمودم که تقریبا 1 ماه پیش با مشکل عدم پمپاژ مایع و دمای 75 در جه در محیط بایوس و 99 درجه، سپس ریستارت در محیط ویندوز مواجه شدم،خودم شخصا قطعه رو فرستادم گارانتی دفتر اصفهان خیابان چهارباغ،طی هفته اول گفتند که توی ایران موجود نیست باید صبر کنید تا موجود کنیم،طی هفته دوم گفتند که ارتباطشون با تهران قطع شده و قادر به پیگیری نیستند و طی هفته پیش گفتند که نتونستند خرید کنند و مدل 240ARGB سفارش دادن و بنده هم موافقط کردم و قرار شد ما به تفاوتش رو هم با رضایت کامل پرداخت کنم،اما امروز بعد از کلی تماس و پیگیری به بنده گفتند که قطعه رسیده اما به دلیل بسته بندی نامناسب طی حمل و نقل دچار آسیب شده و درخواست خرید مجدد و ادامه ما جرا...! بنده میخوام شکایت کنم اما نمیدونم باید از چه طریقی پیگیری کنم،طی این چند وقت دچار ضیان سنگینی شدم اونم بخاطر یه فن که نتونستم سفارشاتمو تحویل بدم،دوستان اگر راه حلی جهت پیگیری میدونید لطفا دریغ نفرمایید با تشکر،و طی این تجربه چند ساله به نظرم گارانتی توی ایران کاملا بی معنیه و اگه نمره بدیم از 100 باید نمره 30 رو بهش داد.

@cooler master support
ایشون نماینده رسمی کولر مستر هستند

با ایشون مطرح کنید انشالله حل میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

من هم دوبار مشکل واتر کولر داشتم از برند کولرمستر با گارانتی آواژنگ.

ولی با پیگیری نماینده کولرمستر که توی همین فروم فعالیت داشتند خیلی زود از آواژنگ به نتیجه رسیدم. ( البته بخاطر کم لطفی بعضی از دوستان که کلا با همه برندهای چه داخلی چه خارجی چه برند اول جهان مشکل دارند ، نماینده کولرمستر دیگ تو فروم فعالیت نمیکنه.)

متاسفانه نمایندگی های شرکت های گارانتی توی شهرستانها خیلی ضعیف عمل میکنند.

پیشنهاد میکنم از نماینده کولرمستر پیگیری کنید. البته از طریق صفحه رسمی اینستاگرام کولرمستر در ایران. https://www.instagram.com/coolermaster.ir/

اگه نمایندشون توی این فروم فعال بودند مطمئنا خیلی زود نتیجه میگرفتید. @cooler master support

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، hosin گفته است :

@cooler master support
ایشون نماینده رسمی کولر مستر هستند

با ایشون مطرح کنید انشالله حل میشه

داداش پ-خ پر شده . امر خیر دارم :D

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پرسه کارشون مقداری طولانی هست

ولی بهتر بود شما یک واتر دیگه تهیه میکردی نو یا دست دو

بعد اونی که میدن بهتون رو بفروشید

منم چنین مشکلی داشتم تقریبا یک ماه طول کشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اواژنگ اصفهان واقعا کارش درسته ، منو گرافیکمو ۲ روزه عوض کردن با اکبند چندین ‌بار رفتم اونجا. ولی خب الان این اتفاق خیلی رو اعصاب هست ولی خب واسه زمان بردنش شکایت هم بکنی کاری نمیتونی بکنی فقط میشه صبر کرد. وعده الکی به من نداده این شعبه تاحالا. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی تو ایران بی معنیه.من باتری ماشین فامیلمون رو ماشین ترکید برده بود گفتن تغییر فرم داده قبول نیست.

ویرایش شده توسط amir.t.1261
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با عرض سلام مجدد خدمت شما عزیزان،طی پیگیری های نماینده رسمی کولر مستر از طریق اینستاگرام و تیم آواژنگ (تهران و اصفهان) از طریق دفتر آواژنگ اصفهان ضرف مدت 24 الی 48 ساعت کاری (با وجود تعطیل بودن دفتر آواژنگ به دلیل شرایط قرنطینه و وضعیت کرونا) در مورخ 99/9/9 یک عدد کولر مایع مدل Cooler Master ML120 RGBs به بنده تحویل دادند که از این بابت بسیار خرسندم،و طی این پیام از زحمات این عزیزان بسیار سپاس گذارم،امیدوارم همیشه این چنین و با عشق به یکدیگر خدمت کنیم❤️

@cooler master support

cooler master support

ویرایش شده توسط raoof_dark
  • لایک 1
  • ممنونم 1
  • حالم خوب شد 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 58 دقیقه قبل، raoof_dark گفته است :

با عرض سلام مجدد خدمت شما عزیزان،طی پیگیری های نماینده رسمی کولر مستر از طریق اینستاگرام و تیم آواژنگ (تهران و اصفهان) از طریق دفتر آواژنگ اصفهان ضرف مدت 24 الی 48 ساعت کاری (با وجود تعطیل بودن دفتر آواژنگ به دلیل شرایط قرنطینه و وضعیت کرونا) در مورخ 99/9/9 یک عدد کولر مایع مدل Cooler Master ML120 RGBs به بنده تحویل دادند که از این بابت بسیار خرسندم،و طی این پیام از زحمات این عزیزان بسیار سپاس گذارم،امیدوارم همیشه این چنین و با عشق به یکدیگر خدمت کنیم❤️

@cooler master support

cooler master support

بسیار خوشحالم مشکل حل شد دوست عزیز. با توجه به حلش شدن موضوع عنوان تاپیک اصلاح شد :)

موفق باشید.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...