رفتن به مطلب

معمای 6 ماهه / از توهین و تهمت های بیجا تا گرفتن پول ناحق از من / به کدامین گناه ؟! شما بفرمایید دوستان.


invoker
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود خدمت همه دوستان

----------------------------------------

شاید تعدادی از شما دوستان از ماجرا باخبر هستین ولی از طرف مقابل نه / امروز میخوام بعد 6 ماه صبر از چیزایی که دستگیرم شده پرده بردارم. و این تجربه تلخ و با شما دوستان به اشتراک بذارم !

( مدیران عزیز لطفا" این تاپیک رو حذف نکنن چراکه شاید قبلا" این موضوع به فروم ربطی نداشت ولی الان بخاطره همین شخص باعث شد جدا از آبرو حیثیتی که واسم نذاشت / من یک میلیون دیگه هم ضرر کنم )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

حدود 6 ماه پیش من یه مانیتوری ( وارداتی امارات ) رو به واسطه یه بنده خدا فروختم.

کالا صحیح و سالم و روال همیشه با یه بسته بندی عالی ارسال شد ( تو همون روز 2 عدد دیگه هم به یه بنده خدای دیگه هم فروخته بودم ) ( که صحیح و سالم رسید بدستش ! )

بعد از اینکه به مقصد رسید خریدار به واسطه میگه مانیتور خرابه و پنلش اسیب دیده !!! ( فارغ از اینکه تمام اجناس سفارشی بنده با تضمین سلامت بدستم میرسه در نتیجه خودم شخصا" همشون رو تست میکنم !!! )

 

از اونجایی که این مانیتور از طریق این دوست واسطه ( در ایسام اونم بدون اطلاع من ) فروخته شد.

و به خواست خودشون مشخصات ارسال کننده ( اسم فامیل ) خودشون تو سامانه پست ثبت کرده بودم امکان پیگیری از سمت من نبود و تمام مسعولیتش پی خودش میشد .

 

خلاصه چیزی که نباید اتفاق می افتاد / افتاد !!!

-----------------------------------------------------------------------

و من رو مقصر دونستن ! و تهمت های بیجای دوستان شروع شد ... فارغ از داستانی که خودشون ساختن.

( تو اون لحظه واقعا" نمیدونستم باید چیکار کنم / فقط این رو میدونستم که مسعولیت کالا به خواست واسطه بر عهده بنده نیست و احتمالا مانیتور در حین ارسال اسیب دیده !!! )

چندین بار سعی کردم که خونسردانه بهشون توضیح بدم ولی کو گوش شنوا ... و همچنان به توهین و طهمت های بیجا ادامه دادن ...

( در آخر واسه اینکه سر خودم رو با این طهمت های الکی و بیجا درد نیارم مجبور شدم طرف رو بلاک کنم و بهش بگم خودت باعث این مشکلات شدی )

( چون واقعا" من داشتم منطقی باهاش صحبت میکردم ولی درک نمیکرد و همش حرف خودشو میزد )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در آخر ایشون رو میارخ به فروم به قصد اینکه به خواستش برسه ! ( فارغ از اینکه خرید و فروش بیرون از فروم هیچ ربطی به فروم نداره !!! و کسی هم نمیتونه از حق کسی دفاع کنه !!! درست یا نه ؟ )

ولی همیشه برگ برنده دست کسیه که لاتیشو بیشتر کنه و اربده بکشه !!! درست یانه !!!؟ ( ایشون هم به همین قصد هم تو فروم پرشین و همم تو لیون برای حل این مشکل تاپیک میزنه )

که خدارو شکر تو اون لحظه آقا حامد عزیز تاپیک لیونش رو حذف میکنه ( بخاطره قوانین و موضوعی که به تاپیک ربطی نداره !!! )

 

و اما پرشین / که خدا نسیب گرگ بیابون نکنه !!! ( منم که تو اون فروم اندک کسی منو نمیشناخت ) خوارک اینه که هرچی کاسه کوزه اس سر من خراب کنن !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خستتون نکنم همونطور هم شد ! و منم هرچی سعی کردم توضیح صادقانه و منطقی بدم اینا حرف خودشون رو میزدن که بخواهی نخواهی باید تمام هزینه هارو برگردونی :|

منم راسش زیر بار این حرف زور نرفتم و به راحتی از اون فروم بن شدم !!!!!

 

این دوستمون موضوع رو مجدد با اقا حامد در میون گذاشت و ازش خواست واسه حل این مشکل کمک کنه ...

در اخر واسه اینکه این دوستمون بیشتر از این آبرو حیثیتمون رو به باد نده و دست از تهمت های بیجاش بردار و تمام پست هاشو پاک کنه ( و تو پرشین UnBan ) شم

مجبور شدم همون لحظه نصف مبلغ مانیتور رو برگردونم !!!

 

تو اون لحظه اینقد فشار روم بود که عقلم نکشید بگم اگه مانیتور خرابه یه ویدیو از خرابی به اضافه سریال پشت مانیتور و کارتنش واسم بفرستین که صابت کنه این مانیتور همون مانیتوریه که من فرستادم !!!

همینجا بود که خودم با دستای خودم / خودمو بدبخت کردم !!!

--------------------------------------------------------------------------------------------

و الان 6 ماهه درگیر چیزی هستم که واقعا" به ناحق کردن تو پاچم !!! و به هرکی هم که میگم روک بهم میگه خیلی خر بودی :| حالا میگین چرا ! الان بهتون میگم ...

 

واسه درک بهتر موضوع رو مجدد بازگو میکنم.

مانیتور وارداتی مدل BenQ 2270H به واسطه یه دوست در ایسام ( بدون هماهنگی و اطلاع من که لااقل از قوانینش باخبر باشم ) میفروشن !

و از من خواستن مشخصات ارسال کننده رو اسم فامیل خودشون ثبت کنم !

مانیتور به مقصد میرسه و خریدار شاکی میشه که مانیتور خرابه !

بعد از کلی کلنجار رفتن و توضیحات صادقانه و منطقی / بازم من رو مقصر میدونن !

تهمت ها در فروم شروع میشه و ایشون فرصت هیچ چیزی رو به من نمیده که بتونم از حق خدوم دفاع کنم !

در آخر به واسطه آقا حامد عزیز بنده مجبور میشم نصف مبلغ پرداختی رو بگرشت بزنم ! ( حتی فرصت این رو هم بهم ندادن که بتونم کمی فکر کنم که اصلا این مانیتور . مانیتوره منه ! یا داره سرم کلاه میره ! )

 

بعد از پرداخت / واسطه از خریدار خواست مانیتور رو برگشت بده ! ( تو اون لحظه من ازش خواستم به ادرس من نفرسته / چرا ؟ چونکه بار اول با مشخصات خودش ارسال کردم و الان احساس میکنم یه جای کار میلنگه و اگه به ادرس من پس بفرسته کردن تو پاچم )

دقیقا" همونطور هم شدددد !!!

مانیتور به اسم خراب رو پسفرستادن و از اون چیزی که میترسیدم اتفاق افتاد ! ( اونم اینکه مانیتور یجوری گم و گور شه !!! ) و تو کمال ناباوری گم و گور شد !

( تو اون لحظه بود که واقعا" تمام چیزایی که فکر میکردم درست از آب در امد !!! )

 

و اما نکته های جالب این ماجرا ... من 4 لایه پلاستیک حباب دار پیچیده بودم دوره کارتن مانیتور ! جدا از اون پایین و بالای کارتنش فوم گذاشته بودم که کاملا" از اسیب پذیری در امان باشه

( تو عکس های مانیتور خرابی بصورت بود که انگار ینفر با مشت کوبیده باشه وسط پنل !!! و یه لکه رنگ افتاده بود توش ) ( من نظرم این بود که احتمالا" در حین ارسال یه چیزه سنگینی گذاشتن وسط کارتن مانیتور و باعث این خرابی شده )

اگه این فرضیه درست بود / باید این فشار تو فوم هم مشخص میشد !!! ( ولی وقتی عکس های فوم رو واسم فرستادن / فوم صحیح و سالم عینه روش اولش بود !!! که واقعا" عجیب بود ... و مشکوک )

 

از همه اینا بگذاریم / عجیب ترین چیزی که بعد ها متوجه اش شدم وزن مرسوله ارسالی و برگشتی بودش که 2 کیلو اختلاف وزن داشت !!!

( اخه چجوری !؟ مرسوله من با بهترین بسته بندی وزنش تو عکس مشخصه / و مرسوله برگشتی ... فقط با اضافه کردن آجار 2 کیلو به وزنش اضاف میشه )

 

این موضع تبدیل شد واسم به یه معما !!!

--------------------------------------------------------------

و واقعا" واسم قابل حضم نبود اینکه هم آبرو حیثیتم سر و هیچ و پوچ رفته همم جدا از اینکه مانیتورم دادم یک میلیون هم از جیب ضرر کردم !!!!!!!!!!!!!!!

 

تو این مدت چندین و چندین بار از طریق بخش شکایات پست پیگیر نرسیدن مرسوله شدم ولی هربار فقط یک ربات این پیام رو Spam میکرد / ( موضوع در حال پیکیری :| )

( و اما نکته جالبش هم واسطه و همم خریدار عینه خیالشون هم نبود که مرسوله نرسیده بدستم !!! واقعا" عحیب نبود ! یا عجیب نیس ؟  ) چرا ؟ دلیلش ؟!

 

بازم نکته جالبش / خریدار محبت کرده بود مرسوله برگشتی رو 2 میلیون بیمه کرده بود ولی تو بخش محتوای مرسوله سایت پست زده بود مانیتور کارکرده :| چرا ؟ دلیلش ؟!

منم روال هر مال باخته ای خواستم از طریق همین بیمه درخواست غرامت کنم به امید اینکه مبلغی که به ناحق ازم گرفتن / پس گرفته باشم.

تو سامانه تنظیم مقررات رادیویی CRA.ir ثبت شکایت کردم که مرسوله نرسیده و درخواست جبران خسارت دارم. چند روزی طول نکشید که یه بنده خدا پیدا شد واسه پیگیر مشکلم.

و ازم خواست مدارک نیاز واسه پرداخت بیمه رو اماده کنم ببرم پست مرکزی و پرونده سازی کنم .

بعد از 2 ماه مجدد خودم زنگ زدم که ببینم چیزی کم و کسر نیس و تو چه مرحله ای / جوابی که گرفتم پشم زیزان بود :|

( شما گیرنده هستین ! و الان مرسوله نرسیده بدستتون در نتیجه فرسنده فقط میتونه درخواست پیکیری و یا جبران خسارت بده :| )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اونجا بود که به خودم گفتم / گیره چه ادم زرنگی افتادم ... که با یه تیر ببین چند نشون زده .... یه شبه خودشو میلیونر کرد با سرمایه و مال خودم :|

و هیچ کی هم به چپش نیس ... من همه منو به چشم ادم بده میبینن .... :|

 

الان دقیقا" 6 ماهه درگیره این قضیه ام معلوم نیس چه بلای سر مرسوله اوردن نیس ! ( دقیقا" همون موقعی که میخواستن به ادرس من برگشت بدن میدونستم یه جوری گم و گور میشه ! یا گم و گورش میکنن ... )

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشکل این دوستمون بی ربط با موضوع من نیس و احساس میکنم. سر مرسوله برگشتی منم همین بلا امده ! فقط واسه اینکه گندش در نیاد و بتونن بیمه اش کنن جاشو با یه اشغال مانیتور دیگه پر کردن

( شاید یه مانیتور خودش خریده خراب بوده همونو برگشت داده ) و تو پست هم اشنای داشته ازش خواسته کارتن رو گم و گور کنه ! بیمه هم که کرده دیگه چی بهتر از این ؟!!!

 

والا من دیگه عقلم قد نمیده / با توجه به شواهدی که عرض کردم شما بگین کی مقصره ... یا چه اتفاقی افتاده یا ... نمیدونم.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

( از اون واسطه هم فعلا" اسمی نمیبرم فقط بخاطره اینکه قصدم این بود این موضوع رو به اعنوان یه تجربه عجیب و غریب از پست بیان کرده باشم و نظره شما دوستان رو بدونم )

 

https://uupload.ir/files/8h30_01.jpg

https://uupload.ir/files/1i1k_02.jpg

https://uupload.ir/files/ject_03.jpg

 

@RedDragonA ایشون همون شخصی هست که بخاطرش من این همه بدبختی و فلاکت کشیدم. و الانم داره به ریشم میخنده و همچنان خودشو زده به کوچه علی چپ !!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • لایک 2
  • چرا؟! 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 76
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در ادامه ایشون جای اینکه منطق رو ضمینه حل مشکل این موضوع کنه / از شیوه لات بازی بهره میگیره ! و هرجای و هرکی که بتونه پیام میزنه !!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من واقیعت ادمی هستم که زیر باز حرف منطق میرم ولی زور نه

------------------------------------------------------------------------------------------------

تهدید و تهمت های ایشون نه تنها کم نمیشد روز به روز بیشتر و بیشتر منم تو اون لحظه نمیدونستم با این حجم از وحشی گری چیکار کنم. تنها کاری که میشد / بلاک ایشون بود.

( تا بتونم بی گناهی خودم رو ثابت کنم ... )

 

در اخر ایشون رو میاره به اقا حامد عزیز / برای حل این مشکل.

--------------------------------------------------------------------------------------------

( البته قبلش هرکاری رو که میتونسته انجام داده بود هرکاری که تصور کنین !!! )

که یه نمونه اش همین شکایت و تهدید های تو خالیشه !

--------------------------------------------------------------------------------------

 

دراخر بخاطره نگی که ایشون گذاشت رو من / به ناحق ممنوع المامعله شدم :(

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

و فشار بیشتر و بیشتر .... غافل از اینکه حق با کیه ؟! ( برای رفع این محدویت تو اون لحظه من قبول کدم نصف مبلغ رو برگشت بزنم !!! )

و هردومون سعی کنیم واسه حل این مشکل کمک کنیم . ( که البته این وسط فقط من بدبخت و بدبختر شده بودم )

 

تو این مدت من هیچ تهمت و بدو بی راهی به ایشون نگفتم. ( چون میدونستم ایشون هم تاحدی مثل من بی گناهه و مقصر اصلی همون خریداری هستش که تونست سر هردمون رو کلاه بذاره )

ولی از این ناراحت بودم که چرا این درک و شعوری رو نداشت ! چرا چرا ؟!! و همش من رو مقصر  میدونست ؟! ( در صورتی که الان همین باعث شد من به این فلاکت و بدبختی برسم و 6ماه مغزم رو درگیر این موضوع کنم )

و ایشون اصلا" به چپش هم نباشه !!! باید هم نباشه !!! چون هم خر و خرما هم کدخدارو باهم داره چی بهتر از این ؟!

 

 

 

لات بازی.jpg

ویرایش شده توسط invoker
لینک به دیدگاه
Share on other sites

@RedDragonA سلام دوست عزیز
یه توضیحی چیزی میتونی بدی؟ تا اونجا که میدونم شما یه کانال تلگرامی فروش قطعات هم داری و تو تلگرام باهات صحبت کردم.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بیشتر از این سرتون رو درد نمیارم. فقط میخوام بدونین که چجوری میشه همه جوره یه نفر رو خراب کرد ! اونم سر هیچ و پوچ ... :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ولی از قدیم گفتن ... ماه پشت ابر نمیمونه !!! آخر یه روزی تمام این تهمت ها و بد و بی راه های که به ( ناحق)  به ما چسبوندی برمیگرده به خودت و خودت !!!

( به شرطی که بتونی ثابت کنی ! نه تهمت های توخالی بزنی !!! بفرما این همه شواهد تو چه کردی تو این مدت ؟! )

 

شواهد از پیکیری های من / برای بیگناهیم به قدری زیاده که ... برای درکش فقط اند فهم و شعور میخواد ! انسانیت ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من ایشون رو بخاطره چند چیز نمیبخشم !!!

-------------------------------------------------------------

1- تهمت و قضاوت های عجولانه .

2- پیگیر نبودن در موضوعی که 90 درصدش مقصرش خودش بود.

3- ....

 

و الانم دوست دارم همون حس و حالی که واسه من ساخت / خودش تجربه کنه !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوست نداشتم این موضوع به اینجا کشیده بشه ولی حق بدین .... که چجور حقم ضایع شد. :(

 

خواستم از مدیریت اینه که یا ایشون تا ابد ممنوع المعامله بشه یا اینکه اون مبلغی رو که به ناخق از من گرفت رو برگردونه !

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

( تمام اون هزینه هم صرف حمایت از کسایی دستشون خالیه میشه )

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دادخواست طرف خیلی خنده داره :D

تهدید های تو خالی

والا ما پولمون 6 ماه دست ملت بود اخر سرم با زور و تهدید خونوادش به قتل { الکی 😂 } گرفتیم

منظورم اینه دیگه داشتم میرفتم در خونش کتکش بزنم

بعد ایشون برای 2 میلیون مانیتور همچین صحبت هایی میکنه

واقعا جالبه

این اقا که این همه پیگیری کرده برای اون طرف چطور الان دیگه پیگیری نمیکنه که این مانیتور شما کجاست

اصلا اون طرف شاید اجر فرستاده باشه

به هر حال شما باید حتی همون جنس خراب خوودتو هم پس بگیری

یه جای کار میلنگه

  • ممنونم 1
  • حالم خوب شد 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، invoker گفته است :

من ایشون رو بخاطره چند چیز نمیبخشم !!!

-------------------------------------------------------------

1- تهمت و قضاوت های عجولانه .

2- پیگیر نبودن در موضوعی که 90 درصدش مقصرش خودش بود.

3- ....

 

و الانم دوست دارم همون حس و حالی که واسه من ساخت / خودش تجربه کنه !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوست نداشتم این موضوع به اینجا کشیده بشه ولی حق بدین .... که چجور حقم ضایع شد. :(

 

خواستم از مدیریت اینه که یا ایشون تا ابد ممنوع المعامله بشه یا اینکه اون مبلغی رو که به ناخق از من گرفت رو برگردونه !

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

( تمام اون هزینه هم صرف حمایت از کسایی دستشون خالیه میشه )

 

واقعا ناراحت شدم برای شما ولی نگران نباشید خدا همه چیز رو می بینه من بهتون قول می دم از پول شما خوشی نمی بینه هر کاری بدی که میشه بی جواب نمی مونه 

  • ممنونم 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در آخر این رو هم بگم قبل اینکه . تهمت و نگ این رو هم بهم بچسبونی !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شکایت و درخواست جبران خسارت ( غرامت مفقودی ) تا به الان یک ریالش رو هم پرداخت نکردن !

و طی اخرین پیگیری خودم ( درخواست پرداخت خسارت فقط برای ارسال کننده ممکنه نه گیرنده !!! )

 

جدا از اینکه تمام این هزینه های حق منی بود / که 6 ماه پیگیر قضیه ای بودم که به من هیچ ربطی نداشت. و شما و اون همکار دزد و کلاه بردارت عینه خیالتون هم نبود !!!

 

البته الان اون همه جوره داره کیفشو میکنه / چراکه هم مانیتورو داره هم میتونه از پست شکایت کنه جبران خسارت بگیره / چی بهتر از این !

 

 

من دیگه هیچ حرف و سخنی ندارم / توضیحات و شواهد برای قضاوتم کاملا" شفافه !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حال هرکی هر حرفی داره تو هین تاپیک به من بزنه / این تاپیک هم به یاد بود باقی میونه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یه سوال دارم وقتی پست بسته ای تحویل میده وقتی بسته تحویل گرفته میشه مسئولیتش با خریدار میشه درسته ؟

مگر اینکه هنگام باز کردن بسته کامل فیلم برداری بشه و مشخص بشه کالا ضربه خورده که اونم پای پسته نه فرستنده مگر اینکه فرستنده توی بسته بندی احمال کاری کنه

نمیدونم چرا کالایی که خوب بسته بندی شده مسئولیت ضربه خوردنش با فرستندست !

شاید بنده چیزی رو نمیدونم در این صورت هدایتم کنید

  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعضی مواقع آدم باید بزنه به کوچه علی چپ مثل خودش،باید بگی برو هر ...دوست داری بخور ،اونوقت حساب کار میاد دستش

 

ولی جدی حاجی ،اومده میگه طرف میاد پول همه چیرو ازت میگیره و حساباتو میبنده و حکمم میده و غرامتم ازت میگیره خخخخخخ

عجب ،والا من تا جایی که یادم میاد روال شکایت اینطوری نبوده ،این قضیه هم ربطی به بازرگانی نداره،حل اختلافه 

ویرایش شده توسط silvermanYummy
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شما که خودتون دستتون تو کاره....

چرا با واسطه اونم از طریق ایسام فروختید؟

یه عده شغلشونه که توی ایسام این مدلی جنس خرید و فروش کنن و سر بقیه رو کلاه بذارن.

  • لایک 1
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا میدونم چه حسی داری وقتی میبنی اینجوری حقت رو یکی بخوره، همیچن چند روز پیش سر خرید اکانت از یه سایتی پولمو خورده بود و میدونم چندین روز اعصاب خورد بودن چه حسی داره و مخصوصا اینکه طرف مقابل هم ندیده باشی

@RedDragonA یه توضیحی بیا بده دوست عزیز

ویرایش شده توسط Who is it
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

خیلی مبهمه همه چی!

اگر کالا اسیب دیده بوده چرا از بیمه پست استفاده نشده؟
اگر ندیده بوده چرا گفتن ک خرابه؟
اگر شما مطمعن بودی از خودت چرا پول زدی ب حساب ایشون؟

اگر کسی کلاهبرداری کرده چرا 6 ماه صبر کردید بعد دارید ما رو در جریان میزارید؟ تو این 6 ماه میتونن افراد زیاد دیگه ای رو درگیر کنن.

اگر شماره کارت یا ادرسی از طرف دارید ب راحتی میتونید پیگیرشون بشید.

بعد من ی چیزی رو نفمیدم شما جنس رو ب واسطه فروختید درسته؟ بعد خریدار اومده شده طرف حساب شما؟

خب عزیز من همین ینی ی جای کار میلنگه این وسط. اگر میدونستی واسطس ک اشتباه بزرگی کردی. اگر نمیدونستی هم ک با اولین تماس میگفتی برو از فروشنده بگیر.

اگر ممکنه واسطه و خریدار رو منشن کنید صحبت های اونا رو هم بشنویم.

  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا من که این بلا سرم نیومده

ولی الان با پیشرفت تکنولوژی دیگه همه گوشی ها دوربین خوب دارن

شما کنار کالای ارسالیت تاریخ بزن و فیلم بگیر داشته باش

نه به خاطر اینکه طرف مقابل بخواد بازی در بیاره

بلکه خدایی نکرده در حین ارسال اتفاقی بیوفته من مدرک داشته باشم که من کالا رو سالم ارسال کردم و فیلم داشته باشم برای اثباتش

من برای فروم این کار رو انجام میدم و خارج از این فروم هم برای فروش کالایی که همیشه گوشی هست به صورت حضوری معامله میکنم

همیشه باید درصدی احتمال حوادث غیر قابل پیش بینی اختصاص داد و چه بهتر که مستند مدرک داشته باشید که از این حوادث پیش بینی نشده بدون ضرر خارج بشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود 

بسیار ناراحت شدم دوست عزیز 

من هم مثل شما منتظرم ببینم طرف مقابل چه دفاعی داره ولی قضیه تقریبا مشخصه که حق با کیه 

امیدارم مدیریت ایشون از اینجا کلا بن کنه 

 

  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

یه سوال دارم وقتی پست بسته ای تحویل میده وقتی بسته تحویل گرفته میشه مسئولیتش با خریدار میشه درسته ؟

مگر اینکه هنگام باز کردن بسته کامل فیلم برداری بشه و مشخص بشه کالا ضربه خورده که اونم پای پسته نه فرستنده مگر اینکه فرستنده توی بسته بندی احمال کاری کنه

نمیدونم چرا کالایی که خوب بسته بندی شده مسئولیت ضربه خوردنش با فرستندست !

شاید بنده چیزی رو نمیدونم در این صورت هدایتم کنید

سلام

همین حرفارو من بهش زدم / اینکه تو بسته بندی اسیب دیده گی وجود داره؟ ( عکس بسته بندی موجوده میبینین که من پایین و بالاش فوم گذاشتم )

در نتیجه اگه در حین ارسال پست باعث خرابیش شده باشه  مشخصه ! اونم چه خرابی ! انگاری یکی جفت پا رفته تو وسط پنل یا یکی یا مشت کوبیده !

 

مشکل این بود که / کیه اینارو درک کنه !!!

---------------------------------------------------------------

فقط داد و هوار بیجا ...

 

در 4 ساعت قبل، silvermanYummy گفته است :

بعضی مواقع آدم باید بزنه به کوچه علی چپ مثل خودش،باید بگی برو هر ...دوست داری بخور ،اونوقت حساب کار میاد دستش

 

ولی جدی حاجی ،اومده میگه طرف میاد پول همه چیرو ازت میگیره و حساباتو میبنده و حکمم میده و غرامتم ازت میگیره خخخخخخ

عجب ،والا من تا جایی که یادم میاد روال شکایت اینطوری نبوده ،این قضیه هم ربطی به بازرگانی نداره،حل اختلافه 

 

خب منم تا حدی خواستم همینکارو بکنم ! ولی میگم که خون من و کرده بودن تو شیشه !!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چون واقعا" از همون اولش حس میکردم داره سرم کلاه میره ! تمام چزایی که حدس زدم دقیقا" همونطور پیش رفت و در اخر کردن تو پاچه منه بدبخت ...

 

در 4 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

شما که خودتون دستتون تو کاره....

چرا با واسطه اونم از طریق ایسام فروختید؟

یه عده شغلشونه که توی ایسام این مدلی جنس خرید و فروش کنن و سر بقیه رو کلاه بذارن.

 

والا من کلا" بی خبر بودم از اینکه ایشون جنس رو تو ایسام داره میفروشه !!! لااقل با قوانینش باخبر باشم !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یا ادم عاقل می یاد جنس رو خودش تحویل میگیره و تستش میکنه و مجدد میفرسته واسه طرف !!!

 

چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی ! حالا ما کم تجربه ما خر شما اگه ریگی تو کفشت نبود دیگه بله !!!

 

در 3 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

سلام.

خیلی مبهمه همه چی!

اگر کالا اسیب دیده بوده چرا از بیمه پست استفاده نشده؟
اگر ندیده بوده چرا گفتن ک خرابه؟
اگر شما مطمعن بودی از خودت چرا پول زدی ب حساب ایشون؟

اگر کسی کلاهبرداری کرده چرا 6 ماه صبر کردید بعد دارید ما رو در جریان میزارید؟ تو این 6 ماه میتونن افراد زیاد دیگه ای رو درگیر کنن.

اگر شماره کارت یا ادرسی از طرف دارید ب راحتی میتونید پیگیرشون بشید.

بعد من ی چیزی رو نفمیدم شما جنس رو ب واسطه فروختید درسته؟ بعد خریدار اومده شده طرف حساب شما؟

خب عزیز من همین ینی ی جای کار میلنگه این وسط. اگر میدونستی واسطس ک اشتباه بزرگی کردی. اگر نمیدونستی هم ک با اولین تماس میگفتی برو از فروشنده بگیر.

اگر ممکنه واسطه و خریدار رو منشن کنید صحبت های اونا رو هم بشنویم.

1- چون یقینا" هیچ اسیب ظاحری تو بسته ارسالی نبوده ! و ایشون خیلی راحت بسته رو تحویل گرفته ! در نتیجه بهونه ای بیش نبوده واسه خر فرض کردن ما.

2- اگه تاپیک رو قشنگ مطالعه کرده باشی / تو یه بخش در خصوص پرداخت پول توضیح دادم ( دیگه خون ام رو کرده بود تو شیشه ! )

3- خب راسش مدیریت اون اجازه رو نمیداد اون موقع ! چون واقعا" به فروم ربطی نداشت تا زمانی که ایشون امد و از اقا حامد واسه حل این موضوع کمک خواست و همون موقع بود که هر چی کاسه کوزه بود سر منه بدبخت خراب شد !

یکی دیگه از دلایلش هم این بود که من منتطره رسیدن مرسوله بودم ( که واقعا" تو همون روز اول هم حدس میزدم اگه به ادرس من پس بفرستن هیچ وقت بدستم نمیرسه  !!!! حتی چندین بار هم بهش گفتم به ادرس من نفرست نفرست !!! )

جدا از همه اینا من تو این مدت همش سعی داشتم شواهدم رو به قدری کنم که احیانا" مثل الان تاپیکی واسش زدم هیچ جای مبهم نذاشته باشم ! که الان واقعا" چنین شده !!!
 

درخصوص ادرس هم بعید میدونم ادرس خودش باشه ! ( بعدش هم راسش وظیفه ایشون بوده نه من ! که اونم راسش عینه خیالش هم نبود و نیست !!!! )

من جنسم رو در اصل فروختم به واسطه ( یا بهتر بگم دلال ) و ایشون بدون اطلاع من میفروشه تو ایسام ! و در حین ارسال هم ازم خواست که با مشخصات و ادرس خودش پست کنم ! ( حتی زیر بار این هم نمیرفت !!! )

 

والا من داد زدم ! اقا به پیر به پیغمبر من جای کم کاری نکردم همه اینا ضعف شماس / و مقصرش خودتونین نه من ! یقه منه بدبخت رو ول کنین !!!

ولی کو گوش شنوا ....

 

در 3 ساعت قبل، VIP3R گفته است :

آقا من که این بلا سرم نیومده

ولی الان با پیشرفت تکنولوژی دیگه همه گوشی ها دوربین خوب دارن

شما کنار کالای ارسالیت تاریخ بزن و فیلم بگیر داشته باش

نه به خاطر اینکه طرف مقابل بخواد بازی در بیاره

بلکه خدایی نکرده در حین ارسال اتفاقی بیوفته من مدرک داشته باشم که من کالا رو سالم ارسال کردم و فیلم داشته باشم برای اثباتش

من برای فروم این کار رو انجام میدم و خارج از این فروم هم برای فروش کالایی که همیشه گوشی هست به صورت حضوری معامله میکنم

همیشه باید درصدی احتمال حوادث غیر قابل پیش بینی اختصاص داد و چه بهتر که مستند مدرک داشته باشید که از این حوادث پیش بینی نشده بدون ضرر خارج بشید

 

بذارین یه نکته جالب بهتون بگم ! که تا ته قضیه رو خونده باشین !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

تمام سفارشاتی که از امارات انجام میشه و ارسال میشه به ایران با تضمین سلامت کالا اس !

یعنی اینکه بعد از رسیدنش بدستم من تمام اونارو شخصا" خودم تست میکن ! ( دوستانی که قبلا" از من خرید داشتن میدونن )

اگه این تست به درخواست خریدار باشه که هیچ و اگه نه من خودم مجبورم تستش کنم !

فقط راسش واسه اینکه نزنن تو سر مال از بابت اینکه نمیدونم جنس دست دومه و استوکه و فلان ( یجوری بسته رو باز و تست میکنم که واقعا" تشخصیش غیره ممکنه )

راهکارش هم از شهر فافا یاد گرفتم که اغلب جنسارو اینطور تست میکنه و واسه مشتری میفرسته ! ( چه به خواست خودش چه نه ) نمیدونم تا به حال دیدین یا نه

ولی میاد با یه تیغ تیز چسب کارتن برند رو برش میده و جنس رو میاره بیرون و تستش میکنه و واسه اینکه مثل روز اولش بشه کافیه یه چسب کارتن دقیقا" مطابق چسب کارتنی قبلی رو خودش چسب بزنی !!!

1% هم تو نگاه اول قابل تشخیص نیس که باز شده یا نه !!!

عکس سلامت تمام اون مانیتور ها موجود داشتم ولی متاسفانه از شانس بد من واسه اینکه حافظه گوشیم پر نشه از این چیزا همشون رو پاک میکنم ! و مجدد ریکاوری ( قابلیت خوده گوشیمه )

ولی این وسط تاریخ گرفته شده عکس تغییر پیدا میکنه !!! ( تو اپدیت جدیدش این باگ برطرف شده )

 

من وقتی تو پرشین این عکسارو واسش فرستادم کاربراش از این اشتباه من سوبرداشت کردن ! و اصلا" فرصت توضیح هم ندادن و سریعا" بن ام کردن !!! به همین سادگی !!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تو همون روز 3 تا مانیتور داشتم که دوتاشو فروختم به یه بنده خدای و یدونه دیگه اش هم به ایشون

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خب سوالی که من از شما دارم اینه !

کدوم ادم عاقلی می یاد مانیتور خرابش رو به کسی میفروشه که قبلا" باهاش معامله داشته !!!

یا چطور دوتا مانیتور اون بنده خدا ( که حتی بسته بندیش بهتر از شما هم نداشته ) صحیح و سال رسید ولی مال شما خراب بود یا خراب شد !!!

 

اینم اخرین توضیحات تکمیلی من / دوستان اگه جای کم و کسر داره بفرمایید تا من توضیح خودم رو اراعه بدم !!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بار ها گفتم / بازم میگم زیر بار حرف منطق میرم ولی حرف زور ابدا و اصلا" !!!

 

شما تو این مدت بجز حرف زور و ناحق چه چیزی واسه گفتن داشته !؟

 

اینم عکس از مرسوله اون دوست عزیز

pj9d_02.jpg

 

و این دوتا عکس دیگه از طریقه انباکس و تست قبل ارسال.

zza_001.jpg

0jm7_002.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، invoker گفته است :

درود خدمت همه دوستان

سلام

خدمت دوست عزیز

با توجه به اینکه واقعا مدرک محکمی وجود نداره و فقط میشه به سابقه و رفتار شما در گذشته تکیه کرد، واضحه که شما کلاه کسی رو بر نداشتی. البته در مورد طرف های دیگه هم با قاطعیت نمیشه نظر داد.

ولی ای کاش بعد بروز مشکل قبل از هر اقدامی یک مشورت مثل همین تاپیک میگرفتید.

با توجه به صحبت های شما هیچ مسئولیتی متوجه شما نبود و نه تنها نباید پولی پرداخت میکردید حتی باید بی اعتنا به میبودید به ادعا هایی که هیچ سند ومدرکی نداشت. - تو این روزگار همه جای این کره خاکی، افرادی هستن که فقط دنبال دردسر هستن و اصلا با همین کارا اموراتشونو میگذرونن. - شما باید در مواجه با تهدید ها پرخاش ها و اینطور زورگیری هایی مقاومت بیشتری بخرج بدید.

بهر حال دیگه این مساله گذشته و پیشنهادم اینه که این مورد رو به عنوان یک تجربه هرچند تلخ در نظر بگیرید و فقط به این فکر کنید که شما هیچ نامردی یا کار بدی در حق کسی نکردید و این مهم تر از هر چیزیه و نسبت به تهمت و افترا یا ناسزاهایی که احتمالا شنیدید بی اعنتا باشید.

مهم اینه که وجدانتون آسودس، اون پول کمی نیس ولی قابل جبرانه.

البته او پیام تهدید آمیز و احتمالا دیالوگ های رد و بدل شده قابل پیگیریه ولی هزینه و وقت اضافی میخواد و اعصاب قوی.

کسایی که شما رو میشناسن، همچنان اعتبار و آبروی شما محفوظه و کسایی که شما رو نمیشناسن بذارید هرجور میخوان فکر کنن و نظر بدن، براتون اهمیتی نداشته نباشه.

مهم وجدان خودتون هست که آسودس.

  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گرامی

چندین ماه پیش ایشون به من پیام داد که مانیتور دارم برام بفروش (خواستید عکس ضمیمه کنم) - زمان کرونا بود و واردات قطع بود و بنده هم مانیتور هام تموم شده بود.

من براش توی ایسام فروختم و و ایشون ارسال کرد. مانیتور رسید پنل مشکل داشت و بسته بندی هم کاملا سالم بود (حتی خود مانیتور هم کاملا بدون شکستگی بود)

طرف تو ایسام شکایت کرد و تعداد زیادی فیلم و عکس فرستاد که واضحا پنل مشکل دار بود

ایسام رای به برگشت داد

 

من به ایشون گفتم مانیتور مشکل پنل داره ایشون گفت به من ربطی نداره و مانیتور رو هم پس نفرست به من ربطی نداره و بلاک کرد توی واتسپ(خواستید عکس ضمیمه میکنم اگر ایشون میگه به این شکل نیست)

من توی لیون و PT شکایت کردم از ایشون. توی لیون که به یک ساعت نکشید و ادمین گفت اجازه همچین تاپیکی رو نداری. ولی توی پرشن تولز ایشون پس از یکی 2 روز بعد از تهدید ادمین به بن کردن جواب داد و تست سلامت کالا رو برای دوستان ارسال کرد. که دوستان لطف کردن و تاریخ گرفته شدن عکس رو چک کردن که دقیقا مال ده دیقه قبل بود! یعنی تست سلامت جعل کرده بودن ایشون . ایشون بخاطر این کار بن شد از پی تی ادمین گفت تا پول رو برنکردونده آن بن نمیشه

 

من علارغم اینکه ایشون گفتن مانیتور رو دیگه برای من پس نفرست آدرس ایشون رو دادن که خریدار پس بفرسته

و داد خواست نوشتم. و از آقا حامد مدیر اینجا هم خواستم ایشون رو بن کنه. ایشونم از ترس بن شدن توی لیون و شکایت راضی شدن که آقا حامد وساطت کنه و قرار شد نصف پول رو پس بده و بقیه پول من هم خورده شد. 

 

بعد از این متاسفانه معلوم نیست به چه شکلی سایت پیگیری پست دیگه بروز نشده و نوشته از تهران فرستاده شده شیراز و تحویل رو نزده و ایشونم ادعا داره بسته به دستش نرسیده هرچند که خود ایشون گفته بود دیگه براش پس نفرستم و مانیتور رو نمیخواد

ایسام هم بعد از 3 ماه قانونش این هست که پول رو پس میده به خریدار و پس داده (طی شکایتی که از ایسام شد و اینماد حق رو به ایسام و خریدار مانیتور داد)

 

الان من ادعای ما بقی پولم رو باید داشته باشم یا ایشون که از اول مانیتور مشکل دار فرستاده؟! ایشون اگر مانیتور مشکل دار نفرستاده بود نیازی به جعل تست سلامت نبود

متاسفانه تاپیک شکایت از ایشون تو پرشن تولز حذف شده وگرنه حداقل 60 کامنت علیه ایشون بود و همه بلا استثنا رای رو به من داده بودند (اگر غیر از اینه آقای صالحی زاده بگه)

ولی نظر مدیر پرشن تولز هم خوشبختانه همون موقع اسکرین شات گرفتم میفرستم اینجا

 

 

صالحی زاده .png

ویرایش شده توسط RedDragonA
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ایشون بارها به من توهین کردن و دروغ کامل هست که میگن توهین نکردن (حتی جلوی مدیر انجمن) من حتی به شما گفتم بخاطر توهین هاتون هم شکایت میکنم. شما بعد از کلی مسخره کردن اون پیام آخر من که دیگه از کوره در رفته بودم رو اسکرین شات فرستادید

 

ایشون با داستان سرایی و آب و تاب دادن موضوع دارن مظلوم نمایی میکنن. جالبه جای شاکی و متشاکی رو کلا عوض کردن! من از شما شکایت دارم اون وقت شما تاپیک باز کردید؟! 

من آقا حامد رو تگ میکنم که خودشون برخورد کنن @Hamed

اگر منم متهم هستم با من برخورد کنن

 

ویرایش شده توسط RedDragonA
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، invoker گفته است :

در ادامه ایشون جای اینکه منطق رو ضمینه حل مشکل این موضوع کنه / از شیوه لات بازی بهره میگیره ! و هرجای و هرکی که بتونه پیام میزنه !!!

چقد یه آدم میتونه پررو باشه!! دروغ گویی تا کجا!!

من لات بازی در آوردم یا شما؟!! اسکرین شات بفرستید

 

در 8 ساعت قبل، invoker گفته است :

تهدید و تهمت های ایشون نه تنها کم نمیشد روز به روز بیشتر و بیشتر منم تو اون لحظه نمیدونستم با این حجم از وحشی گری چیکار کنم. تنها کاری که میشد / بلاک ایشون بود.

( تا بتونم بی گناهی خودم رو ثابت کنم ... )

 

در اخر ایشون رو میاره به اقا حامد عزیز / برای حل این مشکل.

وحشی گری؟!!

 

در 8 ساعت قبل، invoker گفته است :

تو این مدت من هیچ تهمت و بدو بی راهی به ایشون نگفتم. ( چون میدونستم ایشون هم تاحدی مثل من بی گناهه و مقصر اصلی همون خریداری هستش که تونست سر هردمون رو کلاه بذاره )

ولی از این ناراحت بودم که چرا این درک و شعوری رو نداشت ! چرا چرا ؟!! و همش من رو مقصر  میدونست ؟! ( در صورتی که الان همین باعث شد من به این فلاکت و بدبختی برسم و 6ماه مغزم رو درگیر این موضوع کنم )

و ایشون اصلا" به چپش هم نباشه !!! باید هم نباشه !!! چون هم خر و خرما هم کدخدارو باهم داره چی بهتر از این ؟!

 

هیچ بد و بی راهی نگفتید نه؟! دروغ راحت شده که موضوع رو دارید 180 درجع برمیگردونید!

 شما تو همین تاپیک بیشتر از 10 تا توهین زشت به من کردید بعد به همه دوستان میگید اصلا توهین نکردید!! خیلی عالی هستید شما

 

در 8 ساعت قبل، invoker گفته است :

شواهد از پیکیری های من / برای بیگناهیم به قدری زیاده که ... برای درکش فقط اند فهم و شعور میخواد ! انسانیت ...

مظلوم نمایی و داستان سرایی

 

در 9 ساعت قبل، invoker گفته است :

مانیتور به مقصد میرسه و خریدار شاکی میشه که مانیتور خرابه !

بعد از کلی کلنجار رفتن و توضیحات صادقانه و منطقی / بازم من رو مقصر میدونن !

تهمت ها در فروم شروع میشه و ایشون فرصت هیچ چیزی رو به من نمیده که بتونم از حق خدوم دفاع کنم !

در آخر به واسطه آقا حامد عزیز بنده مجبور میشم نصف مبلغ پرداختی رو بگرشت بزنم ! ( حتی فرصت این رو هم بهم ندادن که بتونم کمی فکر کنم که اصلا این مانیتور . مانیتوره منه ! یا داره سرم کلاه میره ! )

من فرصت دفاع از حقتون رو ندادم؟ من پیام دادم تو واتسپ گفتید به شما ربطی نداره و منو بلاک کردید

تو پی تی شکایت کردم تا 2 روز جواب ندادید بعد اومدید گفتید کارگر ساختمونی هستید و داشتید پول حلال در میاوردید (عین کلمات ایشون) و بعد بخاطر مغلطه و حاشیه رفتن ادمین تهدید به بن شما کرد و شما تست سلامت جعلی دادید که باعث شد درجا بن بشید

نصف پول رو قبول کردید که بن نشید منم بخاطر احترام به آقا حامد که خودم واسطه کرده بودم نصف پول رو قبول کردم وگرنه عملا کلاه برداری کرده بودید و حقم خورده شده بود نمیخواستم کوتاه بیام

ویرایش شده توسط RedDragonA
  • لایک 2
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 دقیقه قبل، RedDragonA گفته است :

دوستان گرامی

چندین ماه پیش ایشون به من پیام داد که مانیتور دارم برام بفروش (خواستید عکس ضمیمه کنم) - زمان کرونا بود و واردات قطع بود و بنده هم مانیتور هام تموم شده بود.

من براش توی ایسام فروختم و و ایشون ارسال کرد. مانیتور رسید پنل مشکل داشت و بسته بندی هم کاملا سالم بود (حتی خود مانیتور هم کاملا بدون شکستگی بود)

طرف تو ایسام شکایت کرد و تعداد زیادی فیلم و عکس فرستاد که واضحا پنل مشکل دار بود

ایسام رای به برگشت داد

 

من به ایشون گفتم مانیتور مشکل پنل داره ایشون گفت به من ربطی نداره و مانیتور رو هم پس نفرست به من ربطی نداره و بلاک کرد توی واتسپ(خواستید عکس ضمیمه میکنم اگر ایشون میگه به این شکل نیست)

من توی لیون و PT شکایت کردم از ایشون. توی لیون که به یک ساعت نکشید و ادمین گفت اجازه همچین تاپیکی رو نداری. ولی توی پرشن تولز ایشون پس از یکی 2 روز بعد از تهدید ادمین به بن کردن جواب داد و تست سلامت کالا رو برای دوستان ارسال کرد. که دوستان لطف کردن و تاریخ گرفته شدن عکس رو چک کردن که دقیقا مال ده دیقه قبل بود! یعنی تست سلامت جعل کرده بودن ایشون . ایشون بخاطر این کار بن شد از پی تی ادمین گفت تا پول رو برنکردونده آن بن نمیشه

 

من علارغم اینکه ایشون کفتن مانیتور رو دیگه برای من پس نفرست آدرس ایشون رو دادن که خریدار پس بفرسته

و داد خواست نوشتم. و از آقا حامد مدیر اینجا هم خواستم ایشون رو بن کنه. ایشونم از ترس بن شدن توی لیون و شکایت راضی شدن که آقا حامد وساطت کنه و قرار شد نصف پول رو پس بده و بقیه پول من هم خورده شد. 

 

بعد از این متاسفانه معلوم نیست به چه شکلی سایت پیگیری پست میزنه که بسته هنوز تهرانه و ایشونم ادعا داره بسته به دستش نرسیده هرچند که خود ایشون گفته بود دیگه براش پس نفرستم و مانیتور رو نمیخواد

ایسام هم بعد از 3 ماه قانونش این هست که پول رو پس میده به خریدار و پس داده (طی شکایتی که از ایسام شد و اینماد حق رو به ایسام و خریدار مانیتور داد)

 

الان من ادعای ما بقی پولم رو باید داشته باشم یا ایشون که از اول مانیتور مشکل دار فرستاده؟! ایشون اگر مانیتور مشکل دار نفرستاده بود نیازی به جعل تست سلامت نبود

متاسفانه تاپیک شکایت از ایشون تو پرشن تولز حذف شده وگرنه حداقل 60 کامنت علیه ایشون بود و همه بلا استثنا رای رو به من داده بودند

ولی نظر مدیر پرشن تولز هم خوشبختانه همون موقع اسکرین شات گرفتم میفرستم اینجا

 

 

صالحی زاده .png

 

اقای علیزاده / کمی زمان میذاشتی متن تاپیک رو مطلعه میکردی بد نبود. که بخواهی دم به دیقه پستت رو ویرایش کنی که مبدا ... گندش در بیاد !!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هیچ نیازی به توضیحات بیشتر نمیبینم ! فقط کافیه متن ایشون رو با گفته های من مقایسه کنین تا عمق حقایق ایشون رو ببینین !!!

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، invoker گفته است :

 

اقای علیزاده / کمی زمان میذاشتی متن تاپیک رو مطلعه میکردی بد نبود. که بخواهی دم به دیقه پستت رو ویرایش کنی که مبدا ... گندش در بیاد !!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هیچ نیازی به توضیحات بیشتر نمیبینم ! فقط کافیه متن ایشون رو با گفته های من مقایسه کنین تا عمق حقایق ایشون رو ببینین !!!

 

 

گند چی در بیاد؟!

نیاز نیست برای کاربر ها نتیجه گیری کنید. دوستان خودشون میتونن قضاوت کنن

نیاز به بلد کردن و رنگ آمیری متن هم نیست! باور کنید هیچ تاثیری رو قضاوت بقیه نمیذاره

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه دقت کنین ایشون تو دو پست بالا / دو مرتبه این متن رو تاکید کرده

و داد خواست نوشتم. و از آقا حامد مدیر اینجا هم خواستم ایشون رو بن کنه. ایشونم از ترس بن شدن توی لیون و شکایت راضی شدن که آقا حامد وساطت کنه و قرار شد نصف پول رو پس بده و بقیه پول من هم خورده شد. 

نصف پول رو قبول کردید که بن نشید منم بخاطر احترام به آقا حامد که واسطه کرده بودم نصف پول رو قبول کردم وگرنه عملا کلاه برداری کرده بودید و حقم خورده شده بود

 

بله .... لااقل اقا حامد رو خراب نکن دیگه ...

شرح داستان 2.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، invoker گفته است :

اگه دقت کنین ایشون تو دو پست بالا / دو مرتبه این متن رو تاکید کرده

و داد خواست نوشتم. و از آقا حامد مدیر اینجا هم خواستم ایشون رو بن کنه. ایشونم از ترس بن شدن توی لیون و شکایت راضی شدن که آقا حامد وساطت کنه و قرار شد نصف پول رو پس بده و بقیه پول من هم خورده شد. 

نصف پول رو قبول کردید که بن نشید منم بخاطر احترام به آقا حامد که واسطه کرده بودم نصف پول رو قبول کردم وگرنه عملا کلاه برداری کرده بودید و حقم خورده شده بود

 

بله .... لااقل اقا حامد رو خراب نکن دیگه ...

شرح داستان 2.jpg


خب الان مشکل صحبت من چی بود؟!
دوست گرامی معنی بن رو میدونید؟! لطفا سرچ کنید توی دیکشنری

باشه من صحبتم رو تفکیک میکنم و اصطلاح آقا حامد رو استفاده میکنم: شما قرار بود اینجا ممنوع المامله بشید و پرشن تولز بن شدید (طبق اصطلاحی که آقا حامد به کار برده و لفظی که مدیر پرشن تولز بکار برده)

اینم اسکرین شات ها برای روشن تر شدن قضیه: که دوستان بدونن کی شاکی هست و کی متشاکی و حق کی خورده شده

کاش تاپیک شکایت هم حذف نشده بود وگرنه لینک تاپیک رو میدادم که مسئله کاملا روشن بشه

فقط پیام های خصوصی مونده و میشه ازشون عکس داد

 

صالحی زاده .png 2.png

 

صالحی زاده .png 3.png

 

1707932648_.png4.thumb.png.8a22d35f97175a4005412ae01181cd2f.png

ویرایش شده توسط RedDragonA
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...