رفتن به مطلب

معمای 6 ماهه / از توهین و تهمت های بیجا تا گرفتن پول ناحق از من / به کدامین گناه ؟! شما بفرمایید دوستان.


invoker
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

میشه یه نفر واسم توضیح بده. چرا معامله ای که در اون فروم صورت نگرفته امکان ثبت بازخورد هست !!! ؟ و مدیریتش امکان قضاوت داره ؟! و حتی بن !

 

( نتیجه میگیریم اون فروم ... هیچی سرجاش نیس ) چی بهتر از این واسه بدبخت کردن کسی ... اگه غیره اینه بفرمایید. !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

جدا از اینا اقای علیزاده مجدد تاکید میکنم واسه یبار هم که شده /  اینقد عجولانه حرف نزنین و متن تاپیک رو مطالعه کنین ! و بعد مارو قضاوت ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 76
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 57 دقیقه قبل، invoker گفته است :

میشه یه نفر واسم توضیح بده. چرا معامله ای که در اون فروم صورت نگرفته امکان ثبت بازخورد هست !!! ؟ و مدیریتش امکان قضاوت داره ؟! و حتی بن !

 

( نتیجه میگیریم اون فروم ... هیچی سرجاش نیس ) چی بهتر از این واسه بدبخت کردن کسی ... اگه غیره اینه بفرمایید. !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

جدا از اینا اقای علیزاده مجدد تاکید میکنم واسه یبار هم که شده /  اینقد عجولانه حرف نزنین و متن تاپیک رو مطالعه کنین ! و بعد مارو قضاوت ...

 

دوست گرامی اون معامله اینجا هم اتفاق نیفتاده بود! این به شما اجازه میده هرکاری میخواید بکنید؟! چه ربطی داره!


شما اینقد واضح بود که چیکار کردید که هم ازون جا بن شدید هم اینجا داشتید ممنوع المعامله میشدید که با واسطه شدن آقا حامد این اتفاق نیفتاد (دوباره میگم چون خودم ایشون رو واسطه کرده بودم به حرف ایشون احترام گذاشتم و صد البته 1 تومن هم ارزش شکایت و گرفتن وقتم رو نداشت)

 

از من خواستید مشتری برای مانیتورتون جور کنم و بعد یه مانیتور خراب فرستادید برای خریدار و بعد استناد کردید به حرف توی تاپیکتون که مسئولیت ارسال با خریداره و تقصیر رو انداختید گردن پست! (عکس ضمیمه شد)‌  درحالی که بسته بندی مانیتور اصلا ضربه نخورده بود و مشخص بود مانیتور از قبل خراب بوده. ادمین گفت اینکه مسئولیت ارسال با خریداره حرف غلطیه و مجبور شدید تست سلامت جعلی بفرستید که بن شدید و بقیه ماجرا ها...

جالبه با داستان سرایی جای شاکی و متشاکی رو عوض کردید برای کاربرا

 

من ارزش قائلم برای وقتم وگرنه دوباره بحث شکایت از شما رو پیش میکشیدم و حداقل توی پی تی دوباره بن میشدید. الانم فقط یه پیام به ادمین PT نیازه که دوباره بن بشید

 

عکس برای قسمتی که خط کشیدم زیرش که دوستان بدونن قضیه خیلی واضح بود:

 

صالحی زاده .png

ویرایش شده توسط RedDragonA
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

الله اکبر 

الحق و والانصاف که فقط فقط قضاوت مختص خداست 

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان
والا من توی هر دو فروم قضیه رو دنبال کرده بودم و از جناب Invoker هم خرید داشتم و کاملا از برخورد و مسئولیت پذیریشون راضی بودم اما این دلیلی بر مقصر نبودن یا بودن ایشون نیست.
اما متاسفانه نکته جالبش اینه ری اکشن ها توی پرشین تولز و لیون کامپیوتر ۳۶۰ درجه متفاوته.

امیدوارم برای هیچ کس پیش نیاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Professor Higgins گفته است :

سلام دوستان
والا من توی هر دو فروم قضیه رو دنبال کرده بودم و از جناب Invoker هم خرید داشتم و کاملا از برخورد و مسئولیت پذیریشون راضی بودم اما این دلیلی بر مقصر نبودن یا بودن ایشون نیست.
اما متاسفانه نکته جالبش اینه ری اکشن ها توی پرشین تولز و لیون کامپیوتر ۳۶۰ درجه متفاوته.

امیدوارم برای هیچ کس پیش نیاد

نه دوست عزیز

برخورد ها اون قدم متفاوت نبوده

اینجاهم خود Invoker عکس داد که Hamed مدیر اینجا میخواستن ممنوع المعالمه شون کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، RedDragonA گفته است :

 

دوست گرامی اون معامله اینجا هم اتفاق نیفتاده بود! این به شما اجازه میده هرکاری میخواید بکنید؟! چه ربطی داره!


شما اینقد واضح بود که چیکار کردید که هم ازون جا بن شدید هم اینجا داشتید ممنوع المعامله میشدید که با واسطه شدن آقا حامد این اتفاق نیفتاد (دوباره میگم چون خودم ایشون رو واسطه کرده بودم به حرف ایشون احترام گذاشتم و صد البته 1 تومن هم ارزش شکایت و گرفتن وقتم رو نداشت)

 

از من خواستید مشتری برای مانیتورتون جور کنم و بعد یه مانیتور خراب فرستادید برای خریدار و بعد استناد کردید به حرف توی تاپیکتون که مسئولیت ارسال با خریداره و تقصیر رو انداختید گردن پست! (عکس ضمیمه شد)‌  درحالی که بسته بندی مانیتور اصلا ضربه نخورده بود و مشخص بود مانیتور از قبل خراب بوده. ادمین گفت اینکه مسئولیت ارسال با خریداره حرف غلطیه و مجبور شدید تست سلامت جعلی بفرستید که بن شدید و بقیه ماجرا ها...

جالبه با داستان سرایی جای شاکی و متشاکی رو عوض کردید برای کاربرا

 

من ارزش قائلم برای وقتم وگرنه دوباره بحث شکایت از شما رو پیش میکشیدم و حداقل توی پی تی دوباره بن میشدید. الانم فقط یه پیام به ادمین PT نیازه که دوباره بن بشید

 

عکس برای قسمتی که خط کشیدم زیرش که دوستان بدونن قضیه خیلی واضح بود:

 

صالحی زاده .png

 

برادر اینقد مارو تهمت نزن و تهدید تو خالی نکن !!!

6 ماهه هنوز نتونستی ثابت کنی اون مانیتوری که ازش حرف میزنی خراب ! مال منه یا نه !!! کو یه شواهد از این واسم رو کن من و تمام دوستان قانع شیم که مقصر همه این بلاها منم و من !!!

6 ماهه دارم بهت میگم پیگیر قضیه باش جای این تهمت زدن ها ! ولی شما عینه خیالتم نیس. از شانس بد ما ( همش داری اشتباه یه عکس رو به رخ ام میکشی منطقت در همین حده نه ؟! )

(فقط خواهشا" نگو خودت نگفتی از چی مانیتور واست عکس بفرستم وقتی که من روحم از معامله شما در ایسام خبر هم نداشت پس وظیفه شما بوده که پیگیره این قضیه باشی و ثابت کنی )

 

من یقین دارم اون طرف تونسته سر هردو مارو کلاه بذاره ! ولی نمیدونم چرا همش فکر میکنی مقصر منم !!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راستی شما هنوز نتونستی یه دلیل منطقی واسه مرسوله برگشتی بیاره که 2 کیلو به وزنش اضاف شده !!! ( یادته که اقا حامد در این خصوص این چی بهت گفت !!! و قرار شد اگه نتونی دلیل قانع کننده ای واسش بیاری به قول خودت بن شی !!! )

 

این همه شواهد و حرف منطق !!!

--------------------------------------------------

شما حتی نمیتونی اینارو ثابت کنی ! مارو تهدید به چی میکنی اخه ؟! لاتی واسه خودت لاتی ! هی من احترام حجتت میکنم هی شما هرچی از دهنت در میاد پسوند میدی به ما !!!

اگه یادت باشه اون روزی که اقا حامد رو واسطه کردی چندین و چندین بار تاکید کردم من از شکایت و تهدید های شما ترس و لرزی ندارم و اگه فکر میکنی حق با خودته بسم الله پیگیره شکاییت باش !

 

و اگه تونستی ثابت کنی من تمام هزینه ای که کردی رو به اضافه هزینه مانیتور بهت برگشت میدم !!!

 

ما ترسمون از خداس نه بندش !

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزیز قصد دخالت ندارم
ولی طبق عرف به هر روی که اتفاق افتاده مانیتور ایشون @invoker باید برگرده دستش( به هر شکلی که هست )  یا حداقل اگه بیمه هستش خسارت برگرده تا شما  @RedDragonA حرفاتون درست طلقی بشه... 
این داستان فقط و فقط با همکاری خودتون ختم به خیر میشه با دعوا و کل کل کردن به هیچ جا نمیرسید دوستان عزیز...

ویرایش شده توسط Slasher
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، invoker گفته است :

6 ماهه هنوز نتونستی ثابت کنی اون مانیتوری که ازش حرف میزنی خراب ! مال منه یا نه !!! کو یه شواهد از این واسم رو کن من و تمام دوستان قانع شیم که مقصر همه این بلاها منم و من !!!

خب یه بهونه جدید پیدا شد که اصلا اون مانیتور خراب مال شما نبوده! خب نمیشد همون 6 7 ماه پیش بگید که من از خریدار بخوام که ثابت کنه اینو؟! نه بعد 7 8 ماه که قضیه خیلی وقته تموم شده

 

در 31 دقیقه قبل، invoker گفته است :

6 ماهه دارم بهت میگم پیگیر قضیه باش جای این تهمت زدن ها ! ولی شما عینه خیالتم نیس. از شانس بد ما ( همش داری اشتباه یه عکس رو به رخ ام میکشی منطقت در همین حده نه ؟! )

من پیگیر نبودم یا شما که تا گفتم مانیتور به این شکله گفتید به شما ربطی نداره و مانیتورو پس نفرستم

 

در 31 دقیقه قبل، invoker گفته است :

راستی شما هنوز نتونستی یه دلیل منطقی واسه مرسوله برگشتی بیاره که 2 کیلو به وزنش اضاف شده !!! ( یادته که اقا حامد در این خصوص این چی بهت گفت !!! و قرار شد اگه نتونی دلیل قانع کننده ای واسش بیاری به قول خودت بن شی !!! )

 

این همه شواهد و حرف منطق !!!

آقا حامد پرسید و من چی جواب دادم؟! اگر من جواب نداده بودم خب بن شده بودم. داستان رو ناقص نکن. شما بسته بندی تون فقط 2 تا تیکه فوم بود که وزنش میشه چند گرم(عکس دادید خودتون) و بسته بندی مرسوله برگشتی چند لایه کارتن بود (که باز عکس فرستادم برای شما)

در 31 دقیقه قبل، invoker گفته است :

ما ترسمون از خداس نه بندش !

مردم اینو با رفتارشون نشون میدن نه نوشتن تو ضمیمه و استوری و واتسپ و ... ماشالا شما هر جا میشده ازین جملات نوشتید 

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، Slasher گفته است :

دوستان عزیز قصد دخالت ندارم
ولی طبق عرف به هر روی که اتفاق افتاده مانیتور ایشون @invoker باید برگرده دستش( به هر شکلی که هست )  یا حداقل اگه بیمه هستش خسارت برگرده تا شما  @RedDragonA حرفاتون درست طلقی بشه... 
این داستان فقط و فقط با همکاری خودتون ختم به خیر میشه با دعوا و کل کل کردن به هیچ جا نمیرسید دوستان عزیز...

از اول من صحبتم همین بود ولی ایشون گفت بهشون ربطی نداره و پس هم نفرستم (عین کلماتشون)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 دقیقه قبل، RedDragonA گفته است :

از اول من صحبتم همین بود ولی ایشون گفت بهشون ربطی نداره و پس هم نفرستم (عین کلماتشون)

 

یعنی الان اون مانیتور خراب که میگید ایشون فرستادن دست شماست؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، ultragame888 گفته است :

یعنی الان اون مانیتور خراب که میگید ایشون فرستادن دست شماست؟ 

نه عزیز من آدرس Invoker رو دادم که خریدار پس بفرسته علارغم صحبت خودشون که گفتن پس نفرستید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

قصد دخالت ندارم عزیزان کلی میگم

قراره باری رو از رو دوش هم برداریم نه باری روی دوش هم بزاریم

بااین تفاسیر که عزیزان گفتن 

1توهین تهمت بجا نیست

2بعضی وقتا کنار اومدن خیلی بهتر کنار نیومدنه{طرفین}

3وجهه فروم هم با این مسایل خراب میشه 

4...... و و و و و ....

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم قصد دخالت ندارم ولی درستش اینکه طرف جنس معیوب رو قبول کنه و تعویض کنه معمولا اینجوری هست ولی خب این ماجرا فرق داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، RedDragonA گفته است :

نه عزیز من آدرس Invoker رو دادم که خریدار پس بفرسته علارغم صحبت خودشون که گفتن پس نفرستید

ببخشیدا 

ولی یا من تا اینجا موضوع رو کاملا درست درک نکردم یا کلا قضیه اینقدر ساده حل میشه

شما به خریدار بگو مانیتور پس بفرسته برای این بنده خدا و ایشون هم اینجا ضمانت میده پول اون طرف رو بهش پس بده 

شدنیه!؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، kiarash917 گفته است :

منم قصد دخالت ندارم ولی درستش اینکه طرف جنس معیوب رو قبول کنه و تعویض کنه معمولا اینجوری هست ولی خب این ماجرا فرق داره

و این دقیق شروع بحث ها و مشکلات و شکایت من بود

ایشون هیچ جوره قبول نمیکردن مانیتور به پس بگیرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، RedDragonA گفته است :

و این دقیق شروع بحث ها و مشکلات و شکایت من بود

ایشون هیچ جوره قبول نمیکردن مانیتور به پس بگیرن

 

دلیلشم بهشون بگو !!! نه اینکه فقط طرف خودتو میگیری !

---------------------------------------------------------------------------------------

دلیلش تنها یه چیز بود اونم اینکه من قبل از هر معامله ای با طرف طی میکنم که اقا طریقه ارسال به چه صورت باشه و دوست داری چجوری بسته بندیش کنم و کلا" اگه درخواست و خواسته ای داری بفرما من تمام و کمال گوش به حرف شمام

( تمام کسایی که تا به الان با من معامله داشتن این حرف رو از بنده شنیدن پس نگو این حرف و به شما نزدم !!! )

 

و اما موضوع اصلی ! زمانی که قرار بود من مانیتورو ارسال کنم ایشون ازم خواست با مشخصات خودش باشه ! ( اسم فامیل و ... ) در نتیجه اگه مشکلی واسه مرسوله پیش می امد ! من نمیتونستم هیچ جوره پیگیره قضیه باشم ! درسته دوستان یا نه !؟

 

گیرم پست زده بود خرابش کرده بود / خب توقع داشتی چیکار کنم!؟ بفرما جواب بده !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جدا از اینکه من همچنان یقین دارم مانیتور صحیح و سالم تحویل خریداره ! و ایشون تو اون لحظه یه مانیتور خراب مشابه و مدل من داشته و اون رو پس فرستاده ( البته اینکه تو پست هم دست داشته واقعا" بعید نیس ... )

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، invoker گفته است :

 

دلیلشم بهشون بگو !!! نه اینکه فقط طرف خودتو میگیری !

---------------------------------------------------------------------------------------

دلیلش تنها یه چیز بود اونم اینکه من قبل از هر معامله ای با طرف طی میکنم که اقا طریقه ارسال به چه صورت باشه و دوست داری چجوری بسته بندیش کنم و کلا" اگه درخواست و خواسته ای داری بفرما من تمام و کمال گوش به حرف شمام

( تمام کسایی که تا به الان با من معامله داشتن این حرف رو از بنده شنیدن پس نگو این حرف و به شما نزدم !!! )

 

و اما موضوع اصلی ! زمانی که قرار بود من مانیتورو ارسال کنم ایشون ازم خواست با مشخصات خودش باشه ! ( اسم فامیل و ... ) در نتیجه اگه مشکلی واسه مرسوله پیش می امد ! من نمیتونستم هیچ جوره پیگیره قضیه باشم ! درسته دوستان یا نه !؟

 

گیرم پست زده بود خرابش کرده بود / خب توقع داشتی چیکار کنم!؟ بفرما جواب بده !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جدا از اینکه من همچنان یقین دارم مانیتور صحیح و سالم تحویل خریداره ! و ایشون تو اون لحظه یه مانیتور خراب مشابه و مدل من داشته و اون رو پس فرستاده ( البته اینکه تو پست هم دست داشته واقعا" بعید نیس ... )

 

شما از من خواسته بودید جنستون رو بفروشم منم گفتم به اسم من باشه فرستنده که بعدا خریدار نگه مگه شما فروشنده نبودید!‌ روال همینه موقع واسطه شدن

البته این موضوع هم منتفیه که پست خرابش کرده چون یونولیت های دور مانیتور کاملا سالم بود. فراموش نکردید که؟ عکس دادم بهتون و بعد اون تست سلامت جعلی رو رو کردید..

 

در 14 دقیقه قبل، invoker گفته است :

دلیلش تنها یه چیز بود اونم اینکه من قبل از هر معامله ای با طرف طی میکنم که اقا طریقه ارسال به چه صورت باشه و دوست داری چجوری بسته بندیش کنم و کلا" اگه درخواست و خواسته ای داری بفرما من تمام و کمال گوش به حرف شمام

( تمام کسایی که تا به الان با من معامله داشتن این حرف رو از بنده شنیدن پس نگو این حرف و به شما نزدم !!! )

خب که چی؟! ینی چون اینو گفتید پس دیگه پستم خراب کنه با شما نیست و با من واسطه ست؟! من هم نخواستم واسطه بشم خودتون از من خواستید

هیچ جوره نمیتونید بگید چون پست خراب کرده به من ربطی نداره! شما دقیقا اینو گفتید اون موقع: "پست خراب کرده به من ربطی نداره من خوب بسته بندی کردم" و بلاک!

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان یه سوال

طرف از ایسام مانیتور خریده

اوکی !!

مانیتور رسیده دستش خراب بوده

خوب برگشت بده پولشو پست بگیره - مانیتور معیوبم برسه به دست اقای اینوکر

خریدار تا زمانی که تایید نکنه که ایسام پولی نمیریزه

پس این 1 تومن دقیقا برای چی به شما داده شده ؟

اگر بد متوجه شدم بفرمایید در جریان باشیم

@RedDragonA

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم خریدار کلاه برداره و هردو کاربر که دراین تایپک هستن هیچ گناهی ندارن و فقط دچار یک دزد حرفه ایی در ایسام شدن

که این مشکلات به وجود اورده

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، hosin گفته است :

الان یه سوال

طرف از ایسام مانیتور خریده

اوکی !!

مانیتور رسیده دستش خراب بوده

خوب برگشت بده پولشو پست بگیره - مانیتور معیوبم برسه به دست اقای اینوکر

خریدار تا زمانی که تایید نکنه که ایسام پولی نمیریزه

پس این 1 تومن دقیقا برای چی به شما داده شده ؟

اگر بد متوجه شدم بفرمایید در جریان باشیم

@RedDragonA

فروشنده گفته ۱ تومن رو میده و مانیتور رو هم نیخواد ولی من باز آدرس فروشنده رو دادم که این وسط چجوری بسته بین راه تهران شیراز گم شده معلوم نیست

ایسام هم قانونش اینه که بعد ۳ماه پول رو برمیگردونه به حساب خریدار

و طی ۲ شکایتی که کردم هر دوتاش رای اینماد این بود که قانون ایسامه و تخلفی ایسام نکرده و رای رو یه ایسام دادن

این وسط من فرستنده یا گیرنده نیستم که بتونم پیگیری کنم 

 

(انگار جدیدا گم شدن بسته زیاد شده تو پست یک نفر ۲تا بسته هاش گم شده بود عکس ضمیمه میکنم)

در 6 ساعت قبل، naderblue گفته است :

به نظرم خریدار کلاه برداره و هردو کاربر که دراین تایپک هستن هیچ گناهی ندارن و فقط دچار یک دزد حرفه ایی در ایسام شدن

که این مشکلات به وجود اورده

 

من نمیتونم اینجور فکر کنم چون کاربر invoker یک اینکه اصلا قبول نمیکرد بسته رو پس بگیره و میگفت چون کار پسته به من ربطی نداره و دو اینکه بعد رد شدن اینکه نمیتونه شونه خالی کنه تست جعلی رو ارائه داد

ایشون اگر از اول منطقی رفتار میکردم هیچ بحث و مشکلی نبود و نه قضیه به شکایت میکشید و نه اینقد بحث میشد

 

 

Screenshot_2020-12-10-15-53-38-512_org.thunderdog.challegram.jpg

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، naderblue گفته است :

به نظرم خریدار کلاه برداره و هردو کاربر که دراین تایپک هستن هیچ گناهی ندارن و فقط دچار یک دزد حرفه ایی در ایسام شدن

که این مشکلات به وجود اورده

 

 

قربون ادم چیز فهم !

من هزار بار دیگه هم توضیح بدم ایشون درک و منطق این رو نداره که متوجه شه !

ایشون یجا میگه من ازشون خواستم مانیتورمو بفروشه / قبول ولی اگه به خواست من بوده ! چرا تا آخرین لحظه من متوجه نشدم شما مانیتورو تو ایسام دارین میفروشین ؟!

و بعدشم اگه واسطه بودین قبول / ولی چرا در اخر من رو به خریدار اصلی معرفی نکردین که طرف مقابلش من باشم ! ( شما سود خودتو میگرفتی و تمام )

ولی نه تنها هیچ کدوم از این کارارو انجام ندادین که هیچ بلکه شما ازم خواستین در حین ارسال با مشخصات شما مرسوله رو ارسال کنم ! و این یعنی قبول کردن تمام مسعولیت های که قراره در آینده اتفاق بیفته !

( چون من دستم بابت هر پیگیری کوتاه میشه دیگه درسته ؟! )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

خب بعد از رسیدن مرسوله ایشون شاکی میشه که جنس خرابه ! و منم به ایشون توضحیح میدم که جنس صحیح و سالم ارسال شده و مسعولیتش پای خودتون بوده و اگه فکر میکنین جنس بنده قبل ارسال خراب بوده

ثابت کنین ! ایشون هم جای اینکه وظیفه خودشو پیگیر باشه شروع میکنه به تهدید و تهمت های بیجا ( دقیق مثل الان که دم به دیقه نگ جعل مدرک بهم میزنه درصورتی که من در این خصوص چندین بار توضیح دادم ! و همچنان هم دارم میدم )

عرض کردم که درک و منطق میخواد که ایشون متاسفانه نداره !

----------------------------------------------------------------------------------------------

تا به الان هیچ مدکی دال براینکه مانیتور خرابی که حرف ازش میزنن مانیتوره منه نیست و نتونستن اراعه کنن !!!!

( جالب اینجاس میگه چرا اون موقع نگفتی من عکس از همه چیزش واست بفرستم ! داداشه من شما تو ایسام معامله کردی شما باید اینارو پیگیر باشی نه من )

اقا اصلا" من خر بودم احمق بودم / شما مگه فرصت نفس کشیدن به ما دادی ؟! الانم داری کاسه کوزه تمام کم کاری های خودتو سر منه بدبخت خراب میکنی !

 

اگه نگ جعل عکس نبود / بجز اون چه حرفی واسه گفتن داشتی واقعا" ؟!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 23 آذر 1399 در 21:51، RedDragonA گفته است :

 

سلام،بعد از پیگیری پیدا شده.

ویرایش شده توسط ahmadsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیزمون خوب گفت ... عیب من این بود که الکی خودمو درگیر قضیه ای کردم که هردو طرف مقابلم عینه خیالشون هم نبود ! و تو این مدت 6 ماهه خودشون رو زده بودن کوچه علی چپ !

ولی منه بدبخت 6 ماه واسش سگ دو زدم !!!

 

شما حتی نمیتونی یه مثال بزنی تو این 6 ماه چه کار مفیدی کردی ! من دارم با کی حرف میزنم اخه ....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حیف اندر حیف این همه وقت و زمانی که من واسه ادمای گذاشتم که درک شعورشون فقط در حد تهدید و تهمت های تو خالی بودش.

 

دم کسایی گرم که حوصله به خرج دادن و نشستن تمام صحبت های من رو دنبال کردن.

من حدامکان صحیح کردم تمام شواهد و توضیحات خودم رو اراعه بدم. ( چه مقصر بودم و چه نبودمش رو خودتون دیگه مشخص کنین )

 

ولی این رو بدونین مرد اونیه که بتونه از حق خودش دفاع کنه ! نه رخ عقاب بگیره و همش تهدید و تهمت بیجا بزنه !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

از مدیریت هم گله مند ام / که نیمه کاره ول کردن ... @hamed

 

در آخر / این تاپیک به یاد بود باقی میمونه !

-------------------------------------------------------------------

گر من بد این باشد یادگار.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، invoker گفته است :

من هزار بار دیگه هم توضیح بدم ایشون درک و منطق این رو نداره که متوجه شه !

مودب باش

 

در 1 ساعت قبل، invoker گفته است :

و بعدشم اگه واسطه بودین قبول / ولی چرا در اخر من رو به خریدار اصلی معرفی نکردین که طرف مقابلش من باشم ! ( شما سود خودتو میگرفتی و تمام )

دوست گرامی من حتی با خریدار روبرو نبودم چه برسه به اینکه بخوام اونو به شما معرفی کنم. طرف حساب من ایسام بوده

 

در 1 ساعت قبل، invoker گفته است :

حیف اندر حیف این همه وقت و زمانی که من واسه ادمای گذاشتم که درک شعورشون

بعد تو کل تاپیک هم نوشتید من توهین کردم به شما!! که یه نمونه ش رو ارائه نداید

مودب باشید و توهین نکنید

در 1 ساعت قبل، invoker گفته است :

شما حتی نمیتونی یه مثال بزنی تو این 6 ماه چه کار مفیدی کردی ! من دارم با کی حرف میزنم اخه ....

من بی خیال بودم یا شما؟! اگر از همون اول طبق عرف جنس رو پس میگرفتید نه بحثی بود نه مشکلی

شما همون اول گفتید پست خراب کرده و به شما ربطی نداره و منو کلا بلاک کردید. من اگر شکایت نکرده بودم که دستم به هیچ جا بند نبود

از ایسام گرفته تا صنف هم شکایت کردم که مسئله پیگیری بشه و ایسام تکلیف بسته رو مشخص کنه اسکرین شات هم زیاد دادم به شما و آقا حامد پس لطفا دروغگویی رو کنار بذارید. تموم شکایت ها هم به این رسید که مابقی به پست ربط داره و شما باید پیگیری کنید. من فقط واسطه هستم نه فرستنده و فروشنده. چیرو پیگیری کنم؟! من واسطه ای بودم به درخواست خودتون

 

 

  

در 1 ساعت قبل، invoker گفته است :

تا به الان هیچ مدکی دال براینکه مانیتور خرابی که حرف ازش میزنن مانیتوره منه نیست و نتونستن اراعه کنن !!!!

( جالب اینجاس میگه چرا اون موقع نگفتی من عکس از همه چیزش واست بفرستم ! داداشه من شما تو ایسام معامله کردی شما باید اینارو پیگیر باشی نه من )

اونقد فیلم و عکس کافی نبود؟!

 

  

در 1 ساعت قبل، invoker گفته است :

اگه نگ جعل عکس نبود / بجز اون چه حرفی واسه گفتن داشتی واقعا" ؟!

وقتی تست سلامت جعلی فرستادید باید فکر اینجاشو هم میکردید که هر عکس تاریخ گرفته شدن داره و خیلی راحت لو میره

 

 

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده از یک طرف حق رو به دو طرف میدم بابت یک سری موارد و از یک طرف بابت کم کاری دو طرف مقصر هستن چون هر دو طرف یک سری مسولیت هارو به دوش طرف دیگه انداختن حتی اگر یک طرف مسولیتی در قبال موردی نداشته بازم اینطور نبوده که نتونه پیگیری کنه

تمام موارد قابل پیگیری از هر دو طرف بوده و وقتی به هر دلیلی از این کار سر باز بزنی پس دردسرش با خودت خواهد بود

حالا این یک مورد پیش میاد که یک طرف سومی هم وجود داره، همیشه امکان مشکل بین  دو طرف معامله هست و همیشه هم پیچیدگی های خودشو داره حالا چه برسه به اینکه نفر سومی هم باشه

بزارین بدور از طرفداری از کسی حالت های مختلف رو در نظر بگیریم

حالت اول و قوی و بسیار ساده اینکه خریدار مقصر هست حالا یا با هدف قبلی و از قصد یا غیرعمدی

حالت دوم: البته این مورد خیلی جای بحث داره و به سوابق فروشنده برمیگرده و غیر از فروشنده هیچ کس نمیتونه اثباتش کنه، احتمال کمی وجود داره که مانیتور از اول مشکل داشته ولی خب همونجور که گفتم فقط فروشنده خبر داره و اصلا قابل اثبات نیست

حالت سوم: مانیتور در ارسال مشکل پیدا کرده،که خب ازونجایی که بسته بندی هیچ آسیبی ندیده پس احتمال این مورد نیست و اسیبی در زمان ارسال ندیده

حالا چند حالت رو بررسی میکنیم که هرکس به چه دلیل میتونه مقصر باشه

۱: فروشنده: به دلیل ارسال کالای خراب که اگر اینطور باشه دیگه بحثی نیست

۲: فروشنده: به دلیل اینکه پیگیری هایی که میتونسته از روز اول انجام بده نداده با اینکه میدونسته مانیتور سالم ارسال شده

۳: خریدار: مانیتور رو با قصد قبلی با مورد خراب عوض کرده یا بصورت اتفاقی ضربه خورده و به دروغ گفته مانیتور از اول خراب بوده

۴: واسطه یعنی اقای علیزاده: به دلیل اینکه با وجود مواردی که فروشنده گفته و از مسولیت پذیری باز زده میتونسته از تجربه اش که قطعا یک فروشنده باید داشته باشه استفاده کنه و تمام موارد رو پیگیری کنه، مثلا از خریدار بخواد که ثابت کنه مانیتور خراب همون مانیتور ارسالی هست

این ها مواردی بود که باید بررسی بشه و سخت هم نیست یعنی از شکایت و دعوا و همدیگرو مقصر دونستن خیلی راحت تره چرا که احتمال قوی وجود دارن که دو طرف بی گناه باشن و فقط همو متهم میکنن 

بنده از یک طرف حق رو به دو طرف میدم بابت یک سری موارد و از یک طرف بابت کم کاری دو طرف مقصر هستن چون هر دو طرف یک سری مسولیت هارو به دوش طرف دیگه انداختن حتی اگر یک طرف مسولیتی در قبال موردی نداشته بازم اینطور نبوده که نتونه پیگیری کنه

تمام موارد قابل پیگیری از هر دو طرف بوده و وقتی به هر دلیلی از این کار سر باز بزنی پس دردسرش با خودت خواهد بود

حالا این یک مورد پیش میاد که یک طرف سومی هم وجود داره، همیشه امکان مشکل بین  دو طرف معامله هست و همیشه هم پیچیدگی های خودشو داره حالا چه برسه به اینکه نفر سومی هم باشه

بزارین بدور از طرفداری از کسی حالت های مختلف رو در نظر بگیریم

حالت اول و قوی و بسیار ساده اینکه خریدار مقصر هست حالا یا با هدف قبلی و از قصد یا غیرعمدی

حالت دوم: البته این مورد خیلی جای بحث داره و به سوابق فروشنده برمیگرده و غیر از فروشنده هیچ کس نمیتونه اثباتش کنه، احتمال کمی وجود داره که مانیتور از اول مشکل داشته ولی خب همونجور که گفتم فقط فروشنده خبر داره و اصلا قابل اثبات نیست

حالت سوم: مانیتور در ارسال مشکل پیدا کرده،که خب ازونجایی که بسته بندی هیچ آسیبی ندیده پس احتمال این مورد نیست و اسیبی در زمان ارسال ندیده

حالا چند حالت رو بررسی میکنیم که هرکس به چه دلیل میتونه مقصر باشه

۱: فروشنده: به دلیل ارسال کالای خراب که اگر اینطور باشه دیگه بحثی نیست

۲: فروشنده: به دلیل اینکه پیگیری هایی که میتونسته از روز اول انجام بده نداده با اینکه میدونسته مانیتور سالم ارسال شده

۳: خریدار: مانیتور رو با قصد قبلی با مورد خراب عوض کرده یا بصورت اتفاقی ضربه خورده و به دروغ گفته مانیتور از اول خراب بوده

۴: واسطه یعنی اقای علیزاده: به دلیل اینکه با وجود مواردی که فروشنده گفته و از مسولیت پذیری باز زده میتونسته از تجربه اش که قطعا یک فروشنده باید داشته باشه استفاده کنه و تمام موارد رو پیگیری کنه، مثلا از خریدار بخواد که ثابت کنه مانیتور خراب همون مانیتور ارسالی هست

این ها مواردی بود که باید بررسی بشه و سخت هم نیست یعنی از شکایت و دعوا و همدیگرو مقصر دونستن خیلی راحت تره چرا که احتمال قوی وجود دارن که دو طرف بی گناه باشن و فقط همو متهم میکنن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...