رفتن به مطلب

تقدیر و تشکر از فروشگاه لیون کامپیوتر


Ata_Se7en
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه فعالین و دوستان و مدیران عزیز

ماها هر روز انفاقات خوب و بد زیادی رو پشت سر میزاریم و هر کدوم به نوعی تاثبر در زندگی و رفتار و روحیمون میزاره

بنده تصمیم گرفتم یکی از اتفاقات خوب و تاحسین برانگیزی که حالمو خوب کرد رو باهاتون به اشتراک بزارم تا بدونید

دنیا جای قشنگیه و میتونیم بهتر و بهترش کنیم اونم فقط با یه حرکت یا یه رفتار یا یه کلمه و و و ....

بنده چند روز پیش چند قطعه کامپیوتری از فروشگاه لیون خریداری کردم و بعد دو روز به دستم رسید

اون روز هم به علت برخی مشکلات روحی حالم خوب نبود مثل خیلیهای دیگه که هر روز با یه سری مشکلات سروکله میزنن

ظهر بود و بنده مغازه بودم که پیک تیپاکس اومد و بسته ای که از لیون کامپیوتر خریده بودم رو برام آورد

به هر حال بسته گرفته و تسویه کردم البته بماند که هزینه تیپاکس بسیار بالا و دور از انتظار بود ولی خب چه میشه کرد

بسته رو بردم منزل و بازش کردم که در همون نگاه اول چشمم به یه بسته کوچیک افتاد که روش نوشته بود ( شب لیونی یلدا مبارک )

قطعاتی که گرفته بودم هیچ کدوم توی این بسته کوچیک جا نمیشد پس بی اختبار قبل از هر چیزی بسته رو باز کردم ببینیم توش چیه !!

همین که بسته رو باز کردم دیدم یه انار بزرگ خشگل قرمز توشه با کلی مداد و چند ورق کاغذ رنگی که خیلی زیبا با یه نخ پیچیده شده بود

و یه کارت پستال که روش کلمات خشگلی نوشته شده بود کاغذ رنگی ها رو که باز کردم به یاد بازیای قدیم افتادم که دور هم با خانواده

و فامیل بازی میکردیم ... یکی از بازیهای مورد علاقه من و خیلیهای دیگه و اون چیزی نبود جز بازی خاطره انگیر ( اسم ، شهر ، میوه ، ماشین )

اونوقت بود که فهمیدم مدادها برای چی بود ... واقعا اشک تو چشمام جاری شد حالم رو بدجوری خوب کرد حالی که هیچ چیزی نمیتونست خوب کنه

IMG_20201216_220454.thumb.jpg.a3ce1248a897566bc4ae31d18d705cf4.jpg

IMG_20201216_220440.thumb.jpg.fcfa4b1c3aa29982525f1dd9a2bedb56.jpg

IMG_20201216_220419.thumb.jpg.39d15880828bc7c78f268b5dc238ea6a.jpg

IMG_20201216_220404.thumb.jpg.8b2018a174788db4c398d137947f9ca3.jpg

نه تنها من بلکه کل خانواده از این حرکت زیبا و منحصر به فرد خوشحال شدن و قراره تو شب یلدا یه دست بازی کنیم به یاد لیون عزیز و این حرکت قشنگش

واقعا نمیدونم چه جوری از فروشگاه لیون و مدیریت محترم جناب حسینی عزیز و همکارانشون تشکر کنم خدایی عاجزم / بی شک شما لایق بهترینها هستین

جناب حسینی عزیز امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه و خدا به کسب و کارتون برکت بی نهایت بده و در کنار خانواده زندگی شیرینی رو سپری کنین

با احترامات فراوان از طرف من و خانواده .

 

  • لایک 15
  • حالم خوب شد 5
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، Ata_Se7en گفته است :

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه فعالین و دوستان و مدیران عزیز

ماها هر روز انفاقات خوب و بد زیادی رو پشت سر میزاریم و هر کدوم به نوعی تاثبر در زندگی و رفتار و روحیمون میزاره

بنده تصمیم گرفتم یکی از اتفاقات خوب و تاحسین برانگیزی که حالمو خوب کرد رو باهاتون به اشتراک بزارم تا بدونید

دنیا جای قشنگیه و میتونیم بهتر و بهترش کنیم اونم فقط با یه حرکت یا یه رفتار یا یه کلمه و و و ....

بنده چند روز پیش چند قطعه کامپیوتری از فروشگاه لیون خریداری کردم و بعد دو روز به دستم رسید

اون روز هم به علت برخی مشکلات روحی حالم خوب نبود مثل خیلیهای دیگه که هر روز با یه سری مشکلات سروکله میزنن

ظهر بود و بنده مغازه بودم که پیک تیپاکس اومد و بسته ای که از لیون کامپیوتر خریده بودم رو برام آورد

به هر حال بسته گرفته و تسویه کردم البته بماند که هزینه تیپاکس بسیار بالا و دور از انتظار بود ولی خب چه میشه کرد

بسته رو بردم منزل و بازش کردم که در همون نگاه اول چشمم به یه بسته کوچیک افتاد که روش نوشته بود ( شب لیونی یلدا مبارک )

قطعاتی که گرفته بودم هیچ کدوم توی این بسته کوچیک جا نمیشد پس بی اختبار قبل از هر چیزی بسته رو باز کردم ببینیم توش چیه !!

همین که بسته رو باز کردم دیدم یه انار بزرگ خشگل قرمز توشه با کلی مداد و چند ورق کاغذ رنگی که خیلی زیبا با یه نخ پیچیده شده بود

و یه کارت پستال که روش کلمات خشگلی نوشته شده بود کاغذ رنگی ها رو که باز کردم به یاد بازیای قدیم افتادم که دور هم با خانواده

و فامیل بازی میکردیم ... یکی از بازیهای مورد علاقه من و خیلیهای دیگه و اون چیزی نبود جز بازی خاطره انگیر ( اسم ، شهر ، میوه ، ماشین )

اونوقت بود که فهمیدم مدادها برای چی بود ... واقعا اشک تو چشمام جاری شد حالم رو بدجوری خوب کرد حالی که هیچ چیزی نمیتونست خوب کنه

IMG_20201216_220454.thumb.jpg.a3ce1248a897566bc4ae31d18d705cf4.jpg

IMG_20201216_220440.thumb.jpg.fcfa4b1c3aa29982525f1dd9a2bedb56.jpg

IMG_20201216_220419.thumb.jpg.39d15880828bc7c78f268b5dc238ea6a.jpg

IMG_20201216_220404.thumb.jpg.8b2018a174788db4c398d137947f9ca3.jpg

نه تنها من بلکه کل خانواده از این حرکت زیبا و منحصر به فرد خوشحال شدن و قراره تو شب یلدا یه دست بازی کنیم به یاد لیون عزیز و این حرکت قشنگش

واقعا نمیدونم چه جوری از فروشگاه لیون و مدیریت محترم جناب حسینی عزیز و همکارانشون تشکر کنم خدایی عاجزم / بی شک شما لایق بهترینها هستین

جناب حسینی عزیز امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه و خدا به کسب و کارتون برکت بی نهایت بده و در کنار خانواده زندگی شیرینی رو سپری کنین

با احترامات فراوان از طرف من و خانواده .

 

اگر همه اینطوری بودند فکرش رو بکن چی دنیایی می داشتیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کاش در خصوص قیمت گذاری همینقدر خوب بودن و در خصوص رسیدگی به وضعیت موجودی کالاها چون به همین خاطر من یه چند میلیون ضرر دادم و تنها دلیلش هم قیمت های رو هوا بود و اینکه موجودی محصولات رو بروز نمیکردن

ویرایش شده توسط YUNKI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، YUNKI گفته است :

کاش در خصوص قیمت گذاری همینقدر خوب بودن و در خصوص رسیدگی به وضعیت موجودی کالاها چون به همین خاطر من یه چند میلیون ضرر دادم و تنها دلیلش هم قیمت های رو هوا بود و اینکه موجودی محصولات رو بروز نمیکردن

اشکال نداره بجاش انار میفرستن 🤣

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کار خوب و به جایی بود و لذت بردم

ولی ای کاش قیمت ها درست بود 

به فرع چسبیدن اصل رو ول کردن 

نه این که این بد باشه

این باشه اونم که اصل کاریه باشه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 22 ساعت قبل، mohammad osmani گفته است :

اگر همه اینطوری بودند فکرش رو بکن چی دنیایی می داشتیم

امیدوارم که همین طور باشه که میگین مطمئنن دنیا جای قشنگی میشه

در 19 ساعت قبل، YUNKI گفته است :

کاش در خصوص قیمت گذاری همینقدر خوب بودن و در خصوص رسیدگی به وضعیت موجودی کالاها چون به همین خاطر من یه چند میلیون ضرر دادم و تنها دلیلش هم قیمت های رو هوا بود و اینکه موجودی محصولات رو بروز نمیکردن

والا چی بگم بنده هم در این مورد با شما هم عقیده ام ولی برخی مشکلات زمینه ای باعث بانی این مشکلات هستند و باید از ریشه حل بشه

که دستهای پر توانی میخواد و فکر نمیکنم دست من و شما باشه تا بتونیم حلش کنیم امیدوارم منظور بنده رو فهمیده باشین

در 9 ساعت قبل، ParsaEs گفته است :

کار خوب و به جایی بود و لذت بردم

ولی ای کاش قیمت ها درست بود 

به فرع چسبیدن اصل رو ول کردن 

نه این که این بد باشه

این باشه اونم که اصل کاریه باشه...

بله کار بسیار زیبایی که من از طرف هیچ فروشگاهی ندیدم

وقتی مورد اصلی که میفرمایید مشکل دار میشه و میوفته دسته بزرگان واقعا کاریش نمیشه کرد

فروشگاهها هم مجبورن با ساز اون بزرگان برقصن / یادمه چند سال پیش که قیمتها این جوری عجیب و قریب نبود

دنبال قطعه ای میگشتی و به چند فروشگاه سر میزدی فقط 10 20 تومن نهایتا 50 فرق میکرد

الان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و وخیم بودن مشکلات مالی و تحریم و خیلی مشکلات دیگه وقتی دنبال

قطعه ای میگردی با قیمتهای عجیب و قریبی روبرو میشی در حدی که فکر میکنی دو قطعه یکسان با هم فرق دارن

من قبل از خرید به چندین فروشگاه سر میزنم و خب فروشگاهی رو انتخاب میکنم که کارش درست باشه و هی بهونه های عجیب در نیاره

قطعه رو درست بفرسته به وقت بفرسته زنگ نزنه بگه گرون شده پول اضافه بدین / بعد دو روز زنگ نزنه بگه موجود نیست

قطعه خراب و کارکرده نفرسته پشتیبانی قوی داشته باشه ...و خیلی از موراد دیگه

من چندین قطعه از فروشگاه لیون خریدم که تعدادیش کمی گرونتر از فروشگاههای دیگه بودن ولی خب با توجه به موارد بالا ارزشش رو داره

الانم جوری شده به هر کسی نمیشه اعتماد کرد البته امیدوارم این مورد هم مدیریت بشه تا هیچ عزیزی گله نداشته باشه

مثال : من همین قطعه آخری رو که خریده بودم یکی از قعطات رو با فاصله چند ساعتی خریدم که با پشتبانی تماس گرفتم و گفتم هر سه قطعه رو باهم بفرستین

که هزینش بالا نباشه با توجه به به اینکه قبلا هم گفته بودم باهم بفرستین پشتیبانی لیون گفتن اگر با هم فرستاده نشده باشه

هزینه ارسال کالای آخری رو عوت میدیم خدمتتون ... خب این خودش یک احترام هست که نمیشه ازش گذشت

به هر حال امیدوارم تمام مشکلات اقتصادی و غیره حل بشه تا همه از خریداشون راضی باشن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، Ata_Se7en گفته است :

امیدوارم که همین طور باشه که میگین مطمئنن دنیا جای قشنگی میشه

والا چی بگم بنده هم در این مورد با شما هم عقیده ام ولی برخی مشکلات زمینه ای باعث بانی این مشکلات هستند و باید از ریشه حل بشه

که دستهای پر توانی میخواد و فکر نمیکنم دست من و شما باشه تا بتونیم حلش کنیم امیدوارم منظور بنده رو فهمیده باشین

بله کار بسیار زیبایی که من از طرف هیچ فروشگاهی ندیدم

وقتی مورد اصلی که میفرمایید مشکل دار میشه و میوفته دسته بزرگان واقعا کاریش نمیشه کرد

فروشگاهها هم مجبورن با ساز اون بزرگان برقصن / یادمه چند سال پیش که قیمتها این جوری عجیب و قریب نبود

دنبال قطعه ای میگشتی و به چند فروشگاه سر میزدی فقط 10 20 تومن نهایتا 50 فرق میکرد

الان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و وخیم بودن مشکلات مالی و تحریم و خیلی مشکلات دیگه وقتی دنبال

قطعه ای میگردی با قیمتهای عجیب و قریبی روبرو میشی در حدی که فکر میکنی دو قطعه یکسان با هم فرق دارن

من قبل از خرید به چندین فروشگاه سر میزنم و خب فروشگاهی رو انتخاب میکنم که کارش درست باشه و هی بهونه های عجیب در نیاره

قطعه رو درست بفرسته به وقت بفرسته زنگ نزنه بگه گرون شده پول اضافه بدین / بعد دو روز زنگ نزنه بگه موجود نیست

قطعه خراب و کارکرده نفرسته پشتیبانی قوی داشته باشه ...و خیلی از موراد دیگه

من چندین قطعه از فروشگاه لیون خریدم که تعدادیش کمی گرونتر از فروشگاههای دیگه بودن ولی خب با توجه به موارد بالا ارزشش رو داره

الانم جوری شده به هر کسی نمیشه اعتماد کرد البته امیدوارم این مورد هم مدیریت بشه تا هیچ عزیزی گله نداشته باشه

مثال : من همین قطعه آخری رو که خریده بودم یکی از قعطات رو با فاصله چند ساعتی خریدم که با پشتبانی تماس گرفتم و گفتم هر سه قطعه رو باهم بفرستین

که هزینش بالا نباشه با توجه به به اینکه قبلا هم گفته بودم باهم بفرستین پشتیبانی لیون گفتن اگر با هم فرستاده نشده باشه

هزینه ارسال کالای آخری رو عوت میدیم خدمتتون ... خب این خودش یک احترام هست که نمیشه ازش گذشت

به هر حال امیدوارم تمام مشکلات اقتصادی و غیره حل بشه تا همه از خریداشون راضی باشن

من از لیون خرید داشتم همین چند ماه پیش

مادربرد بود

RGB کاملا مرخص شده بود و یه سری رنگ هارو نشون نمیداد کلا

هرچی زنگ زدم به لیون که هیچ

زنگ زدم گارانتی مادربرد رو گرفت بعد خودشون یه پایه از سوکت رو کج کردن همونجا

بعد انداختن گردن ما و گفتن پایه کج شده گارانتی باطله و فلان و بهمان

خلاصه من موندم یه مادربرد خراب گارانتی پریده

اینم از تجربه خرید من از لیون 

اون روز هم ایمیل زدن بهم نوشتم براشون هیچ عکس العملی نشون ندادن به @CRM ایمیل زدم

من دیگه از لیون خرید نمیکنم یا اگر مجبور باشم خرید کنم به کسی هیچ وقت پیشنهاد نمیدم 

 

 

ویرایش شده توسط ParsaEs
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، ParsaEs گفته است :

من از لیون خرید داشتم همین چند ماه پیش

مادربرد بود

RGB کاملا مرخص شده بود و یه سری رنگ هارو نشون نمیداد کلا

هرچی زنگ زدم به لیون که هیچ

زنگ زدم گارانتی مادربرد رو گرفت بعد خودشون یه پایه از سوکت رو کج کردن همونجا

بعد انداختن گردن ما و گفتن پایه کج شده گارانتی باطله و فلان و بهمان

خلاصه من موندم یه مادربرد خراب گارانتی پریده

اینم از تجربه خرید من از لیون 

اون روز هم ایمیل زدن بهم نوشتم براشون هیچ عکس العملی نشون ندادن به @CRM ایمیل زدم

من دیگه از لیون خرید نمیکنم یا اگر مجبور باشم خرید کنم به کسی هیچ وقت پیشنهاد نمیدم 

 

 

شما باید از طریق اتحادیه از شرکت گارانتی شکایت کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

شما باید از طریق اتحادیه از شرکت گارانتی شکایت کنید.

اتحادیه که یه دزدی بدتر از خودشونه

حوصله بحث و جدل هم ندارم حاضرم دوباره شیش میلیون بره تو پاچه ام برای مادربرد جدید ولی با یه مشت آدم زبون نفهم بحث نکنم و وقتم بیشتر تلف نشه

این قضیه هم مال دو ماه پیشه تقریبا و ارزش و توانایی پیگیری رو نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، ParsaEs گفته است :

من از لیون خرید داشتم همین چند ماه پیش

مادربرد بود

RGB کاملا مرخص شده بود و یه سری رنگ هارو نشون نمیداد کلا

هرچی زنگ زدم به لیون که هیچ

زنگ زدم گارانتی مادربرد رو گرفت بعد خودشون یه پایه از سوکت رو کج کردن همونجا

بعد انداختن گردن ما و گفتن پایه کج شده گارانتی باطله و فلان و بهمان

خلاصه من موندم یه مادربرد خراب گارانتی پریده

اینم از تجربه خرید من از لیون 

اون روز هم ایمیل زدن بهم نوشتم براشون هیچ عکس العملی نشون ندادن به @CRM ایمیل زدم

من دیگه از لیون خرید نمیکنم یا اگر مجبور باشم خرید کنم به کسی هیچ وقت پیشنهاد نمیدم 

 

 

سلام دوست من وقت شما بخیر باشه 

عزیز اطلاعات سفارش خودتون رو برای من به شماره 09101423070 ارسال کنید برای شما موضوع رو بررسی کنم اگر کمکی از دستمون بر بیاد حتما برای شما انجام میدیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 28 آذر 1399 در 21:16، ParsaEs گفته است :

من از لیون خرید داشتم همین چند ماه پیش

مادربرد بود

RGB کاملا مرخص شده بود و یه سری رنگ هارو نشون نمیداد کلا

هرچی زنگ زدم به لیون که هیچ

زنگ زدم گارانتی مادربرد رو گرفت بعد خودشون یه پایه از سوکت رو کج کردن همونجا

بعد انداختن گردن ما و گفتن پایه کج شده گارانتی باطله و فلان و بهمان

خلاصه من موندم یه مادربرد خراب گارانتی پریده

اینم از تجربه خرید من از لیون 

اون روز هم ایمیل زدن بهم نوشتم براشون هیچ عکس العملی نشون ندادن به @CRM ایمیل زدم

من دیگه از لیون خرید نمیکنم یا اگر مجبور باشم خرید کنم به کسی هیچ وقت پیشنهاد نمیدم 

 

 

عرض ادب

والا من زیاد خرید داشتم و خوشبختانه هم قطعات اوکی بودن و هم پشتیبانیش

ولی خب مشکلات باید با جدیت پیگیری بشن تا به حقتون برسید حالا هر فروشگاهی که میخواد باشه

دیدین نشد به طریقی دیگر خلاصه نباید با استناد به اینکه فلانی دزده یا فلانی پیگیری نمیکنه بی خیال بشین

همین استنادهای اشتباه ما باعث شده وضعیتمون این باشه ( کلی عرض میکنم )

باید حقتونو بگیرید حالا با شکایت یا روشهای دیگه / حضرت علی هم فرمودند حق گرفتنیست نه دادنی

مادربردی که بنده خریدم از لیون مطمئنن قبل از ارسال چکش کردن اینو با توجه به نشانه ها میگم نه الکی

بلاخره برای خودشون هم بده و بازخورد منفی داره هم تو فروششون و هم محبوبیتشون

همین که شما میگین راضی نیستید من خودم به عنوان فروشنده ناراحت میشم

امیدوارم با پیگیری کاربر عزیز CRM مشکلتون حل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، Ata_Se7en گفته است :

عرض ادب

والا من زیاد خرید داشتم و خوشبختانه هم قطعات اوکی بودن و هم پشتیبانیش

ولی خب مشکلات باید با جدیت پیگیری بشن تا به حقتون برسید حالا هر فروشگاهی که میخواد باشه

دیدین نشد به طریقی دیگر خلاصه نباید با استناد به اینکه فلانی دزده یا فلانی پیگیری نمیکنه بی خیال بشین

همین استنادهای اشتباه ما باعث شده وضعیتمون این باشه ( کلی عرض میکنم )

باید حقتونو بگیرید حالا با شکایت یا روشهای دیگه / حضرت علی هم فرمودند حق گرفتنیست نه دادنی

مادربردی که بنده خریدم از لیون مطمئنن قبل از ارسال چکش کردن اینو با توجه به نشانه ها میگم نه الکی

بلاخره برای خودشون هم بده و بازخورد منفی داره هم تو فروششون و هم محبوبیتشون

همین که شما میگین راضی نیستید من خودم به عنوان فروشنده ناراحت میشم

امیدوارم با پیگیری کاربر عزیز CRM مشکلتون حل بشه

شب شما بخیر

من خودم فروشندم نه در حد لیون ولی کارم همینه

بله ایشون دارن پیگیر میکنن

ولی خب میدونید میخوره تو ذوق آدم

اگر قصد ریسک داشتم جنس دست دوم میخرم

ببینیم چی میشه

ممنونم از انرژی خوبتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...