رفتن به مطلب

مشکل با فرمان جدید لاجیتک خریداری شده از لیون و سریال گارانتی ان


zed2
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

نمی دونم کسی می تونه راهنمایی کنه در رابطه با مشکل من و سیستم شناسایی سخت افزار  اسپیرو .🤔

من فرمان جدید g923 نسخه  xbox را از لیون گرفتم. بسته بندی اصلی اش دچار پارگی جزئی  و چند فرو رفتگی از بیرون بوده که در بک جعبه دیگر گذاشتن تا سالم برسه.

داستان از زمانی شروع میشه که من باز کردن و شروع کردم به تست کردن ان.

 وقتی درایو G-hub رو نصب و می خوام در بازی ها  تعریفش کنم. به محض فشار دادن پدال ها، فرمان یک حالت باگ مانند پیدا می کند.و درست کار نمی کنه

- در بازی هایی که ساپورت رسمی دارد،  RPM ان هر چند ثانیه هنگ می کنه و دوباره کار می کنه.

- در تمام بازی ها احساس می کنم رفتار FFB درست نیست و معنی درست نمی ده.

- بعد از شروع این باگ دکمه XBOX رو می زنم بجای اوردن  overlay های پیش فرض، صدای سیستم رو کم می کنه.  (  این حالت هم در داخل بازی ها و هم در  big picture در  steam رخ می ده)

- بعد از شروع باگ، در دسکتاپ هم می زنم موس رو شوت می کنه به راست در کنار کم کردن صدا

- در big picture محیط steam صدای کلیک کردن شنیده میشه و رفتار موس در صحفه ان درست نیست و نمی شه منو هارو انتخاب کرد. تا زمانی که پدال گاز را تا حدود 50% فشار بدمتا قطع بشه و البته بیشتر فشار بدم باز صدا بر می گرده+ وقتی هر دو  پدال گاز و ترمز رو حدود 50 درصد فشار میدم صدا قطع میشه و دکمه xbox و موس و منو ها درست کار می کنه.

- تا زمان قطع کردن و وصل کردن مجدد فرمان این حالت پابرجا است.

- فرمان رو در یک سیستم دیگر هم تست کردم و همچنان رفتار برقرار است.

با این وضعیت در حال تصمیم برای تماس با لیون باسه بررسی وضعیت و همچنین بررسی شرایط گارانتی اسپیرو رفتم

رفتم سایت اسپیرو برای ادرس  و کارت های گارانتی و بررسی وضعیت گارانتی  در صفحه اش:

http://club.espeero.com

- وقتی داشتم سریال هارو چک می کردم متوجه شدم سریال موجود روی جعبه اصلی با سریال فرمانی که توش هست مچ نیست😳 . 

 - هیچکدم از سریال ها هم در سایتشون تایید نمی شه. ( باسه محصولات جدید این عادیه؟)🤨

من الان با این وضعیت اول باید با لیون باسه این موضوع تماس بگیرم  یا اسپیرو ؟

 

 

 

 

ویرایش شده توسط zed2
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من اطلاع زیادی ندارم ولی ایکس باکستون هکی هست یا هک نشده و بازی اوریجینال پلی میدین؟یا اصلا برای pc دارید استفاده میکنید؟

ویرایش شده توسط saeed0c
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

با سیستم دیگه هم امتحان کنید،

ولی اینکه میگید سریال ها همخوانی نداره، باید از فروشنده طالب پیگیری باشید!

لیون یه زمان یه کار خوبی که برای مشتری ها انجام میداد، این بود که اگه بخواید از خدمات گارانتی کالا استفاده کنید، میتونید اونو به لیون بفرستید و اونها براتون پیگیری گارانتی رو انجام بدن، نمیدونم هنوزم این بخش توی فروشگاه لیون هست یا نه!

ولی به نظرم قبل از همه چیز باید از لیون درخواست کنید که موضوع شماره سریال رو براتون مشخص کنن، قدیما که ازشون خرید داشتم، شماره سریال دستگاه رو روی فاکتور، دستی مینوشتن، اون عدد روی فاکتور، جعبه و روی کالا رو با هم مطابقت بدید و با پشتیبانی فروش در میان بذارید!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، saeed0c گفته است :

من اطلاع زیادی ندارم ولی ایکس باکستون هکی هست یا هک نشده و بازی اوریجینال پلی میدین؟یا اصلا برای pc دارید استفاده میکنید؟

فعلا پی سی هستم - گرچه امیدوارم بودم نسخه  PS  فرمون رو برام بفرستن😶

در 49 دقیقه قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

درود

با سیستم دیگه هم امتحان کنید،

ولی اینکه میگید سریال ها همخوانی نداره، باید از فروشنده طالب پیگیری باشید!

لیون یه زمان یه کار خوبی که برای مشتری ها انجام میداد، این بود که اگه بخواید از خدمات گارانتی کالا استفاده کنید، میتونید اونو به لیون بفرستید و اونها براتون پیگیری گارانتی رو انجام بدن، نمیدونم هنوزم این بخش توی فروشگاه لیون هست یا نه!

ولی به نظرم قبل از همه چیز باید از لیون درخواست کنید که موضوع شماره سریال رو براتون مشخص کنن، قدیما که ازشون خرید داشتم، شماره سریال دستگاه رو روی فاکتور، دستی مینوشتن، اون عدد روی فاکتور، جعبه و روی کالا رو با هم مطابقت بدید و با پشتیبانی فروش در میان بذارید!

تو فاکتور یادم نمی یاد شماره سریال دستی نوشته باشند، باز شب باید برم منزل نگاه کنم

اگر هنوز انجام بدن خیلی خوبه باسه من چون هم امکان تست توسط یک نفر دیگر هست هم باسه پیگیری هاش. خودم رو دو تا سیستم چک کردم رفتار رو تکرار می کنه

بخش مشتریان لیون شماره تماس تلگرام دارند باسه ارتباط و ارسال تصاویر؟

ویرایش شده توسط zed2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، zed2 گفته است :

سلام

نمی دونم کسی می تونه راهنمایی کنه در رابطه با مشکل من و سیستم شناسایی سخت افزار  اسپیرو .🤔

من فرمان جدید g923 نسخه  xbox را از لیون گرفتم. بسته بندی اصلی اش دچار پارگی جزئی  و چند فرو رفتگی از بیرون بوده که در بک جعبه دیگر گذاشتن تا سالم برسه.

داستان از زمانی شروع میشه که من باز کردن و شروع کردم به تست کردن ان.

 وقتی درایو G-hub رو نصب و می خوام در بازی ها  تعریفش کنم. به محض فشار دادن پدال ها، فرمان یک حالت باگ مانند پیدا می کند.و درست کار نمی کنه

- در بازی هایی که ساپورت رسمی دارد،  RPM ان هر چند ثانیه هنگ می کنه و دوباره کار می کنه.

- در تمام بازی ها احساس می کنم رفتار FFB درست نیست و معنی درست نمی ده.

- بعد از شروع این باگ دکمه XBOX رو می زنم بجای اوردن  overlay های پیش فرض، صدای سیستم رو کم می کنه.  (  این حالت هم در داخل بازی ها و هم در  big picture در  steam رخ می ده)

- بعد از شروع باگ، در دسکتاپ هم می زنم موس رو شوت می کنه به راست در کنار کم کردن صدا

- در big picture محیط steam صدای کلیک کردن شنیده میشه و رفتار موس در صحفه ان درست نیست و نمی شه منو هارو انتخاب کرد. تا زمانی که پدال گاز را تا حدود 50% فشار بدمتا قطع بشه و البته بیشتر فشار بدم باز صدا بر می گرده+ وقتی هر دو  پدال گاز و ترمز رو حدود 50 درصد فشار میدم صدا قطع میشه و دکمه xbox و موس و منو ها درست کار می کنه.

- تا زمان قطع کردن و وصل کردن مجدد فرمان این حالت پابرجا است.

- فرمان رو در یک سیستم دیگر هم تست کردم و همچنان رفتار برقرار است.

با این وضعیت در حال تصمیم برای تماس با لیون باسه بررسی وضعیت و همچنین بررسی شرایط گارانتی اسپیرو رفتم

رفتم سایت اسپیرو برای ادرس  و کارت های گارانتی و بررسی وضعیت گارانتی  در صفحه اش:

http://club.espeero.com

- وقتی داشتم سریال هارو چک می کردم متوجه شدم سریال موجود روی جعبه اصلی با سریال فرمانی که توش هست مچ نیست😳 . 

 - هیچکدم از سریال ها هم در سایتشون تایید نمی شه. ( باسه محصولات جدید این عادیه؟)🤨

من الان با این وضعیت اول باید با لیون باسه این موضوع تماس بگیرم  یا اسپیرو ؟

 

 

 

 

سلام وقت شما بخیر باشه دوست من ، با شماره 02188914049 داخلی 400 و 401 خانم افراسرابی تماس بگیرین بابت مغایرت شماره سریال برای شما پیگیری انجام بدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

 یک اپدیت کوچک برای انهایی که شاید در اینده دیدند.

از بخش ارتباط با مشتری باسه تست بردند بخش فنی که  ببینند چطوری است.

تونسته بودند روی سیستم دیگر در بازی forza بدون مشکل بازی کنند و متوجه مشکل نشدند.

رفتم حضوری و انجا کلی وقت هم من هم فنی رو گرفت. به علت نامعلومی در ویندوزی که تست کرده بودند G-hub فرمون را دیگر نمی شناخت با اینکه وقتی به USB می زدند خودش رو کالیبره می کرد. 🤨 . اخرش روی یک ویندوز دیگر G-hub نصب  و تست کردیم.

مشکل رو دیدند و البته برای انها یک مورد جدید هم اضافه شد که وقتی باگ رخ می ده FFB کلا می ره و فرمون اصلا مقاومتی در چرخشفرمان نداره تو big picture steam 😂

قرار شده بفرستند گارانتی اصلی ببینند قضیه چیه - گرچه احتمالا همین داستان را بین گارانتی اصلی و لیون رخ می ده که به انها بفهمانند در این فرمون رفتارهای عجیب غریب رخ می ده.😅

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

اپدیت جدید از وضعیت 

لیون محصول را داد به اسپیرو که  کار تعویض رو انجام بده و قرار شد برم برای بررسی فرمان جدید ( دوباره نسخه xbox ).

خبر بد اینکه فرمان جدید هم در محل تست شد و انواع موارد عجیب رو سریع دیدم

رو سیستم خودشون که big steam کلا با فرمان جدید ظاهرا قابل کنترل نبود و گیم پد ها کار نمی کرد ( و البته اعتقاد داشتند که چون پیش فرض پشتیبانی رسمی لاجیتک نیستو ممکنه مشکل از usb انها باشه نمی شه زیاد قبول داشت. ولی من مخالف ،چون تحت لایسنس ماکروسافت است و حداقل به عنوان یک گیم پد دکمه ها باید کار کنه و این بحث جدا دارد.)

بجز مشکل بالا مشکل باگ برای انها رخ می ده ولی براشون ظاهرا صدا نداره ولی وقتی پدال رو فشار میدن کالیبره شدن مکانیکی فرمان رخ می ده بعضی مواقع بی جهت ( که باز مشکوک به  usb سیستم خودشون بودن ولی بعدا من  تونستم مشکل رو در لپ تاپ خودم با این فرمان جدید ببینم.)

در سیستم من فرمان جدید  با فشار دادن پدال ها همچنان صدای نویز و کاهش صدا با دکمه xbox و پریدن به راست رو دارد. که حتی با بستن استیم همچنان رخ می دهد.

در بازی raceroom  هم همچنان همان وضعیت ( باگ های قبلی ) و البته مشکل کالیبره شدن در زمان فشار دادن پدال هارو در این فرمان جدید تونستم ایجاد کنم.🤔

می گفتن می خوان با لاجیتک مکالمه و وضعیت رو بررسی کنند و یک هفته زمان خواستند که ببین مشکل چیست و ایا نرم افزاری و باگ است یا خیر و من  فرمان رو گذاشتم پیششون باسه تستشون و گفتم با این وضعیت این بدردم نمی خوره و وضعیتش رو مشخص کنید که قابل استفاده هست یا نه.😑

امیدوارم امیدوارم تا قبل از عید تموم شه که حل میشه یا نه ،یا یک چیز دیگر بگیرم و پولو پس بدهند و گرنه خیلی این رو مخ می ره.😐

 

پ ن:

یک مشکلی که هم در لیون و هم در اسپیرو دیدم تست تنها با بازی  forza هست ( که البته نمی دونم کدام نسخه است Forza Horizon یا Forza Motorsport، چون اولی arcade  است که سخت میشه این فرمون رو مخاطب اصلی این بازی دونست با این فرمان، و دومی sim-arcade ) که  بنظرم بسیار محدود است و می تونه گمراه کننده باشه.

بنظرم این رو باید اصلاح کنند هر دو شرکت، چون کسایی که این فرمان هارو می گیرند یا  sim-arcade هستند یا  full sim و بهتر است رو PC با چند بازی دیگر مثل

 iracing, raceroom, Assetto Corsa, Assetto Corsa Competitzione, , Automobilista ,rFactor 2 در ترکیب با forza و نسخه های arcade دیگر تست بشه.

 

ویرایش شده توسط zed2
  • لایک 4
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگر در نهایت به شرایطی رسیدین که کالارو مرجوع کردین توصیه میکنم به جاش فرمون تراستمستر مدل t300 رو تهیه کنید

از هر جهت غیر قابل مقایسه با لاجیتک هست

  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اپدیت جدید:

به بخش جدید ارجاع و هنوز هم وقت خواستند.... یعنی می گذارند با فرمان به استقبال عید برم....🤔

 

  

در در 14 اسفند 1399 در 16:33، Alirezatha گفته است :

اگر در نهایت به شرایطی رسیدین که کالارو مرجوع کردین توصیه میکنم به جاش فرمون تراستمستر مدل t300 رو تهیه کنید

از هر جهت غیر قابل مقایسه با لاجیتک هست

 

راستش تو این مملکت ادم از فردای خودش خبر نداره - چه برسه به اینکه برنامه خرید بزاره باسه برگشت پول و خرید یک چیز دیگر😅

این فرمان هم در زمان خرید موجود شد با قیمت منطقی و گرنه اگر نبود دنبال بدون گارانتی فرمون ها برنامه ام بود که اگر خراب بودن هم یکی دیگر بخرم دو تا یکی کنم و بقیه قطعاتش رو هم می زاشتم برای فروش😂

از لحاظ مقایسه هم این پول ادم هم هست که اولین مقایسه رو انجام می ده نه برند و یا نوع و مدل کالا😁

بزار ببینم اگر موفقیتی نداشتن و برنامه به برگشت پول شد، چه چیزی ان موقع موجود هست. ( و شاید هم اصلا نشه دیگر حتی فرمان گرفت😓😕)

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

قسمت ششم 😬

باز هم وقتی نفر بعدی میاد می گه تو FORZA همه چی درست است بیا ببر و همچنان قیافه من😐

کمیک شده باسم.😂

گفتم باسه برای😁 تست فرمان و دیدن وضعیتش دوباره میام ولی گفتن تا بعد از 13 شرکت تعطیل است .... زرشک😑

دو پیشنهاد هم دادند که یا با محصولات دیگر عوض کنم و/یا پیشنهاد هم دادند که بجای G923 بدون پرداخت اختلاف قیمت  مدل G29  رو با همان مبلغ تعویض کنم و بگیرم چون انها با اختلاف ناچیز قیمت گذاری این دو مدل را عرضه می کنند ....

گرچه من رد کردم....🙄

فعلا سماغ می مکم تا ببینم چه می شود.😒

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، zed2 گفته است :

قسمت ششم 😬

باز هم وقتی نفر بعدی میاد می گه تو FORZA همه چی درست است بیا ببر و همچنان قیافه من😐

کمیک شده باسم.😂

گفتم باسه برای😁 تست فرمان و دیدن وضعیتش دوباره میام ولی گفتن تا بعد از 13 شرکت تعطیل است .... زرشک😑

دو پیشنهاد هم دادند که یا با محصولات دیگر عوض کنم و/یا پیشنهاد هم دادند که بجای G923 بدون پرداخت اختلاف قیمت  مدل G29  رو با همان مبلغ تعویض کنم و بگیرم چون انها با اختلاف ناچیز قیمت گذاری این دو مدل را عرضه می کنند ....

گرچه من رد کردم....🙄

فعلا سماغ می مکم تا ببینم چه می شود.😒

 

g923؛ 100 دلار گرونتره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، zed2 گفته است :

قسمت ششم 😬

باز هم وقتی نفر بعدی میاد می گه تو FORZA همه چی درست است بیا ببر و همچنان قیافه من😐

کمیک شده باسم.😂

گفتم باسه برای😁 تست فرمان و دیدن وضعیتش دوباره میام ولی گفتن تا بعد از 13 شرکت تعطیل است .... زرشک😑

دو پیشنهاد هم دادند که یا با محصولات دیگر عوض کنم و/یا پیشنهاد هم دادند که بجای G923 بدون پرداخت اختلاف قیمت  مدل G29  رو با همان مبلغ تعویض کنم و بگیرم چون انها با اختلاف ناچیز قیمت گذاری این دو مدل را عرضه می کنند ....

گرچه من رد کردم....🙄

فعلا سماغ می مکم تا ببینم چه می شود.😒

 

چه خرید بدی هم وقتتون گرفت هم سرگرم نشدید اخر سرم باید به یک عده بفهمونی که این مشکلش چیه

این کشور از پایه ویران هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، zed2 گفته است :

قسمت ششم 😬

باز هم وقتی نفر بعدی میاد می گه تو FORZA همه چی درست است بیا ببر و همچنان قیافه من😐

کمیک شده باسم.😂

گفتم باسه برای😁 تست فرمان و دیدن وضعیتش دوباره میام ولی گفتن تا بعد از 13 شرکت تعطیل است .... زرشک😑

دو پیشنهاد هم دادند که یا با محصولات دیگر عوض کنم و/یا پیشنهاد هم دادند که بجای G923 بدون پرداخت اختلاف قیمت  مدل G29  رو با همان مبلغ تعویض کنم و بگیرم چون انها با اختلاف ناچیز قیمت گذاری این دو مدل را عرضه می کنند ....

گرچه من رد کردم....🙄

فعلا سماغ می مکم تا ببینم چه می شود.😒

 

واقعا ناراحت شدم از مشکلی که براتون پیش اومده و چقدر معطل شدید تو این مدت و هنوز مشکلتون رو حل نکردند. 

خاک بر سرشون با این مثلا گارانتی شون!!! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 5 ساعت قبل، naderblue گفته است :

چه خرید بدی هم وقتتون گرفت هم سرگرم نشدید اخر سرم باید به یک عده بفهمونی که این مشکلش چیه

این کشور از پایه ویران هست

اسم این کشور اول ویران بوده برای اینکه نشون بدن درستش کردن مجبور شدن جای واو رو با الف عوض کنن اسمش شد ایران اما دوباره افرادی باعث شدن واو برگرده سرجاش

 

 

درخصوص مشکل دوست عزیزمون

واقعا جای ناراحتی داره

اینهمه پول گارانتی میگیرن از خریدار ها و میان مثلا 2 سال تایم گارانتی میدن, مگه چندتا از این دستگاهها قراره خراب بشن که مجبور بشن خدمات بدن

تصور کنید همین بیمه ماشین رو

اینهمه در سال پول از بیمه جمع میشه ولی موقع خسارت دادن جونشون در میاد و بعد از کلی وقت گذاشتن و از سر و تهش زدن که نشون بدن اونقدر که شما میگی خسارت نخوردی , پول میزارن کف دستت

هزاران ماشین  هست که سالیان سال بیمه پرداخت کرده و هنوز کارش به بیمه نیافتاده ولی این اواخر خدایی نکرده خسارت ببینه بیچاره میشه برای دریافت خدمات

 

 

ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
edit
لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی اسپیرو یکی از بدترین گارانتی ها در نظر ثبت کردن یا نکردن سریال در سامانشون هست.

من موس با گارانتی اسپیرو از دیجی گرفتم. به هیچ عنوان در سایتشون ثبت نمیشد. آکبند آکبندو فروشنده هم خود دیجی بود.

با صحبت هایی که از ساپورت دیجی و خود گارانتی کردم گفتن که این مدل جدید هست و ثبت نشده ولی گارانتی داره ...

انگار آخر سریال اگر 08 باشه برای لاجیتک ها یعنی اوکیه مشکلی نیست. داخل سایتشون توضیح مختصری داده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

g923؛ 100 دلار گرونتره

البته بسته به کشور و منطقه فرق می کنه - و بخاطر همین هم خیلی جاها اصلا g923  را  نقد کننده ها توصیه نمی کنند چون قیمتش با نسل قبل غیر منطقی است در مقابل  تغییراتی که داده ( مثل کشور خودمون اگر از خودشون بگیریم).

 

در 15 ساعت قبل، naderblue گفته است :

چه خرید بدی هم وقتتون گرفت هم سرگرم نشدید اخر سرم باید به یک عده بفهمونی که این مشکلش چیه

این کشور از پایه ویران هست

متاسفانه مشکل خرید نسل جدید  همین است و با توجه به اینکه در ایران RMA هم نداریم و سطح پشتیبانی های محصولات جدید نسبت به بقیه کشورها  کمتر است ( مخصوصا وقتی نرم افزاری/ داریو/ فریمور باشد) این گونه مشکلات بیشتر و پردردسر تر خودش را نشان می دهد..

 

در 10 ساعت قبل، Mreza123 گفته است :

واقعا ناراحت شدم از مشکلی که براتون پیش اومده و چقدر معطل شدید تو این مدت و هنوز مشکلتون رو حل نکردند. 

خاک بر سرشون با این مثلا گارانتی شون!!! 

فعلا باید ببینم گارانتی چی کار می کند. تصویر و تجربه خوبی برای بقیه هم می دهد که چه انتظاراتی باسه محصولاتی که مشکل های اینجوری بعدا برخورد می کنند که ظاهرا کار می کند ولی در عمل مشکل دارد و پشتیبانی ها برخورد ندارند می دهد.

در 9 ساعت قبل، MEHDI-GTX گفته است :

اسم این کشور اول ویران بوده برای اینکه نشون بدن درستش کردن مجبور شدن جای واو رو با الف عوض کنن اسمش شد ایران اما دوباره افرادی باعث شدن واو برگرده سرجاش

 

 

درخصوص مشکل دوست عزیزمون

واقعا جای ناراحتی داره

اینهمه پول گارانتی میگیرن از خریدار ها و میان مثلا 2 سال تایم گارانتی میدن, مگه چندتا از این دستگاهها قراره خراب بشن که مجبور بشن خدمات بدن

تصور کنید همین بیمه ماشین رو

اینهمه در سال پول از بیمه جمع میشه ولی موقع خسارت دادن جونشون در میاد و بعد از کلی وقت گذاشتن و از سر و تهش زدن که نشون بدن اونقدر که شما میگی خسارت نخوردی , پول میزارن کف دستت

هزاران ماشین  هست که سالیان سال بیمه پرداخت کرده و هنوز کارش به بیمه نیافتاده ولی این اواخر خدایی نکرده خسارت ببینه بیچاره میشه برای دریافت خدمات

 

 

مشکلی که وجود دارد دستگاه از لحاظ فیزیکی خراب نیست که راحت بگن بله این خراب است و تعویض کنند.( البته خرابی فیزیکی هم جر و بحث ضربه خوردن است.).

مشکل تا جایی که من دیدم ( اگر باگ چیپ نباشه)بیشتر فریمور/درایو/ پشتیبانی است. بخاطر همین هم اینقدر مشکل دارند و نمی توانند بفهمند مشکل دقیقا چیست و مشکلات ارتباطی و زمان بر بودن پروسه ها ( اگر واقعا نمایندگی باشندو بخش فنی داشته باشند و نه فقط وارد کننده و عرضه کننده) تاثیر این مشکلات را به شدت افزایش می ده.

این دستگاه هم داستان های جالبی ازش دیدم که در ادامه می زارم.

 

در 7 ساعت قبل، saeed0c گفته است :

گارانتی اسپیرو یکی از بدترین گارانتی ها در نظر ثبت کردن یا نکردن سریال در سامانشون هست.

من موس با گارانتی اسپیرو از دیجی گرفتم. به هیچ عنوان در سایتشون ثبت نمیشد. آکبند آکبندو فروشنده هم خود دیجی بود.

با صحبت هایی که از ساپورت دیجی و خود گارانتی کردم گفتن که این مدل جدید هست و ثبت نشده ولی گارانتی داره ...

انگار آخر سریال اگر 08 باشه برای لاجیتک ها یعنی اوکیه مشکلی نیست. داخل سایتشون توضیح مختصری داده.

امسال این داستان ثبت سریال ظاهرا برای تعدادی رخ داده ( تو سایتشون هم چند مورد به این اشاره کرده اند).

راستش در رابطه با 08 چیزی پیدا نکردم🤔

 

خوب بریم سر مواردی که روز تعطیل تونستم پیدا کنم:

- تا الان ظاهرا از لحاظ سخت افزاری با کد ID ، سه مدل G923 داریم! 2 نسخه برای  PS4/PS5 است و یک مدل برای xbox

کنسول ها

- نسخه g923 xbox برای بازی های قدیمی تر خود را  به عنوان g920 تعریف می کند و دکمه های اضافه کاری انجام نمی دهد ( مگه اینکه خود بازی اپدیت و اضافه کند).

- نسخه g923 xbox بخاطر عدم وجود LED rpm هم در نسخه g920 اگر بازی اپدیت نشده باشد LED rpm کار نخواهد کرد.

- نسخه g923 xbox در یک بازی مورد عدم سازگاری بوده که هنوز معلوم نیست رفع شده یا نه و باید وبلاگ توسعه دهنده بازی و داخل کنسول بازی را نکاه کرد. ( بازی snowrunner )

- نسخه g923 ps4/sp5 از لحاظ رفتار مشابه g29 کنسول است و اگر بازی درست تعریف نکرده باشد باید با تنظیمات g29 کار کنید.

- در هر دو کنسول بازی های جدید که خود logitech جهت ساپورت همکاری کرده و اپدیت شدند با این فرمان درست کار می کنند و اکثرا هم trueforce دارند.

پی سی

- در بازی هایی که true force دارند ظاهرا کمترین مشکل را در شناسایی دارند و در هر دو نسخه g923 درست کار می کند.

- g923 تنها با GHUB کار می کند و در LGS تعریف نشده

- هنوز نرم افزار GHUB جای کار دارد و مسائل شناسایی در ان رخ می دهد ( که البته از سمت logitech دارد به روز رسانی می شود.)

- نسخه g923 xbox چندین مورد عدم کارکردن یا کار نکردن درست  LED rpm گذارش شده که  logitech به کسانی که گذارش کردند اعلام کرده که فریمور جدید برای این مدل عرضه می شود ( ولی هنوز نحوه اپدیت  مشخص نیست )

چیز جدیدی اگر باز پیدا کردم می گذارم. 

ویرایش شده توسط zed2
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

خوب اولین اپدیت کوچک بعد از عید

مخابرات منطقشون فکر کنم هنوز از 13 ام برنگشته و قطعه😂 + کار برای من پیش امده این هفته نمی تونم برم مجبورم یک هفته برنامه ام رو عقب بندازم.

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

خوب قسمت بعدی داستان من😁

 

مجدد رفتم برای گارانتی، همان داستان قبل که عید در   Forza Horizon  چک کردند و مشکلی مشاهده نکردند. من هم باز لپ تاپ رو بردم باسه تست.

روی سیستم انها که Forza Horizon از خجالتشون در امد و بعد از یک ساعت  لج بازی بالا امد ولی همه ستاپ هارو پاک کرده بود و نتونستن زنده نشان بدهند😂 البته  ویدیو از اخرین تستشون گرفته بودند که به من نشون دادند و ظاهرا فرمان داشته کار می کرده ( ولی از انجایی که بازی arcade هست متوجه مشکلات بنظرم نبودند.)

g-hub هم که طبق معمولا با من سر لج داشت موقعی که می خواستم در لپتاپ چک کنم فقط صفحه مشکلی می امد و نمی شد دید چه کاری دارد انجام می دهد.

متاسفانه میز مناسب برای فرمان نداشتن باسه سمت مشتری و مجبور بودن  ایستاده  کنترل کنند.

مجبورشون کردم که در raceroom در حالت get real  تست کنند و دیدنی ها بود😅. مخصوصا که فرمان رو نمی توانستیم روی میزفیکس کنیم و مجبور بودند بدنه اش را بگیرند😂

رفتار های غیر عادی فرمان، در لحظات خاص، عدم کارکرد درست  led rpm و  رفتارهای عجیب را نشان دادم.

قرار شد مدتی فرمان را بدهند تا ویدیو از باگ ها بگیرم و لینک کنم تا انها بفرستند ببینند قضیه چیست.

+

یک موردی که فکر کردم حل شد ولی بعد از برگشتن به خونه دیدم خیر هنوز هست، مشکل دکمه xbox بود که کمتر و خفیف تر شده ولی هنوز هست و به همان شکل همچنان رخ می ده. ان را هم باید گذارش بدم.

  • قلبم گرفت 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام مجدد.

ویدیو های مشکلاتی که دارم رو اپلود کردم باسه ساپورت ( نمی دونم خوب هست کیفیتش یا نه🤔 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=KAmaYbLUpng

 

https://www.youtube.com/watch?v=FnDe28t7vlM

 

https://www.youtube.com/watch?v=snq0-FKS13I&t=328s

 

 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

قسمت بعدی داستان من و گارانتی😅 - اره هنوز ادامه دارد😂

 

از زمان اپدیت ویدیو و ارسالش به اسپیرو تا الان چندان انتقالی به لاجیتک انجام ندادند و تنها دستور عمل های ویدیو یی از یوتوب فرستادند که از بدشانسی انها من قبلا انها را دیدم .

اخرش از طریق  reddit مستقیم با پشتیبانی logitech تماس گرفتم و بزرگترین پیشروی را کردم - از سه مشکل همان اول کاری مشکل زاویه و  LED/FFB را تایید کردند و گفتن در حال کار روی اپدیت هستند ولی زمان انتشار اپدیت مشخص نیست ( و فراموش نکنید من این فرمان را از اواخر دی دارم که میشه 5 ماه وجود این مشکلات که هنوز رفع نشده ).

این دفعه مستقیم زنگ زدم بهشون و تاکید اکید که این مشکل تایید و انها را مجبور کردم برن با logitech تماس بگیرند.

طی اطلاع  logitech هر دو نسخه  مشکل دریافت زاویه فرمان از بازی و  تنظیم دستی در G-HUB را دارند

همچنین مشکل FFB/LED مختص نسخه xbox  در عنوان هایی است که trueforce را ساپورت نمی کند است. logitech معتقد هست که در عنوان های محدودی رخ میده - که از شانس من این عنوان محدود به من هم خورده 😒 -و نسخه  playstation  ندارد. و باید اپدیت انجام شود که رفع شود که هنوز منتشر نشده.

 

حالا یا باید زمان اپدیت رو مشخص کنند.( که فراموش نکننند 5 ماه شده)

یا فرمان را با نسخه playstation عوض کنند.

یا پس بگیرند.

 

ویرایش شده توسط zed2
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیزجان اگر قبول میکنن پس بگیرن بهشون پس بده برو تراستمستر بگیر و لذتشو ببر سیستم تسمه ای تراستمستر قابل مقایسه با تکنولوژی چرخ دنده 20 سال پیش لاجیتک نیست

اگر هم پس نمیگیرن برو نسخه پلی استیشن رو ازشون بگیر و خودتو خلاص کن 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Alirezatha گفته است :

عزیزجان اگر قبول میکنن پس بگیرن بهشون پس بده برو تراستمستر بگیر و لذتشو ببر سیستم تسمه ای تراستمستر قابل مقایسه با تکنولوژی چرخ دنده 20 سال پیش لاجیتک نیست

اگر هم پس نمیگیرن برو نسخه پلی استیشن رو ازشون بگیر و خودتو خلاص کن 

 

هنوز بعد از پنج ماه فکر می کنی قبول کردند مشکل رو😁. یک بار هم تا حالا با  logitech طی این مدت ارتباط نگرفتن ببینن ایا واقعا این مشکل با این بازی وجود دارد یا نه.

تازه اخرین بار که زنگ زدم می گفتن مشکل از بازی است و ما با forza  تست کردم مشکل نداره .... کشتن منو با forza شون.🤣

فعلا که چیزی را قبول نکردند و گفتن باید جواب رسمی از logitech بگیرند.... ( تازه اولین پیغام رو به logitech  زدند.)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، zed2 گفته است :

هنوز بعد از پنج ماه فکر می کنی قبول کردند مشکل رو😁. یک بار هم تا حالا با  logitech طی این مدت ارتباط نگرفتن ببینن ایا واقعا این مشکل با این بازی وجود دارد یا نه.

تازه اخرین بار که زنگ زدم می گفتن مشکل از بازی است و ما با forza  تست کردم مشکل نداره .... کشتن منو با forza شون.🤣

فعلا که چیزی را قبول نکردند و گفتن باید جواب رسمی از logitech بگیرند.... ( تازه اولین پیغام رو به logitech  زدند.)

 

من تا حالا سر و کارم به اسپیرو نخورده بود

با این حساب اینا هم تو لیست گارانتی ها بی ارزش من رفتن

شرکت پانا هم تا جایی که یادمه لاجیتک رو گارانتی میکردن و انصافا پاسخگو بودن

ولی از قرار معلوم اسپیرو فقط اون اولش که میخوان پول گارانتی بکشن رو جنس خوب بلدن چه کنن 

متاسفانه اکثر محصولات لاجیتک که به طور قانونی وارد شده در انحصار همین اسپیرو هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 دقیقه قبل، Alirezatha گفته است :

من تا حالا سر و کارم به اسپیرو نخورده بود

با این حساب اینا هم تو لیست گارانتی ها بی ارزش من رفتن

شرکت پانا هم تا جایی که یادمه لاجیتک رو گارانتی میکردن و انصافا پاسخگو بودن

ولی از قرار معلوم اسپیرو فقط اون اولش که میخوان پول گارانتی بکشن رو جنس خوب بلدن چه کنن 

متاسفانه اکثر محصولات لاجیتک که به طور قانونی وارد شده در انحصار همین اسپیرو هست

یک بار در کمتر از 2 هفته اول کار فرمان را زود عوض کردند پس از اعلام لیون - از این لحاظ کاملا بی ارزش نیستند.

همچنین این ریسک را قبول کردند که فرمان را موقت باز بدهند به من باسه ساخت ویدیو، نه به عنوان تحویل بدون مشکل و بین طرفین هم کتبا مورد قبول بوده که فرمان هنوز تحت تست است و تحویل مشتری داده نشده.

ولی چون مشکل فریمور / درایور است خارج از حد پشتیبانی ای است که دارند و  عدم ارتباطشون با  شرکت اصلی بعد از این همه مدت هم نقطه ضعف دیگر است که اگر موقع ساخت ویدیو سریع یک بار ارسال می کردند یا همان بعد از عید یک بار در raceroom ازمایش می کردند شاید انقدر کش دار نمی شد. ( همان موردی که چند ماه پیش گفتم - عدم تست در بازی های درخواستی و بازی های sim   نه تست  بازی های arcade که هیچ چیزی مشخصی از کارکرد این فرمان نمی دهد)

از این لحاظ من بهشون 40-50 درصد می دم از لحاظ ارزش گارانتی. شخصی😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش بی کاریا، پولتو پس بگیر یدونه دیگه از یه برند دیگه بخر خب! تنها تجربه ای که تا بحال از لاجیتک از موس و هدستش داشتم اینه که سخت افزارش خوبه ولی نرم افزارش کاملا داغون و پر باگه، همین هدست g533 من خیلی وقتا میکروفونش رو حالت mute گیر میکنه و فقط با ریستارت کردن نرم افزار آشغال لاجیتک درس میشه.

  • حالم خوب شد 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...