رفتن به مطلب

گارانتی لایف سرویس


zen
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان بنده 4 هفته پیش یه گرافیک ASUS RTX 2060S ROG اکبند خریداری کردم برای مشتری ولی کارت ایراد داشت فرستادم گارانتی بعد 3 هفته تازه میگن دو هفته دیگه  تعمیرش طول میکشه و گفتن ظاهرا چیپ کارت مشکل داره. نمیدونم چرا کارت را تعویض نمیکنن. الان مشتری بنده شاکی شده و از بندهن میخواد شکایت هم کنه . الان سریعترین راه برای حل این مشکل چیه؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۸ دقیقه قبل، zen گفته است :

از بندهن میخواد شکایت هم کنه

در این حد احمق ؟ 
 

 

در ۸ دقیقه قبل، zen گفته است :

الان سریعترین راه برای حل این مشکل چیه؟

گارانتی حضوری میری قلاب سنگت میکنن دیگه چه برسه به اینکه اونجا نباشی و سر و صدا نکنی 😆

اگه مشکل خیلی حاده پاشو برو اونجا 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، zen گفته است :

سلام دوستان بنده 4 هفته پیش یه گرافیک ASUS RTX 2060S ROG اکبند خریداری کردم برای مشتری ولی کارت ایراد داشت فرستادم گارانتی بعد 3 هفته تازه میگن دو هفته دیگه  تعمیرش طول میکشه و گفتن ظاهرا چیپ کارت مشکل داره. نمیدونم چرا کارت را تعویض نمیکنن. الان مشتری بنده شاکی شده و از بندهن میخواد شکایت هم کنه . الان سریعترین راه برای حل این مشکل چیه؟

 

راه سریعی نداره تنها راه سر عقل اوردن این گارانتی ها تعزیراته که یه ماهی طول میکشه 

 

ویرایش شده توسط Divine
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود

گارانتی طبق تعهدی که داره اگر قطعه شما قابل تعمیر باشه قطعه رو تعمیر میکنه و اگر قابل تعمیر به هیچ عنوان نباشه با قطعه مشابه تعویض میکنه یا با قطعه پایینتری تعویض میکنه که یه مقداری بهتون برگردونه و الزاما به هیچ عنوان به این صورت نیست که گارانتی با اینکه بتونه قطعه رو براتون تعمیر کنه، بازم تعویضش کنه.

شما هم به مشتری بگید حتما شکایت کنه! انشاا... تا شکایتش به بار بشینه کارت هم تعمیر میشه برمیگرده 😅

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۵۰ دقیقه قبل، danyalbmw گفته است :

با درود

گارانتی طبق تعهدی که داره اگر قطعه شما قابل تعمیر باشه قطعه رو تعمیر میکنه و اگر قابل تعمیر به هیچ عنوان نباشه با قطعه مشابه تعویض میکنه یا با قطعه پایینتری تعویض میکنه که یه مقداری بهتون برگردونه و الزاما به هیچ عنوان به این صورت نیست که گارانتی با اینکه بتونه قطعه رو براتون تعمیر کنه، بازم تعویضش کنه.

شما هم به مشتری بگید حتما شکایت کنه! انشاا... تا شکایتش به بار بشینه کارت هم تعمیر میشه برمیگرده 😅

میگن چیپ کارت مشکل داره وقتی چیپ کارت تعویض بشه بدرد نمیخوره اون کارت مخصوصا وقتی ایجا چیپ را عوض کنن . خیلی زور داره کارت اکبند بیاد خراب باشه بعد بخوان چیپ را هم عوض کنن. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲۲ دقیقه قبل، zen گفته است :

میگن چیپ کارت مشکل داره وقتی چیپ کارت تعویض بشه بدرد نمیخوره اون کارت مخصوصا وقتی ایجا چیپ را عوض کنن . خیلی زور داره کارت اکبند بیاد خراب باشه بعد بخوان چیپ را هم عوض کنن. 

 

مگه کارت  مهلت تست نداشته 
و اینکه  بعید میدونم کارت آکبند بوده باشه چون چیپ چیزی نیست که از اول مشکل داشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲ ساعت قبل، zen گفته است :

سلام دوستان بنده 4 هفته پیش یه گرافیک ASUS RTX 2060S ROG اکبند خریداری کردم برای مشتری ولی کارت ایراد داشت فرستادم گارانتی بعد 3 هفته تازه میگن دو هفته دیگه  تعمیرش طول میکشه و گفتن ظاهرا چیپ کارت مشکل داره. نمیدونم چرا کارت را تعویض نمیکنن. الان مشتری بنده شاکی شده و از بندهن میخواد شکایت هم کنه . الان سریعترین راه برای حل این مشکل چیه؟

 

داداش شما فروشنده هستی ؟ یعنی فروشگاه داری ؟

اگر به جنس خودت اعتماد داری و پلمپ تحویل دادی  چرا قبول کردی گارانتیش رو ؟

چند روز دست مشتری بوده؟

نباید خودت قبول میکردی . گارانتی به عهده مشتری هست نه فروشگاه..

وقتی قبول کنی کلی دردسر میاد سراغ ادم از اون طرف هم خریدار طلبکار میشه 

طبق تجربه میگم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴ دقیقه قبل، mitternacht گفته است :

 

مگه کارت  مهلت تست نداشته 
و اینکه  بعید میدونم کارت آکبند بوده باشه چون چیپ چیزی نیست که از اول مشکل داشته باشه

کارت را از سایت معتبر خرید زدم کاملا آکبند و پلمپ بود چون بقیه قطعات یکم دیر رسیدن یک هفته طول کشید که کارت را باز کنم و روی سیستم مشتری بذارم. و یک هفته مهلت تست سایت هم به پایان رسیده بود.

در 2 دقیقه قبل، Mr.jalilpour گفته است :

داداش شما فروشنده هستی ؟ یعنی فروشگاه داری ؟

اگر به جنس خودت اعتماد داری و پلمپ تحویل دادی  چرا قبول کردی گارانتیش رو ؟

چند روز دست مشتری بوده؟

نباید خودت قبول میکردی . گارانتی به عهده مشتری هست نه فروشگاه..

وقتی قبول کنی کلی دردسر میاد سراغ ادم از اون طرف هم خریدار طلبکار میشه 

طبق تجربه میگم

خودم فروشگاه دارم مشتری به سیستم کامل از بنده خرید و خودم براش اسمبل کردم و اصلا کارت دگبه دست مشتری نرفته الان هم حدود ۲۰ روز میشه سیستمش را بستم فقط گیر کارت گرافیکش هستم. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۳ ساعت قبل، zen گفته است :

سلام دوستان بنده 4 هفته پیش یه گرافیک ASUS RTX 2060S ROG اکبند خریداری کردم برای مشتری ولی کارت ایراد داشت فرستادم گارانتی بعد 3 هفته تازه میگن دو هفته دیگه  تعمیرش طول میکشه و گفتن ظاهرا چیپ کارت مشکل داره. نمیدونم چرا کارت را تعویض نمیکنن. الان مشتری بنده شاکی شده و از بندهن میخواد شکایت هم کنه . الان سریعترین راه برای حل این مشکل چیه؟

 

ایران تکنولوژیش کجا بود که توانایی تعمییر چیپ داشته باشه؟ وقتی کارت چیپش خرابه باید تعویض بشه یا مبلغش برگردانده بشه. راه سومی نداره. تعمییر = خرابی بیشتر و افتادن در دور باطل ارسال دائم به گارانتی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

1 کلام:

گارانتی=تضمین سلامت قطعه

وارانتی=تضمین کارکرد قطعه.

قطعه تعمیری سالم نیست. فقط کار میکنه. پاتونو بکنید توی یه کفش که تعویض کنن.

خداروشکر من تابحال گیرم به گارانتی نیفتاده و انشالله هم نصیب هیچ بنده ای نشه.

ولی یکبار برای ssd به آونگ مراجعه کردم، بی چک و چونه قطعه نو بهم دادن، 2 بار هم برای یه مشکل کوچیک مزاحم ماتریس شدم، به شدت محترمانه و دقیق عمل کردن. زیاد تصوری از این گارانتی های زاغارت ندارم.

خلاصه که برید اونجا و 1 کلام درخواست قطعه نو بکنید. اگر هم شکایت کنید، هر چقدر طول بکشه و رای به نفع شما صادر بشه، تمام خسارت های این مدت و ... رو باید بهتون پرداخت کنن.

نگفتید ایراد کارت دقیق چی بوده(خب چیپ مشکل داشته چیزی که در ظاهر نشون میداده چی بوده؟پرش تصویر؟درایور؟)

در کل گارانتی ها در مراجعه غیر حضوری، شیرن، بری پیششون پشم میشن. یا یه دلیل قانع کننده میارن و قانع میشی، یا قانع میشن و مثل آدم کالای نو بهتون میدن، یا هر کی به هر کی میشه و شکایت...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۵ دقیقه قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

درود

1 کلام:

گارانتی=تضمین سلامت قطعه

وارانتی=تضمین کارکرد قطعه.

قطعه تعمیری سالم نیست. فقط کار میکنه. پاتونو بکنید توی یه کفش که تعویض کنن.

خداروشکر من تابحال گیرم به گارانتی نیفتاده و انشالله هم نصیب هیچ بنده ای نشه.

ولی یکبار برای ssd به آونگ مراجعه کردم، بی چک و چونه قطعه نو بهم دادن، 2 بار هم برای یه مشکل کوچیک مزاحم ماتریس شدم، به شدت محترمانه و دقیق عمل کردن. زیاد تصوری از این گارانتی های زاغارت ندارم.

خلاصه که برید اونجا و 1 کلام درخواست قطعه نو بکنید. اگر هم شکایت کنید، هر چقدر طول بکشه و رای به نفع شما صادر بشه، تمام خسارت های این مدت و ... رو باید بهتون پرداخت کنن.

نگفتید ایراد کارت دقیق چی بوده(خب چیپ مشکل داشته چیزی که در ظاهر نشون میداده چی بوده؟پرش تصویر؟درایور؟)

در کل گارانتی ها در مراجعه غیر حضوری، شیرن، بری پیششون پشم میشن. یا یه دلیل قانع کننده میارن و قانع میشی، یا قانع میشن و مثل آدم کالای نو بهتون میدن، یا هر کی به هر کی میشه و شکایت...

کارت مشکل عجیبی داشت روی سیستم هایی که گرافیک  انبرد داشته باشن تصویر نمیده ولی روی سیستم هایی بدون گرافیک انبرد تصویر میده و احتمالا مشکل چیپ اینه که نمیتونه سوییچ کنه . و این مشکل احتمالا بدتر هم بشه و دیگه روی سیستم های بدون گرافیک انبرد هم تصویر نده. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، zen گفته است :

میگن چیپ کارت مشکل داره وقتی چیپ کارت تعویض بشه بدرد نمیخوره اون کارت مخصوصا وقتی ایجا چیپ را عوض کنن . خیلی زور داره کارت اکبند بیاد خراب باشه بعد بخوان چیپ را هم عوض کنن. 

ایسوسی که بازار رو قبضه کرده، این گارانتی یکپارچه چه معنی میده پس؟! وقتی باهاشون هم صحبت می کنی، جوری میگن ما رسمی هستیم و تحت نظر ایسوس کار می کنیم که انّهُ مدیر عامل ایسوس، داخل همین اتاق کناریه.

اگه جز یکی از اون یکپارچه ها هست، بدید به یک گارانتی دیگه مثل تابا و ... . شاید روند بهتری داشته باشه.

 

ویرایش شده توسط Blueman6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، zen گفته است :

کارت مشکل عجیبی داشت روی سیستم هایی که گرافیک  انبرد داشته باشن تصویر نمیده ولی روی سیستم هایی بدون گرافیک انبرد تصویر میده و احتمالا مشکل چیپ اینه که نمیتونه سوییچ کنه . و این مشکل احتمالا بدتر هم بشه و دیگه روی سیستم های بدون گرافیک انبرد هم تصویر نده. 

عجب! تنظیمات مادربرد برای تصویر دادن اوکی بود؟ معمولا مادربرد ها گزینه خروجی تصویر دارن که از برد باشه یا گرافیک.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان مشکل جدید با گارانتی لایف چکار کنم

داستان از این قرار هست بعد 60 تا 70 روز الان میگن کارت خراب هست و براتون با rtx3060 تعویض میکنیم ولی باید 1820 پرداخت کنید این در حال هست که الان قیمت کارت 3060 در بازار بین 20 تا 23 تومن میباشد و بنده کارت 2060S را در تاریخ 21/1/1400  به قیمت 26300 خریداری کرده ام و به قیمت 26700 برای مشتری فاکتور کردم . و الان مشتری قبول نمیکنه که 1820 پول بده و کارت 22 میلیونی برداره و میگه خودت 1820 را بده و مبلغ 4 تا 5 میلیون از فاکتور کم کن که حق هم داره و راست میگه و مشکل از طرف مشتری نیست که ضرر کنه و مشکل از بنده هم نیست سر یه سیستم 50 میلیونی که نهایت برای بنده 1 میلیون خیر داره 7 میلیون ضرر بدم . سایت سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کردم ولی جوابی نمیدن و اقدامی نمی کنن . الان هم با وضع کرونا نمیتونم بیام تهران . باید چه کنم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، zen گفته است :

سلام دوستان مشکل جدید با گارانتی لایف چکار کنم

داستان از این قرار هست بعد 60 تا 70 روز الان میگن کارت خراب هست و براتون با rtx3060 تعویض میکنیم ولی باید 1820 پرداخت کنید این در حال هست که الان قیمت کارت 3060 در بازار بین 20 تا 23 تومن میباشد و بنده کارت 2060S را در تاریخ 21/1/1400  به قیمت 26300 خریداری کرده ام و به قیمت 26700 برای مشتری فاکتور کردم . و الان مشتری قبول نمیکنه که 1820 پول بده و کارت 22 میلیونی برداره و میگه خودت 1820 را بده و مبلغ 4 تا 5 میلیون از فاکتور کم کن که حق هم داره و راست میگه و مشکل از طرف مشتری نیست که ضرر کنه و مشکل از بنده هم نیست سر یه سیستم 50 میلیونی که نهایت برای بنده 1 میلیون خیر داره 7 میلیون ضرر بدم . سایت سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کردم ولی جوابی نمیدن و اقدامی نمی کنن . الان هم با وضع کرونا نمیتونم بیام تهران . باید چه کنم؟

آقا شما چرا انقدر خودت رو درگیر این مسئله کردی ؟

خب گارانتی قبول کرده که کارت خراب بوده

پس یعنی شما دیگه نه قانونا و نه احیانا وجدانا" هیچ وظیفه ای نداشتی

البته از اول هم نداشتی و بیخود خودتون رو درگیر کردی

اینجا شرکت میگه آقا کارت از ابتدا مشکل داشته

حالا دیگه مشتری شما خودش میدونه دوست داره بره پول بده بگیره و دوست نداره میتونه بره 1650 بگیره و باقی پولش رو اگر تونست از گارانتی پس بگیره

حرف کلا" خنده داره مگه فقط کارت ایشون قیمتش اومده پایین خب قیمت کارت 3060 هم حدود 40 تومن بوده که الان شده این قیمت

هر جور به قضیه نگاه کنید مشتری شما داره دو سر برد میکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲۰ دقیقه قبل، Ehsan.k گفته است :

آقا شما چرا انقدر خودت رو درگیر این مسئله کردی ؟

خب گارانتی قبول کرده که کارت خراب بوده

پس یعنی شما دیگه نه قانونا و نه احیانا وجدانا" هیچ وظیفه ای نداشتی

البته از اول هم نداشتی و بیخود خودتون رو درگیر کردی

اینجا شرکت میگه آقا کارت از ابتدا مشکل داشته

حالا دیگه مشتری شما خودش میدونه دوست داره بره پول بده بگیره و دوست نداره میتونه بره 1650 بگیره و باقی پولش رو اگر تونست از گارانتی پس بگیره

حرف کلا" خنده داره مگه فقط کارت ایشون قیمتش اومده پایین خب قیمت کارت 3060 هم حدود 40 تومن بوده که الان شده این قیمت

هر جور به قضیه نگاه کنید مشتری شما داره دو سر برد میکنه

عزیز اگه سیستم تحویل میدادم به مشتری اره به من ربطی نداشت ولی تحویل ندادم چون کارت ایراد داشت و مورد دوم اینکه اون موقع ۲۰۶۰s قیمت ۲۷ تومن بود ولی همون اردیبهشت ماه قیمت ۳۰۶۰ همون ۲۰ تا ۲۲ تومن بده‌ . و در کل همون موقع هم اختلاف قیمت داشتم ۳۰۶۰ با ۲۰۶۰s و مورد بعدی که مشتری فامیل هم و اگه این مشکل را حل نکنم آبرو منو جلو دوست و اشنا میبره. نمیدونم چکار کنم دیگه . و مشتری  میگه ۲۶۷۰۰ را به من برگردون اگه گارانتی ۲۰ تا ۳۰ روزه جواب میداد این مشکل پیش نمی اومد . ولی تقریبا ۳ ماه بعد جواب دادن. ۲۶۷۰۰ و ۱۸۲۰ با هم میشه ۲۹ تومن الان ۳۰۶۰را میتونم ۲۹ تومن بفروشم نه. چرا من بدبخت ضرر کنم.اخه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی خیلی وقت آدمو میگیرن ، اگر بخوای منتظر بمونی گارانتی کارت خودتت رو بده ، چند ماه دیگه باید منتظر باشی ، فکر نمیکنم مشتری شما بیشتر از این صبر کنه ، الان اینجا مقصر گارانتی هست تست گرافیک مگه چقدر زمان میبره ، یا پول بده یا عین کارتت رو بده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، zen گفته است :

عزیز اگه سیستم تحویل میدادم به مشتری اره به من ربطی نداشت ولی تحویل ندادم چون کارت ایراد داشت و مورد دوم اینکه اون موقع ۲۰۶۰s قیمت ۲۷ تومن بود ولی همون اردیبهشت ماه قیمت ۳۰۶۰ همون ۲۰ تا ۲۲ تومن بده‌ . و در کل همون موقع هم اختلاف قیمت داشتم ۳۰۶۰ با ۲۰۶۰s و مورد بعدی که مشتری فامیل هم و اگه این مشکل را حل نکنم آبرو منو جلو دوست و اشنا میبره. نمیدونم چکار کنم دیگه . و مشتری  میگه ۲۶۷۰۰ را به من برگردون اگه گارانتی ۲۰ تا ۳۰ روزه جواب میداد این مشکل پیش نمی اومد . ولی تقریبا ۳ ماه بعد جواب دادن. ۲۶۷۰۰ و ۱۸۲۰ با هم میشه ۲۹ تومن الان ۳۰۶۰را میتونم ۲۹ تومن بفروشم نه. چرا من بدبخت ضرر کنم.اخه.

جسارتا من تجربه بازاری ندارم، ولی چیزی که متوجه شدم ، وبنظرم میاد، شما خودتون مسعولیت تمام مساعل رو قبول کردید ، و مشتری طرف کارش شما هستید ،ن،گارانتی الان

بنظرم یه کارت  دیگه برابرش سفارش بدید یا از همکار سریع تهیه کنید، ختم بشه قضیه

اون مورد هم که صد درصد چاره ای جزء تعویضش نیست برای شرکت ، تعویض شد، حالا با مورد مشابه یا rtx3060 بزارید برا مشتری دیگتون یا بفروشیدش ،دیگه این همه اذیت شدن نداره،

مهم ترین چیز ، اعصاب آدم و آبرو آدم هست. قابل جبران هم با ضرر مالی نیست بعدم .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۹ دقیقه قبل، yasin۱۳۸۰ گفته است :

جسارتا من تجربه بازاری ندارم، ولی چیزی که متوجه شدم ، وبنظرم میاد، شما خودتون مسعولیت تمام مساعل رو قبول کردید ، و مشتری طرف کارش شما هستید ،ن،گارانتی الان

بنظرم یه کارت  دیگه برابرش سفارش بدید یا از همکار سریع تهیه کنید، ختم بشه قضیه

اون مورد هم که صد درصد چاره ای جزء تعویضش نیست برای شرکت ، تعویض شد، حالا با مورد مشابه یا rtx3060 بزارید برا مشتری دیگتون یا بفروشیدش ،دیگه این همه اذیت شدن نداره،

مهم ترین چیز ، اعصاب آدم و آبرو آدم هست. قابل جبران هم با ضرر مالی نیست بعدم .

موفق باشید

اره دیگه باید همین کار را کنم کارتی که ۲۶ میلیون خریدم را ۱۸۲۰ دیگه بدم بعد ۲۰ میلیون بفروشم و ۲۶۷۰۰ هم به این اشنا برگردونم. تو این بازار خراب که بنده سعی میکنم همیشه سود کم بگیرم جبران حتی ۱ میلیون هم برام سخته. چه برسه ۹ میلیون. لعنت به این گارانتی که هم به من ضرر زد هم وقت بنده را گرفت . من سکه یه پول کرد پیش آشنا. دیگه دفعه اخرم باشه جنس با گارانتی بخرم. حداقل بدون گارانتی میگیرم هم ارزونتر هست هم دیگه این همه اعصاب خوردی نداره. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، zen گفته است :

اره دیگه باید همین کار را کنم کارتی که ۲۶ میلیون خریدم را ۱۸۲۰ دیگه بدم بعد ۲۰ میلیون بفروشم و ۲۶۷۰۰ هم به این اشنا برگردونم. تو این بازار خراب که بنده سعی میکنم همیشه سود کم بگیرم جبران حتی ۱ میلیون هم برام سخته. چه برسه ۹ میلیون. لعنت به این گارانتی که هم به من ضرر زد هم وقت بنده را گرفت . من سکه یه پول کرد پیش آشنا. دیگه دفعه اخرم باشه جنس با گارانتی بخرم. حداقل بدون گارانتی میگیرم هم ارزونتر هست هم دیگه این همه اعصاب خوردی نداره. 

نه نه. کارت از همکار بگیرید 2060سوپر و  کارتی رو که از گارانتی گرفتید بدید به همکار. مابه تفاوتشم هرچی بود بین و شما و همگار تون. کم خرج ترین حالت همینه.  البته خب نمیدونم دادن همون کارت به مشتری با قیمت 26 و اندی بعد این همه مدت درسته یا نه.

3060 بگیرید بدید به مشتری بابت درکرد. نهایت 2 تومن از جیب شما سوخت میشه

ویرایش شده توسط milad.azn
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ دقیقه قبل، milad.azn گفته است :

نه نه. کارت از همکار بگیرید 2060سوپر و  کارتی رو که از گارانتی گرفتید بدید به همکار. مابه تفاوتشم هرچی بود بین و شما و همگار تون. کم خرج ترین حالت همینه.  البته خب نمیدونم دادن همون کارت با قیمت 26 و اندی بعد این همه مدت درسته یا نه.

الان گیر داره این اشنا که پول گرافیک را بهش بدم حق هم داره یجورایی ۲ تا ۳ ماه هست پول داده سیستم نداره. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ دقیقه قبل، zen گفته است :

الان گیر داره این اشنا که پول گرافیک را بهش بدم حق هم داره یجورایی ۲ تا ۳ ماه هست پول داده سیستم نداره. 

3060 بگیرید بدید به مشتری بابت درکرد. نهایت 2 تومن از جیب شما سوخت میشه. بالاخره اگر اشناس یکمم ایشون مراعات کنه. شمام تقصیر کار نبودید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۴ ساعت قبل، zen گفته است :

سلام دوستان مشکل جدید با گارانتی لایف چکار کنم

داستان از این قرار هست بعد 60 تا 70 روز الان میگن کارت خراب هست و براتون با rtx3060 تعویض میکنیم ولی باید 1820 پرداخت کنید این در حال هست که الان قیمت کارت 3060 در بازار بین 20 تا 23 تومن میباشد و بنده کارت 2060S را در تاریخ 21/1/1400  به قیمت 26300 خریداری کرده ام و به قیمت 26700 برای مشتری فاکتور کردم . و الان مشتری قبول نمیکنه که 1820 پول بده و کارت 22 میلیونی برداره و میگه خودت 1820 را بده و مبلغ 4 تا 5 میلیون از فاکتور کم کن که حق هم داره و راست میگه و مشکل از طرف مشتری نیست که ضرر کنه و مشکل از بنده هم نیست سر یه سیستم 50 میلیونی که نهایت برای بنده 1 میلیون خیر داره 7 میلیون ضرر بدم . سایت سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کردم ولی جوابی نمیدن و اقدامی نمی کنن . الان هم با وضع کرونا نمیتونم بیام تهران . باید چه کنم؟

من اخیرا یه همچین مشکلی رو تجربه کردم، سیستم تحویل مشتری دادم و هر روز زنگ میزد که سیستم مشکل داره، دوست یه آشنای به شدت رودربایستی دار من هم بود و خلاصه ابروی منم پیش اون آشنا برد دیگه

سیستمشو چند بار خودم کامل بررسی کردم، هیچ ایرادی نداشت، میبردم پیشش، 2 روز بعد زنگ میزد یه ایراد دیگه میگرفت.(البته اون آدم ناشی که پشت سیستم میشست بلد نبود اصلا با کامپیوتر کار کنه، همش به سیستم ایراد میگرفت و کار یه عده لنگ اون یه نفر بود)

خلاصه بالاخره به خودم و کارم شک کردم و کل قطعاتو فرستادم گارانتی، بعد کلی دردسر، بازم گارانتی ها وجود مشکل رو رد کردن و سیستم رو بهش برگردوندم، دفعه بعد زنگ زد، گفتم من دیگه از دستم کاری برنمیاد، باهاش صحبت کردم و لیون رو بهش پیشنهاد دادم، سیستمو بردم پیش بخش فنی لیون و اونجا هم بررسی کردن و هیچ مشکلی نداشت. دیگه لیون جایی بود که هم خودم بهش اعتماد داشتم و هم میشد بهش  بفهمونم که اگه من کاربلد نیستم، اونا دیگه کارشونو بلدن

منم رو 60 میل سیستم کمتر از 1 تومن گرفته بودم، ولی فقط نزدیک 1500 هزینه های رفت و امد و ... دادم بابتش. تو کل عمرم 3 بار با ماشینم تصادف کرده بودم، 2 بارش تو مسیر رفتن سمت دفتر این مشتری بود

ولی دیگه فهمیدم با این مدل مشتری ها چجوری برخورد کنم، یه کلام بهش میگم سیستمت گارانتی داره و پولشو داری میدی، فک میکنی خرابه خودت ببر گارانتی

روز اول هم باید همینجوری سرهم میکردین و میدادین بهش، خراب میشد دیگه مسئولیتش پای خودش بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۲ دقیقه قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

من اخیرا یه همچین مشکلی رو تجربه کردم، سیستم تحویل مشتری دادم و هر روز زنگ میزد که سیستم مشکل داره، دوست یه آشنای به شدت رودربایستی دار من هم بود و خلاصه ابروی منم پیش اون آشنا برد دیگه

سیستمشو چند بار خودم کامل بررسی کردم، هیچ ایرادی نداشت، میبردم پیشش، 2 روز بعد زنگ میزد یه ایراد دیگه میگرفت.(البته اون آدم ناشی که پشت سیستم میشست بلد نبود اصلا با کامپیوتر کار کنه، همش به سیستم ایراد میگرفت و کار یه عده لنگ اون یه نفر بود)

خلاصه بالاخره به خودم و کارم شک کردم و کل قطعاتو فرستادم گارانتی، بعد کلی دردسر، بازم گارانتی ها وجود مشکل رو رد کردن و سیستم رو بهش برگردوندم، دفعه بعد زنگ زد، گفتم من دیگه از دستم کاری برنمیاد، باهاش صحبت کردم و لیون رو بهش پیشنهاد دادم، سیستمو بردم پیش بخش فنی لیون و اونجا هم بررسی کردن و هیچ مشکلی نداشت. دیگه لیون جایی بود که هم خودم بهش اعتماد داشتم و هم میشد بهش  بفهمونم که اگه من کاربلد نیستم، اونا دیگه کارشونو بلدن

منم رو 60 میل سیستم کمتر از 1 تومن گرفته بودم، ولی فقط نزدیک 1500 هزینه های رفت و امد و ... دادم بابتش. تو کل عمرم 3 بار با ماشینم تصادف کرده بودم، 2 بارش تو مسیر رفتن سمت دفتر این مشتری بود

ولی دیگه فهمیدم با این مدل مشتری ها چجوری برخورد کنم، یه کلام بهش میگم سیستمت گارانتی داره و پولشو داری میدی، فک میکنی خرابه خودت ببر گارانتی

روز اول هم باید همینجوری سرهم میکردین و میدادین بهش، خراب میشد دیگه مسئولیتش پای خودش بود

اگه گرافیک تصویر میداد اره ولی وقتی گرافیک تصویر نداده کن چطوری باید تحویل میدادم این دفعه اول اخرم هست که محصولات ایسوس میخرم و به اشنا جنس میفروشم.‌‌ الان هم بازار انقدر خراب هست کلا از مغازه برام ماهی ۱ تومن هم نمیمونه الان باید ۴ تا ۶ ماه کار کنم تا این ضرر فقط جبران شه . واقعا تو این مملکت هیچ کاری نمیشه کرد ادم بی پول تر بی‌ پول تر میشه ادم پولدار تر هم هر روز پولدار تر میشه. شانس ما هست که تو ایران بدنیا اومدم بین ۲۰۰ کشور.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 58 دقیقه قبل، zen گفته است :

اگه گرافیک تصویر میداد اره ولی وقتی گرافیک تصویر نداده کن چطوری باید تحویل میدادم این دفعه اول اخرم هست که محصولات ایسوس میخرم و به اشنا جنس میفروشم.‌‌ الان هم بازار انقدر خراب هست کلا از مغازه برام ماهی ۱ تومن هم نمیمونه الان باید ۴ تا ۶ ماه کار کنم تا این ضرر فقط جبران شه . واقعا تو این مملکت هیچ کاری نمیشه کرد ادم بی پول تر بی‌ پول تر میشه ادم پولدار تر هم هر روز پولدار تر میشه. شانس ما هست که تو ایران بدنیا اومدم بین ۲۰۰ کشور.

درکتون میکنم، من به جز سیستم بستن، چند تا شغل دیگه هم دارم، ولی اخر ماه بازم 1 تومن نمیمونه برام(البته هنوز جیره خوار خانواده هستم و زیاد نگرانش نیستم، همین که سرم گرمه برام کافیه)

ولی مشتری هم باید درک کنه مشکلات رو، کارتش مشکل داشته و شاید از هر فرد دیگه ای هم میخواست تهیه کنه، احتمال بوجود اومدن این موضوع بود، پس نباید الان طلبکار چیزی باشه، باید پیگیر همون گارانتی باشه.

یه دوست دیگه هم بودن توی فروم که مشکل با پاور و گارانتی آواژنگ داشتن و مثل شما کالا رو گرون تر از زمانی که پاور خراب شده بود، خریده بودن و گارنتی هم با مدل پایین تر میخواست تعویض کنه، با شکایت و پیگیری فراوان به قطعه شون رسیدن خداروشکر،

ایشون از طریق شکایت اینماد به نتیجه رسیدن، من هم یکبار از دیجیکالا به اینماد شکایت بردم، سریعا به جواب رسیدم و بعد از اینکه 5 ماه منو معطل خودشون کردن، بعد از شکایت 3 روزه مشکل رو حل کردن

من الان نگاه میکردم، این مدل 2060اس کلا ناموجوده، خیلی حالت بدیه، من خودم بودم هرجور شده یدونه دیگه از جیب خودم پول میدادم و تهیه میکردم میدادم به مشتری که فقط استرس و فشار وارده از مشتری تموم شه.

بعدش خودم پیگیر گارانتی میشدم و بابت تمام خسارت ها و معطلی ها شکایت میکردم تا به چیزی که از دست دادم برسم

یه چیز دیگه هم که دوستان ذکر کردن، اگر برای 3060 بتونید مشتری پیدا کنید، من قیمت هارو دیدم، از 25 تومن بود تا 40 تومن، وابسته به مدل(نمیدونم چجوری شما میگید 3060 22 تومنه، هر چی سرچ شدم 22 تومنی بود، اما بدون گارانتی) و 2060s هم حدود 22 تومن، به نظرم خودتون اون 1820 رو پرداخت کنید و 3060 رو بگیرید و بفروشید و یه 2060s دیگه تهیه کنید،

هر چی دیدم مدل های 3060 جون دار و با گارانتی، قیمتش رو 35-40 بود، به مشتریشون بگید که با پرداخت 1820 کالایی که دریافت میکنه 35-40 قیمتشه ولی کالای خودش الان 17-18 تومنه

ولی باز هم مشتری باید بفهمه که تقصیر کار شما نیستید و ممکن بود این مشکل تحت شرایط دیگه هم پیش بیاد، شما هم مسئول ارزون شدن قطعشون نیستید، خودشون توی اون تاریخ درخواست دادن که سیستم رو بگیرید و پای خودشون هم هست. من نمیدونم شما چجوری باهاش کار کردید، پول قطعات رو دریافت کردید و براشون قطعه رو گرفتید، بعدش فاکتور نهایی دادید و مابلتفاوت هاشو حساب کردید، یا قطعات رو با سرمایه و اعتبار خودتون گرفتید و بعد باهاش تسویه کردید،

اگه حالت اول باشه که مسئولیت ارزون شدن و... با خودشه و اگر هم از شما شکایت کنه، مشکلی برای شما ایجاد نمیکنه و شکایتش به گارانتی میرسه

ویرایش شده توسط MAhmoOD Nazari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...