رفتن به مطلب

مشکل عجیب با خط تلفن مخابرات و اینترنت آسیاتک !!


Simorg
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان 
من الان حدود یک ماهه که با آسیاتک و مخابرات درگیرم . من ی سرویس 8 مگ از آسیاتک دارم که تاحالا چند باری به مشکل خورده و هردفعه کارشناس خود اسیاتک با دریافت هزینه تونسته درستش کنه ولی خب این دفعه از وقتی خط به مشکل خورده تاحالا نزدیک به 50 بار به خود آسیاتک زنگ زدم هر دفعه هم پشتیبانشون گفته  که مشل از ما نیس و مشکل از مرکز مخابراتیتونه به مخابرات هم که زنگ میزنی میگه مشل از خود اسیاتکه نه ما و پشتیبان آسیاتک بعد از کلی کلنجار رفتن میگه  نهایت کاری که میتونم انجام بدم اینه که دوباره براتون پیگی ثبت کنم  
حدودا هفته پیش بود که بلاخره پشتیبانشون حضوری اومد ودوباره با دریافت هزینه و کلی کلنجار رفتن با خط و مودم تونست وضعیت رو استیبل کنه ولی بازم 4 روز نگذشته بود که دوباره خط کیفیتش داغون شد 
این عکس مودم قبل از خراب شدن خطه و دومی عکس وضعیت خط بعد از به وجود اومدن این مشکله 
حالا سوالم از شما دوستان اینه کسی همچین تجربه ای داشته که تونسته باشه حلش کنه ؟

Line Status 2.png

Line Status.PNG

ویرایش شده توسط Aydin
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۰ دقیقه قبل، Aydin گفته است :

سلام دوستان 
من الان حدود یک ماهه که با آسیاتک و مخابرات درگیرم . من ی سرویس 8 مگ از آسیاتک دارم که تاحالا چند باری به مشکل خورده و هردفعه کارشناس خود اسیاتک با دریافت هزینه تونسته درستش کنه ولی خب این دفعه از وقتی خط به مشکل خورده تاحالا نزدیک به 50 بار به خود آسیاتک زنگ زدم هر دفعه هم پشتیبانشون گفته  که مشل از ما نیس و مشکل از مرکز مخابراتیتونه به مخابرات هم که زنگ میزنی میگه مشل از خود اسیاتکه نه ما و پشتیبان آسیاتک بعد از کلی کلنجار رفتن میگه  نهایت کاری که میتونم انجام بدم اینه که دوباره براتون پیگی ثبت کنم  
حدودا هفته پیش بود که بلاخره پشتیبانشون حضوری اومد ودوباره با دریافت هزینه و کلی کلنجار رفتن با خط و مودم تونست وضعیت رو استیبل کنه ولی بازم 4 روز نگذشته بود که دوباره خط کیفیتش داغون شد 
این عکس مودم قبل از خراب شدن خطه و دومی عکس وضعیت خط بعد از به وجود اومدن این مشکله 
حالا سوالم از شما دوستان اینه کسی همچین تجربه ای داشته که تونسته باشه حلش کنه ؟

Line Status 2.png

Line Status.PNG

سلام.منم شاتلم.کیفیت خط خیلی پایینه شاتل میگه ایراد از بستر خطه و به مخابرات ربط داره مخابرات میگه به شرکتت ربط داره.حالا یبار از مخابرات نمیدونم رفت سر کافو یا جای دیگه وضعیت بهتر شد دوباره بعد چند روز خراب شد.الان این وضعیت اینترنتمه:

image.png.3c0a3e2164ede7c4f86da26c76b99d28.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۶ دقیقه قبل، amir.t.۱۲۶۱ گفته است :

سلام.منم شاتلم.کیفیت خط خیلی پایینه شاتل میگه ایراد از بستر خطه و به مخابرات ربط داره مخابرات میگه به شرکتت ربط داره.حالا یبار از مخابرات نمیدونم رفت سر کافو یا جای دیگه وضعیت بهتر شد دوباره بعد چند روز خراب شد.الان این وضعیت اینترنتمه:

image.png.3c0a3e2164ede7c4f86da26c76b99d28.png

مشکل منم دقیقا همینه 
هی خوب میشه و دوباره بدتر میشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

شما کابل اینترنت رو مستقیما به پریز وصل کردید؟ یا تا سر پست (سر کوچه) کابل مستقیم کشیدید؟

کافوی منطقه شما مسی هست یا نوری؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲۱ دقیقه قبل، Sandor گفته است :

سلام

شما کابل اینترنت رو مستقیما به پریز وصل کردید؟ یا تا سر پست (سر کوچه) کابل مستقیم کشیدید؟

کافوی منطقه شما مسی هست یا نوری؟

سلام عزیز کابل به شکل مستقیم و خارج از سیم کشی ساختمان به کابل مخابرات وصل شده و اصلا از کابل نیس 
در مورد سوال دومتون هم با توجه به اینکه کلا تو شهرما ftth و اینا نیست فک کنم مسی باشه و اصلا فیبری وجود نداشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام .

برو این قصمت ببین dsl modulation روی چه گزینه ای هست

Screenshot_20210623-183612_Opera.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۶ دقیقه قبل، میلاد بهرامن گفته است :

سلام .

برو این قصمت ببین dsl modulation روی چه گزینه ای هست

Screenshot_20210623-183612_Opera.jpg

 

line.PNG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، میلاد بهرامن گفته است :

سلام .

برو این قصمت ببین dsl modulation روی چه گزینه ای هست

Screenshot_20210623-183612_Opera.jpg

مثل برا شما گذاشتم رو ADSL2 ولی بازم فرقی نکرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این مشکل به پورت مرکز مخابراتی ربط داره در واقع موضوع بر عهده خود شرکت ارائه دهنده اینترنت هستش سایت 195 شکایت بزنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۳۹ دقیقه قبل، Aydin گفته است :

مثل برا شما گذاشتم رو ADSL2 ولی بازم فرقی نکرد

اسیاتک روی فکر کنم gdmt یا t1413 یا glite خیلی بهتر از adsl2+ جواب میده . دقیق یادم نیس چند سال پیش داشتم برعکس مخابرات بود یه تستی بکن .

تا بریم سر بحث بعدی یعنی کابل کشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Aydin گفته است :

سلام عزیز کابل به شکل مستقیم و خارج از سیم کشی ساختمان به کابل مخابرات وصل شده و اصلا از کابل نیس 
در مورد سوال دومتون هم با توجه به اینکه کلا تو شهرما ftth و اینا نیست فک کنم مسی باشه و اصلا فیبری وجود نداشته باشه

اشکال یا از سمت پورت مخابرات هست یا کافو و یا پست سر کوچه.

1. برای مورد اول باید با خود شرکت تماس بگیرید که یک نفر رو بفرستند مخابرات برای تعویض پورت، یعنی کلا یه پورت دیگه به شما اختصاص بدن. اگر قبلا این کار رو انجام دادید، مورد بعدی:

2. ممکنه سیم‌کشی کافو مشکل داشته باشه، گاهی اوقات باید حتی اون منطقه کنده‌کاری بشه. برای این مورد باید خیلی از سمت مخابرات پیگیری کنید. شده حضوری برید و حتی با رئیس منطقه مخابراتی حرف بزنید یا کارمندان بخش دیتا.

3. ممکنه مشکل از سیم‌کشی پست سر کوچه باشه که باید از مخابرات درخواست کنید بیان باکسش رو باز کنن. معمولا اگر گزارش خرابی خط بدین، میان چک می‌‎کنن ولی خیلی سرسری چک می‌کنن. ترجیحا همون ساعتی که میان همراشون برید و بهشون بفهمونید که سیم‌کشی پست باید عوض شه (حتی شده یه پول دستی هم بهشون بدید که خارج از تایم اداری برات درست کنن)

مورد 4 (کاری که فعلا می‌تونید انجام بدید و طبق تجربه خودم می‌گم) باید تماس بگیرید با پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده و ازشون بخواید با پارامترهای خط بازی کنن (مثلا پنهای باند دانلود رو کمتر بکنن که در نتیجه سرعت دانلود شما هم میاد پایین) یا Annex type رو عوض کنن. رو مودهای مختلف تست کنن تا ببینن رو کدوم حالت خط استیبل می‌شه.

در کل این مشکل از بستر هست و برای اطمینان باید مورد 1 تا 3 بررسی بشه. اگر به هر دلیلی نمی‌شه، مورد 4 آخرین گزینه هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۵۴ دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

این مشکل به پورت مرکز مخابراتی ربط داره در واقع موضوع بر عهده خود شرکت ارائه دهنده اینترنت هستش سایت 195 شکایت بزنید.

آقا به خدا خسته شدم از بس شکایت کردم و زنگ زدم به پشتیبانیشون اونام کار خاصی نمیکنن که 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۵۶ دقیقه قبل، میلاد بهرامن گفته است :

اسیاتک روی فکر کنم gdmt یا t1413 یا glite خیلی بهتر از adsl2+ جواب میده . دقیق یادم نیس چند سال پیش داشتم برعکس مخابرات بود یه تستی بکن .

تا بریم سر بحث بعدی یعنی کابل کشی

نه عزیز این کلا مشکل از خط مخابراته نه تظیمات مودم 
همه اینایی که شما گفتین  رو انجام دادم ولی اصلا فرقی نکرد

در 39 دقیقه قبل، Sandor گفته است :

اشکال یا از سمت پورت مخابرات هست یا کافو و یا پست سر کوچه.

1. برای مورد اول باید با خود شرکت تماس بگیرید که یک نفر رو بفرستند مخابرات برای تعویض پورت، یعنی کلا یه پورت دیگه به شما اختصاص بدن. اگر قبلا این کار رو انجام دادید، مورد بعدی:

2. ممکنه سیم‌کشی کافو مشکل داشته باشه، گاهی اوقات باید حتی اون منطقه کنده‌کاری بشه. برای این مورد باید خیلی از سمت مخابرات پیگیری کنید. شده حضوری برید و حتی با رئیس منطقه مخابراتی حرف بزنید یا کارمندان بخش دیتا.

3. ممکنه مشکل از سیم‌کشی پست سر کوچه باشه که باید از مخابرات درخواست کنید بیان باکسش رو باز کنن. معمولا اگر گزارش خرابی خط بدین، میان چک می‌‎کنن ولی خیلی سرسری چک می‌کنن. ترجیحا همون ساعتی که میان همراشون برید و بهشون بفهمونید که سیم‌کشی پست باید عوض شه (حتی شده یه پول دستی هم بهشون بدید که خارج از تایم اداری برات درست کنن)

مورد 4 (کاری که فعلا می‌تونید انجام بدید و طبق تجربه خودم می‌گم) باید تماس بگیرید با پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده و ازشون بخواید با پارامترهای خط بازی کنن (مثلا پنهای باند دانلود رو کمتر بکنن که در نتیجه سرعت دانلود شما هم میاد پایین) یا Annex type رو عوض کنن. رو مودهای مختلف تست کنن تا ببینن رو کدوم حالت خط استیبل می‌شه.

در کل این مشکل از بستر هست و برای اطمینان باید مورد 1 تا 3 بررسی بشه. اگر به هر دلیلی نمی‌شه، مورد 4 آخرین گزینه هست.

دقیقا هفته پیش که کارشناس حضوریه اومد همین کارو کرد و پورت رو عوض کرد 
کافو رو هم چک کرد و پست سر کوچه رو هم چک کرد اون دفعه درست شد ولی نمیدونم بازم تو اون خراب شده چه غلطی میکنن که دوباره اینطوری شد

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، میلاد بهرامن گفته است :

سلام .

برو این قصمت ببین dsl modulation روی چه گزینه ای هست

Screenshot_20210623-183612_Opera.jpg

سلام.این رو شما قبلا به من گفتید اما مودمم نداشت انگار خودکاره چون یه مدت رو adsl2+ بود الان رفته رو gdm.t.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ دقیقه قبل، amir.t.۱۲۶۱ گفته است :

سلام.این رو شما قبلا به من گفتید اما مودمم نداشت انگار خودکاره چون یه مدت رو adsl2+ بود الان رفته رو gdm.t.

اینو شما بخوای تغییر هم بدی، تاثیری نداره. شرکت باید از سمت دی اس لم براتون تغییر بده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۴ دقیقه قبل، Aydin گفته است :

نه عزیز این کلا مشکل از خط مخابراته نه تظیمات مودم 
همه اینایی که شما گفتین  رو انجام دادم ولی اصلا فرقی نکرد

منم خیلی کارا کردم اما نشد.منتظرم خرابی تلفن بیاد کوچمون خودم برم بهش بگم بره کافو اینا رو ببینه اگه سیم اضافه هم داشت اگه داد ازش بگیرم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، میلاد بهرامن گفته است :

برو سر خط تست کن 

سر خط هم تست کردم مشکل از خط نیس اصلا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...