رفتن به مطلب

نحوه تشخیص جنس ریفر با آکبند


Kiarash
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

من برا گارانتی حامی مادربردی فرستادم   همون اولا قرار شد پول بنده رو برگردونند و من فاکتور قیمت خرید خودمو فرستادم براشون  الانم میگن میخوایم براتون تعویض کنیم   برا چند بار سوال پرسیدم که ریفر هست یا آکبند   هر بار گفتن مادربرد نو

برا من تو پاور گرین قبلا جنس ریفر فرستادن که با تشکر از جناب شعبانی عزیز تونستم بفهمم چه پاور هایی ریفر هستن  

خودمم میدونم به احتمال ۹۹ درصد ریفر خواهند فرستاد   

راهی وجود داره که بشه جنس نو رو با ریفر تشخیص داد؟   مثلا لیبلی یا چیز دیگه ای ؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

برای پاور که برچسب پلمپ پاور ریفر با پاور نو و آکبند و دست نخورده کاملا فرق میکنه.

برای مادربورد یکمی دشوار تره، چون هیچ مادربوردی پلمپ نداره ولی اگه فرضا نو باشه، باید تمام محتویات جعبه محصول پلمپ و دست نخورده و تکمیل باشن، خود مادربورد جای پیچ یا هر چیز دیگه ای نداشته باشه.

و البته قطعه بوی نو بودن هم میده (که همه این پارامتر ها میتونن دور زده بشن ولی تا حد زیادی قابل تشخیص هستن.)

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲۱ دقیقه قبل، Blueman۶ گفته است :

سلام

برای پاور که برچسب پلمپ پاور ریفر با پاور نو و آکبند و دست نخورده کاملا فرق میکنه.

برای مادربورد یکمی دشوار تره، چون هیچ مادربوردی پلمپ نداره ولی اگه فرضا نو باشه، باید تمام محتویات جعبه محصول پلمپ و دست نخورده و تکمیل باشن، خود مادربورد جای پیچ یا هر چیز دیگه ای نداشته باشه.

و البته قطعه بوی نو بودن هم میده (که همه این پارامتر ها میتونن دور زده بشن ولی تا حد زیادی قابل تشخیص هستن.)

والا برا پاور جوری پلمپ زده بودن من اصلا نتونستم تشخیص بدم  فقط توسط اون لیبل مخصوص تونستم تشخیص بدم ریفر هست

فکر نکنم محتویات تکمیل باشه

واقعا گارانتی مزخرفیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ دقیقه قبل، kiarash۹۱۷ گفته است :

والا برا پاور جوری پلمپ زده بودن من اصلا نتونستم تشخیص بدم  فقط توسط اون لیبل مخصوص تونستم تشخیص بدم ریفر هست

فکر نکنم محتویات تکمیل باشه

واقعا گارانتی مزخرفیه

عزیز جنس رو میبرن همچین پملپش میکنن که خودشون نفهمن ریفر هست یا نه این چیزایی که دوستان میگن در حد داستان و خیالِ، قیمت پایین یک قطعه میتونه بخاطر ریفر بودنش باشه ، یه زمانی دیجیکالا بهشت کالاهای کامپیوتری ریفر بود هر چی میگرفتی مشکل داشت قیمتش پایین بود از اون طرف کاملا پلمپ شده

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا به دوستان توصیه دارم

وقتی قطعه ای رو میخواین تهیه کنید  به گارانتیش توجه کنید که از این گارانتی های مزخرف نباشه

واقعا یعنی چی؟    چند روز منتظر بمونی به امید اینکه پولتو برگردونن  بعدش بگن قراره تعویض کنیم برات  با جنس نو   (ریفر)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم با توجه به جای پیچ های مادربرد و جای پیچ های کولر cpu میشه فهمید.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، HosseinRF گفته است :

به نظرم با توجه به جای پیچ های مادربرد و جای پیچ های کولر cpu میشه فهمید.

اونارو یه جوری ناپدید میکنن خود شرکت ایسوس هم تشخیص نمیده

ویرایش شده توسط kiarash917
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۴ ساعت قبل، kiarash۹۱۷ گفته است :

اونارو یه جوری ناپدید میکنن خود شرکت ایسوس هم تشخیص نمیده

میدونم خنده تون می گیره، ولی چرا بهشون نمیگید "من از به این مادربرد نیاز ندارم و پولمو میخوام." و اگر گفتن نمیشه، ازشون دلیل بخواهید که چرا میخوان یک مادربرد نو ارسال کنن و پولو پس ندن؟

شاید کار کرد.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، HosseinRF گفته است :

به نظرم با توجه به جای پیچ های مادربرد و جای پیچ های کولر cpu میشه فهمید.

دقیقا همین جای پیچها  صدردصد نشون میده ، با ذربین قوی یا میکروسکوپ میشه دید.

اون قطعه هرجا بخواد کار کنه ، واتر  یا هیت سینک که مجبورن ببندن.

ویرایش شده توسط ali-0098
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

گارانتی ایرانیه همین که جنس نو میدن قبول کن

خیلیها بعد از کلی دربه دری همینم گیرشون نمیاد

کلا کالاهایی که برای خاورمیانه ارسال میشن کیفیت کمتری نسبت به اروپا و آمریکا دارن حالا گارانتی داخلی به کنار

  • لایک 3
  • ممنونم 1
  • چرا؟! 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکی از دوستان یه مادربرد ایسوس ریفر از آمازون خریداری کرده بود اگه اشتباه نکنم مدل Rog crosshair formula بود که توسط خود شرکت ایسوس ریفر شده بود عملا با نوش هیچ فرقی نداشت تمام لوازم جانبیش رو با نو عوض کرده بودن حتی نایلون روی هیت سینک هاش رو هم دوباره زده بودن کارتنش هم پلمپ بود فقط با شماره سریال میشد فهمید که کالا نو هست یا ریفر که با ایمیل زدن به شرکتش دلیل ریفر بودن و تاریخش رو براش ارسال کرده بودن 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۱ ساعت قبل، kiarash۹۱۷ گفته است :

سلام

من برا گارانتی حامی مادربردی فرستادم   همون اولا قرار شد پول بنده رو برگردونند و من فاکتور قیمت خرید خودمو فرستادم براشون  الانم میگن میخوایم براتون تعویض کنیم   برا چند بار سوال پرسیدم که ریفر هست یا آکبند   هر بار گفتن مادربرد نو

برا من تو پاور گرین قبلا جنس ریفر فرستادن که با تشکر از جناب شعبانی عزیز تونستم بفهمم چه پاور هایی ریفر هستن  

خودمم میدونم به احتمال ۹۹ درصد ریفر خواهند فرستاد   

راهی وجود داره که بشه جنس نو رو با ریفر تشخیص داد؟   مثلا لیبلی یا چیز دیگه ای ؟؟؟

ذهنت رو درگیر افکار منفی نکن آقا کیارش. همین که اون مادربرد رو با اون شرایطی که برام تعریف کردی، پذیرفتن و قراره تعویض کنند سه هیچ جلویی.

برای مادربرد، وقتی دستت رسید، زیف رو چک کن که سالم باشه. خیلی مراقب باش موقع چک کردن زیف وسیله ای داخلش نیفته.

 

 

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه خبر دیگه هم همین الان ازشون بهم رسید  

میگن مادربرد خودت ظاهرا قابل تعمیره همینو برات قراره تعمیر کنیم

من به شخصه راضیم مادربرد خودم تعمیر بشه  تا اینکه با جنس ریفر تعویض بشه

ویرایش شده توسط kiarash917
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲۱ ساعت قبل، HosseinRF گفته است :

میدونم خنده تون می گیره، ولی چرا بهشون نمیگید "من از به این مادربرد نیاز ندارم و پولمو میخوام." و اگر گفتن نمیشه، ازشون دلیل بخواهید که چرا میخوان یک مادربرد نو ارسال کنن و پولو پس ندن؟

شاید کار کرد.

باور کن کار کرد xD

گفتم چرا به جای اینکه مادربرد مثلا نو بفرستین پولمو نمیفرستین؟   هربار یه جوری پیچوند   

ولی خوشبختانه قراره مادربرد خودمو تعمیر کنند   من راضیم برد خودم تعمیر بشه تا اینکه با ریفر تعویض بشه

  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...