رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، RAMIN VAMP گفته است :

سلام

دوستان چطوری میتونم گارانتی مانیتور جدید رو از سام سرویس استعلام کنم؟ کارت گارانتی داره تاریخ نخورده. 

اقا کسی نمیدونه؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

  • کاربر ویژه
در 10 دقیقه قبل، RAMIN VAMP گفته است :

اقا کسی نمیدونه؟؟

خوب زنگ بزن با شماره سریال استعلام بگیر مگه شماره تلفن ندارن ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، RAMIN VAMP گفته است :

اقا کسی نمیدونه؟؟

زنگ بزن بپرس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در هم اکنون، ARMIN گفته است :

زنگ بزن بپرس

ممنون. علاوه بر اون سایتی برای استعلام با سریال ندارن؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

نمیدونم نیاز به بیان هست که تسکو یکی از خسته ترین گارانتی های معروف ایرانی هست یا نه

اینی که میخوام  بگم مشکل گارانتی نیست ولی میشه سطح مشتری مداری یه شرکت ایرانی رو دید یا شایدم من خیلی توقعم بالا بوده ¯\_(ツ)_/¯

تهران که بودم  یه کیبورد LED دار خریدم حدود  ۷۰ تومن و دلم خوش بود که جنس ایرانی  از  بنجل های چینی که دیگه بدتر نیست

-رو سیستم که زدم  بعضی وقتا خود به خود ارتباطش  با سیستم قطع میشد ولی پورت رو که عوض میکردم درست میشد(حالا اینو نادید می گیریم شاید پورتم خراب بود یا درایورش رو سیستم نمیشناخته!!!(که نیست چون کیبورد قبلیم چند سال به همون پورت وصل بوده 😐😐😑 )) دیگه کی حال داشت ۲۰ تومنی هزینه پستی بده  و جن هفته ای بدون کیبورد باشه

-بعد از حدود سه هفته  استفاده حروف S و D  رنگشون( بقول دوستان)  پخش شده/رفت  وسط دکمه های مذکور یه دایره سفید تشکیل داد(که داره بزرگتر هم میشه) 🙄

(کلید کنترل و گوشه کنار سایر کلید ها رو هم دقت کنید)

گفتم خوب دیگه چیزیه که شده  و تو پاچم رفته(مشکلی که با کیبورد هایXP  و برندهای متفرقه ارزون قیمت ندیدم)

-بعد اون مشکلی نداشت تا حدود یک ماه پیش که کلید های مثل شیفت و کنترل و پیچ اپ  داون  و تعدادی از اعداد کلا از کار افتاد

کفتم اینو دیگه نمیشه باش سر کرد و فرستادم گارانتی (شهرستان گارانتی ندارن) و مشکلا رو کاغذ نوشتم کارتنش رو هم چسب زدم که قشنگ باز نشه

فک کنم از وقتی رسید دستشون تا تحویل گرفتم حداقل ۱۰ روزی طول کشید و گفتم خوب دمشون گرم اون دوتا کلیدن لابد درستش کردن دیگه

اما وقتی رسید دستم دیدم فقط کارنکردن اون چنتا کلید رو  درست کردن و دست به اون رنگرفتگی نزدن(حداقل میتونستن تماس بگیرن  اگه میخای تعویض کنیم هزینه جداگانه داره میخای؟)

روشم برای تزیین یکم گرد و خاک ریخته بود و عزیزان یک باد یا دستمال نگرفته بودن روش 🤧

خلاصه اینکه عملا هیچ فرقی با کیبوردهای متفرقه و چینی ندیم درش(تازه اون چینی رو اگه برمیگردوندم مغازه بخاطر همون قطعیش  میتونستم پس بدم یا تعویض کنم)

مدل 8029

 

photo_2019-11-01_17-15-47.jpg

photo_2019-11-01_17-15-55.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 33 دقیقه قبل، mr.stive گفته است :

نمیدونم نیاز به بیان هست که تسکو یکی از خسته ترین گارانتی های معروف ایرانی هست یا نه

اینی که میخوام  بگم مشکل گارانتی نیست ولی میشه سطح مشتری مداری یه شرکت ایرانی رو دید یا شایدم من خیلی توقعم بالا بوده ¯\_(ツ)_/¯

تهران که بودم  یه کیبورد LED دار خریدم حدود  ۷۰ تومن و دلم خوش بود که جنس ایرانی  از  بنجل های چینی که دیگه بدتر نیست

-رو سیستم که زدم  بعضی وقتا خود به خود ارتباطش  با سیستم قطع میشد ولی پورت رو که عوض میکردم درست میشد(حالا اینو نادید می گیریم شاید پورتم خراب بود یا درایورش رو سیستم نمیشناخته!!!(که نیست چون کیبورد قبلیم چند سال به همون پورت وصل بوده 1f610.png1f610.png1f611.png )) دیگه کی حال داشت ۲۰ تومنی هزینه پستی بده  و جن هفته ای بدون کیبورد باشه

-بعد از حدود سه هفته  استفاده حروف S و D  رنگشون( بقول دوستان)  پخش شده/رفت  وسط دکمه های مذکور یه دایره سفید تشکیل داد(که داره بزرگتر هم میشه) 1f644.png

(کلید کنترل و گوشه کنار سایر کلید ها رو هم دقت کنید)

گفتم خوب دیگه چیزیه که شده  و تو پاچم رفته(مشکلی که با کیبورد هایXP  و برندهای متفرقه ارزون قیمت ندیدم)

-بعد اون مشکلی نداشت تا حدود یک ماه پیش که کلید های مثل شیفت و کنترل و پیچ اپ  داون  و تعدادی از اعداد کلا از کار افتاد

کفتم اینو دیگه نمیشه باش سر کرد و فرستادم گارانتی (شهرستان گارانتی ندارن) و مشکلا رو کاغذ نوشتم کارتنش رو هم چسب زدم که قشنگ باز نشه

فک کنم از وقتی رسید دستشون تا تحویل گرفتم حداقل ۱۰ روزی طول کشید و گفتم خوب دمشون گرم اون دوتا کلیدن لابد درستش کردن دیگه

اما وقتی رسید دستم دیدم فقط کارنکردن اون چنتا کلید رو  درست کردن و دست به اون رنگرفتگی نزدن(حداقل میتونستن تماس بگیرن  اگه میخای تعویض کنیم هزینه جداگانه داره میخای؟)

روشم برای تزیین یکم گرد و خاک ریخته بود و عزیزان یک باد یا دستمال نگرفته بودن روش 🤧

خلاصه اینکه عملا هیچ فرقی با کیبوردهای متفرقه و چینی ندیم درش(تازه اون چینی رو اگه برمیگردوندم مغازه بخاطر همون قطعیش  میتونستم پس بدم یا تعویض کنم)

مدل 8029

 

 

 

درود

یه بار موس خریدم دیگه دور تسکو خط کشیدم.برند ارزون میخای برو سراغ ایکسپی پروداکت،ونوس.

این شرکت آشغال های درجه چندم چینی رو به  اسم تولید ملی به مردم بدبخت میندازه.

سادیتا هم داداش کوچیکشونه.

اینها همونهایی هستند که پاورهای فله و تقلبی رو با لیبل ایسوس میفروختند،الان لباس عوض کردن و شدن کارآفرین.

خاک بر سر اونی که اجازه فعالیت به این بی وجدان ها رو میده.

فکر کن بخاطر حمایت از این شیادان،بهترین برندها رو فراری دادن و وارداتشون ممنوع شده.

کولر مستر،کورسیر،دیپکول،ریدمکس،انرمکس،و ... ممنوعه!!!!!!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ چون تسکو و سادیتای آشغال  باید حمایت بشن.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود
یه بار موس خریدم دیگه دور تسکو خط کشیدم.برند ارزون میخای برو سراغ ایکسپی پروداکت،ونوس.
این شرکت آشغال های درجه چندم چینی رو به  اسم تولید ملی به مردم بدبخت میندازه.
سادیتا هم داداش کوچیکشونه.
اینها همونهایی هستند که پاورهای فله و تقلبی رو با لیبل ایسوس میفروختند،الان لباس عوض کردن و شدن کارآفرین.
خاک بر سر اونی که اجازه فعالیت به این بی وجدان ها رو میده.
فکر کن بخاطر حمایت از این شیادان،بهترین برندها رو فراری دادن و وارداتشون ممنوع شده.
کولر مستر،کورسیر،دیپکول،ریدمکس،انرمکس،و ... ممنوعه!!!!!!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ چون تسکو و سادیتای آشغال  باید حمایت بشن.
 
به این موارد کمپانی معظم جی ال ایکس و دیمو هم اضافه کنید.،[emoji3][emoji3][emoji3]

فرستاده شده از MI 4Wِ من با Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

مانیتورم Samsung C27FG70 پنلش مشکل پیدا کرد (یه چیزی شبیه به Backlight Bleeding از گوشه تصویر) تحویل یکی از نماینده های سام سرویس دادم.

بعد از کلی پیگیری بهم گفتن باید صبر کنی پنلش رو بگیریم تا پنلش تعویض بشه و زمان دقیقی هم بهم نمیگفتن ، بعد از 3 هفته رفتم اتحادیه شکایت کردم دقیقا یک روز قبل از روز کمیسیون زنگ زدن گفتن حاضر میتونید تحویل بگرید(29 روز مانیتور دستشون بود)

رفتم با مسئولی رضایت مشترشون صحبت کردم و گفتم که چطور که دقیقه 90 قبل از روز کمیسیون مانیتور حاضر میشه؟

اون هم عذرخواهی کرد و گفت مشکلات برای واردات دارن و....

گفت این 30 روز هم که مانیتور دست مابوده به گارانتی شما اضافه میکنیم و آدرس گرفتن و کارت گارانتی رو برام پیک کردن(با هزینه خودشون)

تعویض پنل رو به درستی انجام دادم خط و خشی دور و اطراف مانیتور نیست و...

ولی این یک ماه کار یه مانیتور طول میکشه واقعا بد هست

در کل تجربه تلخ و شیرینی بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، ATER گفته است :

اون هم عذرخواهی کرد و گفت مشکلات برای واردات دارن و....

بنظرم این مورد چرت گفته.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، masooyan گفته است :

بنظرم این مورد چرت گفته.

 

موافقم

 

چون خیلی راحت میتونستن یه دستگاه نو خورد  کنن (باز کنن هر قطعه برای یه دستگاه استفاده کنن)  خیلی زود تر چون خودش هم گفت همین کار رو کرده در صورتی که همون هفته اول که گفتن پنلش رو نداره من گفتم این کار رو کنید ولی نکردن تا کار به شکایت کشید

این که از یه شرکتی شکایت بشه برای این که طرف به حقش برسه (در صورتی که حق با اون فرد باشه) یعنی اون شرکت در وضعیت جالبی قرار نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، ATER گفته است :

موافقم

 

چون خیلی راحت میتونستن یه دستگاه نو خورد  کنن (باز کنن هر قطعه برای یه دستگاه استفاده کنن)  خیلی زود تر چون خودش هم گفت همین کار رو کرده در صورتی که همون هفته اول که گفتن پنلش رو نداره من گفتم این کار رو کنید ولی نکردن تا کار به شکایت کشید

این که از یه شرکتی شکایت بشه برای این که طرف به حقش برسه (در صورتی که حق با اون فرد باشه) یعنی اون شرکت در وضعیت جالبی قرار نداره

متاسفانه به دلیل اینکه هیچ گونه تاکید میکنم هیچ گونه نظارتی در حوزه کامپیوتر نیست این شرکت ها با کمال پر رویی و وقاحت حاضر به ارائه خدمات نیستن،این در حالی هست که این شرکت ها همگی با هم  تبانی کردن و قطعات مخصوصا مانیتور به 2 برابر قیمت واقعی و شاید چند برابر قیمت واقعی به خریدار میفروشن.و جالب اینکه با این وضعیت گرانفروشی  تمایلی به خدمات ندارن. این نشان دهنده ی اینه که نه تنها هیچ اعتقادی به حق الناس ندارن بلکه رنگ و بویی هم از انسانیت ندیدن. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 57 دقیقه قبل، ATER گفته است :

مانیتورم Samsung C27FG70 پنلش مشکل پیدا کرد (یه چیزی شبیه به Backlight Bleeding از گوشه تصویر) تحویل یکی از نماینده های سام سرویس دادم.

بعد از کلی پیگیری بهم گفتن باید صبر کنی پنلش رو بگیریم تا پنلش تعویض بشه و زمان دقیقی هم بهم نمیگفتن ، بعد از 3 هفته رفتم اتحادیه شکایت کردم دقیقا یک روز قبل از روز کمیسیون زنگ زدن گفتن حاضر میتونید تحویل بگرید(29 روز مانیتور دستشون بود)

رفتم با مسئولی رضایت مشترشون صحبت کردم و گفتم که چطور که دقیقه 90 قبل از روز کمیسیون مانیتور حاضر میشه؟

اون هم عذرخواهی کرد و گفت مشکلات برای واردات دارن و....

گفت این 30 روز هم که مانیتور دست مابوده به گارانتی شما اضافه میکنیم و آدرس گرفتن و کارت گارانتی رو برام پیک کردن(با هزینه خودشون)

تعویض پنل رو به درستی انجام دادم خط و خشی دور و اطراف مانیتور نیست و...

ولی این یک ماه کار یه مانیتور طول میکشه واقعا بد هست

در کل تجربه تلخ و شیرینی بود

بازم شانس اوردی اتحادیه کارت رو راه انداخته و گرنه اینا هم اکثر هوای همکارای خودشون رو دارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، masooyan گفته است :

متاسفانه به دلیل اینکه هیچ گونه تاکید میکنم هیچ گونه نظارتی در حوزه کامپیوتر نیست این شرکت ها با کمال پر رویی و وقاحت حاضر به ارائه خدمات نیستن،این در حالی هست که این شرکت ها همگی با هم  تبانی کردن و قطعات مخصوصا مانیتور به 2 برابر قیمت واقعی و شاید چند برابر قیمت واقعی به خریدار میفروشن.و جالب اینکه با این وضعیت گرانفروشی  تمایلی به خدمات ندارن. این نشان دهنده ی اینه که نه تنها هیچ اعتقادی به حق الناس ندارن بلکه رنگ و بویی هم از انسانیت ندیدن. 

اصلان این حرف رو قبول ندارم

اتحادیه زیر نظر تعزیرات هست ، اگر کارت رو راه ندازه میتونی بری تعزیرات شکایت کنی ، و کلا تعزیرات هم دنبال میگردن این شرکت ها رو جریمه کنن (پوله دیگه) ، شرکت های گارانتی کننده هم این موضوع رو میدون و تمام تلاششون رو میکنن که اگر کار به اتحادیه بکشه همونجا تمومش کنن وگرنه برای خودشون بد میشه مثال

یه بنده خدایی یه رمی خریده بود از یه شرکتی که گارانتی 2 ساله روی رم داده بود ولی فقط و فقط یه لیبل روی رم زده بود و کارت گارانتی با تاریخ اتمام گارانتی نداده بود

این طرف رمش خراب میشه میده من ، میبرم گارانتی میگه گارانتی تموم شده ،  منم میگم که باید کارت گارانتی با تاریخ اتمام میزدن چون جز قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده هست ، طرف هم میگه ما (شرکتشون) همچین قانونی نداریم ، سازمان حمایت همچین قانونی داره برو ازشون رم بگیر

منم رفتم تعزیرات شکایت کردم تعزیرات هم شکایت منو ثبت کرد نامه زد به اتحادیه و گفت پیگیری کنن ، یک ماه بعد زنگ زنده گفت هفته دیگه کمیسیون هست بیاید اتحایده ساعت فلان

رفتم طرف امد گفت ما رم هامون گارانتی 2 ساله هست و این رم گارانتیش تموم شده ، اتحادیه هم گفت بهش که قانون چی هست و گفت باید تعویض کنید و 1 هفته بهشون وقت داد که به من زنگ بزنن و بگن بیام رم رو ببرم ، طرف 2 روز بعد تماس گرفت گفت بیا بازار رم های سوخته خودت رو بیار رم دیگه بهت  بدم ، منم رفتم گرفتن و موضوع خاتمه یافت ، چند روز بعد هم از تعزیرات تماس گرفتن با من و پرسیدن  که از نوع برسی موضوع به دست اتحادیه راضی بودم یا نه

با این که موضوع 2 ماه طول کشید ولی روند به درستی انجام شد و رم طبق قانون عوض شد.

من ندیدم کسی شکایت کنه از اتحادیه حق با اون باشه(از نظر قوانین)  و حقش رو ندن.

در 55 دقیقه قبل، mr.stive گفته است :

بازم شانس اوردی اتحادیه کارت رو راه انداخته و گرنه اینا هم اکثر هوای همکارای خودشون رو دارن

بالا توضیح دادم به این صورت نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، ATER گفته است :

اصلان این حرف رو قبول ندارم

 

خیلی ممنون به خاطر به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون

بنده منظورم  این بود در حوزه فروش نظارتی نیس و مثلا قیمت مانیتور رو مثال زدم.

فرمایش شما هم کاملا صحیح هست در مورد پیگیری در حوزه گارانتی،بنده اگر گفتم خدمات نمیدن منظورم این بود به صورت عادی خدمات نمیدن حال شما با پیگیری ها از طریق اتحادیه و... به نتیجه مطلوب که تعویض اقلام  بوده رسیدید.

یه سوال گارانتی رم ها چه شرکتی بود؟روی لیبل رم ها شماره سریال درج شده بود؟اگر روی رم ها شماره سریال درج شده باشه و تاریخی ذکر نشده باشه باز هم قابل پیگیری هست؟

ویرایش شده توسط masooyan
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 56 دقیقه قبل، masooyan گفته است :

خیلی ممنون به خاطر به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون

بنده منظورم  این بود در حوزه فروش نظارتی نیس و مثلا قیمت مانیتور رو مثال زدم.

فرمایش شما هم کاملا صحیح هست در مورد پیگیری در حوزه گارانتی،بنده اگر گفتم خدمات نمیدن منظورم این بود به صورت عادی خدمات نمیدن حال شما با پیگیری ها از طریق اتحادیه و... به نتیجه مطلوب که تعویض اقلام  بوده رسیدید.

یه سوال گارانتی رم ها چه شرکتی بود؟روی لیبل رم ها شماره سریال درج شده بود؟اگر روی رم ها شماره سریال درج شده باشه و تاریخی ذکر نشده باشه باز هم قابل پیگیری هست؟

بله درسته در مورد قیمت نظارت درستی نیست 

اصلا کل مسئله  گارانتی های بد سر همین ندانستن قوانین هست ، مصرف کننده نمیدونه میره اونجا گارانتی هم میگه شامل گارانتی  نمیشه ، مصرف کننده هم بیخیال میشه میر همه جا  میگه تو ایران گارانتی معنایی نداره.

موضوع داشتن یا نداشتن سریال روی لیبل  نیست ، این شرکت ها میرن تو اتحادیه ثبت میشه برای گارانتی فلان محصول  ، و  باید همه شرکت ها برای قطعه هاشون کارت گارانتی صادر کنن که روش   زمان گارانتی مثلا 3 سال

شروع مثلا 97/1/1 و پایان مثلا 1400/1/1 رو با شماره سریال درج کنن

وقتی  این کار رو نمیکنن یعنی قانون شکنی کردن

برای رم هم اتحادیه گارانتی حسابش کرد چون به طور  معمول  گارانتی رم ها دائم هست و گرنه گرافیک بود از تاریخ فاکتور  3 ساله حساب میکرد

موضوع  برای 6 ماه پیش هست

یکی از این گارانتی های شرکتی بود برای رم کینگ استون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم تا به حال 2 بار مسیرم افتاده به گارانتی ها که دیدم بهتره اینجا اشاره کنم بهشون که بدونید کدوم خوب و کار راه اندازه و کدوم نه

اولین بار برای هدست ریزر کراکن پرو که خودم سیمشو بر اثر کشیدگی و سهوا از داخل قطع کرده بودم ولی مشکلی در ظاهر سیمش نبود گارانتی پانا بردم و یه ربع بعدش با هدست نو برگشتم خونه

اما دومین بار! گذرم به گارانتی سازگار خورد که حتی از فکر کردن بهش به هم میریزم, پنل دیسپلی لپتاپم مشکل سخت افزاری پیدا کرده بود و چون 6 ماه قبلش گارانتیش تموم شده بود, بردم تا با پرداخت هزینه عوضش کنن, قیمت دلاری پنل بین 65 تا 75 دلار بود در سایت های خارجی ولی از من 3750000 تومن درخاست کردن بابت تعویض و از اونجایی که وقتی بخای پنل رو جدا از خارج بخری یا از ابتدا مشکل داره یا تو انتقال به ایران مشکل دار میشه مجبور شدم قبول کنمو بعد 2 هفته گفتن بیا ببر. رفتم و گرفتم و بعد از برگشتن به خانه متوجه شدم که چند جای خیلی ریز از پنل نور زیاد ناشی از فشار داشت که ممکنه 90 درصد مردم نبیننش یا براشون مهم نباشه ولی برای من مهم بود. برای همین مرجوع کردم تا مجدد تعویض بشه و بعد از یک ماه!!! گفتن بیا ببر, رفتم دیدم همون مشکل رو داره هر چند غوضش کرده بودن ولی جای دیگش مشکل مشابه داشت و همونجا دادم گفتم دوباره عوضش کنید ولی این بار کار به جواب سر بالا دادن اپراتورشون و پاسکاری من بین اپراتور ها رسید و یکی در میون میگفتن پنل تو گمرک منتظر ترخیصه یا همین امروز صبح ترخیص شده, اونم به مدت یک ماه و نیم  هر روز!!!و در نهایت شکایتم به صنف کشید که اونم الکی بود و اونجا نماینده سازگار با مسوو لان صنف داشتن میگفتن میخندیدن و تهشم گفتن 10 روز دیگه آمادست, ولی یک ماه بعدش هم خبری نشد. آخر سر زنگ زدم گفتم پولم رو پس بدید و هیچ رقمه هم کوتاه نیمدم. نتیجش این شد که 24 ساعت بعد لپتاپم رو با پنل اورجینالش و کاملا سالم تحویلم دادن و بابت تاخیر عذر خاهی کردن و بعد از دقیقا 4 ماه لپتاپم به دستم رسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...
در در 12 آذر 1398 در 21:55، ATER گفته است :

اصلان این حرف رو قبول ندارم

اتحادیه زیر نظر تعزیرات هست ، اگر کارت رو راه ندازه میتونی بری تعزیرات شکایت کنی ، و کلا تعزیرات هم دنبال میگردن این شرکت ها رو جریمه کنن (پوله دیگه) ، شرکت های گارانتی کننده هم این موضوع رو میدون و تمام تلاششون رو میکنن که اگر کار به اتحادیه بکشه همونجا تمومش کنن وگرنه برای خودشون بد میشه مثال

یه بنده خدایی یه رمی خریده بود از یه شرکتی که گارانتی 2 ساله روی رم داده بود ولی فقط و فقط یه لیبل روی رم زده بود و کارت گارانتی با تاریخ اتمام گارانتی نداده بود

این طرف رمش خراب میشه میده من ، میبرم گارانتی میگه گارانتی تموم شده ،  منم میگم که باید کارت گارانتی با تاریخ اتمام میزدن چون جز قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده هست ، طرف هم میگه ما (شرکتشون) همچین قانونی نداریم ، سازمان حمایت همچین قانونی داره برو ازشون رم بگیر

منم رفتم تعزیرات شکایت کردم تعزیرات هم شکایت منو ثبت کرد نامه زد به اتحادیه و گفت پیگیری کنن ، یک ماه بعد زنگ زنده گفت هفته دیگه کمیسیون هست بیاید اتحایده ساعت فلان

رفتم طرف امد گفت ما رم هامون گارانتی 2 ساله هست و این رم گارانتیش تموم شده ، اتحادیه هم گفت بهش که قانون چی هست و گفت باید تعویض کنید و 1 هفته بهشون وقت داد که به من زنگ بزنن و بگن بیام رم رو ببرم ، طرف 2 روز بعد تماس گرفت گفت بیا بازار رم های سوخته خودت رو بیار رم دیگه بهت  بدم ، منم رفتم گرفتن و موضوع خاتمه یافت ، چند روز بعد هم از تعزیرات تماس گرفتن با من و پرسیدن  که از نوع برسی موضوع به دست اتحادیه راضی بودم یا نه

با این که موضوع 2 ماه طول کشید ولی روند به درستی انجام شد و رم طبق قانون عوض شد.

من ندیدم کسی شکایت کنه از اتحادیه حق با اون باشه(از نظر قوانین)  و حقش رو ندن.

بالا توضیح دادم به این صورت نیست

والا من که یبار برا ی بنده خدایی ی lcd موبایل خریدم تحت عنوان اصل که بعدا گندش دراومد اصل نبوده و با اینکه فروشنده گفته بود اگه مشکلی پیش اومد با خودم(حتی اگرم نمیگفت اصولا پا خودشه) بعد شکایت (حدود یدو سه هفته نبوت )ريیس صنف گفت تو باید خودت شک میکردی این قطعه با این قیمت اصل نیست (اختلاف قیمت ۲۰۰ تومنی!!!) و مشکل خودته حالا که این مشکل پیش اومده با آقای فلانی صحبت کردم  لطف کنه نصف پول رو برگردونه !!!!!!!!! اون طرف هم نصف پول رو برای من پرت کرد رو میز

وسلام

قبول دارم که اشتباه  از ما بود که پیگیر و پا پیچ نشدیم ولی چون رفیقم دیگه نمیتونس بدون گوشی تحمل کنه و این در اون در بزنه مجبور شد قبول کنه

بنظرت این رفتار مسئول صنف عجیب نیست یکم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، mr.stive گفته است :

والا من که یبار برا ی بنده خدایی ی lcd موبایل خریدم تحت عنوان اصل که بعدا گندش دراومد اصل نبوده و با اینکه فروشنده گفته بود اگه مشکلی پیش اومد با خودم(حتی اگرم نمیگفت اصولا پا خودشه) بعد شکایت (حدود یدو سه هفته نبوت )ريیس صنف گفت تو باید خودت شک میکردی این قطعه با این قیمت اصل نیست (اختلاف قیمت ۲۰۰ تومنی!!!) و مشکل خودته حالا که این مشکل پیش اومده با آقای فلانی صحبت کردم  لطف کنه نصف پول رو برگردونه !!!!!!!!! اون طرف هم نصف پول رو برای من پرت کرد رو میز

وسلام

قبول دارم که اشتباه  از ما بود که پیگیر و پا پیچ نشدیم ولی چون رفیقم دیگه نمیتونس بدون گوشی تحمل کنه و این در اون در بزنه مجبور شد قبول کنه

بنظرت این رفتار مسئول صنف عجیب نیست یکم؟

در رابطه با گوشی اطلاعی ندارم 

حرف هایی که زدم در رابطه با اتحادی کامپیوتری هست

این که کسی جنسغیر اصل بفروشه فکر کنم باید با سازمان حمایت از مصرف کننده پیگیری میکردی نتیجه بهتری میرسیدی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام در مورد گارانتی گرین برای کارت  vega56 کسی هست بدونه این کارت من از گارانتی خارجه یا نه. یه تیکه از رنگش کنده شده. یه سال دیگه گارانتی داره

Screenshot_۲۰۱۹۱۲۳۰-۲۱۱۲۵۰.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Atlas1370 گفته است :

سلام در مورد گارانتی گرین برای کارت  vega56 کسی هست بدونه این کارت من از گارانتی خارجه یا نه. یه تیکه از رنگش کنده شده. یه سال دیگه گارانتی داره

Screenshot_۲۰۱۹۱۲۳۰-۲۱۱۲۵۰.png

بستگی داره دلشون بخاد آسیبی فیزیکی حسابش کنن یا نه. اگه حساب کنن (که احتمالش زیاده) از گارانتی خارجه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 7 ساعت قبل، Atlas1370 گفته است :

سلام در مورد گارانتی گرین برای کارت  vega56 کسی هست بدونه این کارت من از گارانتی خارجه یا نه. یه تیکه از رنگش کنده شده. یه سال دیگه گارانتی داره

Screenshot_۲۰۱۹۱۲۳۰-۲۱۱۲۵۰.png

@GREEN Support

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Persian Assassin گفته است :

بستگی داره دلشون بخاد آسیبی فیزیکی حسابش کنن یا نه. اگه حساب کنن (که احتمالش زیاده) از گارانتی خارجه.

یاد مادربرد کاربری افتادم که بعد مدتی رنگ هیتسینگ پل جنوبی رفته بود البته اون کارکرده بود!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

یاد مادربرد کاربری افتادم که بعد مدتی رنگ هیتسینگ پل جنوبی رفته بود البته اون کارکرده بود!

بعد گارانتی رفت رو هوا؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، Atlas1370 گفته است :

بعد گارانتی رفت رو هوا؟

مادربرد 2 دست چرخیده بعید میدونم به گارانتی نداشتش  مربوط شه

جالبه تا حالا تو این 35 سال ندیدم رنگ گرافیک بره!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

مادربرد 2 دست چرخیده بعید میدونم به گارانتی نداشتش  مربوط شه

جالبه تا حالا تو این 35 سال ندیدم رنگ گرافیک بره!

منم پرسیدم از صاحب اولش گفت داغ بود رفتم با دستکش بردارم چسبید به دستم رنگش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...