رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

من کارت گرافیکمو (Asus 7970 matrix) فرستادم گارانتی (ویستا پخش رایانه) اول گفتن یک هفته طول میکشه

الان 17 روزه گذشته و هنوز می گن قطعه شما نرسیده. (میگن شرکت ایسوس یه مقدار ضعیف مارو پشتیبانی می کنه)

عزیز زمان میبره ! باید پیگیر باشید 

معمولا یک ماه تا 6 هفته هم طول میکشه ولی اگر تعویضی باشه ( که احتمالا هم باشه ) مثل بنده باید صبر داشته باشید ( برای من 7 هفته طول کشید یعنی 50 روز )

اما اگر پیگیر نباشید و قطعتون رو اهمیت ندین اونا هم حالا حالا شما رو معطل نگه خواهند داشت ! دقیقن نمیدونم چرا اینکارو میکنن !!! ( قطعه ای که وارانتی هست باید سریع تعویض بشه ! حالا یا انبارشون قطعه ندارن یا اینکه ایسوس اذیت میکنه ! ) بنده به این نتیجه رسیدم که هر چیزی رو که زیادی تبلیغ میکنن بی حکمت نیست ! یعنی یا جنس درست حسابی نیست یا در حالت خوشبینانه میخان فروششون رو زیاد کنن که در این مورد بنظر میرسه حالت اول صادق باشه ! ( من که خیلی اذیت شدم و کلی از کارهام روی زمین موند و کلی ضرر کردم از بابت این وقت کشی شون )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

عزیز زمان میبره ! باید پیگیر باشید 

معمولا یک ماه تا 6 هفته هم طول میکشه ولی اگر تعویضی باشه ( که احتمالا هم باشه ) مثل بنده باید صبر داشته باشید ( برای من 7 هفته طول کشید یعنی 50 روز )

اما اگر پیگیر نباشید و قطعتون رو اهمیت ندین اونا هم حالا حالا شما رو معطل نگه خواهند داشت ! دقیقن نمیدونم چرا اینکارو میکنن !!! ( قطعه ای که وارانتی هست باید سریع تعویض بشه ! حالا یا انبارشون قطعه ندارن یا اینکه ایسوس اذیت میکنه ! ) بنده به این نتیجه رسیدم که هر چیزی رو که زیادی تبلیغ میکنن بی حکمت نیست ! یعنی یا جنس درست حسابی نیست یا در حالت خوشبینانه میخان فروششون رو زیاد کنن که در این مورد بنظر میرسه حالت اول صادق باشه ! ( من که خیلی اذیت شدم و کلی از کارهام روی زمین موند و کلی ضرر کردم از بابت این وقت کشی شون )

بدبختی من قزوین هستم و راهی ندارم جز زنگ زدن بهشون که همش مینندازنش عقب

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تنها راه رهایی از گارانتیهای مزخرف ایران اینه که دم در هرکدومشون یه تانکر TNT بزاریم و بفرستیمشون رو هوا ...

جالبه حساب کردم دیدم قطعات اونور آب سفارش اروپا هم قیمت یا کمی گرونتر از اینور در میاد بعد حالا بقیه میگن اونا گارانتی و کوفت و زهر و مار ندارن ... به درک که گارانتی ندارن مگه گارانتی های ما چه گلی به سرمون زدن که این دومیش باشه ... البته اینو هم بگم که جنسایی که میاد اینور همشون آشغالن و خوباش واسه از ما بهترونه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

پریروز کل دنیا تو سرم خراب شد ! :| هارد My Passport Ultra 1TB من خراب شد ... هارد به درک ولی داده هام ...
سیستم رو که روشن کردم نیاوردش ! یعنی درایو رو میشناخت ولی نمیشد به اطلاعاتش دسترسی پیدا کرد

رفتم Computer Managemnent Disk Managerment.... دیدم جلو فرمتش زده RAW :|:|:|
کل اطلاعاتم توش بود ! سعی کردم با همون فرمت با HD Tune Pro ازش اسکن ارور بگیرم ولی نشد ... خود برنامه کرش میکرد...

فرمتش کردم به NTFS بعد اسکن کردم دیدم کلی بد سکتور روشه ! هم با HDD REGENERATOR و هم با HD Tune Pro  :((((((((((((
زنگ زدم شرکتشون میگم این مشکل رو پیدا کرده ! بدون اینکه ضربه فیزیکی بهش بخوره ! گفتن بد سکتور شامل گارانتی نمیشه ... چون کاربر باعث ایجادش شده :| ولی باز شما ببرینش تبریز مرکز گارانتی شرکتمون تا بازم بررسی شه !
واقعاً این شرکت سازگاز چی رو گارانتی میکنه !؟؟؟ بدون اینکه هارد ضربه فیزیکی بخوره اینطور شده ... با HDD REGENERATOR میشد بد سکتور هاش رو درست کرد !!! ولی همین خودش 140 ساعت وقت میبرد ....

 

حتی یک سال از خریدش نمیگذره نه دچاز لغزش شده و نه دچار شوک !
حالا من خر 4 تا از این مدل هم گرفتم :دی الان منتظرم ببینم اونا کی قش میکنن ! واقعاً برای شرکت سازگار متاسفم ...

اینم تصویر این شاهکار(اسکنش تموم نشده ولی میشه تصور کرد بقیش هم اینطور مخملیه!) !

این هارد دیسکم که کلی داده مهم و حساس توش بود حالا از دست رفت ! حتی Recovery هم چیزی رو پیدا نکرد!
 

mqs24pzoudj8c9vkd1jf.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه خیر :mad: :mad: :mad:  شرکت گارانتی موظفه که هارد شما رو تعویض کنه ...مگه تایپیک من راجع به هاردم که فرستادم گارانتی گرین رو نخوندی ؟؟؟ :-? :-? :-?

شرکت ها در قبال اطلاعات شما هیچ مسئولیتی ندارند ولی در مورد هاردشون که مشکل داره تمامی مسئولیت با اوناست ...

دوست عزیز شدیدا این موضوع رو پیگیری کن چون اونا دارن از زیر بار مسئولیتشون شونه خالی میکنن ...

هیچ وقت در مقابل گارانتی نه خودتون رو کاملا نابلد نشون بدید و نه حرفه ای ...همیشه به عنوان یک کاربر ساده مراجعه کنید ...

بهشون بگو هاردم یک بار بالا میاد و بار دیگه نمیاد ... نگو که بدسکتور داره ... :cool: :cool: :cool:

موفق باشی ... حتما برو شرکت و خبرشو اینجا برامون بزار ... :D  :D  :D 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه خیر :mad: :mad: :mad:  شرکت گارانتی موظفه که هارد شما رو تعویض کنه ...مگه تایپیک من راجع به هاردم که فرستادم گارانتی گرین رو نخوندی ؟؟؟ :-? :-? :-?

شرکت ها در قبال اطلاعات شما هیچ مسئولیتی ندارند ولی در مورد هاردشون که مشکل داره تمامی مسئولیت با اوناست ...

دوست عزیز شدیدا این موضوع رو پیگیری کن چون اونا دارن از زیر بار مسئولیتشون شونه خالی میکنن ...

هیچ وقت در مقابل گارانتی نه خودتون رو کاملا نابلد نشون بدید و نه حرفه ای ...همیشه به عنوان یک کاربر ساده مراجعه کنید ...

بهشون بگو هاردم یک بار بالا میاد و بار دیگه نمیاد ... نگو که بدسکتور داره ... :cool: :cool: :cool:

موفق باشی ... حتما برو شرکت و خبرشو اینجا برامون بزار ... :D  :D  :D 

نه والا نخوندمش ! اگه بشه لینک بده :دی

آره همون بهتره :دی

تازه اونم شهر ما نمایندگی ندارن ! باید برم تبریز اونجا ببرمش گارانتی اونم معلوم نیست یکی تازش رو بدن و یا باید بمونه واسه بررسی !

ولی اینو میدونم که برم اونجا کلی صدا را میندازم :| حالا داده هام رفته به درک ! باید محصول رو تعویض کنن !

اگه بهش ضربه فیزیکی خورده بود حرفی برای گفتن نبود ! ولی یه ماهی میشه من اصلاً این هارم رو از جاش تکون نداده بودم روی کیش جا خوابنده بود :(

باید برم تبریز ببینم چی میشه ! هر چند فکر نکنم پاسخگو باشن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان. تجربه تلخ از گارانتی سازگار

من یک تبلت گرفتم که به دو هفته نرسید ال سیدیش خراب شد رنگش سفید شد

دو ماه پیش فرستادم گارانتی تا بالاخره بعد از کلی زنگ زدن و پیگیری کردن و الاف شدن دیشب تبلت رسید دستم به عنوان اینکه درست شده

روز بد نبینید وقتی روشنش کردم دیدم عین روز اولشه انقد خورد تو ذوقم الان زنگ زدم میگم مگه شما نگفتید درستش کردین گفتن سرمون شلوغ بوده اشتباه شده از این حرفا اصلا نفمیدم چی جواب داد انقد که پیچوندن

اخر سر هم گفتن کارشناسای ما تست کردن دیدن تبلت خورده زمین و این مورد از گارانتی خارجه

من 26 هزار تومن فقط کرایه دادم خدا رو خوش نمیاد حداقل باید یه زنگ میزدن که میخواین با هزینه خودتون درستش کنیم

من این تبلتو 230 خریدم حالا رفتم تعمیر کار میگه 110 میگیرم عوض میکنم برات گفتم میندازمش تو سطل اشغال گفتم اگه میخوای بندازیش دور بیا بدش به خودم

 

خلاصه اینم از شانس بد من

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چند روز پیش سیستمم دچار ایراد شد و کلا روشن نشد پاور رو تست کردم مشکلی نداشت کیسو عوض کردم مشکلی نداشت . گفتم حتماً برد سوخته

بردم آواژنگ تست کرد مشکلی نداشت همراه با سی پی یو و رم . خیلی هم خوب برخورد کردن .فرداش هم از دفتر مرکزیشون زنگ زدن و پیگیرشدن که آیا راضی هستین ، شکایتی ندارین و ...

گرافیکم هم بردم گارنتی ماتریکس . خیلی خوش برخورد بودن که معلوم شد گرافیک هم مشکلی نداره . 

دست آخر معلوم شد که بیچاره پاور نمیکشید که عوضش کردم

اینم تجربه من از گارانتی . البته قطعات من نیاز به تعمیر نداشت (خداکنه هیچ وقت نداشته باشه) اون موقع معلوم میشه که چجوری خدمات میدن .

ویرایش شده توسط StarKilleR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

پریروز کل دنیا تو سرم خراب شد ! :| هارد My Passport Ultra 1TB من خراب شد ... هارد به درک ولی داده هام ...

سیستم رو که روشن کردم نیاوردش ! یعنی درایو رو میشناخت ولی نمیشد به اطلاعاتش دسترسی پیدا کرد

رفتم Computer Managemnent Disk Managerment.... دیدم جلو فرمتش زده RAW :|:| :|

کل اطلاعاتم توش بود ! سعی کردم با همون فرمت با HD Tune Pro ازش اسکن ارور بگیرم ولی نشد ... خود برنامه کرش میکرد...

فرمتش کردم به NTFS بعد اسکن کردم دیدم کلی بد سکتور روشه ! هم با HDD REGENERATOR و هم با HD Tune Pro  :((((((((((((

زنگ زدم شرکتشون میگم این مشکل رو پیدا کرده ! بدون اینکه ضربه فیزیکی بهش بخوره ! گفتن بد سکتور شامل گارانتی نمیشه ... چون کاربر باعث ایجادش شده :| ولی باز شما ببرینش تبریز مرکز گارانتی شرکتمون تا بازم بررسی شه !

واقعاً این شرکت سازگاز چی رو گارانتی میکنه !؟؟؟ بدون اینکه هارد ضربه فیزیکی بخوره اینطور شده ... با HDD REGENERATOR میشد بد سکتور هاش رو درست کرد !!! ولی همین خودش 140 ساعت وقت میبرد ....

 

حتی یک سال از خریدش نمیگذره نه دچاز لغزش شده و نه دچار شوک !

حالا من خر 4 تا از این مدل هم گرفتم :دی الان منتظرم ببینم اونا کی قش میکنن ! واقعاً برای شرکت سازگار متاسفم ...

اینم تصویر این شاهکار(اسکنش تموم نشده ولی میشه تصور کرد بقیش هم اینطور مخملیه!) !

این هارد دیسکم که کلی داده مهم و حساس توش بود حالا از دست رفت ! حتی Recovery هم چیزی رو پیدا نکرد!

 

mqs24pzoudj8c9vkd1jf.jpg

سلام و درود

عزیز میدونی باید چ کنی . باید هارد رو کلا نابود کنی تا برات عوض کنن و نوئ شو بدن. 

راه حل بزنش به سیستم وقتی بالا اومد بهش ضربه بزن تا داغون بشه . جای ضربه نباید به هیچ عنوان بمونه. بزارش روی یه پشتی ؛ چیزی که اصلا خط هم بهش نیوفته. (در کل یه کاری بکن تا دیگه دیتکت نکنه و هی تق تق کنه و سیستم نیارتش بالا)

من تا حالا 10 تا 15 بار قطعات رو کاملا نابود میکنم و میفرستم. اونا هم مجبور میشن تعویض کنن

ویرایش شده توسط behruz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

از اساتید محترم یک سوال داشتم 

من شهریور امسال یک هدفون خریدم با گارانتی چون که شهرستان بودم وقتی برگشتم فهمیدم سه ماه از گارانتی مانده بعد تماس گرفتم مغازه که خرید بودم گفتن گارانتی از تاریخ فاکتور شروع میشه چند مدت بعد  هدفون خراب شد بعد با مغازه هماهنگ کردم و کالا رو فرستادم برای برادرم در تهران  و او به مغازه تحویل داد گارانتی هم ویستا بود بعد از دو هفته گفتن گارانتی نپذیرفت {لازم به ذکر مشکل هدست از کار افتادن یکی از گوشی ها بود در زم این مشکل برای این مدل خیلی رایج حتی اگه یک سرچ تو new egg بزنین orion pro و در قسمت نظرات از هر ده نفر 9 نفر این مشکل دارن بنابرین مشکل نه از استفاده غلط بوده بلکه از خود کالا بوده }

و گفتن خودمون تعیرش میکنیم{البته به صورت رایگان}  الان دو هفته دیگه گذشته و هنوز تعمیر نشده به نظر شما تکلیف من چی خواهشا راهنمای کنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چند روز پیش سیستمم دچار ایراد شد و کلا روشن نشد پاور رو تست کردم مشکلی نداشت کیسو عوض کردم مشکلی نداشت . گفتم حتماً برد سوخته

بردم آواژنگ تست کرد مشکلی نداشت همراه با سی پی یو و رم . خیلی هم خوب برخورد کردن .فرداش هم از دفتر مرکزیشون زنگ زدن و پیگیرشدن که آیا راضی هستین ، شکایتی ندارین و ...

گرافیکم هم بردم گارنتی ماتریکس . خیلی خوش برخورد بودن که معلوم شد گرافیک هم مشکلی نداره . 

دست آخر معلوم شد که بیچاره پاور نمیکشید که عوضش کردم

اینم تجربه من از گارانتی . البته قطعات من نیاز به تعمیر نداشت (خداکنه هیچ وقت نداشته باشه) اون موقع معلوم میشه که چجوری خدمات میدن .

ایشالا که هیچوقت به مشکل برنخوری ...چون اونوقته که اون روی سکه رو نشونت میدن ...

 

سلام و درود

عزیز میدونی باید چ کنی . باید هارد رو کلا نابود کنی تا برات عوض کنن و نوئ شو بدن. 

راه حل بزنش به سیستم وقتی بالا اومد بهش ضربه بزن تا داغون بشه . جای ضربه نباید به هیچ عنوان بمونه. بزارش روی یه پشتی ؛ چیزی که اصلا خط هم بهش نیوفته. (در کل یه کاری بکن تا دیگه دیتکت نکنه و هی تق تق کنه و سیستم نیارتش بالا)

من تا حالا 10 تا 15 بار قطعات رو کاملا نابود میکنم و میفرستم. اونا هم مجبور میشن تعویض کنن

نه بابا مگه پرتقاله ... اگه صدای تلق تلقشو بشنون ممکنه دیگه تعویضش نکنن ...

 

از اساتید محترم یک سوال داشتم 

من شهریور امسال یک هدفون خریدم با گارانتی چون که شهرستان بودم وقتی برگشتم فهمیدم سه ماه از گارانتی مانده بعد تماس گرفتم مغازه که خرید بودم گفتن گارانتی از تاریخ فاکتور شروع میشه چند مدت بعد  هدفون خراب شد بعد با مغازه هماهنگ کردم و کالا رو فرستادم برای برادرم در تهران  و او به مغازه تحویل داد گارانتی هم ویستا بود بعد از دو هفته گفتن گارانتی نپذیرفت {لازم به ذکر مشکل هدست از کار افتادن یکی از گوشی ها بود در زم این مشکل برای این مدل خیلی رایج حتی اگه یک سرچ تو new egg بزنین orion pro و در قسمت نظرات از هر ده نفر 9 نفر این مشکل دارن بنابرین مشکل نه از استفاده غلط بوده بلکه از خود کالا بوده }

و گفتن خودمون تعیرش میکنیم{البته به صورت رایگان}  الان دو هفته دیگه گذشته و هنوز تعمیر نشده به نظر شما تکلیف من چی خواهشا راهنمای کنید 

باید هر روز زنگ بزنی و پیگیر باشی وگرنه پشت گوشتو دیدی ، جنستو هم دیدی ... ...

ویرایش شده توسط MAHDI_VAMPIRE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

یه سوالی لیبل گارانتی الماس ایران چیه؟؟کسی میدونه؟؟عکسی چیزی نیست ازش؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه سوالی لیبل گارانتی الماس ایران چیه؟؟کسی میدونه؟؟عکسی چیزی نیست ازش؟

post-18071-0-58917400-1424332213_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مادربورد ایسوس بدون گارانتی رو دادم الماس ایران بی چون و چرا  در حداقل زمان تعمیرش کردن. البته طبیعتا با هزینه.

 

تعمیرکارش هم وقت گذاشت توضیح کامل داد در مورد ایرادات و مشکلات مادربوردم. کلا راضیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من یه گرافیک رو 4 بار دادم الماس همش تعمیر میکنه تعویض نمیکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آره فک کنم موجودی ندارن ... به هر حال خدا پدرشونو بیامرزه که کار مردم رو به خوبی راه میندازن ... :D :D :D :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام.من یه رایتر بلوری دادم گارانتی سریر هرروز یه چیزی میگفتن که مجبور شدم مثل خودشون صحبت کنم 25 روز منو واسه تعویض معطل کردن.بالاخره به هر جون کندن بود عوضش کردن.اول هم میگفتن نداریم نمونشو بعد یه دفعه موجود شد!!!!گارانتی ماتریکس هم رفتم اونجا همش میگفت کارشناس فنی باید ببینه بخدا کارشناسشون هیچی بلد نبود حرف مفت میزد که نزدیک بود باهاش درگیر بشم.یه هارد دیگه هم بردم گارانتی ماتریکس طرف هیچی حالیش نبود نزدیک بود بزنم فکشو پیاده کنم.گارانتی آواژنگ هم جدیدا داره اذیت میکنه.اکثر گارانتیا چیزی نمیفهمن.رفتم اونجا حسابی یکی از کارشناساشونو بردم زیر سوال طرف هنگ کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.من یه رایتر بلوری دادم گارانتی سریر هرروز یه چیزی میگفتن که مجبور شدم مثل خودشون صحبت کنم 25 روز منو واسه تعویض معطل کردن.بالاخره به هر جون کندن بود عوضش کردن.اول هم میگفتن نداریم نمونشو بعد یه دفعه موجود شد!!!!گارانتی ماتریکس هم رفتم اونجا همش میگفت کارشناس فنی باید ببینه بخدا کارشناسشون هیچی بلد نبود حرف مفت میزد که نزدیک بود باهاش درگیر بشم.یه هارد دیگه هم بردم گارانتی ماتریکس طرف هیچی حالیش نبود نزدیک بود بزنم فکشو پیاده کنم.گارانتی آواژنگ هم جدیدا داره اذیت میکنه.اکثر گارانتیا چیزی نمیفهمن.رفتم اونجا حسابی یکی از کارشناساشونو بردم زیر سوال طرف هنگ کرد.

=)) =)) =)) =))  چه توقعی از مدیریت تو ایران داری ؟ :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :-? :-? :-? :-? :-? :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز

 

از تاریخ 16 فروردین مادربردم Asus Z97 Hero رو که مشکل داشت، بردم گارانتی ویستا.

 

پس از بررسی طبق نظر کارشناس قرار شد مادربرد رو تعویض کنند، منتها تا به امروز که 10 روز گذشته خبری نیست. فعلا" گفتن یه هفته دیگه تماس بگیرم بلکه مادربرد جدید بیاد.

 

الان 10 روزه سیستم ندارم.......از کارو زندگی افتادم.

ویرایش شده توسط ARMIN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز

 

از تاریخ 16 فروردین مادربردم Asus Z97 Hero رو که مشکل داشت، بردم گارانتی ویستا.

 

پس از بررسی طبق نظر کارشناس قرار شد مادربرد رو تعویض کنند، منتها تا به امروز که 10 روز گذشته خبری نیست. فعلا" گفتن یه هفته دیگه تماس بگیرم بلکه مادربرد جدید بیاد.

 

الان 10 روزه سیستم ندارم.......از کارو زندگی افتادم.

 

حالا زوده که آرمین جان صبر داشته باش :D ....پس انگار داره میشه مثل قضیه ی Maximus Vi gene و بعدش هم Maximus VII Gene من.. اولی بعد از یک ماه (یه بورد hero دادن بدون جعبه و لوازم و 80 هم سر گرفتن در حالی که 5 دلار فرقشون بود) و دومی هم 45 روز (بورد کارکرده دادن همون مدل)

در طول مدتی که منتظر هم بودم فقط میگفتن که بورد موجود نداریم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام بر همه دوستان

حدودا اوایل اسفند سال پیش(93) مسئله ای در مورد گارانتی یکی از شرکت های نسبتا گم نام که یک برند تازه وارد پاور رو پوشش می داد و اون شرکت 5 سال پاور رو گارانتی کرده بود، پیش اومد که آقای حسینی عزیز بسیار در مواجه با این مسئله منو راهنمایی و کمک کردند و باز همینجا ازشون تشکر می کنم

اول از اینجا شروع کنم که من دو سال پیش برای sli  دو تا کارت ti560  پاور 850 یک برند تازه وارد رو خریداری کردم ولی سال بعد اون دو تا کارت رو فروختم و یک 670 گرفتم

اواخر بهمن بود که بعد از چند ماه دوری از بازی بخاطر کنکور ارشد ، خواستم بازی کنم و اون موقع COD advance رو ریختم و شروع به بازی کردم.شب روز سوم وقع یک نبرد سنگین یک دفعه سیستم خاموش شد که اول فکر کردم برق رفته ولی بعد از نگاه به سقف متوجه شدم سیستم خاموش شده دکمه کیس رو زدم و از روشن نشدن سیستم و صدای عجیبی که اومد مطمئن شدم پاور سوخته. پاور رو بردم گارانتی اول گفتن که پاور باید بررسی بشه و گفتن اگر مورد گارانتی تایید شد یا تعمیر می کنیم یا تعویض و گفتن اگر تعویض تایید شد ما 850 این پاور رو نداریم و وارد نمی کنیم و تو انبار فقط 650 داریم منم از اینجا که زیاد  تجربه نداشتم و نیازی هم به پاور قدرتمند تر نداشتم مخالفتی نکردم.شرکت گارانتی کننده توی بازار رضا بود و من برای رفتم به خونه می خواستم برم میدون ولی عصر که توی راه گفتن یه سری به بازار بزنم و بطور اتفاقی رفتم پیش آقای حسینی و براشون داستان رو تعریف کردن و ایشون گفتن شرکت ملزم هست که همون پاور بده و اگر با پاور ضعیف تر هم تعویض می کنه باید مبلغی رو سر بده. که من طبق ایده قبلی به ایشون گفنم اینجا ایرانه و از این خبرا نیست ولی ایشون گفتن باید حقتو بگیری و روی حرف خودشون تاکید کردند و گفتن با من هماهنگ کن و من برات درستش می کنم و ایشون به شرکت گارانتی کننده زنگ زد و با مدیرشون هماهنک کرد و گفت مورد حل شده است. برای گرفتن پاور رفتم و طبق معمول شرکت زیر بار مبلغ اضافی نرفت و من فقط یک پاور 650 اکبند گرفتم.البته یک پسره جونی میومد و با من صحبت می کرد که کارمند اونجا بود ولی بسیار طلب کار می گفت که شما بالا برید پایین بیاید همینی که هست و خدا شکر کن بهت پاور جایگزین دادیم. من پاور رو تحویل گرفتم و اومدم پیش آقای حسینی و به ایشون گفتم که همونطور که فکر می کردم زیر بار نرفتن .آقای حسینی گفتن مگه شهر هرته ، به من اعتماد کن و صبر داشته باش باید حقتو بگیری(راستیتش  زیاد امید به حل شدن مشکل نداشتم)ایشون باز با تماس با شرکت و گفتن هماهنگ شد رفتم اونجا دیگه پسره نیومد منشی شرکت اومد و مبلغ رو داد و از من امضا گرفت. موقع رفتن پسره از اون پشت گفت حالا این 60 تومن رو بزار جیبت ببین چی می شه.

من برگشتم پیش آقای حسینی و از ایشون تشکر کردم و ایشون گفتن که دیدی می تونی حقو بگیری.

در نهایت دوستان من اشتباه کردم که از اول کار کوتاه اومدم و به حرف آقای حسینی گوش نکردم. بخاطر بی اطلاعی امسال من و کوتاه اومدنشون شرکت های گارانتی کننده هر جور که بخوان رفتار می کنند

از این به بعد هر وقت با مشکل این چنینی مواجه شدید اول از حق خودتون اطلاع کسب کنید و حتما با آقای حسینی مشورت کنید

ببخشید طولانی شد

با تشکر فراوان از آقای حسینی عزیز

موفق و پیروز باشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 دم آقای حسینی گرم ....هیپ هیپ هورررااااا :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مواظب شرکت های گارانتی باشین ممکنه با صحبت های لفظ قلم بیان جلو ولی یه چاقو تو دستشونه خخخ چه مثالی :D :D :D :D

ویرایش شده توسط MAHDI_VAMPIRE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان بهترین کار نخریدن گارانتی بد و مزخرفه

منم پارسال با ویستا یه مشکل مادر برد داشتم که پس از کلی جنگ اعصاب و داد و بیداد و 5 روز علاف شدن و ..........بالاخره پولم رو پس گرفتم

و الان به هیچ  قیمتی حاضر نیستم گارانتی ویستا بخرم و اولش با فروشنده شرط میکنم که گارانتی ویستا باشه نمی خوام

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به دوستان.اکثر گارانتیا چیزی حالیشون نیست.یه دفعه رفتم یه پسر 23 ساله گذاشته بودن همش میگفتن کارشناس!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: .فکر کنم معتاد بود :wacko: .یه هارد بردم گارانتی آواژنگ پسره میدونست چیز زیادی حالیش نیست ولی نمیخواست لو بده یه مادر برد جلوش بود دو تا هارد 500 میزدی بهش هنگ میکرد! =)) =)) =)) مادربرده متعلق به زمان دایناسورا بود :-? :-? :-? .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...