رفتن به مطلب

مشکل در خرید از فروشنده ایسام ( حل شد )


GAGHL
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران

موضوع از این قراره که من پنجشنبه شب اقدام به خرید یه مادربرد از ایسام کردم و وجه کالا + پول پست رو پرداخت کردم و طبق قوانین جدید ایسام فروشنده برای ارسال 3 روز مهلت ارسال داشت. بعد خرید براش پیام فرستادم که در بسته بندی مطمئن ارسال کنید و از این جور حرفا.

جمعه هر چی پیگیر بودم جوابی از فروشنده مبنی بر اینکه کِی ارسال میکنه دریافت نکردم و عملاً احساس کردم فروشنده متوجه فروش کالا نشده. پیام دادم پشتیبانی که بهش اطلاع بدن و شبش گفتن به فروشنده زنگ زدیم. شنبه‌ش پیام داد که "پنج شنبه جمعه تعطیل بودیم.ارسال میشه" ولی ارسال نکرد. عصر دیروز پیام دادم که ارسال کردی یا نه؟ امروز صبح جواب داد که "ارسال میشه". منم عجله داشتم که حتماً قبل از عید مادربرد دستم برسه و نیافته 6~7 روز بعد از عید. بهش پیام دادم گفتم حتماً امروز ارسال کن که نیافته بعد عید! شروع کرده به هوچی گری که "من هنوز مهلت ارسال دارم و بقیه اجناسم هم هست که باید ارسال کنم و فقط تو خرید نکردی" و یکم بحثمون شد. ساعت از 2 گذشت ولی کد رهگیری ثبت نکرد؛ پیام دادم که عجله دارم سریعتر بفرست! ولی گفت "اگه نمیخوای هزینه رو برگشت میزنم / تیپاکس پس کرایه میفرستم تا سریع بیاد دستت"

گفتم نخواستم! پول رو برگشت بزن ولی باز شروع کرده به دبه دراوردن که "تا یه ساعت دیگه ارسال میکنم" منم رفتم ثبت شکایت کنم ولی میگه چون کالا ارسال نشده ثبت شکایت امکان پذیر نیست. هنوز هم 1 روز دیگه مهلت داره واسه ارسال.

 

کسی میدونه چطور میتونم خرید رو کنسل کنم؟ بهش میگم که تو پنل کاربری گزینه ارسال نمیکنم رو بزن تا پول برگشت داده بشه ولی همش میپیچونه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام با پشتیبانی ایسام تماس بگیرید و خیلی راحت سفارش لغو کنید

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۶ دقیقه قبل، GAGHL گفته است:

سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران

موضوع از این قراره که من پنجشنبه شب اقدام به خرید یه مادربرد از ایسام کردم و وجه کالا + پول پست رو پرداخت کردم و طبق قوانین جدید ایسام فروشنده برای ارسال 3 روز مهلت ارسال داشت. بعد خرید براش پیام فرستادم که در بسته بندی مطمئن ارسال کنید و از این جور حرفا.

جمعه هر چی پیگیر بودم جوابی از فروشنده مبنی بر اینکه کِی ارسال میکنه دریافت نکردم و عملاً احساس کردم فروشنده متوجه فروش کالا نشده. پیام دادم پشتیبانی که بهش اطلاع بدن و شبش گفتن به فروشنده زنگ زدیم. شنبه‌ش پیام داد که "پنج شنبه جمعه تعطیل بودیم.ارسال میشه" ولی ارسال نکرد. عصر دیروز پیام دادم که ارسال کردی یا نه؟ امروز صبح جواب داد که "ارسال میشه". منم عجله داشتم که حتماً قبل از عید مادربرد دستم برسه و نیافته 6~7 روز بعد از عید. بهش پیام دادم گفتم حتماً امروز ارسال کن که نیافته بعد عید! شروع کرده به هوچی گری که "من هنوز مهلت ارسال دارم و بقیه اجناسم هم هست که باید ارسال کنم و فقط تو خرید نکردی" و یکم بحثمون شد. ساعت از 2 گذشت ولی کد رهگیری ثبت نکرد؛ پیام دادم که عجله دارم سریعتر بفرست! ولی گفت "اگه نمیخوای هزینه رو برگشت میزنم / تیپاکس پس کرایه میفرستم تا سریع بیاد دستت"

گفتم نخواستم! پول رو برگشت بزن ولی باز شروع کرده به دبه دراوردن که "تا یه ساعت دیگه ارسال میکنم" منم رفتم ثبت شکایت کنم ولی میگه چون کالا ارسال نشده ثبت شکایت امکان پذیر نیست. هنوز هم 1 روز دیگه مهلت داره واسه ارسال.

 

کسی میدونه چطور میتونم خرید رو کنسل کنم؟ بهش میگم که تو پنل کاربری گزینه ارسال نمیکنم رو بزن تا پول برگشت داده بشه ولی همش میپیچونه.

سلام 

تو اینجور موارد با پشتیبانی ایسام، تلفنی صحبت کنید و توضیحات اضافه هم لازم نیست، فقط بگید منصرف شدم، چون هنوز ارسال نکرده، میشه انصراف داد. فروشنده بی مسئولیتی هستن ظاهرا.

آخر سال هم هست و یکم کارها فشرده و درهم میشه، بازم تو این برهه از سال صبورتر باشید.

 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه مهلت ارسال داره دستت به جایی بند نیس

 

  • لایک 1
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

15 دقیقه قبل، Unhappy گفته است:

سلام با پشتیبانی ایسام تماس بگیرید و خیلی راحت سفارش لغو کنید

14 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است:

سلام 

تو اینجور موارد با پشتیبانی ایسام، تلفنی صحبت کنید و توضیحات اضافه هم لازم نیست، فقط بگید منصرف شدم، چون هنوز ارسال نکرده، میشه انصراف داد. فروشنده بی مسئولیتی هستن ظاهرا.

آخر سال هم هست و یکم کارها فشرده و درهم میشه، بازم تو این برهه از سال صبورتر باشید.

 

13 دقیقه قبل، hamid5566 گفته است:

اگه مهلت ارسال داره دستت به جایی بند نیس

 

ممنون از شما. گفتن اگه ارسال نکرده باشه وجه رو برگشت میزنن

به فروشنده پیام دادم که ارسال نکنه ولی هنوز سین نکرده، فقط اگه فروشنده بسته رو به تیپاکس داده باشه چه اتفاقی میافته؟

ویرایش شده توسط GAGHL
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۳ دقیقه قبل، GAGHL گفته است:

ممنون از شما. گفتن اگه ارسال نکرده باشه وجه رو برگشت میزنن

به فروشنده پیام دادم که ارسال نکنه ولی هنوز سین نکرده، فقط اگه فروشنده بسته رو به تیپاکس داده باشه چه اتفاقی میافته؟

وقتی رسید تحویل بگیرید بدون باز کردن درخواست برگشت بدین به پشتیبانی و برای فروشنده ارسال کنید

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

23 دقیقه قبل، GAGHL گفته است:

ممنون از شما. گفتن اگه ارسال نکرده باشه وجه رو برگشت میزنن

به فروشنده پیام دادم که ارسال نکنه ولی هنوز سین نکرده، فقط اگه فروشنده بسته رو به تیپاکس داده باشه چه اتفاقی میافته؟

دیگه تعیین تکلیف این قضیه باید با ایسام باشه و با تماس با فروشنده از وضعیت مطلع بشه و شما هم با پشتیبانی اگه قید بکنید که همین امشب تکلیف رو مشخص کنه، بهتره.

اگه ارسال هم شده باشه، بذارید برسه و سبک سنگین کنید ببینید راضی هستید از خرید یا نه و وارد فاز تلافی یا ... نشید. اگر رضایت نداشتید، با پشتیبانی هماهنگ کنید برای برگشت زدن.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ دقیقه قبل، masooyan گفته است:

چقدر ارزش مین بورد هستش؟

مادربرد asus crosshair قدیمیه و قیمت بالایی نداره، مشکل اینه که متاسفانه فقط ایشون میفروشه و دیگه جایی پیدا نمیشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

منم یکبار از بچه های لیون یک قطعه خریدم 

اما انقدر کارهای اون بنده خدا بهم گره خورد که قطعه 10 روز بعد از عید به دستم رسید.... با اینکه من یک هفته قبل از عید یا بیشتر کلا رو خرید کرده بودم...

در کل خیلی تند نرو همونطوری که من با دوست لیونی خودمون تند نرفتم چون واقعا ممکنه مشکلی پیش اومده باشه....

بازم نظر خودته عزیز.. خواستم تجربه خرید در این موقع از سال بهت گفته باشم.

****

و من 10 روز عید سیستم نداشتم... وااااای کاابوس بود XD

ویرایش شده توسط Mr.jalilpour
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز 

اگر بسته رو ارسال کرد طرف و شما تحویل نگرفتید و بسته برگشت خورد مطمئن باشید پول پست از پول شما کسر و مابقی بحسابتون برگشت زده میشه

حالا فکراتو بکن و بعد اقدام به تحویل نگرفتن بکن

من چند ساله توی ایسامم و بارها موارد اینجوری داشتم

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

اول به فروشنده بگید ارسال نکنه

فردا اول وقت به پشتیبانی زنگ بزنید تا معامله رو کنسل کنن

اگر احیانا فروشنده برخلاف خواسته شما قبلا از تماس ایسام با فروشنده کد رهگیری رو ثبت کنه میتونید کالا رو تحویل نگیرید

ولی تمام هزینه ها رو ایسام از شما میگیره

ولی اگر اون کالا رو فقط ایشون داره صبوری کنید تا ارسال کنن مطمئنا تا قبل از مهلت ارسال ، کالا رو تحویل پست میدن

فردا 23 اسفند هست اگر فردا صبح تحویل بده پست تا قبل از 29 اسفند کالا رو بهتون میرسونه فقط ارسالهای 25 یا 26 به بعد میره برای بعد از تعطیلات که اونم بستگی داره از کجا به کجا ارسال بشه

ویرایش شده توسط WINNER
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، GAGHL گفته است:

ممنون از شما. گفتن اگه ارسال نکرده باشه وجه رو برگشت میزنن

به فروشنده پیام دادم که ارسال نکنه ولی هنوز سین نکرده، فقط اگه فروشنده بسته رو به تیپاکس داده باشه چه اتفاقی میافته؟

ممنون از خودت عزیزم

قبلا گفتم بازم میگم 

اگه تو بازه قانونی ک فرصت براش هس ارسال کنه و شما تحویل نگیری بسته برگشت میخوره برای فروشنده.چون توی رهگیری پست یا تیپاکس علت رو عدم تحویل خریدار میزنه به همین استناد میکنن و پول پست از حسابت کم میشه و بقیه پولت بحسابت میاد و اون پول پست میره بحساب فروشنده 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۰ دقیقه قبل، hamid۵۵۶۶ گفته است:

دوست عزیز 

اگر بسته رو ارسال کرد طرف و شما تحویل نگرفتید و بسته برگشت خورد مطمئن باشید پول پست از پول شما کسر و مابقی بحسابتون برگشت زده میشه

حالا فکراتو بکن و بعد اقدام به تحویل نگرفتن بکن

من چند ساله توی ایسامم و بارها موارد اینجوری داشتم

عجله ام واسه اینه که چند تا پردازنده دیگه هم خریدم که قبل از عید مهلت تست دارن و باید با همین تستشون کنم

صد حیف که از ایسام هست، والا اگه از همین فروم یا فروم بقل بود با اتوبوس ها میفرستاد خیلی برام راحت تر بود. فعلاً که پشتیبانی زده در حال پیگیری و فروشنده هم خبری ازش نیست

اگه فرستاده باشه و انشالله قبل از عید برسه مشکلی نیست

16 دقیقه قبل، WINNER گفته است:

سلام

اول به فروشنده بگید ارسال نکنه

فردا اول وقت به پشتیبانی زنگ بزنید تا معامله رو کنسل کنن

اگر احیانا فروشنده برخلاف خواسته شما قبلا از تماس ایسام با فروشنده کد رهگیری رو ثبت کنه میتونید کالا رو تحویل نگیرید

ولی تمام هزینه ها رو ایسام از شما میگیره

ولی اگر اون کالا رو فقط ایشون داره صبوری کنید تا ارسال کنن مطمئنا تا قبل از مهلت ارسال ، کالا رو تحویل پست میدن

فردا 23 اسفند هست اگر فردا صبح تحویل بده پست تا قبل از 29 اسفند کالا رو بهتون میرسونه فقط ارسالهای 25 یا 26 به بعد میره برای بعد از تعطیلات که اونم بستگی داره از کجا به کجا ارسال بشه

سلام. آره براشون پیام فرستادم ولی هنوز سین نکردن. با تیپاکس احتمالاً میفرستن که تیپاکس شهر ما خیلی دیر پخش میکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نام کاربریش رو اینجا بدید که بدونیم کیه تا درس عبرتی بشه براش و هر کی این تاپیک رو دیده خرید نکنه ازش

معلومه فروشنده بی خیالی هستن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۸ دقیقه قبل، javad۴۰۰۴ گفته است:

نام کاربریش رو اینجا بدید که بدونیم کیه تا درس عبرتی بشه براش و هر کی این تاپیک رو دیده خرید نکنه ازش

معلومه فروشنده بی خیالی هستن

سلام

پ،خ شد. منتظر پیام ایسام و فروشنده هستم. اگه ماجرا به خیر و خوشی تموم نشد نام کاربریشونو در تاپیک قرار میدم

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قانونن وقتی طرف محلت ارسال داره شما نمیتونی بخواتر عجله ای که داری با ایشان درگیر بشی چون قوانین ایسام را هم قبول داری و این جزوی از قانون این سایت هست

من خودم امروز کالایی را که از ایسام خریده بودم بدستم رسید و 3 روز از ارسالش گزشته بود حالا این هیچ من مشکلی با تایمش نداشتم بلکه کالا را روی سیستم نصب کردم و دیدم کار نمیکنه با چندین تست که جواب نداد کالا را در بسته بندی خودشش قرار دادم که پس بفرستم و برای فروشنده هم نوشتم که کار نکرد و خودش گفت که کار میکنه و خودم تست کردم و فیلم هم گرفتم و گفت تماس بگیر تا راهنمایی کنم  و من هم با این دوستمون تماس گرفتم و بصورت مجازی و از راه دور وارد سیستمم شد و خودش هم متوجه شد که کالای ارسالی کار نمیکنه و گفت که برگشت بزن و من نمیخواستم برگشت بزنم و کالا را میخواستم بعد دوباره تست کردم و جواب داد و کار کرد و خیلی هم خوشحال هستم

منظور اینکه زود از کوره در نرو صبر کن چون اگر من هم میخواستم اینطور فکر کنم اصلا نباید به خودش پیغام میدادم باید بجای تایید شکایت را ثبت میکردم و چند روز بعد وجه را بر میگردوند( ایسام )

اتفاقا با هم رفیق هم شدیم 

ویرایش شده توسط Royal
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام صبح بخیر

امروز پیام اومد که فروشنده مادربرد رو ارسال کرده. فروشنده هم یه پیام عذر خواهی فرستاد و بنده هم ایضاً به خاطر بحثی که شد عذرخواهی کردم.

الاایحال بارکد رو که رهگیری کردم دیشب ساعت ۹ فرستاده بود؛ اسم گیرنده رو اشتباه و پس کرایه ارسال کرده بود. فقط امیدوارم قبل از عید برسه، بقیه اش مشکلی نیست

از همه‌ی عزیزانی که راهنمایی کردن سپاس گذارم.

ویرایش شده توسط GAGHL
به فروشنده اطلاع دادم قرار شد هزینه ارسال برگشت بخوره/اسم گیرنده رو هم ظاهراً تیپاکس اشتباه ثبت کرده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب الحمدلله

مشکل 90درصد ما اینه 

که بی نهایت به دیگران بی اعتمادیم 

یعنی خدا لعنت کنه باعث بانیشون رو که جامعه رو به این سمت سوق دادن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

عزيز به نظرم تقصير شماست

ايسام هم قوانين خاص خودش رو داره و شما هم نبايد اون بنده خدا رو به عجله مينداختيد

و اينكه مسلما وقتي به پايان سال ميرسيم مشكلات ارسال كالا زياد ميشه همچنين الان هم كه اين وضعيت كرونا اوضاع رو نا بسامان تر هم كرده

اگر واقعا از خريد منصرف شديد فقط با پشتيباني هماهنگ كنيد و به اون بنده خدا هم بگيد كه من منصرف شدم

ولي اگر خواهان خريد هستيد پس قضيه رو مسالمت آميز تموم كنيد و به اون طرف بگيد سريعا براتون تيپاكس كنه كه تا 24 بيشتر كار نميكنن

موفق باشيد

ویرایش شده توسط rayan54080
اضافه كردن
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، ultragame۸۸۸ گفته است:

خوب الحمدلله

مشکل 90درصد ما اینه 

که بی نهایت به دیگران بی اعتمادیم 

یعنی خدا لعنت کنه باعث بانیشون رو که جامعه رو به این سمت سوق دادن 

عزیز دل

آخه چه ربطی به بی اعتمادی داره این موضوع

خب مسلما فروشنده کالا رو ارسال میکرد

البته دیدگاه شما رو قبول دارم که در چه وضعیتی قرار داریم

و اینکه درسته فروشنده 4 روز مهلت داشته طبق قانون

اما اینکه بزاره دقیقه نود بفرسته از بی خیالی فروشنده هست و ارزش قائل نبودن برا خریدار که سریع کالا به دستشون برسه

۱ ساعت قبل، rayan54080 گفته است:

سلام

عزيز به نظرم تقصير شماست

ايسام هم قوانين خاص خودش رو داره و شما هم نبايد اون بنده خدا رو به عجله مينداختيد

و اينكه مسلما وقتي به پايان سال ميرسيم مشكلات ارسال كالا زياد ميشه همچنين الان هم كه اين وضعيت كرونا اوضاع رو نا بسامان تر هم كرده

اگر واقعا از خريد منصرف شديد فقط با پشتيباني هماهنگ كنيد و به اون بنده خدا هم بگيد كه من منصرف شدم

ولي اگر خواهان خريد هستيد پس قضيه رو مسالمت آميز تموم كنيد و به اون طرف بگيد سريعا براتون تيپاكس كنه كه تا 24 بيشتر كار نميكنن

موفق باشيد

ینی بعد سه چهار روز تازه ارسال کرده تو عجله هم افتاده با این حال😭

تازه خریدار هم مقصرههههه 😐

فک کنم بایستی با فرمون شما یه دو هفته ای بهش مهلت میدادیم 😜

لینک به دیدگاه
Share on other sites

15 ساعت قبل، GAGHL گفته است:

هنوز هم 1 روز دیگه مهلت داره واسه ارسال.

تا وقتی مهلت ارسال داشته باشه به صورت قانونی حق با اونه ، در مورد پول هم باید توافق کنید یا جنس مشکل داشته باشه و یا شما تحویل نگیری که هزینه پست از شما کسر میشه.

ویرایش شده توسط _Shayan_
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چهار شنبه از مشهد یه کیس خریدم . گفتم آقا با هر چی که سریعتر میاره تهران بفرست . هزینه اش مهم نیست . شنبه برسه دستم

گفت چاپار میدم از همه بهتر و سریع تره !!! الان دوشنبه هم دیگه داره تموم میشه نرسیده دستم 😡

از همه بدتر هر چی زنگ میزنم پیگیری تلفنشون را رد تماس میزنن 😡

میترسم اینور سال نرسه دستم 😆

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، rayan54080 گفته است:

سلام

عزيز به نظرم تقصير شماست

ايسام هم قوانين خاص خودش رو داره و شما هم نبايد اون بنده خدا رو به عجله مينداختيد

و اينكه مسلما وقتي به پايان سال ميرسيم مشكلات ارسال كالا زياد ميشه همچنين الان هم كه اين وضعيت كرونا اوضاع رو نا بسامان تر هم كرده

اگر واقعا از خريد منصرف شديد فقط با پشتيباني هماهنگ كنيد و به اون بنده خدا هم بگيد كه من منصرف شدم

28 دقیقه قبل، _Shayan_ گفته است:

تا وقتی مهلت ارسال داشته باشه به صورت قانونی حق با اونه ، در مورد پول هم باید توافق کنید یا جنس مشکل داشته باشه و یا شما تحویل نگیری که هزینه پست از شما کسر میشه.

سلام دوستان

بله کاملاً درست میفرمایید؛ ولی از اون طرف ایسام به من هم حق ثبت فیدبک رو داده که تجربه خریدم رو ثبت کنم.

من میتونستم هیچی نگم و وقتی رسید دستم اولاً به خاطر دیر فرستادن، دوماً به خاطر هزینه ارسال گرفتن ولی پس کرایه فرستادن، سوماً برای پاسخگویی افتضاح فیدبک منفی ثبت کنم یا اگه میخواستم تلافی کنم بگم ارسال نکن و صبر کنم مهلت ارسال تموم بشه و خودکار نمره منفی واسشون ثبت بشه. ولی همه چیز رو قانونی نکنیم بهتره.

2 ساعت قبل، rayan54080 گفته است:

ولي اگر خواهان خريد هستيد پس قضيه رو مسالمت آميز تموم كنيد و به اون طرف بگيد سريعا براتون تيپاكس كنه كه تا 24 بيشتر كار نميكنن

موفق باشيد

الحمدلله لحن فروشنده 180 درجه تغییر کرده و الان همینطوری داره پیش میره. پیام داد عذرخواهی کرد و گفت که تیپاکس شهر ما فقط پس کرایه میفرسته و قرار شده هزینه ارسال رو برگشت بزنن. بنده هم متقابلاً به خاطر تند رفتن ازشون عذرخواهی کردم

ویرایش شده توسط GAGHL
به فروشنده اطلاع دادم قرار شد هزینه ارسال برگشت بخوره
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و درود مجدد

بالاخره بعد از کلی داستان بسته سالم رسید دستم؛ تقریباً سه روز بسته همینطور در مرکز پردازش مونده بود و تیپاکس ارسال نمیکرد که به ناچار رفتم ای‌نماد یه شکایت ثبت کردم و بعد از اون به سرعت فرستادن

ممنون از همه دوستانی که راهنمایی کردن، پیشاپیش عیدتون مبارک

ختم تاپیک

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...