رفتن به مطلب

مشاوره برای خرید ماساژور گردنی


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام و عرض ادب

قصد دارم یه دستگاه ماساژور برقی تهیه کنم که غیرتفنگی/دستی باشه، بیشتر برای رفع خستگی و فشار روی گردن (حالا اگر بشه برای بخش‌های دیگه مثل کمر هم استفاده‌اش کرد که چه بهتر). بودجه در نظر گرفته شده 2 تومن هست، علتش هم اینه که دنبال دستگاه حرفه‌ای نیستم چون هدفم درمان/تراپی نیست، بیشتر برای همون رفع خستگی و گرفتگی‌های گردن است.

از دوستانی که تجربه استفاده یا خرید دستگاه‌های ماساژور رو دارند، درخواست دارم که در خصوص موارد زیر بنده رو راهنمایی بکنن:

در حال حاضر تو بازار ایران ظاهرا سه مدل وجود داره: 1. ماساژور گردنی که پالس الکتریکی به سمت عضله‌های گردن می‌فرسته 2. ماساژور ضربه‌ای/کوبه‌ای 3. ماساژور غلتکی که یه سری گوی به صورت دورانی می‌چرخن تا مثلا حرکت انگشتان دست رو شبیه‌سازی کنن. در مورد دستگاه‌هایی که با پالس کار می‌‎کنن خیلی مطمئن نیستم چون اصلا استفاده نکردم و حتی نمی‌دونم در دراز مدت ضرر هم داره یا نه. در مورد غلتکی‌ها ظاهرا اونقدر که باید قوی عمل نمی‌کنه و به درد پوست‌کلفت‌هایی مثل من نمی‌خوره :) لذا مورد ضربه‌ای فکر کنم بیشتر به کار من بیاد، البته ضربه‌اش اگر قابل تنظیم باشه که چه بهتر!

توی دیجیکالا یه سری ماساژور بالشتی و گردنی موجوده ولی با اسم‌های الکی و جنریک مثل «مدل 01» یا «مدل 8282» که نه برندش مشخصه و نه گارانتی یا شرکت واردکننده‌اش! از هرکدومش هم چند مدل با ظاهر یکسان ولی قیمت‌های مختلف موجوده (از 400 تومن تا 1.5 و ظاهرشون هم عین همن!) فروشنده‌هاشون هم چندان معتبر به نظر نمیان چون حتی در حد یک هفته هم گارانتی ندارن. یک سری دستگاه‌ها از شیائومی تو بازار ایران موجوده که گرون‌تره ولی مشخص نیست اصله یا فیک! از طرفی پیگیر فروشگاه‌های مرزی و به قولی بانه‌ای هم شدم ولی سایت به دردبخور و قابل‌اطمینانی پیدا نکردم.

اگر دوستانی که خودشون یا بستگانشون از این دستگاه‌ها استفاده کردن یا خریداری کردند، محبت کنن منو بیشتر راهنمایی بکنن یا فروشگاه معتبر بهم معرفی کنن، ممنون می‌شم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان اهل فن و باتجربه نظری ندارند؟

اگر در حد معرفی یه فروشگاه متعبر هم باشه، کمک خوبی می‌کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

22 ساعت قبل، Sandor گفته است:

وی دیجیکالا یه سری ماساژور بالشتی و گردنی موجوده ولی با اسم‌های الکی و جنریک مثل «مدل 01» یا «مدل 8282» که نه برندش مشخصه و نه گارانتی یا شرکت واردکننده‌اش! از هرکدومش هم چند مدل با ظاهر یکسان ولی قیمت‌های مختلف موجوده (از 400 تومن تا 1.5 و ظاهرشون هم عین همن!) فروشنده‌هاشون هم چندان معتبر به نظر نمیان چون حتی در حد یک هفته هم گارانتی ندارن. یک سری دستگاه‌ها از شیائومی تو بازار ایران موجوده که گرون‌تره ولی مشخص نیست اصله یا فیک! از طرفی پیگیر فروشگاه‌های مرزی و به قولی بانه‌ای هم شدم ولی سایت به دردبخور و قابل‌اطمینانی پیدا نکردم.

خیلی وقته تو فک خرید ماساژور درست حسابی ام  اما الانه اصلا جنس بدرد بخوری تو بازار نیس  قیمتهاش که نگو دیگه  اصلا  فضایی مافوق

ویرایش شده توسط farhadii
لینک به دیدگاه
Share on other sites

33 دقیقه قبل، farhadii گفته است:

خیلی وقته تو فک خرید ماساژور درست حسابی ام  اما الانه اصلا جنس بدرد بخوری تو بازار نیس  قیمتهاش که نگو دیگه  اصلا  فضایی مافوق

ماساژورهای ارزون قیمت هم پیدا می‌شه، به لحاظ ظاهر هم با نمونه‌های گرون مو نمی‌زنه، ولی موضوع اینه که نه فروشنده‌هاشون اسم و رسم مشخصی دارند و نه وضعیت گارانتیشون مشخصه!

به شخصه حاضرم بدون گارانتی از این لب مرزی‌ها بخرم ولی فروشگاه معتبر نمی‌شناسم، گفتم شاید اینجا دوستان بهتر بتونن راهنمایی کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...