رفتن به مطلب

شرایط جدید برای دریافت اکانت کاربر ویژه


Recommended Posts

با سلام خدمت همه دوستان

نظر به بسته شدن سیستم پرداخت برای کاربر ویژه شدن، و درخواست بسیاری از کاربران، مجموع مدیران انجمن تصمیم گرفتند سیستم درخواست برای کاربر ویژه شدن را تا اطلاع ثانوی به نحو زیر تغییر دهند. بدیهی است کاربران متقاضی بر اساس این شرایط می توانند به صورت خصوصی درخواست خود را برای ویژه شدن به مدیران انجمن ارایه نمایند.

کاربران متقاضی کاربر ویژه شدن، برای درخواست باید دارای یکی از 2 شرط زیر باشند:

1.  مجموع فیدبک های خرید و فروش آنها به 50 مورد رسیده باشد و برای رسیدن به این میزان باید با بیش از 25 کاربر متفاوت معامله داشته باشد.
2.  برترین ارسال کننده ماه باشد بدین معنا که در لیست 5 نفره برترین ارسال کنندگان ماه انجمن قرار گرفته باشد. این کاربران یک ماه اکانت ویژه هدیه خواهند داشت و در صورت باقی ماندن در لیست برترین ارسال کنندگاه ماه، تمدید خواهند شد.

برای ویژه شدن، کاربر پس از ارسال درخواست، بنا به تشخیص مدیران انجمن، می تواند کاربر ویژه شود. توجه داشته باشید مدیران انجمن ممکن است شخصی که اخطار زیاد داشته باشد و یا عملکرد مطلوبی نداشته باشد را دیفالت کنند.

شرایط و قوانین :

1: کاربر ویژه هیچگونه فیدبک منفی و یا خنثی نباید داشته باشد. (حتی پس از کاربر ویژه شدن - چون باعث ابطال می شود)


2: در صورتی که کاربر متقاضی در سابقه خود از مدیران انجمن اخطار دریافت کرده باشد، فعال سازی کاربر ویژه شدن بستگی به نظر مدیر انجمن دارد.


3: کاربر متقاضی می بایستی مشخصات کامل، شامل نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس کامل پستی و تصویر کارت ملی خود را در کنار کاغذ حاوی نام کاربری و نام فروم برای فعال سازی کاربر ویژه شدن برای مدیر ارشد انجمن ارسال نماید.


4: در صورت عدم رعایت قوانین بازارچه و یا سو استفاده از امکانات کاربر ویژه، مدیر انجمن می تواند به تشخیص خود کاربر را دیفالت نماید.

 

در نظر داشته باشید که این مدل ارایه اکانت ممکنه باز هم تغییر کنه . هر تغییری ایجاد بخواد بشه ، قبلش اینجا اطلاع رسانی خواهد شد .

دوستانی که تمایل و شرایط استفاده از اکانت کاربر ویژه رو دارن لطفا به همه موارد توجه کنن . با تشکر

  • لایک 18
  • حالم خوب شد 3
  • چرا؟! 2
  • قلبم گرفت 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...