رفتن به مطلب

راهنمای جهت شکایت علیه گارانتی یا فروشنده


Paradise Lost
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان

چند ماه پیش من یک مورد پردازنده خریدم رایزن 5 7600 با باندل مادربرد 

مادربرد کارت گارانتی داشت ولی پردازنده نه، سریع بلافاصه با پشیبانی لیون تماس گرفتم و موضوع رو گفتم و اونا گفتن گارانتی پردازنده از رو شماره سریال هست گفتن خودمون با گارانتی ماتریس تمام گرفتیم و جویا شدیم  و هیچ مشکلی نداره و شماره ماتریس رو دادن و خودم هم تماس گرفتم باهاشون و گفتن اکی هست و منم خیالم راحت شد، تا این که به این موضوع فکر کردم اصلا نپرسیدم گارانتی تا چه مقدار هست و چه تاریخی هست😐 دوباره باهاشون تماس گرفتم و گفتن اینبار اصلا از رو سریال نیست و با هر پردازنده یک کارت گارانتی صادر میشه😐😑 و پردازنده شما هم گارانتی نداره 100%

 

مورد دوم هم 

2 عدد رو رم 16 گیگ از دیجی کالا خریدم با گارانتی اونگ 5 ساله

شماره سریال رم ها رو میزدم داخل سایت اونگ میگفت ثبت نشدن و گارانتی فعال نشده 

با دیجی کالا در میان گذاشتم و هر دو رم رو برگشت زدم و باهام تماس گرفتن گفتن  فروشنده ها گفتن خودشون اصلا نمانده اونگ هست مگه میشه گارانتی فعال نشده و خلاصه دوباره رم ها رو بعد از 1 ماه برگشت زدن و اینبار شماره سریال رو زدم و به کل میگه رم ها گارانتی ندارن😑 قبل این که برای دیجی کالا برگشت بدم میگفت رم ها ثبت نشدن وقتی برگشت زدم و رسید دستم به کل میگه گارانتی ندارن😁 از اون روز هم دیجی کالا نه به تیکت هام جواب میده نه تماس ها گارانتی اونگ مسئولیت قبول نمیکنه و زیر بار نمیره 

 

 

 

 

Untitled.thumb.png.749bec16ddf9839c70ac1bface4d500b.png

 

 

ویرایش شده توسط Paradise Lost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

سلام دوستان

چند ماه پیش من یک مورد پردازنده خریدم رایزن 5 7600 با باندل مادربرد 

مادربرد کارت گارانتی داشت ولی پردازنده نه، سریع بلافاصه با پشیبانی لیون تماس گرفتم و موضوع رو گفتم و اونا گفتن گارانتی پردازنده از رو شماره سریال هست گفتن خودمون با گارانتی ماتریس تمام گرفتیم و جویا شدیم  و هیچ مشکلی نداره و شماره ماتریس رو دادن و خودم هم تماس گرفتم باهاشون و گفتن اکی هست و منم خیالم راحت شد، تا این که به این موضوع فکر کردم اصلا نپرسیدم گارانتی تا چه مقدار هست و چه تاریخی هست😐 دوباره باهاشون تماس گرفتم و گفتن اینبار اصلا از رو سریال نیست و با هر پردازنده یک کارت گارانتی صادر میشه😐😑 و پردازنده شما هم گارانتی نداره 100%

 

مورد دوم هم 

2 عدد رو رم 16 گیگ از دیجی کالا خریدم با گارانتی اونگ 5 ساله

شماره سریال رم ها رو میزدم داخل سایت اونگ میگفت ثبت نشدن و گارانتی فعال نشده 

با دیجی کالا در میان گذاشتم و هر دو رم رو برگشت زدم و باهام تماس گرفتن گفتن  فروشنده ها گفتن خودشون اصلا نمانده اونگ هست مگه میشه گارانتی فعال نشده و خلاصه دوباره رم ها رو بعد از 1 ماه برگشت زدن و اینبار شماره سریال رو زدم و به کل میگه رم ها گارانتی ندارن😑 قبل این که برای دیجی کالا برگشت بدم میگفت رم ها ثبت نشدن وقتی برگشت زدم و رسید دستم به کل میگه گارانتی ندارن😁 از اون روز هم دیجی کالا نه به تیکت هام جواب میده نه تماس ها گارانتی اونگ مسئولیت قبول نمیکنه و زیر بار نمیره 

 

 

 

 

Untitled.thumb.png.749bec16ddf9839c70ac1bface4d500b.png

 

 

دیجی چند وقته داغونتر از گذشته شده. فقط به درد قسطی خریدن میخوره . من هر چی نقدی میخرم ازش پشیمانم و باید برگشت بزنم بعد از یک ماه پولو پس میزنه. 1402 به این طرف بدتر شده.

موس لاجیتک با برچسب گارانتی و فروشنده خود دیجی میری داخل سایت میگه گارانتی نداره.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

سلام دوستان

چند ماه پیش من یک مورد پردازنده خریدم رایزن 5 7600 با باندل مادربرد 

مادربرد کارت گارانتی داشت ولی پردازنده نه، سریع بلافاصه با پشیبانی لیون تماس گرفتم و موضوع رو گفتم و اونا گفتن گارانتی پردازنده از رو شماره سریال هست گفتن خودمون با گارانتی ماتریس تمام گرفتیم و جویا شدیم  و هیچ مشکلی نداره و شماره ماتریس رو دادن و خودم هم تماس گرفتم باهاشون و گفتن اکی هست و منم خیالم راحت شد، تا این که به این موضوع فکر کردم اصلا نپرسیدم گارانتی تا چه مقدار هست و چه تاریخی هست😐 دوباره باهاشون تماس گرفتم و گفتن اینبار اصلا از رو سریال نیست و با هر پردازنده یک کارت گارانتی صادر میشه😐😑 و پردازنده شما هم گارانتی نداره 100%

 

مورد دوم هم 

2 عدد رو رم 16 گیگ از دیجی کالا خریدم با گارانتی اونگ 5 ساله

شماره سریال رم ها رو میزدم داخل سایت اونگ میگفت ثبت نشدن و گارانتی فعال نشده 

با دیجی کالا در میان گذاشتم و هر دو رم رو برگشت زدم و باهام تماس گرفتن گفتن  فروشنده ها گفتن خودشون اصلا نمانده اونگ هست مگه میشه گارانتی فعال نشده و خلاصه دوباره رم ها رو بعد از 1 ماه برگشت زدن و اینبار شماره سریال رو زدم و به کل میگه رم ها گارانتی ندارن😑 قبل این که برای دیجی کالا برگشت بدم میگفت رم ها ثبت نشدن وقتی برگشت زدم و رسید دستم به کل میگه گارانتی ندارن😁 از اون روز هم دیجی کالا نه به تیکت هام جواب میده نه تماس ها گارانتی اونگ مسئولیت قبول نمیکنه و زیر بار نمیره 

 

 

 

 

Untitled.thumb.png.749bec16ddf9839c70ac1bface4d500b.png

 

سوالی که برای من مطرحه اینه که آیا این قطعات خراب شدن؟ یا قطعات سالم هستند و صرفا گارانتی ندارن؟

چون اگر خراب شدن، اوکی منطقیه برید شکایت کنید چون خسارت دیدین.

اما اگر موضوع ناراحتی شما اینه که گارانتی ندارن، این رو یک تجربه در نظر بگیرید که در آینده در خریدهای بعدی بهش توجه ویژه کنید تا چنین مشکلی سرتون نیاد. این مسائل سر من و خیلی از دوستان دیگه اومده. انشاالله که قطعاتتون به مشکل برنخوره و سروکارتون هیچ وقت به گارانتی‌‌های ایران نخوره.

 

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

سلام دوستان

چند ماه پیش من یک مورد پردازنده خریدم رایزن 5 7600 با باندل مادربرد 

مادربرد کارت گارانتی داشت ولی پردازنده نه، سریع بلافاصه با پشیبانی لیون تماس گرفتم و موضوع رو گفتم و اونا گفتن گارانتی پردازنده از رو شماره سریال هست گفتن خودمون با گارانتی ماتریس تمام گرفتیم و جویا شدیم  و هیچ مشکلی نداره و شماره ماتریس رو دادن و خودم هم تماس گرفتم باهاشون و گفتن اکی هست و منم خیالم راحت شد، تا این که به این موضوع فکر کردم اصلا نپرسیدم گارانتی تا چه مقدار هست و چه تاریخی هست😐 دوباره باهاشون تماس گرفتم و گفتن اینبار اصلا از رو سریال نیست و با هر پردازنده یک کارت گارانتی صادر میشه😐😑 و پردازنده شما هم گارانتی نداره 100%

 

مورد دوم هم 

2 عدد رو رم 16 گیگ از دیجی کالا خریدم با گارانتی اونگ 5 ساله

شماره سریال رم ها رو میزدم داخل سایت اونگ میگفت ثبت نشدن و گارانتی فعال نشده 

با دیجی کالا در میان گذاشتم و هر دو رم رو برگشت زدم و باهام تماس گرفتن گفتن  فروشنده ها گفتن خودشون اصلا نمانده اونگ هست مگه میشه گارانتی فعال نشده و خلاصه دوباره رم ها رو بعد از 1 ماه برگشت زدن و اینبار شماره سریال رو زدم و به کل میگه رم ها گارانتی ندارن😑 قبل این که برای دیجی کالا برگشت بدم میگفت رم ها ثبت نشدن وقتی برگشت زدم و رسید دستم به کل میگه گارانتی ندارن😁 از اون روز هم دیجی کالا نه به تیکت هام جواب میده نه تماس ها گارانتی اونگ مسئولیت قبول نمیکنه و زیر بار نمیره 

 

 

 

 

Untitled.thumb.png.749bec16ddf9839c70ac1bface4d500b.png

 

 

سلام. روی پک خود رم ها برچسب گارانتی 5 ساله اونگ نوشته شده بود یا کلا هیچ اثری از اونگ روی جعبه نبود؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

7 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

سلام دوستان

چند ماه پیش من یک مورد پردازنده خریدم رایزن 5 7600 با باندل مادربرد 

مادربرد کارت گارانتی داشت ولی پردازنده نه، سریع بلافاصه با پشیبانی لیون تماس گرفتم و موضوع رو گفتم و اونا گفتن گارانتی پردازنده از رو شماره سریال هست گفتن خودمون با گارانتی ماتریس تمام گرفتیم و جویا شدیم  و هیچ مشکلی نداره و شماره ماتریس رو دادن و خودم هم تماس گرفتم باهاشون و گفتن اکی هست و منم خیالم راحت شد، تا این که به این موضوع فکر کردم اصلا نپرسیدم گارانتی تا چه مقدار هست و چه تاریخی هست😐 دوباره باهاشون تماس گرفتم و گفتن اینبار اصلا از رو سریال نیست و با هر پردازنده یک کارت گارانتی صادر میشه😐😑 و پردازنده شما هم گارانتی نداره 100%

 

مورد دوم هم 

2 عدد رو رم 16 گیگ از دیجی کالا خریدم با گارانتی اونگ 5 ساله

شماره سریال رم ها رو میزدم داخل سایت اونگ میگفت ثبت نشدن و گارانتی فعال نشده 

با دیجی کالا در میان گذاشتم و هر دو رم رو برگشت زدم و باهام تماس گرفتن گفتن  فروشنده ها گفتن خودشون اصلا نمانده اونگ هست مگه میشه گارانتی فعال نشده و خلاصه دوباره رم ها رو بعد از 1 ماه برگشت زدن و اینبار شماره سریال رو زدم و به کل میگه رم ها گارانتی ندارن😑 قبل این که برای دیجی کالا برگشت بدم میگفت رم ها ثبت نشدن وقتی برگشت زدم و رسید دستم به کل میگه گارانتی ندارن😁 از اون روز هم دیجی کالا نه به تیکت هام جواب میده نه تماس ها گارانتی اونگ مسئولیت قبول نمیکنه و زیر بار نمیره 

 

 

 

 

Untitled.thumb.png.749bec16ddf9839c70ac1bface4d500b.png

 

 

در مورد اول با لیون تماس بگیرید و موضوع رو بگید که پیگیری کنن که ماتریس چرا میگه باید کارت باشه و لیون میگه شماره سریال و حتما گارانتی رو فعال کنید چون هیچکس از آینده خبر نداره

در مورد دوم... دیجی گزینه 7 روزه مرجوع براتون گذاشته وقتی گارانتی ثبت نشده شما با آونگ تماس میگرفتید و چک میکردید اگر اونجا هم ثبت نشده بود اصلا نیاز به هماهنگی با دیجی نبود کالارو مرجوع میزدید و علت مغایرت اطلاعات ثبت شده در مورد گارانتی و پولتون مرجوع میشد من چندین بار این مشکل برام پیش اومده و بدون تماس مرجوع کردم و مبلغ برگشت خورده و دوباره از یه فروشنده دیگه خرید زدم...شما نباید رم رو قبول میکردید دوباره الانم تنها راهتون تماس با خود آونگ و چک کردن شماره سریال رم توی سیستمشون چون خیلی از شماره سریال ها ثبت نمیشن انگار مثلن در مورد آواژنگ من چندین بار شده گارانتی ثبت نشده بود تماس گرفتم گفتن کارت گارانتی باشه کافیه .....اگرم دیگه به جایی نرسیدید تماس بگیرید با اون فروشگاهی که توی دیجی خرید زدید و بهشون بگید اگرم زیربار نرفتن یکمی تند صحبت کنید و حرف از شکایت بزنید شاید جواب داد

امیدوارم مشکلتون حل بشه

برای خرید از دیجی هم دوستان حتما برای  خریدهای حساس و مبلغ بالا اشتراک دیجی رو بگیرید که 30 روز زمان برای مرجوع کردن داشته باشید

ویرایش شده توسط phoenixia
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

سوالی که برای من مطرحه اینه که آیا این قطعات خراب شدن؟ یا قطعات سالم هستند و صرفا گارانتی ندارن؟

چون اگر خراب شدن، اوکی منطقیه برید شکایت کنید چون خسارت دیدین.

اما اگر موضوع ناراحتی شما اینه که گارانتی ندارن، این رو یک تجربه در نظر بگیرید که در آینده در خریدهای بعدی بهش توجه ویژه کنید تا چنین مشکلی سرتون نیاد. این مسائل سر من و خیلی از دوستان دیگه اومده. انشاالله که قطعاتتون به مشکل برنخوره و سروکارتون هیچ وقت به گارانتی‌‌های ایران نخوره.

 

سر این مسئله اعتماد و گارانتی من خیلی پول دادم

اتفاقا چند روز قبل از خرید به لیون هم گفتم فلان فروشگاه داره یک میلیون ارزون تر میده و من به خاطر اعتمادی که به شما دارم دارم از شما خرید میکنم و بهشون هم گفتم لطفاً قیمت رو هم سان سازی کنید همون موقع من 9750 داشتم میدادم فروشگاه های دیگه با گارانتی داشتن  8750 میفروختن و نتنها لیون قیمت رو درست نکرد من با قیمت بالاتری از لیون خریدم 

البته که مشکلی واسه قطعات پیش نیومده ولی آدم بهش زور داره خدایی....

3 ساعت قبل، pedi9004 گفته است:

سلام. روی پک خود رم ها برچسب گارانتی 5 ساله اونگ نوشته شده بود یا کلا هیچ اثری از اونگ روی جعبه نبود؟

اره رو هر دو رم گارانتی 5 ساله زده

58 دقیقه قبل، phoenixia گفته است:

در مورد اول با لیون تماس بگیرید و موضوع رو بگید که پیگیری کنن که ماتریس چرا میگه باید کارت باشه و لیون میگه شماره سریال و حتما گارانتی رو فعال کنید چون هیچکس از آینده خبر نداره

در مورد دوم... دیجی گزینه 7 روزه مرجوع براتون گذاشته وقتی گارانتی ثبت نشده شما با آونگ تماس میگرفتید و چک میکردید اگر اونجا هم ثبت نشده بود اصلا نیاز به هماهنگی با دیجی نبود کالارو مرجوع میزدید و علت مغایرت اطلاعات ثبت شده در مورد گارانتی و پولتون مرجوع میشد من چندین بار این مشکل برام پیش اومده و بدون تماس مرجوع کردم و مبلغ برگشت خورده و دوباره از یه فروشنده دیگه خرید زدم...شما نباید رم رو قبول میکردید دوباره الانم تنها راهتون تماس با خود آونگ و چک کردن شماره سریال رم توی سیستمشون چون خیلی از شماره سریال ها ثبت نمیشن انگار مثلن در مورد آواژنگ من چندین بار شده گارانتی ثبت نشده بود تماس گرفتم گفتن کارت گارانتی باشه کافیه .....اگرم دیگه به جایی نرسیدید تماس بگیرید با اون فروشگاهی که توی دیجی خرید زدید و بهشون بگید اگرم زیربار نرفتن یکمی تند صحبت کنید و حرف از شکایت بزنید شاید جواب داد

امیدوارم مشکلتون حل بشه

برای خرید از دیجی هم دوستان حتما برای  خریدهای حساس و مبلغ بالا اشتراک دیجی رو بگیرید که 30 روز زمان برای مرجوع کردن داشته باشید

من تو همون مهلت تست 7 روزه برگشت زدم رم ها رو بعد 20 روز باهام زنگ زدن و گفتن فروشنده ما خودش نماینده اونگه و رم ها هم فعال وقتی رسید دستم بجای ثبت نشدن موقعه استعلام میزد گارانتی ندارن فکر کنم دیجی داره منو ترول میکنه

ویرایش شده توسط Paradise Lost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
42 دقیقه قبل، Paradise Lost گفته است:

سر این مسئله اعتماد و گارانتی من خیلی پول دادم

اتفاقا چند روز قبل از خرید به لیون هم گفتم فلان فروشگاه داره یک میلیون ارزون تر میده و من به خاطر اعتمادی که به شما دارم دارم از شما خرید میکنم و بهشون هم گفتم لطفاً قیمت رو هم سان سازی کنید همون موقع من 9750 داشتم میدادم فروشگاه های دیگه با گارانتی داشتن  8750 میفروختن و نتنها لیون قیمت رو درست نکرد من با قیمت بالاتری از لیون خریدم 

البته که مشکلی واسه قطعات پیش نیومده ولی آدم بهش زور داره خدایی....

اره رو هر دو رم گارانتی 5 ساله زده

من تو همون مهلت تست 7 روزه برگشت زدم رم ها رو بعد 20 روز باهام زنگ زدن و گفتن فروشنده ما خودش نماینده اونگه و رم ها هم فعال وقتی رسید دستم بجای ثبت نشدن موقعه استعلام میزد گارانتی ندارن فکر کنم دیجی داره منو ترول میکنه

شما رم پس دادید 20 روز پولتونم نگه داشتن بعد دوباره رم برگشت دادن به خودتون؟ این دیگه خیلی نوبره! من سابقه نداشته چیزی رو مرجوع کنم به دیجی و بیشتر از 3 روز طول بکشه اکثرا هم زیر 48 بوده مگر تعطیلات مناسبتی چیزی

البته قصدم دفاع از دیجی نیست خیلی افت کرده از نظر مشتری مداری ولی نگه داشتن پول اونم این مدت طولانی با دلیل موجه خیلی عجییه 

خودمم یک هارد گرفتم توی سایتش میزد که همچین سریالی ثبت نشده! از همون اسکرین شات گرفتم و دلیل برگشت رو نامعتبر بودن گارانتی زدم بدون مشکل 24 ساعته پولش برگشت دادن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

9 دقیقه قبل، m!dn!ght گفته است:

شما رم پس دادید 20 روز پولتونم نگه داشتن بعد دوباره رم برگشت دادن به خودتون؟ این دیگه خیلی نوبره! من سابقه نداشته چیزی رو مرجوع کنم به دیجی و بیشتر از 3 روز طول بکشه اکثرا هم زیر 48 بوده مگر تعطیلات مناسبتی چیزی

البته قصدم دفاع از دیجی نیست خیلی افت کرده از نظر مشتری مداری ولی نگه داشتن پول اونم این مدت طولانی با دلیل موجه خیلی عجییه 

خودمم یک هارد گرفتم توی سایتش میزد که همچین سریالی ثبت نشده! از همون اسکرین شات گرفتم و دلیل برگشت رو نامعتبر بودن گارانتی زدم بدون مشکل 24 ساعته پولش برگشت دادن

دیجی کالا ، رم ها رو بعد از 24 ساعت  بعد از این که بهشون گفتم برگشت زد، گفت به فروشنده که همون نماینده اونگه هم گفتیم که گارانتی ها رو فعال کنن، گفتم باشه ، خلاصه گفت صبر کنید تا رم ها توسط نماینده فعال بشن و دوباره برگشت بخوره دستم که با توجه به رفت و برگشت دوباره 20 روز طول کشیده...هیچ پولی هم برگشت نزدن به حسابم و از همون اول گفت نماینده گفته خودش رم ها رو فعال میکنه

  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
۱ ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

اتفاقا چند روز قبل از خرید به لیون هم گفتم فلان فروشگاه داره یک میلیون ارزون تر میده و من به خاطر اعتمادی که به شما دارم دارم از شما خرید میکنم و بهشون هم گفتم لطفاً قیمت رو هم سان سازی کنید همون موقع من 9750 داشتم میدادم فروشگاه های دیگه با گارانتی داشتن  8750 میفروختن و نتنها لیون قیمت رو درست نکرد من با قیمت بالاتری از لیون خریدم 

دقیقا منم یه بار توی خرید از لیون چنین بلایی سرم اومد و شد آخرین خریدم از لیون، اون موقع یه کولر master liquid 120 و maker 5 بود سفارشم، قیمت کولر توی لیون 500 بود و توی سایت های دیگه 400. یه لایو آقای حسینی گذاشتن و ازشون مستقیم دلیل این اختلاف قیمت رو پرسیدم و گفتن گارانتی ها متفاوته و اونایی که ارزونه گارانتیشون گذشته!

بعد خرید از گارانتی 18 ماهه کیس، 6 ماه و از گارانتی 3 ساله کولر، 19 ماه مونده بود، این شد که من گفتم هر کی میگه فلانی که ارزون میده گارانتیش خرابه و فلانه، فقط میخواد جنس خودشو پروموت کنه، در صورتی که جنس خودش هم ایراد داره

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

15 دقیقه قبل، Paradise Lost گفته است:

من تو همون مهلت تست 7 روزه برگشت زدم رم ها رو بعد 20 روز باهام زنگ زدن و گفتن فروشنده ما خودش نماینده اونگه و رم ها هم فعال وقتی رسید دستم بجای ثبت نشدن موقعه استعلام میزد گارانتی ندارن فکر کنم دیجی داره منو ترول میکنه

اشتباهی که شما کردید این بود که قبل از مرجوع کردن رم تماس گرفتید با دیجی ....اصلن نیازی به تماس نبود چون بدتر موضوع رو یچیده کردید ...توی مدت 7 روز بدون چون چرا باید کالایی که مشکل داره پذیرفته بشه و مبلغش واریز بشه و بعد از یه فروشنده دیگه برای خرید اقدام میکردید...و اشتباه دومتون قبول اون رم بعد 20 روز ...باید شک میکردید که یجای کار مشکل داره...

یه نکته هم من متوجه شدم در مورد خرید از دیجی که به سابقه ی خریدهاتون خیلی توجه میکنن اگر زیاد خرید نکرده باشید قبلن و مرجوعیاتون از یه تعدادی بیشتر باشه درست پیگیری نمیشه کاراتون و بازگشت پولتون هم طول میکشه یا اصلن پیگیری نمیشه و همون کالا برمیگرده....ولی من تا حالا نشده مرجوع شدن پولم از 2 روز بیشتر بشه نمیدونم در مورد شما علت چی بوده...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 ساعت قبل، phoenixia گفته است:

اشتباهی که شما کردید این بود که قبل از مرجوع کردن رم تماس گرفتید با دیجی ....اصلن نیازی به تماس نبود چون بدتر موضوع رو یچیده کردید ...توی مدت 7 روز بدون چون چرا باید کالایی که مشکل داره پذیرفته بشه و مبلغش واریز بشه و بعد از یه فروشنده دیگه برای خرید اقدام میکردید...و اشتباه دومتون قبول اون رم بعد 20 روز ...باید شک میکردید که یجای کار مشکل داره...

یه نکته هم من متوجه شدم در مورد خرید از دیجی که به سابقه ی خریدهاتون خیلی توجه میکنن اگر زیاد خرید نکرده باشید قبلن و مرجوعیاتون از یه تعدادی بیشتر باشه درست پیگیری نمیشه کاراتون و بازگشت پولتون هم طول میکشه یا اصلن پیگیری نمیشه و همون کالا برمیگرده....ولی من تا حالا نشده مرجوع شدن پولم از 2 روز بیشتر بشه نمیدونم در مورد شما علت چی بوده...

تا الان صد میلیون از دیجی واسه خودم و خانواده خرید کرده بودم هیچ مرجوعی نداشتم...

گفتم که عزیز تو مهلت تست 7 روزه کالا رو مرجوع کردم قبلش هم به آونگ گفتم گفت به ما مربوط نیست پروسه رفت و برگشت 20 روز طول کشیده....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان از کی شکایت کنم الان و چطوری شکایت کنم...از فروشنده ها یا گارانتی ها...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است:

دقیقا منم یه بار توی خرید از لیون چنین بلایی سرم اومد و شد آخرین خریدم از لیون، اون موقع یه کولر master liquid 120 و maker 5 بود سفارشم، قیمت کولر توی لیون 500 بود و توی سایت های دیگه 400. یه لایو آقای حسینی گذاشتن و ازشون مستقیم دلیل این اختلاف قیمت رو پرسیدم و گفتن گارانتی ها متفاوته و اونایی که ارزونه گارانتیشون گذشته!

بعد خرید از گارانتی 18 ماهه کیس، 6 ماه و از گارانتی 3 ساله کولر، 19 ماه مونده بود، این شد که من گفتم هر کی میگه فلانی که ارزون میده گارانتیش خرابه و فلانه، فقط میخواد جنس خودشو پروموت کنه، در صورتی که جنس خودش هم ایراد داره

چه جالب! دقیقا خرید آخر منم از لیون دچار همچین مشکلی شد. اسفند ماه یک عدد صندلی کورسیر و یک عدد هدست کورسیر از لیون خریدم. هدست را داخل سایت زده بود 24 ماه گارانتی الماس رایان و صندلی هم همینطور زده بود. یک هفته بعد هر دو کالا به دستم رسید و سریالشونو از سایت گارانتی که چک کردم متوجه دو موضوع شدم:

  1. تاریخ شروع گارانتی صندلی آذر ماه 1402 خورده بود در صورتی که من خریدم اسفند 1402 بود، که 3 ماه در حق گارانتی من اجحاف شد.
  2. تاریخ شروع گارانتی هدست  ده ماه 1401 درج شده که در نتیجه تاریخ پایان گارانتی 14 ماه کمتر از چیزی که باید باشه هست.

اول با گارانتی الماس تماس گرفتم، یک شخصی تلفن را جواب داد که بسیار بد دهن بود و با لحن طلبکارانه هم پاسخ می داد. حتی ایشون نمیدونست شرکتشون گارانتی کننده صندلی هست! یعنی براش جالب بود که من صندلی دارم با گارانتی این شرکت و کلی منو منتظر کرد که از اینو اون سوال کنه که آیا واقعا شرکتشون گارانتی کننده صندلی هست یا نه، و تنها وقتی باورش شد که سریالشو دادم و توی سیستمشون چک کرد. در نهایت هم زیر بار نرفتن و گفتن با فروشنده تماس بگیر و بگو اون برات اوکی کنه.

پس منم زنگ زدم به لیون و بخش فروش، البته بیشتر توجهم روی هدست بود تا صندلی چون خیلی اختلاف گارانتی زیاد هست. فروش لیون هم 20 دقیقه وقت منو گرفت در نهایت وصل کرد به یه شخص دیگه و اون شخص هم با اینکه خوش صحبت بود و برخورد خوبی داشت، انواع و اقسام بهانه هارو آوردن که این موضوع را توجیه کنند از جمله:

  • کالای شما گارانتیش از روزی که وارد شده حساب میشه و این همه مدت توی انبار/گمرک بوده. (در صورتی که روی کارت گارانتی که از سایت الماس دانلود کردم زده "تاریخ خرید").
     
  • ما هدست را با دلار قدیم فروختیم و این هدست چون مدلش قدیمیه اصلا شرکت نمیتونه 2 سال خدمات بده و همون یک ساله و ما سایتو یادمون رفته آپدیت کنیم واسه همین زده 24 ماه بجای 12 ماه (در صورتی که کارت گارانتی که دانلود کردم شروع گارانتی دی 1401 و پایانش دی 1403 زده در نتیجه 24 ماه درست هست بدون در نظر گرفتن تاریخ خرید اشتباه).

در نهایت هم هیچی به هیچی و زیر بار نرفتن، گفتن که هدست شما از تاریخ فاکتورش همون 1 سال گارانتی داره...

حالا خوشبختانه کالا های من دچار مشکل نشدن ولی این تجربه ای شد که دیگه از فروشگاه "لیون" و هم چنین گارانتی "الماس رایان" چیزی نخرم.

  • لایک 4
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا من با توجه به مشکل شما گفتم خودم هم تماس بگیرم برای گارانتی رم های خودم چون مادام العمر اونگ نوشته روی پک. و گفتند که رم هایی که مادام العمر روی خود پک(بسته رم ها) نوشته شده نیازی به استعلام نیست ولی اگر مشکلی پیش بیاد براشون حتما باید جعبه رم ها باشه که شامل گارانتی بشه.

ویرایش شده توسط pedi9004
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان اونگ هر دو رم رو گارانتی 5 ساله فعال کرد، این اتفاق بعد این افتاد که یک ایمیل با مضمون شکایت تا 48 ساعت دیگه از مجموعه اونگ و دیجی کالا برای هر دوتاشون فرستادم، جالبه بعد فرستادن ایمیل تهدید 30 دقیقه بعد هم از طرف دیجی کالا باهام تمام گرفته شد هم از طرف اونگ همون شماره های که هیچ وقت جوابم رو نمیدادن تو این 1/2 ماه😑 مشخصات و رسید ها رو برای اونگ فرستادم و بعد از قطع شدن تماس دیدم که گارانتی ها فعال شدن.

ماتریس شده شر زیر حرف لیون کامپیوتر نمیره میگه باید کارت گارانتی صادر بشه....گفت شکایت میکنی برو بکن سر همین پرویشون شده باید از اینا شکایت کنم فقط مراحلش رو نمیدونم...

 

 

ویرایش شده توسط Paradise Lost
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

دوستان اونگ هر دو رم رو گارانتی 5 ساله فعال کرد، این اتفاق بعد این افتاد که یک ایمیل با مضمون شکایت تا 48 ساعت دیگه از مجموعه اونگ و دیجی کالا برای هر دوتاشون فرستادم، جالبه بعد فرستادن ایمیل تهدید 30 دقیقه بعد هم از طرف دیجی کالا باهام تمام گرفته شد هم از طرف اونگ همون شماره های که هیچ وقت جوابم رو نمیدادن تو این 1/2 ماه😑 مشخصات و رسید ها رو برای اونگ فرستادم و بعد از قطع شدن تماس دیدم که گارانتی ها فعال شدن.

ماتریس شده شر زیر حرف لیون کامپیوتر نمیره میگه باید کارت گارانتی صادر بشه....گفت شکایت میکنی برو بکن سر همین پرویشون شده باید از اینا شکایت کنم فقط مراحلش رو نمیدونم...

 

 

سلام. مراحل شکایت از شرکت ماتریس توی امضاء من هست. واقعا شرکت پررو و طلبکاری هستن.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

عجب ، حتی زیر حرف خودشون هم نمیرن چرا اخه اول یک حرفی میزنن بعدش قبلوش نمیکنن

پیشتبانی لیون هم هیچ کاری نمیکنه میگه باید با بخش گارانتی تماس بگیری

با بخش گارانتی تماس میگیرم  همون حرف های خودش رو میزنه میگه "عه ما که بهت گفتیم کارت صادر نمیشه چرا مقاوت میکتی؟😑 واقعا متسفام برای پشتیبانی بخش گارانتی لیون

چرا این طوری میکنید اخه....

صد رحمت به اونگ...

ویرایش شده توسط Paradise Lost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

19 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

 

عجب ، حتی زیر حرف خودشون هم نمیرن چرا اخه اول یک حرفی میزنن بعدش قبلوش نمیکنن

پیشتبانی لیون هم هیچ کاری نمیکنه میگه باید با بخش گارانتی تماس بگیری

با بخش گارانتی تماس میگیرم  همون حرف های خودش رو میزنه میگه "عه ما که بهت گفتیم کارت صادر نمیشه چرا مقاوت میکتی؟😑 واقعا متسفام برای پشتیبانی بخش گارانتی لیون

چرا این طوری میکنید اخه....

صد رحمت به اونگ...

 

برادر لطفا چند تا عکس واضح از جعبه پردازنده و بخش سریال نامبرش برام خصوصی بفرست یا اگر راحت تری توی تلگرام بفرست: stormycaspian

اگر پردازنده tray خریدی، یه جوری باید سریالش رو برام بفرستی.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۳/۲/۳ در 17:07، mrp7 گفته است:

در نهایت هم هیچی به هیچی و زیر بار نرفتن، گفتن که هدست شما از تاریخ فاکتورش همون 1 سال گارانتی داره...

برادر، این حرفهایی که میزنم خواهشا از منظر مدیر انجمن بهش نگاه نکن، از منظر یه نفر مثل خودت که مشتری قطعات هست بهش نگاه کن. تمام فروشگاه ها، اگر میبینی کالایی قیمت خوب یا خیلی خوب داره، بدون احتمالا از گارانتیش گذشته. یکی از دلایلی که هر فروشگاهی حاضر میشه توی این شرایط بد اقتصادی قیمت خوب بده، اینه که چون تاریخ گارانتی اون کالا داره میگذره. چیز غیر طبیعی نیست.

از دیجی کالا کیبورد خریدم، سه میلیون زیر قیمت، دستم رسید دیدم شش ماه از گارانتی یک ساله اش گذشته بود.

از لیون کیبورد خریدم، 1.5 میلیون زیر قیمت روز، چهار ماه از گارانتی یک ساله اش گذشته بود.

من از دیجیکالا جاروبرقی بوش خریدم، 2 میلیون زیر قیمت بازار، با ضمانت 2 ساله، وقتی دستم رسید، فقط 3 ماه گارانتیش باقی مونده بود. اعتراض کردم و حتی با فروشگاه اصلی تماس گرفتم گفت پس فکر کردی چرا زیر قیمت توی دیجی آگهی کردیم؟ چون گارانتیش داشت تموم میشد! پذیرفتم. چون پول بیشتر نداشتم/نمیخواستم بابت جاروبرقی بدم.

من از یه فروشگاه معروف واتر ریوجین 2 ایسوس خریدم، مجدد 2 میلیون زیر قیمت بازار، با ضمانت 24 ماهه، وقتی دستم رسید، فقط یک سال از ضمانتش باقی مونده بود. وقتی با فروشگاهش تماس گرفتم گفت برای همین وقتی دلار گرون شد ما این کالا رو گرون نکردیم! چون نصف گارانتیش گذشته بود میخواستیم بفروشیم!

من پاور خریدم، از یه فروشگاه دیگه، با قیمت خیلی مناسب، یک سال از گارانتیش رفته بود.

اینکه میبینید یه دفعه یک کالایی خوش قیمت میشه یا تخفیف میخوره، یا قیمتش همزمان با دیگر کالاها افزایش پیدا نمیکنه - داستانش همینه.

من با این موضوع کنار اومدم. همچنان اگر کالایی قیمتش خوب باشه به بودجه ام بخوره، میخرم. (به عنوان یک خریدار که سرو کارش به شرکت های گارانتی افتاده، میدونم گارانتی وطنی در نهایت همچین آش دهن سوزی هم نیست) درسته در یک دنیای ایده آل اینطوری نباید باشه، قبول دارم این طرز خرید و فروش صحیح نیست اما از خرید قطعه فاقد گارانتی که بهتره، از خرید قطعه دسته دوم که بهتر و safe تره. ما تو ایران عادت کردیم همیشه شرایط بدترش رو هم در نظر بگیریم.

خودت میدونی که در شرایط اقتصادی جنگی به سر می بریم، همین که - کالایی هست - باید خدا رو شکر کنیم. فروردین با یکی از شرکت های خارجی تماس داشتم که سوالی راجب محصولشون ازش بپرسم، پشماش ریخته بود گفت تو نباید این کالا رو داشته باشی. گفتم حالا دارم گفت اصلا من نباید با تو راجبش صحبت کنم. حالا درسته جبر جغرافیایی باعث شده ما تو ایران باشیم و برای خرید یک کالا سختی بکشیم، اما از جهتی هم خدا رو شکر تامین کنندگان به هر زحمتی هست کالا رو به ایران میرسونن.

شما تصور کن چین با اون عظمتش، 4090 داخل خاکش تولید میشه، اجازه فروش همون 4090 رو داخل سرزمین خودش بهش نمیدن بعد 4090 اونجا میشه 5000 دلار، اینجا شما تو ایران با صد برابر تحریم بیشتر از چین، 4090 رو میخری 2000 دلار. بله 2000 دلار رو من ندارم بدم، قدرت خریدش رو ندارم، اما هست، و گارانتی میشه.

هیچ چیزی - در هیچ بخشی - تو ایران - به هیچ وجهی ایده آل نیست - دوست داشتنی نیست - اما اگر هست، خدا رو شکر که هست. درسته من نمیتونم بخرم، اما هست، و این خوبه. قطعات روز دنیا نباید اینجا باشه اما هست، درسته تنوعش کمه، اما هست، درسته مدت زمان گارانتی محصولات اندازه گارانتی بین المللی نیست، یا حتی همون مدت زمان کمی رو هم که براش در نظر میگیرن، همونم به دست ما نمیرسه، وقتی هم که خدای ناکرده کالا خراب میشه وقتی بهشون مراجعه میکنی گاهی گردن گیرشون خرابه، اما بازهم خوبه که هستن.

اما در مورد گارانتی، و نحوه برخوردشون، حتما مسئله شما رو بهشون منتقل میکنم تا حتی الامکان در آینده چنین مسئله ای پیش نیاد.

  • لایک 19
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

 

برادر لطفا چند تا عکس واضح از جعبه پردازنده و بخش سریال نامبرش برام خصوصی بفرست یا اگر راحت تری توی تلگرام بفرست: stormycaspian

اگر پردازنده tray خریدی، یه جوری باید سریالش رو برام بفرستی.

سلام

جای خالی واسه گرفتن پیام جدید نداری، عکس ها رو گرفتم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

سلام

جای خالی واسه گرفتن پیام جدید نداری، عکس ها رو گرفتم.

من خودم پیام دادم بهت. اونجا بفرست.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۳/۲/۳ در 01:41، Paradise Lost گفته است:

ولی پردازنده نه،

اون تایم از منم پرسیدی بهت عکس دادم از جعبه پردازنده خودم و کارت گارانتی همراهش بود

اینکه بسته ارسالی شما کارت گارانتی نداره مشکل از شرکت گارانتی نیست مشکل از فروشندست

تمامی سیپیو ها با کارت گارانتی ارسال میشن 

یا گم کردن یا نمیدونم موضوع چیه...

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

34 دقیقه قبل، Failure گفته است:

اون تایم از منم پرسیدی بهت عکس دادم از جعبه پردازنده خودم و کارت گارانتی همراهش بود

اینکه بسته ارسالی شما کارت گارانتی نداره مشکل از شرکت گارانتی نیست مشکل از فروشندست

تمامی سیپیو ها با کارت گارانتی ارسال میشن 

یا گم کردن یا نمیدونم موضوع چیه...

 

دقیقا یادمه بعد از این که از شما پرسیدم یک ساعت بعدش بلافاصله از هر دو تایید کردم که گارانتی فعال هست و مشکلی ندارن حتی چت ها رو هم دارم تو واتساب خانم صحرابی بود گفت هیچ مشکلی نیست  اپراتور ماتریس هم گفتن فعاله و مشکلی نیست الان دوباره زنگ میزنم میگه نه ما همچین حرفی نزدیم😐😲

ویرایش شده توسط Paradise Lost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

دقیقا یادمه بعد از این که از شما پرسیدم یک ساعت بعدش بلافاصله از هر دو تایید کردم که گارانتی فعال هست و مشکلی ندارن حتی چت ها رو هم دارم تو واتساب خانم صحرابی بود گفت هیچ مشکلی نیست  اپراتور ماتریس هم گفتن فعاله و مشکلی نیست الان دوباره زنگ میزنم میگه نه ما همچین حرفی نزدیم😐😲

من یه سوالی دارم، چی شد دوباره زنگ زدی. یعنی مثلا در صحنه اول، لیون گفته گارانتی داره، ماتریس هم گفته گارانتی داره. بعد خب مثلا من باشم دیگه تایید رو گرفتم و پیگیر نمیشم و پایان داستان.

اما چی شد که یه دفعه در صحنه دوم گفتی بیا یه بار دیگه زنگ بزنم و مجدد از ماتریس بپرسم و بار دوم تکذیب کردن؟

خیلی عجیبه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

35 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

من یه سوالی دارم، چی شد دوباره زنگ زدی. یعنی مثلا در صحنه اول، لیون گفته گارانتی داره، ماتریس هم گفته گارانتی داره. بعد خب مثلا من باشم دیگه تایید رو گرفتم و پیگیر نمیشم و پایان داستان.

اما چی شد که یه دفعه در صحنه دوم گفتی بیا یه بار دیگه زنگ بزنم و مجدد از ماتریس بپرسم و بار دوم تکذیب کردن؟

خیلی عجیبه

چون بار اول یادم نبود چه موقعه تاریخ داره یا نداره، تا کی فعاله، هیچی نگفتن نه لیون نه ماتریس فقط تایید کردن گفتن گارانتی با شماره سریال معتبره و مشکلی نیست. این مورد تایید نکردن گارانتی هم خودم چندین بار به لیون گفتم بخش گارانتی ، اونا هم تعجب کردن😄 منم در تعجبم حقیقتا...

ویرایش شده توسط Paradise Lost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...