رفتن به مطلب

GTA V


koorosh kabir
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

تاریخ انتشار دومین تریلر GTA V مشخص شد

بعد از تاخیری که در انتشار تریلر GTA V به علت طوفان های سندی پیش آمد ، Rockstar Games در اطلاعیه ای جدید اعلام کرد که دومین تریلر عنوان مورد انتظار Grand Theft Auto V در ۱۴ نوامبر منتشر خواهد شد.

Rockstar در این مورد اعلام کرده است : “دومین تریلر عنوان بسیار مورد انتظار Grand Theft Auto V از چهارشنبه هفته آینده ( ۱۴ نوامبر ) در سرتاسر جهان منتشر خواهد شد. ”

علاوه بر این Rockstar Games اعلام کرده است که پیش فروش GTA V در تمامی خرده فروشی های بزرگ رسما آغاز شده است.

GTA V در بهار ۲۰۱۳ برای ps3 و xbox 360 منتشر خواهد شد. نسخه pc احتمالا با چند ماه تاخیر عرضه می شود.

اطلاعات GTA V از مجله Gameinformer لو رفت ، دو شخصیت قابل بازی ، بازگشت سفارشی سازی ماشین ها و بیشتر

در شرایطی که بزودی جدیدترین شماره از مجله Gameinformer در ماه دسامبر قرار است تا پیش نمایش مفصلی از gta v را داشته باشد اما فردی توانسته این مجله را زودتر به دست بیاورد و اقدام به انتشار اطلاعاتی از بازی کند که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

به نظر می رسد که کاربری از سایت GameFaqs توانسته جدیدترین شماره از مجله Gameinformer که قرار است در ماه دسامبر منتشر شودو موضوع اصلی این مجله هم در مورد gta v خواهد بود را زودتر به دست بیاورد و اطلاعاتی از بازی را منتشر کند. نکته جالب اینجاست که gta v دارای دو شخصیت قابل بازی خواهد بود. شخصیت اول مردی با نام Albert DeSilva با ۴۲ سال سن است که از همسرش طلاق گرفته و دارای دو بچه میباشد و شخصیت دوم هم Dougie Vejo یک جنایتکار از لس سانتوس است.

همچنین حالت سفارشی سازی خودروها همراه با تغییراتی در چهره صورت شخصت اصلی مثل موها ، ریش و لباس ها هم بازگشته است. البته به نظر می رسد بر خلاف سان آندریاس هیچ گونه باشگاه و خالکوبی کردن در بازی وجود نخواهد داشت.

لیست کاملی از اطلاعات را می توانید در زیر مشاهده فرمایید :

- اولین شخصیت بازی فردی با نام Albert DeSilva می باشد او یک نیمه آمریکایی و یک نیمه پورتوریکو آمریکایی است.

- وی ۴۲ سال سن دارد . دارای یک همسر سابق و همچنین ۲ بچه هم است.

- آلبرت برای رسیدن به پول و این که کم کم سنش در حال بالا رفتن است به سمت زندگی جرم و جنایت کشیده شده است.

- Dougie Vejo دیگر شخصیت قابل بازی می باشد. وی یک جنایتکار جوانیست که فقط در لس سانتوس زندگی می کند.

- لس سانتوس تنها شهر بزرگ بازیست و شهر های کوچک تر هم دراطراف کشور وجود دارد

- خبری از Carl و Sweet در بازی نیست.

- خرید املاک بازگشته است.

- شما تنها می توانید لباس ، موها و موهای صورت شخصیت خود را تغییر دهید و هیچ گونه باشگاه و خالکوبی کردن در بازی وجود ندارد.

- مینی گیم های جدید بازی عبارتند از : گلف ، تنیس و موج سواری

- سفارشی سازی اتومبیل ها بازگشته است و به نظر می رسد که بیشتر مناسب شخصیت Dougie باشد ، با این وجود ممکن است برای آلبرت به خاطر بحران میانسالی خبری از این قابلیت نباشد.

- موزیک هایی که تاکنون تایید شده عبارتند از : My Michelle-Guns and Roses, Magic Power- Triumph, California Dreaming- The beach boys and Beautiful-Snoop Dogg featuring Pharrell.

- یکی از مراحل بازی با نام Alimony شناخته می شود که غارت فروشگاه جواهرات و طلا را شامل می شود.

- پول نقش بزرگی در قسمت آلبرت خواهد داشت و او اغلب دارایی های خود را در معاملاتی مانند Ponzi scheme از دست داده است. برای توضیح بیشتر :( این معامله یک عملیات سرمایه‌گذاری کلاه‌بردارانه است. در این ترفند به سرمایه‌گذاران سودهایی برگردانده می‌شود که از بهره‌های متعارف به‌طرزی غیر عادی بالاترند. البته این سود از پول سرمایه‌گذاران بعدی تأمین می‌شود و شرکت یا فرد دریافت‌کنندهٔ سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد. )

البته اطلاعات خیلی بیشتر دیگری هم در مجله ما دسامبر Gameinformer وجود خواهد داشت و خود این فرد هم ادعا کرده که اطلاعات بیشتر را بزودی منتشر خواهد کرد.

GTA V در بهار ۲۰۱۳ برای PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد . نسخه pc هنوز تایید رسمی نشده است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مرسی کورش جان.

اگر 1 بازی رو بخوام تا بازی کنم همین بازی هستش. البته من در منبعی خونده بودم که کارمند اخراجی راک استار یک سری مطالب رو لو داده. اما همه اینها ممکن شایعه باشه :

http://www.moreconsole.com/2012/03/massive-gta-v-leak.html

اطلاعات زیادی توی لینک بالا هستش.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من موندم این XBOX 360 و PS3 تا چند سال دیگه میتونن دوام بیارن!! و سدی در برابر پیشرفت گرافیک بازی ها باشند و عجیبه که همین طور بازی های جدیدشون با گرافیک بالاتر عرضه میشند و این کنسول ها که سخت افزار سال 2005 رو دارند کم نمیارن!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من موندم این XBOX 360 و PS3 تا چند سال دیگه میتونن دوام بیارن!! و سدی در برابر پیشرفت گرافیک بازی ها باشند و عجیبه که همین طور بازی های جدیدشون با گرافیک بالاتر عرضه میشند و این کنسول ها که سخت افزار سال 2005 رو دارند کم نمیارن!!

سلام به همه ی دوستان

بهمن جان اگه منظورت از کم نمیارن بلحاظ زمان دوام آوردن بود که بله، منم متعجبم

ولی اگه بلحاظ گرافیکی منظورته، که من خودم بعنوان نمونه روی هر سه دستگاه NFS.MW.2012 رو دارم، باید بیای و ببینی که تفاوت گرافیکیشون با پی سی تا چه حدی زیاد شده

سالهای اول معرفی تصاویر و گرافیک فوق العاده ای داشتن، کم کم با کامپیوترها برابر شدن، ولی الان فقط باید کاربر یه بازی رو روی یه کامپیوتر خوب اجرا کنه، در کنارشم یه کنسول

بزاره، تا متوجه تفاوتهاشون بشه ....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بله درسته من گرافیکشون رو با PC مقایسه نمیکنم چون کاملا مشخصه کدوم بهتره. ولی به نسبت سخت افزاری که دارند خیلی گرافیک خوبی ارائه میدن! که مطمئنا برمیگرده به فیکس بودن سخت افزار و امکان بهینه سازی حد اکثری توسط سازنده های بازی برای این کنسول هاو چون کاملا مشخصه چه قدرت سخت افزاری باید بازی رو اجرا بکنه و مثل PC تنوع قطعات هم نداره میتونند تمام قسمت های بازی رو برای اون سخت افزار ثابت بهینه بکنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بله دیگه بهمن جان همیشه بستر های نرم افزاری که قراره روی یه پلتفرم مشخص پیاده بشه خیلی راحت تر بهینه میشه . مثل نرم افزار و بازی های ios نسبت به اندروید که دیگه الان بالای هزارتا دیوایس با این سیستم عامل داریم که پروگرامر بدبخت این وسط میمونه چیکارک نه :D

البته باید عمر کنسول ها به این اندازه باشه بلاخره هرکس هزینه میکنه دوست داره چندین سال سرگرم باشه . البته همه چیز هم گرافیک نیست واقعا . بعضی بازی هارو روی کنسول میکرو بازی میکردیم خاطراتش شیرین تر از بازی هایی هست که الان با بالاترین توان سخت افزاری هم افت فریم دارند :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

توی بازی بیلیارد نداره؟ :دی در gta san adreas از 100 درصد 90 درصدش رو بیلیارد بازی میکردم :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اره یادش بخیر فرجام جان خیلی باحال بود . بهترین عنوان سری GTA همین San Andres بود . دوچرخه هم داشت . GF هم ریخته بود ولی همشون تیغ میزدن ادمو :lol: :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنظر میاد این یکی برگرده به گیم پلی همون San Andreas قدیم که از نظر من از IV بهتر بود!

حس آزادی بیشتری میداد!(دستش درد نکنه :D)

البته در مورد اینکه چرا کنسول ها بازی های روز رو میتونن با اینکه سخت افزار قدیمی دارند استفاده کنند یه توضیح ساده داره که میخواستم بحثش رو قبلا در تاپیک مربوطه اعلام کنم که به دلایلی فراموش کردم! :D

در واقع برنامه نویسی یک بازی قلب اون محسوب میشه که برای ساده سازی هر نوع برنامه نویسی رو در چند موتور بازی سازی خلاصه کردند!

خوب اینکه این برنامه ها برای چه دستگاهی باشند اهمیت زیادی داره!

برای همین یکی از راه های متوجه شدن هزینه ی زیاد تهیه کننده بازی تعداد کنسول های پشتیبانی شده است!

ساده اگر بخوام توضیح بدم این میشه که کنسول ها به اندازه ی یک کامپیوتر (ویندوزی یا برنامه نویسی پیشرفته) پیچیده شده ی مسائل برنامه نویسی نیستند!

بهتره بگیم سیستم برنامه نویسی هوشمند دارند-یا حداقل این اسمی هست که من انتخاب میکنم-دلیلش هم این هست که کد ها ساده شدند!

به طور مثال اگر بخوایم برنامه ای به ویندوز معرفی کنیم به طور مثال یک جمع و تفریق که میگیم این رو در نظر بگیر این هم و ....

این پروسه در کنسول ها اینطور نیست و فقط (البته به طور مثال) میتوان گفت 2+2 کافی هست!

پس کد ها نصف میشن نه؟

کنسول ها به اندازه ی سیستم های ما پیچ و خم نمیروند گرچه خودشون قبلا برنامه نویسی دقیقتر دارند ولی برای بازی سازی هوشمند سازی شده!

اینطوری پردازش کمتری انجام میشه و اگر دقیق تر هم بشه طبق نظر من البته تا حتی 5 سال بعد هم تضمین هستند!

این سیاست ها به هیچ عنوان لو نمیرود و از نظر بنده سازمان دهی به این شکل هست!

یا حق!

ویرایش شده توسط Danialdaneshmand
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه سوال خیلی مهم که ذهن منو بد جوری مشغول کرده.....تو خبر گذاری rock-starنسخه این بازی رو واسه کامپیوتر هنوز تاید نکردن....به نظر شما واسه pc میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

احتمال بالاي 70 درصد براي pc مياد چون شماري قبليش هم همينطور شد ولي بعد منتشر شد اخه اين بازي قدرتش رو روي pc نشون ميده

تريلر دوم منتشر شده از بازي

http://gamefa.com/44633/تصاویر-و-مشاهده-ی-آنلاین-تریلر-دوم-grand-theft-auto-v/#more-44633

متاسفانه هنوز مشكل حضور كودكان و بچها در بازي حل نشده وشاهد عدم حضورشان هستيم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...