رفتن به مطلب

مشکل حاد با گارانتی هماهنگ (فارس) >راهنمایی کنید<


real fc
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همگی

یه هفته پیش یه گرافیک evga 460 gtx 1g

بردیم برا گارانتی بعد یه هفته زنگ زدن گفتن درست نمیشه

براتون تعویض میکنیم و بجاش یه اکسل 630 4 گیگ میدیم

زنگ زدم گفتم ما همون 460 میخوایم یا هم رده خودش

گفتن ایسوس 630 دو گیگ با 50 تومن اختلاف و 640 2 گیگ با 150 تومن اختلاف

گفتم باز این دوتا از 460 پایینتره

فقط 30 دقیقه با یارو فک زدم قبول نمیکنه که نمیکنه

حالا قراره فردا جضوری برم ببینم چی میشه

خدایی دیگه شورشو در آواردن

یارو میگه گرافیکت 200 میارزه

منم گفتم 630 و 640 چرا به قیمت روز حساب میکنی ولی گرافیک منو به قیمت موقع ارزونی

خلاصه تو این قضیه کم نیاواردم طوری که یارو خسته شده بود

اگه دوستان راه حلی به نظرشون میرسه ممنون میشم راهنماییم کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز،

گرافیک خودتون رو چند وقت بود ازش استفاده میکردین؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

هر چی میگیری بگیر ولی هم رده خودش بگیر

اگه هم نشد حتماً اسوس بگیر ازشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا کوتاه نیا . اگر کار به شکایت بکشه حق رو به تو میدن .برای همین اونها کوتاه میان . گارانتی داره و پولش رو گرفتن . پس باید تاوان بدن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز،

گرافیک خودتون رو چند وقت بود ازش استفاده میکردین؟

سلام

تقریبا 1 سال و به قیمت 240 خریداری شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان اگر 460 آکبند باشه حدود 450 تا 500 قیمتشه . برند EVGA هم برند گرونیه نسبتا . الان 450 این برند حدود 400 قیمت داره .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اصلا کوتاه نیا...

فقط اگر 560 بهت دادن قبول کن :دی

اینا خداوکیلی چه آدمهایی هستند 640 میدن جای 460 و 150 هزار هم سر میگیرند.

کارتهای هم رده میشه 550TI با تقریبا 10 درصد قدرت کمتر و 560 با 10 درصد قدرت بیشتر نسبت به کارتتون.از رادئون هم میشه 6850.

من هم با آواژنگ همین مشکل رو داشتم که به جای مادربرد خودم میخواستن یک مدل پایین تر بدن و هیچ چیزی هم پس ندن!واقعا جالبه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا کوتاه نیا که پررو میشن فردا میخوان واسه همه همین داستانو پیاده کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آره همینی که رفقا میگن کوتاه نیا

من یه بار سر کوتاه اومدن و چک و چونه نزدن با اینا یه مادربرد رفت تو پاچم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اگر مثل آدمی زاد کوتاه نیومدن

برو تو فاز شکایت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام

دوستان بالاخره حضوری رفتم دفترشون

منشی به من میگه گرافکتون چند گیگ بود میگم یه گیگ

میگه ما 4 گیگ به شما میدی 4گیگ که از یه 1 گیگ بیشتره

منم گفتم شما با بنچمارک آشنایی دارین؟دی دی ار میدونین چیه؟

میگه نه منم گفتم برو بزرگترت رو صدا بزن :D (گفتم برو به مسیول سخت افزاریتون بگو فلانی اومده)

تماس گرفت و در عین ناباوری مسیول سخت افزارشون گفت سرم شلوغه (یارو کپ کرده بود از اومدنم) :D

خلاصه با یکی از مسیولینشون 30 دقیقه فک زدم و تونستم تفهیمشون کنم یا 460 ای وی جی ای نو بدن یا کارت هم رده

اونم گفت باشه و باهاتون تماس میگیریم

خدا میدونه چی تو کلشونه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فعلا که چیز بدی اتفاق نیفتاده پس مثبت فکر کن - رفتن بازار رو بگردن یکی نو بخرن برات  B)

ویرایش شده توسط Armin2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقا اونجا سفت واینیستی .... کلات پس معرکس...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

موافقم

نمیدونم چرا هم پشت تلفن هم حضوری هی ازم میپرسم شما همکارید؟

منم میگم چه فرقی میکنه ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دیروز یکی از دوستان رو فرستادم ببینم چی شد این گرافیک ما

مثل اینه که نعویض کرده بودن با یدونه دسته دوم

اورد خونه تست کردم ویندوز اومد بالا درایورو نصب کردم کلا تصویر ریخت بهم

چنتا ورژن مختلف تست کردم باز همونجوری بود

دادم رفیقم گفتم ببر پس بده برد شرکت

منم زنگیدم هرچی میتونستم بارشون کردم گفتم حالا که اینجوری شد من بجز نو که وظیفتونه بدید چیز دیگه ای نمیخوام

گفتن فارس داده ما مسیول نیستیم گفتم شما نباید یه تست بکنید گفت نه گفتم وصل کن مسیول سخت افزارتون وصل نکرد گفتم وصل کن اقای ... بازم وصل نکرد 

منشی گفت شنبه بعد از ظهر تماس بگیرین نو شو میدیم

میدونستم بازم بامبول در میارن

خدا میدونه ایندفعه چی تو کلشونو خدا ازشون نگزره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

سلام

الان دو ماه هی میگن امروز فردا امروز فردا

خسته شدم دیگه نمیدونم چیکار کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یعضی از این "مثلا" شرکت های گارانتی اولویت اولشون خسته کردن مشتری هست حتی در مواقعی مثل کیس شما با جایگزین کردن با یک قطعه معیوب دیگه و هدر دادن وقت مشتری و غیره ...

داستان هایی که به این وضعیت میرسه رو برای اینکه بیخیال وضعیت نباشی 2 راه پیش رو داری:

1- از هوش و امکانات خودت و از روش های مهندسی اجتماعی با توجه به شرایط استفاده کنی و حقت رو بگیری

2- هزینه و وقت و بری شکایت کنی.

بستگی به خودت داره از هر طریقی که میتونی نگذار که حقت پایمال بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
یعضی از این "مثلا" شرکت های گارانتی اولویت اولشون خسته کردن مشتری هست حتی در مواقعی مثل کیس شما با جایگزین کردن با یک قطعه معیوب دیگه و هدر دادن وقت مشتری و غیره ...

 

دقیقا تایید میشه متاسفانه !

یک ماژول رم ژل اواسط تیرماه امسال برای گارانتی فرستادم با گارانتی مادام پیشگامان.رفت و اول برج 9 یک عدد رم تیم برگشت !!!!!!!

وقتی رو سیستم گذاشتیم دیدیم خراب هست و دوباره فرستادیم گارانتی و اوایل برج 10 یک ماژول آکبند کینگ فرستادن :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...