رفتن به مطلب

فروش غولهای Asus ROG


Farjam
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود دوستان گلم

نمی دونم هدف از این همه بحث توی تاپیک دیگران چیه ؟ یه مقدار برگردیم و به رفتار خودمون توجه کنیم بد نیستش دوستان گلم

 

ممنونم از همه کسانیکه همیشه خودشون باعث و بانیه جوی خوب و سالم میشن

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

تاپیک مجددا باز شد و پست های اضافی پاک شدند.اما  چند نکته وجود داره که این نکات رو ذکر میکنم:

 

کاربر HD5870  به دلیل قبول اشتباهشون و عذر خواهی از کاربر فرجام به دلیل سو تفاهم به وجود آمده از دریافت اخطار معاف شدند.

کاربر  0007  به دلیل ایجاد اخلال در نظم تاپیک حاضر و عدم قبول اشتباهشون و عدم عذر خواهی از کاربر فرجام اخطار دریافت کردند. در صورت تکرار وارد لیست کاربران ممنوع المعامله فروم لیون خواهند شد.

از این تاریخ به بعد  طبق قانون 19  خرید و فروش در فروم لیون  استارتر تاپیک فروش اجازه درج عبارت  اسپم آزاد رو در تاپیک فروش ندارد  و دوستانی که علاقه مند به ارسال پست های حاوی مطالب مزاح هستند فقط و فقط در تاپیک کلاب بهترین اسپم  میتونند مطالبشون رو ارسال کنند

 

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=12415&st=0&p=128613

 

و اگر کاربری این موضوع رو رعایت نکنه بعد از دریافت اخطار و تکرار مجدد بدون در نظر گرفتن سابقه یا عنوان از دسترسی به فروم محروم خواهد شد.و اگر ما در اینجا اعمال کنترل بر روی این مسائل نداشته باشیم نتیجش میشه تاپیک حاضر که با رسیدن به 10 صفحه هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده واکثر پستها شامل مطالبی نظیر شوخی درباره قلیون و پراید و .... میشه و در اخر هم بحث های اینچنینی و زحمت مدیریت فروم برای پاک کردن صفحات متوالی اسپم که به همین روال پیش بره میشه شبیه بعضی فروم های معروف که کاربرانش اکثرا یک عده teenager  هستند که کارشون چیزی جز اظافه کردن صفحات بیهوده به تاپیک ها و ارسال پست های بی محتوا و اسپم نیست.

 

موضوع بعدی اینکه این فروم تیم مدیریتی داره و ممنون میشم که اگر شخصی پیشنهادی برای بهتر شدن وضعیت فروم داره در تاپیک مربوط به خودش مطرح کنه  تا بررسی بشه و از طرف خودش برای این فروم و کاربران خط مشی تعین نکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...