رفتن به مطلب

AMD or Intel?


 اشتراک گذاری

کدوم مینبرد واسه AMD?  

1 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. کدوم مینبرد واسه AMD?

    • MSI K9A2 Platinum
      1
    • MSI K9N2 Sli Platnium
      4
    • XFX 780a Sli
      3


Recommended Posts

سلام ! اقا رضای گل ! فکر میکنم به اندازه کافی در این مورد توضیح داده شد ! و منم با امید جان موافقم ! از اینکه زحمت کشیدید ممنونم ! فقط یک کوچولو بگم که من در هیچ بازیی ندیدم که 6600 کم بیاره ! بنظر من مشکل خیلی از ما نداشتن اطلاعات نیست ! بلکه تجربه نکردنه ! کلا بسیاری از جنبه های سنجش توان یک سیستم کامپیوتری و قطعاتش ! نسبی هستند ! و شاید در تئوری درست جلوه کنن ولی در عمله که همه چی مشخص میشه و این عمل فقط با تست و بنچ نیست که مشخص میشه ! بلکه حین کارکرد کاربره هر چند تست و بنچ هام کمک میکنند ولی همه چیز نیستن !

در ضمن من تا بحال ندیدم که برای تست 2 هسته ای ها در مقابل 4 هسته ای ها از 2 یا چند برنامه همزمان استفاده بشه ! مثلا در حالیکه کرایسیس رو بازی میکنید ! یک فیلم رو هم برای دانلود گذاشته باشید ! یا دفراگمنت و خلاصه یک برنامه یا چند برنامه دیگه رو هم در حال اجرا داشته باشید ! اونجا خیلی چیزا معلوم میشه !

هر چند که حتی اگه با همون یک برنامه یا بازی هم بسنجیم ! بازم من قبول ندارم که 8500 قوی تر باشه ! اولا موقع نظر دادن فقط روی یک تست یا برنامه نمیشه نظر داد ! و باید در کل حساب کرد ! ثانیا بنظر من حتی اگه 8500 بهتر عمل کنه ! بازم در عمل هیچ تفاوت قابل لمسی بوجود نمیاد ! و اون ارقام و اعداد فقط در تست ها و بنچ ها نشون داده میشه نه در عمل ! چون برای ما قابل لمس نیست ! از اون گذشته من در مورد 8500 حرفی نزدم و بیشتر حرف من روی این بود که میگید یک 7400 با کولر خوب بهتره از 6600 ! در ضمن در مورد کش هم ! بنظر من راز بقا و ادامه حیات پردازنده 6600 همون 8 مگ کش اونه ! که هنوزم اونو در دور رقابت قرار داده ! تازه اگر کش مهم نباشه ! پس یک 9550 که فرکانسی معادل 2.90 داره هم باید در مقابل 8500 یا 7400 با کولر ایر ! کم بیاره دیگه ( در همون بازی ها که مد نظر شماست ) !

( حتی اگه معماریش هم کمی فرق کنه و یا نانومترش ! به این دلیل که بحث شما سره معماری و خنک بودن نیست ! فرقی نمیکنه ) شرمنده ! مجبور شدم پاسخ بدم ! ولی امیدوارم ادامه ندیم !

دوستان با کمال پوزش من در این مورد دیگه پاسخی نمیدم ! شرمندم !

سلام دوستان.

ببخشید این تاپیک شده تاپیکه سوال های من. :D

کسی می دونه قیمت این میز یا کیس (هرچی که بهش می گن) چنده و کجا میشه پیدا کرد؟ من دوتا از اینا می خوام اساسی.هرکی می دونه کجا پیدا میشه بگه.اساسی نیاز دارم.

با تشکر.

سلام ! اقا اون میز دست سازه ! من نمیدونم واسه چی میخواید ! ولی کلا این نوع کیس ها برای استفاده های خاص هستند ! حیف همون تیپ کیس نیست ! بعدشم شما از این عکس پرینت بگیرید و ببرید به یک شیشه بری یا فروشی ! فقط کافی بهش نشون بدید ! البته شیشه های استفاده شده سکوریت هستند ! و میدونید که شیشه های 10 میل رو جدا گونه سکوریت میکنند !

یعنی اول باید اون فروشنده یا شیشه بر اندازه های مد نظرشو مشخص کنه ! بعدش از روی همون اندازه ها شیشه 10 میل رو برش میزنن و میفرستن واسه سکوریت کردن ! فقط باید بابت گرد کردن گوشه هاش گوشزد کنید ! در ضمن منظورم این نیست که خود شیشه بر شیشه 10 میل رو میبره و میفرسته ! نه ! شیشه بر اندازه رو به اونا میده و خودشون میبرن و سکوریت میکنن ! در ضمن اگر دنبال همچین چیزی هم هستید ! بنظر من بهترین کیس توی این مایه ها antec / skeleton ! البته در ایران گیر نمیاد ولی من دیشب خوندم که اقا کیوان قراره با این برند کار کنه ! اگه اشتباه نکرده باشم !

gig3nchtiad169wmf0l.jpg

1gny82c9hcurk3ch89p.jpg

he3j8afox4cpdapu8yv.jpg

xwd491wapnk1okg8090.jpg

بازنده

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 80
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

...تازه اگر کش مهم نباشه ! پس یک 9550 که فرکانسی معادل 2.90 داره هم باید در مقابل 8500 یا 7400 با کولر ایر ! کم بیاره دیگه ( در همون بازی ها که مد نظر شماست )

وقتی صحبت از q9550 میشه سه تا برتری داره اولا که 45 نانومتری هست.دوما که 12مگ کش داره سوما فرکانس مسیرش1333 هست.کش بسیار هم مهمه.درکل انچه که عیان است چه حاجت به بیان است

لینک به دیدگاه
Share on other sites

:Dسلام ! در ضمن اگه بخواید من میتونم عین همونو درست کنم ! حتی قشنگتر و بهترشو ! ( اون شیشه ایه ) حتی همین کیس انتک رو هم شاید بتونم بسازم ( که میتونم ) فقط یکمی وقت و هزینه میبره که فکرک نم هزینش نصرفه ! ولی اگه شبیهش و ساده ترشو بخواید ارزون تموم میشه ( منظور عینش نباشه و فقط شبیهش باشه ) ! به این شرط که قابل تشخیص نباشه ! البته اگه قطعه جدایی داشته باشه مثل فن 25 سانتی ! باید برام جورش کنید ولی بدنه شو عینش میسازم طوری که مو نزنه !

همچنین واتر کولینگ هم میتونم بسازم به شرط چاقو ! به این شرط که هم ظاهرش خوب باشه و هم کاراییش از خیلی از واتر کولینگ ها بالاتر باشه و هم ارزونتر باشه ! فقط باید واتر بلاکشو ( اون قسمت هایی که روی پردازنده یا گرافیک و یا چیپ ست قرار میگیرند ) خودتون خریداری کنید چون ساختنی نیست ! اگه کسی بود من در خدمتم !

بازندهo:-)

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دمت گرم بابا :D

سعی می کنم خودم بسازمش ولی فکر می کنی چه قدر خرجش بشه (شیشه ای )؟ o:-)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دمت گرم بابا :D

سعی می کنم خودم بسازمش ولی فکر می کنی چه قدر خرجش بشه (شیشه ای )؟ o:-)

سلام ! خودتون که نمیتونید بسازید چون چیزی برای ساختن نداره ! شما باید یک شیشه فروشی پیدا کنید همین ! البته میتونید از میزهای شیشه ای موجود در منزل هم استفاده کنید ! یادمه یک مدل میز شیشه ای برای تلوزیون قدیما بود که با همین شیشه های سکوریت درست شده بود ! و 2 طبقه هم بود ! اگر همچین چیزی گیرتون اومد بدید براتون برش بزنند ! البته تا اونجاییکه من میدونم نمیشه شیشه سکوریت شده رو برش زد و باید حتما قبل از سکوریت شدن برش بخورن ! منظور منم از ساختن این بود که چون یکی از اشناها شیشه بری دارند ! از طریق ایشون براتون اقدام کنم ! چون قبلا از این کارا زیاد کردم و ایشونم با طرح های عجیب و غریب من کاملا اشنا هستند !

البته شاید هم نیازی به سکوریت کردن نباشه ! چون فکر میکنم هزینش کمی بیشتر میشه ! شاید با همون شیشه های 10 میل هم بتونید این کارو انجام بدید ! فقط سعی کنید از شیشه های رنگی استفاده کنید ! ابی / سبز / خاکستری ! البته قهوه ای هم داره ! ولی قشنگ نمیشه !

اون قسمت های پایه هم که یا میشه از همون میز باز کرد یا جدا گانه خریداری کرد ! کلا این مثلا کیس شیشه ای رو ! بنظر من از همون میز های شیشه ای ساختن ! در ضمن این پایه ها بهتره از جنس لاستیکی باشن !

موفق باشید / بازنده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...