رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی ضرر یا سود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

اول از همه ممنون از اقای حسینی بابت این مطلب - حالا نوبته منه ! من دوسال بیش یک لب تاب با گارانتی سازگار خریدم به شرح زیر : 

LENOVO V580c 

i5 

4gb 

750gb HDD 

1gb gpu 

 

دقیقا از همون روز اول مشکل داشت - مشکلشم هاردش بود ! هاردش بدسکتور بود ! ویندوزی که روش نصب بود بعد از دو هفته ( اون هم با کنار اومدن من باهاش ) از کار افتاد و مجبور به تعویض ویندوز شدم و همچنان هم کند بود ! بعد از شش ماه لب تاب هارد رو شناسایی نمیکرد !!!! بردم گارانتی سازگار و گفتن که هارد سوخته !!! دقیقا یک ماه لب تاب من اونجا بود برای یک تعویض هارد ساده که توی ده دقیقه یا کمتر انجام میگیره !!! ( با نصب ویندوز و تست و شرایط کاری حداکثر یک هفته نه یک ماه ! ) بعد از یک ماه بیگیری من و زنگ های مکرر گفتن که بیا گارانتی لب تاب رو تحویل بگیر ! رفتم اونجا و یه فاکتور به من دادن که گفتن هارد 750 گیگ دیگه موجود نیست و بجاش برات هارد 1ترا گذاشتیم !!! و هزینه تفاوت قیمتش میشه 70 هزار تومن و 5 هزار تومن هزینه گارانتی هستش ! بنده 75000 تومن برداخت کردم و لب تاب رو تحویل گرفتم ! و هارد یک ترابایت توشیبا هم که سازگار برای من گذاشته بود رو لب تاب دقیقا شش ماه کار کرد ( باز هم میگم شش ماه کارکرد من یعنی روزی دو سه ساعت چون بنده شاغلم و بعلاوه کار خاصی هم باهاش انجام ندادم ! ) و بعد از شش ماه این هارد هم از کار افتاد ! میخواستم برم سازگار که بابام نذاشت و گفت دوباره یک ماه اذیتت میکنن و یک مبلغی هم ازت میگیرن و دوباره یک HDD بی کیفیت رو لب تابت میذارن - خوب که فکر کردم دیدم حق با بابامه و رفتم یه SSD PLEXTOR M5S 120GB خریدم و از اون موقع تا الان هیچ مشکلی تو زمینه ذخیره سازی نداشتم ! این هم لطف سازگار به بنده که تازه فقط تو یک مورد گیرشون افتادم ‍! حالا رفتار نامحترمانه ابراتور سازگار و رعایت نکردن نوبت من تو دفتر گارانتی و ... بماند !!!‌  :(  ~x( 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 91
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

اول از همه ممنون از اقای حسینی بابت این مطلب - حالا نوبته منه ! من دوسال بیش یک لب تاب با گارانتی سازگار خریدم به شرح زیر : 

LENOVO V580c 

i5 

4gb 

750gb HDD 

1gb gpu 

 

دقیقا از همون روز اول مشکل داشت - مشکلشم هاردش بود ! هاردش بدسکتور بود ! ویندوزی که روش نصب بود بعد از دو هفته ( اون هم با کنار اومدن من باهاش ) از کار افتاد و مجبور به تعویض ویندوز شدم و همچنان هم کند بود ! بعد از شش ماه لب تاب هارد رو شناسایی نمیکرد !!!! بردم گارانتی سازگار و گفتن که هارد سوخته !!! دقیقا یک ماه لب تاب من اونجا بود برای یک تعویض هارد ساده که توی ده دقیقه یا کمتر انجام میگیره !!! ( با نصب ویندوز و تست و شرایط کاری حداکثر یک هفته نه یک ماه ! ) بعد از یک ماه بیگیری من و زنگ های مکرر گفتن که بیا گارانتی لب تاب رو تحویل بگیر ! رفتم اونجا و یه فاکتور به من دادن که گفتن هارد 750 گیگ دیگه موجود نیست و بجاش برات هارد 1ترا گذاشتیم !!! و هزینه تفاوت قیمتش میشه 70 هزار تومن و 5 هزار تومن هزینه گارانتی هستش ! بنده 75000 تومن برداخت کردم و لب تاب رو تحویل گرفتم ! و هارد یک ترابایت توشیبا هم که سازگار برای من گذاشته بود رو لب تاب دقیقا شش ماه کار کرد ( باز هم میگم شش ماه کارکرد من یعنی روزی دو سه ساعت چون بنده شاغلم و بعلاوه کار خاصی هم باهاش انجام ندادم ! ) و بعد از شش ماه این هارد هم از کار افتاد ! میخواستم برم سازگار که بابام نذاشت و گفت دوباره یک ماه اذیتت میکنن و یک مبلغی هم ازت میگیرن و دوباره یک HDD بی کیفیت رو لب تابت میذارن - خوب که فکر کردم دیدم حق با بابامه و رفتم یه SSD PLEXTOR M5S 120GB خریدم و از اون موقع تا الان هیچ مشکلی تو زمینه ذخیره سازی نداشتم ! این هم لطف سازگار به بنده که تازه فقط تو یک مورد گیرشون افتادم ‍! حالا رفتار نامحترمانه ابراتور سازگار و رعایت نکردن نوبت من تو دفتر گارانتی و ... بماند !!!‌  :(  ~x( 

 

 

لپتاپ با هاردای HDD خیلی سازگاری نداره به دو دلیل یکی اینکه همه تکونش میدن لپتاپو موقعی که روشنه و دو اینکه وقتی اهنگ میزاری و صداشو زیاد میکنی اون بیس(لرزش) به کل بدنه لپتاپ و نهایتا هارد منتقل میشه و هارد اسیب میبینه مخصوصا اونایی که دانشجو هستن همه به احتمال زیاد  یه بار هارد لپتاپشون خراب شده یا شایدم الان که دارن باهاش کار میکنن بدسکتور گرفته باشه

 

همون روز اول هاردشو باید با اس اس دی عوض کرد اونم فقط اس اس دی سامسنوگ 850EVO

ویرایش شده توسط mostafajan
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 8 ماه بعد...

سلام دوستان . یه مشکلی دارم نخواستم دیگه تاپیک بزنم گفتم همینجا مطرح کنم

یه مانیتور  ایسوس   vx229h  دارم چند وقته یه خط عمودی بنفش رنگ تقریبا وسطای مانیتور از بالا به پایین میفته

چند روز یه بار میاد خطه بعد دوباره میره . بعضی وقتا 1 ساعت میمونه بعضی وقتا چند ثانیه

گارانتیش سازگار هست . به نظر شما چیکارش کنم  ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا چه اجباریه که به زور گارانتی رو به مشتری حقنه می کنن؟

واقعا من اگه اصلا گارانتی نخوام کیو باید ببینم؟

فروش به اجبار حرامه و من به شخصی راضی نیستم بابت حتی یک ریالی که به این شکل از من گرفته شده

حالا شرکت ها می تونن اینجوری سود بیشتری کسب کنن ولی آخر یه جایی پسش می دن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 10 ماه بعد...

یکم اوضاع گارانتی توی ایران بهتر شده ولی بازم جای کار دارهnoornegar

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 سال بعد...

به نظرتون کامپیوتر یا لپ تاپ رو با گارانتی بگیرم یا بدون گارانتی؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در کل با قوانینی  که  توی 3 سال اخیر برای شرایط گارانتی قطعات کامپیوتری درنظر  گرفتن (سازمان حمایت از  مصرف کننده و  اتحاده و اصناف)

هیچ جوره هیچ گارانتی نمیتونه از زیر خدمات دادن در بره (گارانتی هایی که در اتحادیه ثبت شده باشن)

شما کالات  آسیب فیزیکی ندیده باشه ، آب خوردگی نداشته باشه ، سولفاته نشده باشه ، باز  و دستکاری نشد باشه 100% شامل گارانتی میشه

شما لان مانیتورببری گارانتی بهت رسید بدن که دستشون هست توش ننوشته باشن آب خورده بعدا نمیتونن زنگ بزنن بگن مانیتور شما آب خورده (چون تو رسید نیومده که مانیتورشما آب خورده و شما خیلی راحت میتونی  ادعا کنی خودشون تو  تعمیرگاه آب زدن بهش)

در کل اون رسیدی که به شما میدن خیلی  مهم هست که توش چی نوشته شده باشه.

 

یه مورد دیگه تاریخ دقیق پایان گارانتی باید روی  کارت گارانتی زده شده باشه

یعنی شما رم ببری بگن گارانتیش تموم  شده میتونی بریاتحادیه شکایت کنی که قانون شکنی کردن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، ATER گفته است :

در کل با قوانینی  که  توی 3 سال اخیر برای شرایط گارانتی قطعات کامپیوتری درنظر  گرفتن (سازمان حمایت از  مصرف کننده و  اتحاده و اصناف)

هیچ جوره هیچ گارانتی نمیتونه از زیر خدمات دادن در بره (گارانتی هایی که در اتحادیه ثبت شده باشن)

شما کالات  آسیب فیزیکی ندیده باشه ، آب خوردگی نداشته باشه ، سولفاته نشده باشه ، باز  و دستکاری نشد باشه 100% شامل گارانتی میشه

شما لان مانیتورببری گارانتی بهت رسید بدن که دستشون هست توش ننوشته باشن آب خورده بعدا نمیتونن زنگ بزنن بگن مانیتور شما آب خورده (چون تو رسید نیومده که مانیتورشما آب خورده و شما خیلی راحت میتونی  ادعا کنی خودشون تو  تعمیرگاه آب زدن بهش)

در کل اون رسیدی که به شما میدن خیلی  مهم هست که توش چی نوشته شده باشه.

 

یه مورد دیگه تاریخ دقیق پایان گارانتی باید روی  کارت گارانتی زده شده باشه

یعنی شما رم ببری بگن گارانتیش تموم  شده میتونی بریاتحادیه شکایت کنی که قانون شکنی کردن.

والا من که کلی رفت و امد داشتم به گارانتی سبز نه رسید دادن نه چیزی ، آخرشم دیدید که چجوری از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکردن با وجود اینکه به گفته خودشون از طرف msi ساپورت میشن حالا این یکی از بهترین گارانتی ایرانه وای به حال بقیه و تا وقتی ادم گذر خودش نیوفته به شنیده ها اعتباری نیست

قانون هست ولی همیشه یه بهانه ای پیدا میکنن که از زیرش در برن بهانه های مختلف ، برچسبهای مختلف و  ...

قیمت گذاریشون هم نابه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

والا من که کلی رفت و امد داشتم به گارانتی سبز نه رسید دادن نه چیزی ، آخرشم دیدید که چجوری از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکردن با وجود اینکه به گفته خودشون از طرف msi ساپورت میشن حالا این یکی از بهترین گارانتی ایرانه وای به حال بقیه و تا وقتی ادم گذر خودش نیوفته به شنیده ها اعتباری نیست

قانون هست ولی همیشه یه بهانه ای پیدا میکنن که از زیرش در برن بهانه های مختلف ، برچسبهای مختلف و  ...

قیمت گذاریشون هم نابه !

درود 

عزیزم من درجران تایپیکی که در انجمن زدین بودم ولی اخرش متوجه نشدم کار به کجا رسید؟

میشه بگین بلاخره نتیجه چیشد و چی به شما گفتن ؟ 

البته میدونم دردی از شما دوا نمیشه با این وضع مملکت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 11 دقیقه قبل، Amirhossein Azimi گفته است :

درود 

عزیزم من درجران تایپیکی که در انجمن زدین بودم ولی اخرش متوجه نشدم کار به کجا رسید؟

میشه بگین بلاخره نتیجه چیشد و چی به شما گفتن ؟ 

البته میدونم دردی از شما دوا نمیشه با این وضع مملکت

سلام 580 نو نتونستن پیدا کنن به جاش مبلغ 3300 دادن برای عودت کارت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

سلام 580 نو نتونستن پیدا کنن به جاش مبلغ 3300 دادن برای عودت کارت

میتونی با همین مبلغ 580تهیه کنی،فقط از دیجیکالا نگیر اگه دلت می خواد بازم بری پیش گارانتی چون کل قطعاتش کامپیوترش ریفر هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

میتونی با همین مبلغ 580تهیه کنی،فقط از دیجیکالا نگیر اگه دلت می خواد بازم بری پیش گارانتی چون کل قطعاتش کامپیوترش ریفر هست

جدی دیجی کالا اینطوریه؟

من تا حالا ازشون باتری قلمی خرید کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 4 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

میتونی با همین مبلغ 580تهیه کنی،فقط از دیجیکالا نگیر اگه دلت می خواد بازم بری پیش گارانتی چون کل قطعاتش کامپیوترش ریفر هست

580 که فقط سافایر نیترو میدن اونم معلوم نیست ماین شده یا نه ، این amd هم بیچارم کرد تو این دو سال تا مجبور نشم نمیگیرم

الانم میخوام اگه قسمت شد از امازون سفارش بدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 47 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

580 که فقط سافایر نیترو میدن اونم معلوم نیست ماین شده یا نه ، این amd هم بیچارم کرد تو این دو سال تا مجبور نشم نمیگیرم

الانم میخوام اگه قسمت شد از امازون سفارش بدم

مگه قیمت نو این کارت دور بر 2.800تا3.300 تومن نیست؟ وقتی نو باشه ماین دیگه چرا ؟

https://www.lioncomputer.com/computer/computer-components/graphic-card/amd/asus/asus-dual-rx-580-o8g.html

 

ویرایش شده توسط Coffee Addicted
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

سلام 580 نو نتونستن پیدا کنن به جاش مبلغ 3300 دادن برای عودت کارت

خیلی اذیت شدین ولی خدا رو شکر بالاخره یجوری جبران کردن. واقعا خوشحال شدم.

برای دقت ۱۰۸۰ ی کارت rx 470 هم کافیه.

برید سفر ی مقدار تفریح کنید برای سلامتی خیلی خوبه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

والا من که کلی رفت و امد داشتم به گارانتی سبز نه رسید دادن نه چیزی ، آخرشم دیدید که چجوری از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکردن با وجود اینکه به گفته خودشون از طرف msi ساپورت میشن حالا این یکی از بهترین گارانتی ایرانه وای به حال بقیه و تا وقتی ادم گذر خودش نیوفته به شنیده ها اعتباری نیست

قانون هست ولی همیشه یه بهانه ای پیدا میکنن که از زیرش در برن بهانه های مختلف ، برچسبهای مختلف و  ...

قیمت گذاریشون هم نابه !

من هرو وقت اون تاپیک می امد بالا میرفتم  میخوندم

اتفاقا باید گفت گرین خوبه شما هر گارانتی دیگه ای میبردی خیلی راحت دبه میکردن ، مشکل شما تا اونجایی که من متوجه شدم یه چیز عجیبی بود و رندوم  

درکل 2 تا گارانتی من دیدم میان و جواب میدن به مشتری وقتی تو فروم ها تاپیک درموردشون زده میشه یکی گرین یکی دیگه آواژنگ (تو شهر سخت افزار اگر اشتباه نکنم)

اون جوری که من متوجه شدم گارانتی نمیتونسته متوجه مشکل گرافیک شما بشه و نمیخواستن از زیرش در بره ، بعد از متوجه شدن هم که اقدامات لازم رو انجام دادن

مرجوع کردن  آخرین گزینه برای گارانتی ها هست برای حل مسئله  وگرنه راحت ترین راه این بود که یه گرافیک هم رده یا بالاتر به شما میدادن و میگفتن اختلاف قیمت رو اتحادیه کارشناسی کنه و شما پرداخت کنی (اتحادیه هم بر اساس قیمت داخلی قیمت ها رو برسی میکنه)

درکل شما چند بار فرستادی و گارانتی متوجه مشکل نشدن و وقتی هم که متوجه مشکل شدن بهترین گزینه رو برای شما در نظر گرفتن (مرجوع کردن)

میشه گفت تجربه شما تلخ و شیرین بوده.(البته بیشتر تلخ تاشیرین)

انصافا اگر گارانتی بدی بود بعد از متوجه شدن  مشکل هم تا جا داشت شما رو سرکار میگذاشت.

تو اون موضوع نه شما تقصیر داشتی نه گرین ولی هم شما سختی کشیدی هم گرین بهش لطمه وارد شد

یه موس Steelseries Rival  داشتم خوب داشت کارش رو میکرد و یک روز با آبدیت فریم ور که توی خود نرم افزارش پیشنهاد شده بود مشکل فریز شدن سنسور پیدا کرد ، گارانتیش تموم شده بود برای همین به خود شرکتش پیام دادم  و گفتن درسته فریمور جدید مشکل داره شما با این که گارانتیتون تموم شده پس بدید به جایی که ازش خریدید ما با فروشنده هامون هماهنگ کردیم که پس بگیرن ، من هم گفتم که این جا ایران و خبری از این چیز ها نیست اون ها هم تو آخرین ایمیل به من سربسته  گفت دیگه مشکل خودت هست که تو ایران زندگی میکنی .

من قبلش پانا رفتم بود برای مشکل موس razer که داشتم و بخاطر یه نرم شدن کیلیک موس موس نو به من دادم ، این بار رفتم گفت گارانتیش تموم شده و کاری از دست ما ساخته نیست

الان من از دسته پانا ناراحت نیستم ولی تا آخر عمرم هرگز از محصولات  استیل سریز  خرید نخواهم کرد حالا چه داخل کشور چه خارج از کشور.

به نظر من منطقی تر هست  شما از دست  amd عصبی باشی تا گرین ، یکی از دلیل هایی که من سمت amd نمیرم همین دنگ و فنگ هایی هست که داره.

من خودم پانا ، سریر ، ویستا ، گرین ، آواژنگ ، ماتریکس رفتم و فقط بین این ها از ماتریکس نا راضی بودم

یه گرافیک 380  سوخته بود و در دوره خدمات پس از گارانتی بود و اون ها باید با هزینه تعمیر میکردن وگفت چون gpu سوخته ما کاری نمیتونیم انجام بدیم بیاید ببرید ، منم دیگه اگر بخوام شکایت کنم  هزینه تعمیر رو بالا میگن بخیال شدم.

 

بگذریم زیاد نوشتم خستتون نکنم ، امید وارم گرافیک جدیدی که میخرید مشکل براتون پیش نیاد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 12 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

مگه قیمت نو این کارت دور بر 2.800تا3.300 تومن نیست؟ وقتی نو باشه ماین دیگه چرا ؟

https://www.lioncomputer.com/computer/computer-components/graphic-card/amd/asus/asus-dual-rx-580-o8g.html

 

دقت کن گارانتی نداره کارتهایی که زیر 2-3 سال گارانتی دارن احتمال ماین شدگی بالاست اونایی هم که گارانتی ندارن یا با گارانتی 3-6 ماه هستن 99% ماین شده هستن یا 100% دست دو

در 11 ساعت قبل، Blueman6 گفته است :

خیلی اذیت شدین ولی خدا رو شکر بالاخره یجوری جبران کردن. واقعا خوشحال شدم.

برای دقت ۱۰۸۰ ی کارت rx 470 هم کافیه.

برید سفر ی مقدار تفریح کنید برای سلامتی خیلی خوبه.

جبران که نکردن بعد 2 سال مقداری از وظیفشونو انجام دادن اونم به زور توپ و تفنگ وگرنه 2 برابر این مبلغ رضایت نمیدادم دیگه حال و حوصله ای نمونده بود حال شکایت و غیره نداشتم 

در 11 ساعت قبل، ATER گفته است :

من هرو وقت اون تاپیک می امد بالا میرفتم  میخوندم

اتفاقا باید گفت گرین خوبه شما هر گارانتی دیگه ای میبردی خیلی راحت دبه میکردن ، مشکل شما تا اونجایی که من متوجه شدم یه چیز عجیبی بود و رندوم  

درکل 2 تا گارانتی من دیدم میان و جواب میدن به مشتری وقتی تو فروم ها تاپیک درموردشون زده میشه یکی گرین یکی دیگه آواژنگ (تو شهر سخت افزار اگر اشتباه نکنم)

اون جوری که من متوجه شدم گارانتی نمیتونسته متوجه مشکل گرافیک شما بشه و نمیخواستن از زیرش در بره ، بعد از متوجه شدن هم که اقدامات لازم رو انجام دادن

مرجوع کردن  آخرین گزینه برای گارانتی ها هست برای حل مسئله  وگرنه راحت ترین راه این بود که یه گرافیک هم رده یا بالاتر به شما میدادن و میگفتن اختلاف قیمت رو اتحادیه کارشناسی کنه و شما پرداخت کنی (اتحادیه هم بر اساس قیمت داخلی قیمت ها رو برسی میکنه)

درکل شما چند بار فرستادی و گارانتی متوجه مشکل نشدن و وقتی هم که متوجه مشکل شدن بهترین گزینه رو برای شما در نظر گرفتن (مرجوع کردن)

میشه گفت تجربه شما تلخ و شیرین بوده.(البته بیشتر تلخ تاشیرین)

انصافا اگر گارانتی بدی بود بعد از متوجه شدن  مشکل هم تا جا داشت شما رو سرکار میگذاشت.

تو اون موضوع نه شما تقصیر داشتی نه گرین ولی هم شما سختی کشیدی هم گرین بهش لطمه وارد شد

یه موس Steelseries Rival  داشتم خوب داشت کارش رو میکرد و یک روز با آبدیت فریم ور که توی خود نرم افزارش پیشنهاد شده بود مشکل فریز شدن سنسور پیدا کرد ، گارانتیش تموم شده بود برای همین به خود شرکتش پیام دادم  و گفتن درسته فریمور جدید مشکل داره شما با این که گارانتیتون تموم شده پس بدید به جایی که ازش خریدید ما با فروشنده هامون هماهنگ کردیم که پس بگیرن ، من هم گفتم که این جا ایران و خبری از این چیز ها نیست اون ها هم تو آخرین ایمیل به من سربسته  گفت دیگه مشکل خودت هست که تو ایران زندگی میکنی .

من قبلش پانا رفتم بود برای مشکل موس razer که داشتم و بخاطر یه نرم شدن کیلیک موس موس نو به من دادم ، این بار رفتم گفت گارانتیش تموم شده و کاری از دست ما ساخته نیست

الان من از دسته پانا ناراحت نیستم ولی تا آخر عمرم هرگز از محصولات  استیل سریز  خرید نخواهم کرد حالا چه داخل کشور چه خارج از کشور.

به نظر من منطقی تر هست  شما از دست  amd عصبی باشی تا گرین ، یکی از دلیل هایی که من سمت amd نمیرم همین دنگ و فنگ هایی هست که داره.

من خودم پانا ، سریر ، ویستا ، گرین ، آواژنگ ، ماتریکس رفتم و فقط بین این ها از ماتریکس نا راضی بودم

یه گرافیک 380  سوخته بود و در دوره خدمات پس از گارانتی بود و اون ها باید با هزینه تعمیر میکردن وگفت چون gpu سوخته ما کاری نمیتونیم انجام بدیم بیاید ببرید ، منم دیگه اگر بخوام شکایت کنم  هزینه تعمیر رو بالا میگن بخیال شدم.

 

بگذریم زیاد نوشتم خستتون نکنم ، امید وارم گرافیک جدیدی که میخرید مشکل براتون پیش نیاد.

اگه کامل تو جریان بوده باشید ایراد از همین گرین بود وقتی کارتی که خودم چندین بار تست کردم و ایرادشو دیدم دادم به چند نفر دیگه و روی سیستم دیگه تست شد و بازم ایراد داد ، چجوری کارشناسان فنیشون با اون همه ادعا نتونستن متوجه ایراد کار بشن ! با ایناش کار ندارم و مشکلی با سرسر گرفتن یا سطح پایینشون نداشتم تا اینکه دروغ ها شروع شد ،  نمی خوام کلی پست بزارم تاپیک قبلی هست برید یکبار دیگه پستها رو کامل بخونید اول میگن ایراد کارتو دیدن و بایوس ادیت شده میزنن بعد که بنده تقاضای خسارت یکساله میکنم دبه میکنن و میگن سالمه ! اولش که کارتو عوض نکردن بعد کلی هیا و هوی برچسب کاری به بنده تهدید و ... دیدن کم نمیارم راضی به تعویض شدن که کارت نو پیدا نکردن زمزمه مبلغ 2800 بود قبول نکردم 3300 دادن ، مبالغ سر هم واسه کارتهای سری 1000 هم دیدید که سر گردنه بود الان با 4400 میتونم evga 1660ti سفارش بدم و بعد یکماه تو دستمه اما با این مبلغ گرین بهم 1060 میداد که خیلی ضعیفتره

راجب ایراد کرش رندوم هم بگم یه سرچی توی گوگل بکنید همه جور کارت از gtx تا rx و کارتهای دیگه ای که این ایرادو دادن هستن و ایراد نادر نیست تو همین تاپیک  خودم 3 نفر گفتن که مشکل مشابه خودم رو دارن که یکیشون فرستادن برای گرین و براشون بایوس زدن یا هیت دادن دقیق نمیدونم ، مثل کاری که برای بنده انجام دادن ولی این دوای درد بنده نبود چون کوتاه مدت بود و مسلما بعد مدتی بازم ادا میداد کارت ، چون کلا معماری 480 از بیخ مشکل دار بوده و اون تقصیر من نیست بنده زمان دلار 3700 ، 5200 به اون کارت دادم که استفاده کنم اگه مشکل داره متوجه شرکت تولید کننده هستش که باید کارتهای معیوب جمع آوری کنه و جایگزین بده یا مرجوع کنه .

اسکرین هم دادم یکی دیگه از کاربران لیون با همین مشکل مواجه بودن با گارانتی اواژنگ براشون تعویض کردن با کارت نو ، اما برای بنده اول کار کارت دست دو دادن بعد یکسال که ایرداتش غیرقابل تحمل شد پاسکاری یکساله بنا به دلایلی که گارانتیش تموم بشه

خلاصه اگه طرفدار گرین هستید مثل بنده تا قبل این جریان ، پیشنهاد میکنم بی طرفانه به قضیه نگاه کنید مگر اینکه کارتون به گرین کشیده بشه و متوجه بشید با چی طرفید ، بحث بیشتر باز نمیکنم حرفهای دیگه ای هستن اما ممکنه به گرینیهایی انجمن بر بخوره ،

چاره کار بنده هم 100 بار قبلا گفتم مسئله رو دوستانه حل میکردن و نهایت یه عذرخواهی ساده اونم نه تو عموم که آبروشون بره همین خودمانی میکردن بابت قصور انجام شده که قضیه به خوبی تموم میشد و بنده راضی بودم این همه برای گرین بد نمیشد ولی اومدن طلبکارانه رفتار کردن یه جوجه جغله میفرستن برای تهدید کلی برچسب زدن و همینجور برو ، حتی میخواستم کارتو به یکی از دو تا از دوستان اورکلاکر بدم که تست کنن که بهشون دسترسی نداشتم 

خلاصه درسته تجربه خیلی تلخ و آزاد دهنده و اعصاب کش بود ولی خوب حداقل تونستم مقداری از حقمو بگیرم بعد مدت طولانی 

هیچ گارانتی هم محض رضای خدا کاری انجام نمیده، دنبال حقت باید بری ، این از همون شرکت خوب شما که بعد 2 سال به حقت میرسی و ازشون تشکر ویژه هم میشه !!!

هر کی هم به من گفت گرین خوبه و مشکلی ندارم بهشون میگم امیدوارم کارتون مثل بنده بهشون گره بخوره اون موقع میام احوال پرسی !

بازگویی این  مطالب هم چیزی به غیر از ناراحتی برای بنده نداره پس ولش تموم شد رفت پی کارش

موفق و سلامت باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...