رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی ضرر یا سود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دوستان عزیز .

 

در مورد پست بالا  عرض کنم که  کسانی که موافقند مثبت بدهند و کسانی که مخالف هستند منفی بدهند ( ملاحظه من رو نکنید چون مدیر انجمن هستم ، بعدا براتون بد میشه :D :D )  اینجوری میتونیم یک نظر سنجی بکنیم و ببینیم به چه جمع بندی میرسیم.

 

 

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 91
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

  • کاربر ویژه

هومن جان آنچه که گفتید چیزی غیر از واقعیت نیست ! :I Do not Know:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزیز یکی از دلایل اینکه شرکت های گارانتی ایرانی ضعیف عمل می کنن  به اصل وجودیشون برمیگرده. توی همه جای دنیا شرکت های گارانتی برای خدمات پس از فروش و افزایش رضایت خریدار بوجود می آند ولی توی ایران برای افزایش سود:

مطمئنا یه شرکت گارانتی وقتی کالای مورد دار رو از شما می گیره، پرتش نمی کنه توی سطل اشغال. اون کالا از طرف شرکت سازنده دارای گارانتی هست و کالا برای شرکت سازنده یا پخش کننده اون در منطقه ارسال میشه و تعویض میشه پس ببنید چی میشه : شما کالا رو می بری گارانتی شرکت میگه ندارم به شما کالایی رو که خریدی 600 هزار تومان 400 هزار تومان میدن بعد کالا میره و یه جدیدش میاد برای شرکت (یا حداقل معادل دلاریش رو پول میگیرن) آیا شرکت انو میفروشه 400 هزار تومان ؟ نه، پس یه سود تپل هم روی کالای خراب شما میکنن...(یا حداقل هیچ وقت ضرر نمی کنن)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دی وی دی رایتر TEAC خریده بودم، بعد از یک ماه کارکرد، دی وی دی داخلش خرد شد. بردم گارانتی، میگه به خاطر آسیب فیزیکی از گارانتی خارج شده. گفتم رایتری که بهم دادین عرضه خوندن دی وی دی نداشت.

 

 

دوست عزیز  .

احالا اجازه بدید قضیه را جو ر دیگری ببینیم . شما در نظر بگیریرد که DVD خریداری شده توسط شما کیفیتش خوب نبوده و ترک داشته و احیاینا  جنس تقلبی بوده.  حالا این dvd خراب شده.  شاید هم شما برای صرفه جویی DVD ارزان و بی کیفیت خریدین و این dvd در حین کار خورد شده.  به نظر شما آیا شرکت گارانتی کننده باید هزینه تقلب وارد کننده DVD و یا احیانا هزینه صرفه جویی شما را پرداخت کنه؟

 

چرا شما از فروشنده DVD  کایت نکردید و برای طلب خسارت اقدام نکردید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزیز یکی از دلایل اینکه شرکت های گارانتی ایرانی ضعیف عمل می کنن  به اصل وجودیشون برمیگرده. توی همه جای دنیا شرکت های گارانتی برای خدمات پس از فروش و افزایش رضایت خریدار بوجود می آند ولی توی ایران برای افزایش سود:

مطمئنا یه شرکت گارانتی وقتی کالای مورد دار رو از شما می گیره، پرتش نمی کنه توی سطل اشغال. اون کالا از طرف شرکت سازنده دارای گارانتی هست و کالا برای شرکت سازنده یا پخش کننده اون در منطقه ارسال میشه و تعویض میشه پس ببنید چی میشه : شما کالا رو می بری گارانتی شرکت میگه ندارم به شما کالایی رو که خریدی 600 هزار تومان 400 هزار تومان میدن بعد کالا میره و یه جدیدش میاد برای شرکت (یا حداقل معادل دلاریش رو پول میگیرن) آیا شرکت انو میفروشه 400 هزار تومان ؟ نه، پس یه سود تپل هم روی کالای خراب شما میکنن...(یا حداقل هیچ وقت ضرر نمی کنن)

 

 

مهدی جان خارجی ها دورش نمی ندازن. به دلیل رایطه صحیح تجاری و حاکم بودن قوانین بین المللی بر روی قرار داد هاشون ، جنس را بر می گردونند به کارخانه سازنده. کارخانه سانده refurbish  میکنه  و  میفرسته کشور های جهان سوم. و همچنین شرکت سازنده یک پولی را هم میده به شرکت نمایندگی گارانتی کننده بابت خدماتی که به مشتریش داده.  در اصل شرکت نمایندگی با این کارش هم سود برده و هم وجه خیلی خوبی برای خودش درست کرده.

 

 

یک نکته بگم خیلی با حاله در مورد باطری موبایل بود.  ما یک مدت  از یک شرکت هنگ کنگی باطری موبایل خریدیم و با گارانتی تعویض فروختیم.  سیستم کار این بود که هرکی میومد میگفت باطری خرابه  ، ما عوض میکردیم. اصلا تست هم نمی کردیم.  بعد اینها رو بر میگردانییم به شرکت مادر که کارخانش در چین بود.  طبق اطلاعات و امار شرکت سازنده که خیلی باطری موبایل در دنیا عرضه کرده بود،  میگفتند که ما همه باطری هایی رو که  به کارخانه ارسال میشه با دستگاه تست میکنیم. 82 درصد باطری های برگشتی سالمه . برای همین پین ها و کاور را عوض میکنیم و دوباره بسته بند میکنیم و به شرکت ها می فروشیم.  اینجوری رضایت عمومی از کالامون حاصل میشه . چون بخشی زیادی از افرادی که به مراکز خدماتی مراجعه میکردند، فقط با تعویض باطری ذهنیت مثبتی پیدا می کردند و دیگر مراجه نمی کردند..

 

خوب حالا ما چرا این کار را ادامه ندادیم.

اولش که همکاران  دیگه که متقلب بودند، رفتند از چین باطری آوردند عین باطری های و با قیمت ارزون فروختند ، بعد هرکی خرابش رو میاورد ، یکی از پک های ما رو باز میکردند و باطری نو به مشتری می داند و جنس خراب و تقلبی خودشان را می گذاشتند داخل بسته بنده و برای ما اسیال می کردند و به جاش باطری نو میگرفتند ( این میشه ذهن خلاق ایرانی در دودره بازی ).  حالا این مهم نیست.  بعد از 3 ما خواستیم باطری ها رو برگردونیم ، گمرگ کفت عمرا بتوانید جنسی را که به ایران وارد شده، مجددا صادر کنید، گفتیم خرابه!!! قبوال نکردند. هیچی باطری ها موند رو دستمون. شرکت هنگ کنگی هم به ما گفت مشکل شماست که نمی تونید باطری رو خارج کنید.  در نهایت ما موندیم و حوضمون و کلی ضرر.

 

:D 8-X

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کارمندای سازگار هم فوق العاده بی ادب و بد برخورد هستن  :Frustrated:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کارمندای سازگار هم فوق العاده بی ادب و بد برخورد هستن  :Frustrated:

 

پس به پست دریا کامپیوتر نخوردی !

مخصوصا قسمت فروش !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز  .

احالا اجازه بدید قضیه را جو ر دیگری ببینیم . شما در نظر بگیریرد که DVD خریداری شده توسط شما کیفیتش خوب نبوده و ترک داشته و احیاینا  جنس تقلبی بوده.  حالا این dvd خراب شده.  شاید هم شما برای صرفه جویی DVD ارزان و بی کیفیت خریدین و این dvd در حین کار خورد شده.  به نظر شما آیا شرکت گارانتی کننده باید هزینه تقلب وارد کننده DVD و یا احیانا هزینه صرفه جویی شما را پرداخت کنه؟

 

چرا شما از فروشنده DVD  کایت نکردید و برای طلب خسارت اقدام نکردید؟

با این اما و اگرهاست که شرکت های گارانتی پولدار میشن. شما بگو وقتی روی برچسب گارانتی مینویسن موارد زیر اعم از آسیب فیزیکی، آسیب در اثر نوسان برق، آسیب ناشی از گرما، آسیب ناشی از ویروس و ... مشمول گارانتی نمی شود، جنس شما چطوری آسیب می بینه؟ یه راست بگن آسیب ناشی از استفاده و خیال خودشون رو راحت کنن. خیلی از مواردی که جنس از گارانتی خارج میشه رو چطوری میشه فهمید؟ وقتی که میگن گرافیک شما بخاطر نوسان برق دچار مشکل شده،شما گناه رو گردن چی میندازید؟ گردن پاور 700 واتی که دارین یا استابلایزری که احیانا کارش رو درست انجام نداده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هومن جان

 

چرا شركت هاى وارد كننده، خودشون عرضه ى مستقيم ندارن؟

 

ببينيد من فلان جنس رو وارد ميكنم،‌خودم هم گارانتى ميكنم، خودم هم عرضه مستقيم ميكنم. فقط اينطورى ميتونم مسئول باشم. كم نداريم از اين نوع شركت ها. ببنيد، مشترى كه اصلا" از اونور قضيه خبر نداره، جلوش رو فقط ميبينه. مياد ميره فلان مغازه، جنس ميخره، با فروشنده گرم ميگيره، كلى هم صحبت ميكنند و جنس رو ميخره ميبره. وقتى كه فروشنده با خريدار مستقيم eye-contact‌ برقرار ميكنه و ميدونه كه پولش رو از اين آدم گرفته اتوماتيك حس مسئوليت هم براش بوجود مياد در قبال جنسى كه فروخته. كار ندارم يكسرى اصن با حس مسئوليت بيگانه هستند.

 

اما شما در نظر بگير شركت گارانتى كه عرضه مستقيم نداره، فقط بايد يك جا بشينه و پاسخ مشتريان "ديگرانى" رو بده، كه معلوم نيست چه بلايى سر جنس آوردن. و چون كه از اين آدمها مراجعه كننده مستقيم پولى نگرفته - منم 2 ساعت توى دفترم بشينم ببينم از صبح يكسرى آدم اعصاب خورد ميان دفترم همه طلب كار هستند و فقط بايد از صبح ضرر بدم،‌ كلا" 2 ساعت نميكشه اتوماتيك وار منم ميخوام از زيرش در برم.

 

اينطورى ميشه كه چون مستقيم از اين آدمهايى كه به من مراجعه نكردن پولى نگرفتم، مسئوليتى هم حس نميكنم. ولى اگر شركت وارد كننده، خودش داراى پخش مستقيم و خودش هم گارانتى كننده باشه، اون موقع مسئول تره.

 

متاسفانه اين مقررات بايد از اون بالا بياد، قبل از واردات هم بايد بياد، و ما از اين پايين كارى نميتونيم انجام بديم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با این اما و اگرهاست که شرکت های گارانتی پولدار میشن. شما بگو وقتی روی برچسب گارانتی مینویسن موارد زیر اعم از آسیب فیزیکی، آسیب در اثر نوسان برق، آسیب ناشی از گرما، آسیب ناشی از ویروس و ... مشمول گارانتی نمی شود، جنس شما چطوری آسیب می بینه؟ یه راست بگن آسیب ناشی از استفاده و خیال خودشون رو راحت کنن. خیلی از مواردی که جنس از گارانتی خارج میشه رو چطوری میشه فهمید؟ وقتی که میگن گرافیک شما بخاطر نوسان برق دچار مشکل شده،شما گناه رو گردن چی میندازید؟ گردن پاور 700 واتی که دارین یا استابلایزری که احیانا کارش رو درست انجام نداده؟

 

خوب  بگذار قضیه را از یک دید دیگه نگاه کنیم.

 

فرض کن من تو وزارت بازرگانی نشستم و کارم پیگیری شکایت هاست . با هیچ شرکتی هم رابطه دوستانه ندارم. شما میایی پیش من و مشکل را مطرح میکنی. من هم میگم دو تا عامل  برای خرابی وجود داره  یا خود dvd writer  و یا dvd . بعد به شما میگم ، برای من چند تا سند و مدرم و دلیل بیار که dvd  سالم و خوب و مطمن هست تا من بیتونم علیه شرکت گارانتی دی ور دی رایتر  شکایت تنظیم کنم و حالشو بگیرم.  خوب الان شما چه مدرکی برای من میاری.  در ضمن یاید لطف کنی  وارد کننده DVD را پیدا کنید  و ازش مدرک های واردات رسمی و همچنین مدارک تاییده از اداره استاندارد  و کارت سبز و رو برای من بیار که بگذارم تو پرونده.

 

بعد اینجا یک بار هم شرایط گارانتی بین المللی teac را مرور میکنیم که  خیلی شبیه نکاتی هست که شما فرمودی و البته بهش ایراد گرفتی:

 

http://www.teac.com/support/warranty/

 

TEAC LIMITED WARRANTY

This warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights which vary from state to state. This warranty is only valid within the country the unit was originally purchased.

WHAT IS COVERED AND WHAT IS NOT COVERED

Except as specified below, this warranty covers all defects in material and workmanship in this product. The following are not covered by the warranty:

  1. Damage to or deterioration of the external cabinet.
  2. Damage resulting from accident, misuse, abuse, or neglect
  3. Damage resulting from failure to perform basic daily maintenance and/or calibration, or otherwise resulting from failure to follow instructions contained in your owner's manual.
  4. Damage occuring during shipment of the product (claims must be presented by the carrier).
  5. Damage resulting from repair or attempted repair by anyone other than TEAC or an authorized TEAC service station.
  6. Damage resulting from causes other than product defects, including lack of technical skill, competence, or experience of the user.
  7. Damage to any unit which has been altered or on which the serial number has been defaced, modified, or removed.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هومن جان

 

چرا شركت هاى وارد كننده، خودشون عرضه ى مستقيم ندارن؟

 

ببينيد من فلان جنس رو وارد ميكنم،‌خودم هم گارانتى ميكنم، خودم هم عرضه مستقيم ميكنم. فقط اينطورى ميتونم مسئول باشم. كم نداريم از اين نوع شركت ها. ببنيد، مشترى كه اصلا" از اونور قضيه خبر نداره، جلوش رو فقط ميبينه. مياد ميره فلان مغازه، جنس ميخره، با فروشنده گرم ميگيره، كلى هم صحبت ميكنند و جنس رو ميخره ميبره. وقتى كه فروشنده با خريدار مستقيم eye-contact‌ برقرار ميكنه و ميدونه كه پولش رو از اين آدم گرفته اتوماتيك حس مسئوليت هم براش بوجود مياد در قبال جنسى كه فروخته. كار ندارم يكسرى اصن با حس مسئوليت بيگانه هستند.

 

اما شما در نظر بگير شركت گارانتى كه عرضه مستقيم نداره، فقط بايد يك جا بشينه و پاسخ مشتريان "ديگرانى" رو بده، كه معلوم نيست چه بلايى سر جنس آوردن. و چون كه از اين آدمها مراجعه كننده مستقيم پولى نگرفته - منم 2 ساعت توى دفترم بشينم ببينم از صبح يكسرى آدم اعصاب خورد ميان دفترم همه طلب كار هستند و فقط بايد از صبح ضرر بدم،‌ كلا" 2 ساعت نميكشه اتوماتيك وار منم ميخوام از زيرش در برم.

 

اينطورى ميشه كه چون مستقيم از اين آدمهايى كه به من مراجعه نكردن پولى نگرفتم، مسئوليتى هم حس نميكنم. ولى اگر شركت وارد كننده، خودش داراى پخش مستقيم و خودش هم گارانتى كننده باشه، اون موقع مسئول تره.

 

متاسفانه اين مقررات بايد از اون بالا بياد، قبل از واردات هم بايد بياد، و ما از اين پايين كارى نميتونيم انجام بديم.

 

 

بله آرمین جان اگر شرکت ها خودشان عرضه مستقیم داشته باشند خیلی این مشکلات حل میشه . ولی قدرت مالی زیادی می خواهد و اینکه  نباید بگذارن هرکی از مامان و بابش قهر میکنه  بیاد مغازه بزنه.

 

کاملا حرفت درسته.

 

تو صنف موبایل فروش ها که آخرشند.

 

یک مثال بزنم بخندین.

 

تو تلویزیون داشت در مورد شرکت های گارانتی صحبت میکرد. مغازه دار تو پاساژ علا الدین  داشت همراه با مشتری داد و بیداد میکرد که شرکت های گارانتی دروغ میگن. طرف کارت گارانتی  مایکروتل را نشون می داد که البته شطرنجی کرده بود.  خلاصه مغازه داره به حمایت از مشتری چنان حرص می خورد  که نگو.

خوب حالا  اونطرف قضیه.

 

 چند پیش یکی از فامیل گوشی می خواست  . بهش یک مدل معرفی کردم با مبلغ 325 با همین گارانتی میکروتل  . بهش گفتم قیمت شرکتش اینه و همه تو بازار باید به این قیمت بدن. گارانتی 1 ساله داره و تا یک هفته پس از خرید اگر خراب بشه تعویض میکنن.

خلاثه طرف اومد بازار پایتخت . و قیمت گرفت.  مغازه بهش گفته ، گارانتی معمولیش 375 تومن . اگر  با گارانتی طلایی بخواهی که تا یک سال تعویض هست میشه 425 .  فمیلمون گوشی رو خریده و اومده به من میگه " عرضه نداری قیمت در بیاری"

خلاصه ، در انتها مشخص شد   گوشی با همون گارانتی مایکروتل به مبلغ 100 تومن گرونتر فروختن و الکی هم گفته گارانتیش تعویضه... ( مغازه دار گفته)

 

 

حالا فرض کن این گوشی خراب شه.  شما میری مرکز خدمات و میگن برات تعمیر میکنند.  جواب شما چیه ؟  دقیقا میگی " اون موقع با گارانتی الکیش بود 325 ، من با گارانتی تعویض خریدم 425.. 1. 100 تومن بیشتر دادم که شما برام تعویضش کنید....  ح

 

حالا شما پرتقال فروش را پیدا کن. 

 

من با روز 10 نفر مشتری اینجوری برخورد دارم. که سرش کلاه رفته..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

خوب  بگذار قضیه را از یک دید دیگه نگاه کنیم.

 

فرض کن من تو وزارت بازرگانی نشستم و کارم پیگیری شکایت هاست . با هیچ شرکتی هم رابطه دوستانه ندارم. شما میایی پیش من و مشکل را مطرح میکنی. من هم میگم دو تا عامل  برای خرابی وجود داره  یا خود dvd writer  و یا dvd . بعد به شما میگم ، برای من چند تا سند و مدرم و دلیل بیار که dvd  سالم و خوب و مطمن هست تا من بیتونم علیه شرکت گارانتی دی ور دی رایتر  شکایت تنظیم کنم و حالشو بگیرم.  خوب الان شما چه مدرکی برای من میاری.  در ضمن یاید لطف کنی  وارد کننده DVD را پیدا کنید  و ازش مدرک های واردات رسمی و همچنین مدارک تاییده از اداره استاندارد  و کارت سبز و رو برای من بیار که بگذارم تو پرونده.

 

هر طور که به قضیه نگاه کنیم، متضرر مشتریه که نمیدونه از کجا چوب میخوره. فقط میدونه که ضرر کرده بدون اینکه از جنسی که خریده استفاده نادرست کرده باشه، مثلا از رایتر یا گرافیکی که خریده به عنوان چوب بیسبال استفاده کرده باشه. شما درست میفرمایید. هیچ راهی برای اثبات اینکه مقصر رایتر بوده و نه دی وی دی وجود نداره. چون جنس احتمالا مقصر به فنا رفته و مشتری هم تخصص این رو نداره که بخواد حرف خودش رو ثابت کنه. اینجاست که ضررها همه متوجه مشتریه و این اتفاق نه یک بار بلکه ده ها بار بالاخص در مورد گارانتی هارد دیسک اتفاق میفته و هر بار مشتری متهم به استفاده نادرست از کالای خریده شده میشه. چندین بار اتفاق افتاده که کالای نو مثل گرافیک با مشکل روبرو بوده و گارانتی های معتبر مثل آواژنگ تنها کاری که برای مشتری انجام دادن، برگشت دادن حداکثر 70 درصد پول گرافیک به بهانه نداشتن کالای مورد نظر توی انبارشون بوده بدون اینکه به ضرری که مشتری متحمل میشه فکر کنن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هر طور که به قضیه نگاه کنیم، متضرر مشتریه که نمیدونه از کجا چوب میخوره. فقط میدونه که ضرر کرده بدون اینکه از جنسی که خریده استفاده نادرست کرده باشه، مثلا از رایتر یا گرافیکی که خریده به عنوان چوب بیسبال استفاده کرده باشه. شما درست میفرمایید. هیچ راهی برای اثبات اینکه مقصر رایتر بوده و نه دی وی دی وجود نداره. چون جنس احتمالا مقصر به فنا رفته و مشتری هم تخصص این رو نداره که بخواد حرف خودش رو ثابت کنه. اینجاست که ضررها همه متوجه مشتریه و این اتفاق نه یک بار بلکه ده ها بار بالاخص در مورد گارانتی هارد دیسک اتفاق میفته و هر بار مشتری متهم به استفاده نادرست از کالای خریده شده میشه. چندین بار اتفاق افتاده که کالای نو مثل گرافیک با مشکل روبرو بوده و گارانتی های معتبر مثل آواژنگ تنها کاری که برای مشتری انجام دادن، برگشت دادن حداکثر 70 درصد پول گرافیک به بهانه نداشتن کالای مورد نظر توی انبارشون بوده بدون اینکه به ضرری که مشتری متحمل میشه فکر کنن.

 

بله  دقیقا موافقم که همیشه بیشترین ضرر را مشتری می ده و بعد شرکت گارانتی کننده.

 

اصولا بخواهیم دست بندی کنیم  که کی سود می بره و کی زیان اینجوری. ( نسبت به سر مایه گذاری مالی منظورمه)

 

1 قاچاقچی و وارد کننده جنس بی گارانتی تقلبی و فیک . سود بالا ، ضرر صفر

2 مغازه دار و فروشنده . سود خوب و ضرر کم

3 شرکت وارد کننده معتبر  سودد قابل قبول ، ضرر بیشتر از مغازه دار

4 بخش های خدمات پس از فروش  . سود ناچیز . ضرر زیاد

5 مشتری نهایی. کلا توی ضرر هست بنده خدا.

 

دللایل هم که معلوه دیگه... قانون و نظارت نیست. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان در کل می شه خلاصه گفت اگه یه شرکتی دنبال سودش باشه به خدای احد و واحد راهش این هست که بهترین خدمات پس از فروش را ارائه بده نه این که این طور مشتری را ناراضی و ناراحت کنند.

مثل اپل که توی آمریکا مهمترین برگ برنده اش همین گارانتی فوق العاده اش هست.

خواهرم یه آیفون 3g خریده بود بعد از یک سال باتریش خراب شده بود گفت زنگ زدم شرکتشون گفتم باتری موبایلم خراب شده اونا هم یه دونه 3gs فرستادن در خونه ازش امضا گرفتن واسش تعویض کردن والا برای من هم چنین کاری می کردن تا آخر عمرم جنسای همون شرکت را می خریدم چی از این بهتر؟؟ آرامش خاطر کامل از برند یعنی همین.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان در کل می شه خلاصه گفت اگه یه شرکتی دنبال سودش باشه به خدای احد و واحد راهش این هست که بهترین خدمات پس از فروش را ارائه بده نه این که این طور مشتری را ناراضی و ناراحت کنند.

مثل اپل که توی آمریکا مهمترین برگ برنده اش همین گارانتی فوق العاده اش هست.

خواهرم یه آیفون 3g خریده بود بعد از یک سال باتریش خراب شده بود گفت زنگ زدم شرکتشون گفتم باتری موبایلم خراب شده اونا هم یه دونه 3gs فرستادن در خونه ازش امضا گرفتن واسش تعویض کردن والا برای من هم چنین کاری می کردن تا آخر عمرم جنسای همون شرکت را می خریدم چی از این بهتر؟؟ آرامش خاطر کامل از برند یعنی همین.

 

 

بله البته در جامعه اى كه صداقت مهمترين ارزشش باشه، چنين گارانتى هم بايد وجود داشته باشه.

 

 اما ... چى بگم؟ رفرنس ميدم به صحبت هاى هومن جان در مورد گارانتى باطرى و بلايى كه سرشون اومد سر اون داستان كه باطرى هاى تقلبى رو بهشون انداختن.

ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پس به پست دریا کامپیوتر نخوردی !

مخصوصا قسمت فروش !

 

لایک داشت هزارتا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

 

قرار بود بجای مادربورد H87 asus 468000 تومان شرکت سازگار ارقام  بدن که امروز همکارم رفت اونجا گفتن 446000 تومان و ما اشتباه کردیم =)) =)) =))

 

متاسفانه توی اموشنهای خنده بالا همراه با گریه نبود وگرنه گریه و خنده رو باید با هم قاطی کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

متاسفانه :(  متاسفانه ~x( متاسفانه :crying:

 

دلمون خون شد توی این کشور اینقدر بهمون زور گفتن و راه به جایی نبردیم !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوستان گلم

 

قرار بود بجای مادربورد H87 asus 468000 تومان بدن که امروز همکارم رفت اونجا گفتن 446000 تومان و ما اشتباه کردیم =)) =)) =))

 

متاسفانه توی اموشنهای خنده بالا همراه با گریه نبود وگرنه گریه و خنده رو باید با هم قاطی کرد

 

اموشن مناسب وجود نداره جناب حسینی ولی این تصویر ملی پوشان ما بعد از عودت وجه قطعشون توسط گارانتی هست..

 

post-11583-0-72221500-1378026050_thumb.jpg

ویرایش شده توسط fireinpole
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک سری ایموشن جدید باید اضافه کنیم به  ادیتور  که جواب بده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی آواژنگ باحاله. جنس رو با دلار 6000 تومنی به آدم میفروشن، وقت تعویض با دلار 3000 تومنی حساب میکنن!

yprganw8bibqw0jtvii.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه اتفاق جدید

 

چند روزپیش مشتری از ما مادربورد Z87 plus اسوس خریده بود که فرستاد گارانتی سازگار ارقام و یا همون در امتداد سازگار و الان بهش میگن 446000 تومان بهت میدیم در حالی که این کالا در بازار با این گارانتی حدودا 730 تا 750 تومانه و میگن که به ما ربطی نداره و هیچ گونه و به هیچ روشی قبول نمیکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه اتفاق جدید

 

چند روزپیش مشتری از ما مادربورد Z87 plus اسوس خریده بود که فرستاد گارانتی سازگار ارقام و یا همون در امتداد سازگار و الان بهش میگن 446000 تومان بهت میدیم در حالی که این کالا در بازار با این گارانتی حدودا 730 تا 750 تومانه و میگن که به ما ربطی نداره و هیچ گونه و به هیچ روشی قبول نمیکنن

خوب اینجا ایرانه:دی

هر چیزی توش امکان داره...ولی خدارو شکر به علت اینکه اعصاب خودم کف دستمه یک بار رفتم برای گارانتی و ایننقدر تند صحبت کردم باهاشون که جای حرفی باقی نموند. :angry:

مین رو عوض کرد یه نو داد. ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

منم چند سال پیش دو عدد مادربرد الایت 780 گرفتم که از شانس بد ما هر دوش خراب شد 

فرستادیم گارانتی ( اون زمان هم بد جور تبلیغ تعویض کالا در 6 ماه اول گارنتی رو تو روزنامه و مجله میکردن )

خلاصه سرتون رو درد نیارم 

یکیش رو تعمیر کردن یکیش غیر قابل تعمیر بود

منم تماس گرفتم همین جریان تعویض رو گفتم در کمال پررویی گفتن چنین چیزی وجود نداره 

ما هم به این حال در امدیم  8-}

80 تومن مادربرد رفت تو پامون 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یه اتفاق جدید

 

چند روزپیش مشتری از ما مادربورد Z87 plus اسوس خریده بود که فرستاد گارانتی سازگار ارقام و یا همون در امتداد سازگار و الان بهش میگن 446000 تومان بهت میدیم در حالی که این کالا در بازار با این گارانتی حدودا 730 تا 750 تومانه و میگن که به ما ربطی نداره و هیچ گونه و به هیچ روشی قبول نمیکنن

 

بخاطر اینکه قیمت خرید خودشون همین قدر هست 

و همون قیمت فاکتور خرید خودشون حساب کردن نه فاکتور خرید مشتری 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...