رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی ضرر یا سود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

بخاطر اینکه قیمت خرید خودشون همین قدر هست 

و همون قیمت فاکتور خرید خودشون حساب کردن نه فاکتور خرید مشتری 

پس اینها دارن بی انصافی میکنن در حق مشتری و 300 تومان سود میگیرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 91
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

  • کاربر ویژه

پس اینها دارن بی انصافی میکنن در حق مشتری و 300 تومان سود میگیرن

 

واقعا این دیگه آخرش هست...

 

آقای حسینی مرجعی نیست که بشه از اون طریق شکایت کرد از این شرکت ها !اصلا چرا باید کالای 460 تومانی 760 تومان برسه دست مصرف کننده !

البته شکایت از اینا شکایت داروغه پیش داروغه بردن هست !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا این دیگه آخرش هست...

 

آقای حسینی مرجعی نیست که بشه از اون طریق شکایت کرد از این شرکت ها !اصلا چرا باید کالای 460 تومانی 760 تومان برسه دست مصرف کننده !

البته شکایت از اینا شکایت داروغه پیش داروغه بردن هست !

تنهایی فائهد ای نداره و از همین تریبونی که داریم باید همگی بهره ببریم و صدامون رو بلند کنیم براشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پس اینها دارن بی انصافی میکنن در حق مشتری و 300 تومان سود میگیرن

 

نگاه کنید این مادربرد تو این سایت 350 دلار هست مه با دلار 3200 تومانی در میاد 

1120 که همین مادربرد تو بازار 1200 به بالا فروخته میشه 

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813131987

 

خوب شرکت وارد کننده صد در صد اینا رو که 350 دلار که نمیخره 

اینا به صورت عمده 280 ال 300 دلار خریداری میشه 

 

و اینم 100 درصد مطمئن هستم که با دلار آزاد وارد نمیشه 

 

حالا یک حساب سرانگشتی بکنید ببینید چه سودی میبرن این شرکتها 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

تجربه ی من از گارانتی ها:

موس میزر آر خراب شد زنگ زدم گفتن با یه موس که قیمتش نصف مال خودته عوض میکنیم!

تلویزیون 6 تومنی سامسونگ وقتی خریدیم بک لایتش مشکل داشت زنگ زدیم اول سعی کردن قانعمون کنن که مشکل ندراه ، بعد کارشناس فرتسادن و اون تایید کرد و پنل عوض شد

مدربورد که اصلا حرفشو نزن! حتی قبول نکردن

تبلت تاچ اسکرینش سوخت(سامسونگ)گفتن 1 تومن باید بدی عوض کنیم!!!!

به طور کل وضعیت جالبی نیست

بهتره جمع شیم و شرکت بزنیم و با بیمه قرارداد ببندیم ، و کالا های خودمونو وارد کنیم!

دوستان به سود 300 هزار تومنی از مادربورد 400 تومنی اشاره کردند که باید بگم درسته

پدرم در کار برق واردات انجام میدن و من میدونم چه قدر سود تو وارداته:دی

ویرایش شده توسط amirff1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 5 ماه بعد...

سلام من هر وقت چیزیم خراب شده و بردم گارانتی یا نو به من دادن یا مثل اولش درستش کرده و فقد یک بار بلوری سیستمم خراب شده بود وقتی بردمش گارانتی تحویل گرفتن و گفتن بعد از چند روز برگرد و با من تماس گرفتن و رفتم برداشتم اما وقتی اوردمش نصبش کردم باز خراب بود و صدای عجیبی میداد و گیر می کرد و دوباره پس بردم و بهشون گفتم و درستش کردن که حتا الانم دارم و دیگه اخ هم نگفته 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید بهترین گارانتی تو ایران چیه که خدمات خوبی داشته باشه و سر کارت نزاره؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی=دلال بزرگ!

تنها شرکت هایی که گارانتی شون رو میپذیرم سیاره سبز و گلدیران هست.

قدیم ها از آواژنگ هم خوشم میومد ولی الان داره خیلی میخوره سر قطعات و پر رو شده...یه مدت باید تحریم بشه تا دوباره قیمت جهانی رو رعایت کنه!

حتی سام سرویس هم اصلا تجربه خوبی ندارم(البته همه ی فروشنده های دوست میگن خوبه...ولی خواب سر پرینتر خنگ گیری در آوردن!آدرس اشتباه به من داده بودن...منم بردم اونجا یارو یه هفته نگه داشت نفرستاد...بعد رفتم پس گرفتم و خودم درستش کردم...بعد فهمیدم نمایندگی یکی دیگه بوده!!!!رفتم ازش قطعه بخرم(که البته نداشت!) گفت نماینده رسمی من هستم!اتفاقا واسه پرینتر تو بهم زنگ زده بودن!)خلاصه نوش دارو بعد از مرگ سهراب!(البته معلوم بود دروغ میگه!!!آره...دلش به حال من سوخته زنگ زده سفارش کرده!!!!)

ویرایش شده توسط Arthur
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا رو به اندازه ی عظمتش شکر تا حالا من با گارانتی مشکل نداشتم:

 

1- یه LCD دارم که برای اجرای برخی از فایلهای MKV مشکل داشت، به سرم زد فیرمورش رو آپدیت کنم، گشتم فایلش رو پیدا کردم 49 مگ بود از بدشانسی اسم فایل زیپ که باید میریختم توی فلش و وصلش می کردم به تلویزیون دقیقاً با مدل تلویزیون من یکی بود اما از اون بدتر فایل داخلش بود که با مدل تلویزیون یکی نبود، خلاصه اینکه تلویزیون بعد از فلش دیگه روشن نشد، البته روشن می شد، بلافاصله خاموش می شد، زنگ زدم گلدیران، به 3 ساعت نکشید، اومدن برد کنترلر تلویزیون رو عوض کردن، یه ریالی هم دریافت نکردن.

 

2- یه مادربرد Gigabyte هم داشتم یادم نمیاد مدلش چی بود ولی گارانتی آواژنگ بود، واسه ی 6 یا 7 سال پیش بود داستان، تازه خریده بودم، دیدم North Bridge حرارتش زیاد می شه، یه فن پیچ کردم روش، از شانس بد من یه هفته ای بیشتر کار نکرد، بعدش هم تصویر نمی داد، با دست و پای لرزان فرستادم گارانتی، شاید باورتون نشه، همون مدل رو با یه هدسینگ روی North Bridge که فن اورجینال روش نصب بود، برام فرستادن، کف کردم.

 

هر مادربرد و قطعه ی دیگه هم که داشتم تا حالا گوش شیطون کر، خراب نشده، که بفرستم گارانتی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم با شركتاي گارانتي مشكلي نداشتم
چند ماه پيش هارد اكسترنالم يه مشكلي براش پيش امد كه 50 گيگ آخرش نميشد چيزي ريخت (هارد 1 ترا) فرستادم گارانتي آواژنگ بعد چند روز يه هارد آكبند برام فرستادن فقط از يه برند ديگه تو سايت خود آواژنگ هم گفته بود كه هارد شما با يه هارد مدل بالاتر تعويض شد بعد من زنگ زدم گفتن اون مدل هارد تموم كرديم ولي فردا مياريم اگه ميخواين بفرسين براتون تعويض كنيم ولي من بيخيال شدم الانم دارم از هارد جديد استفاده ميكنم خيلي هم خوب كار ميگنه
جا داره از همينجا از شركت گارانتي آواژنگ تشكر كنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی تو ایران معنا نداره دوستان

حتی برای خرید گوشی جدیدم هم من بدون گارانتی خریدم چون میدونستم اگه اتفاقی برای گوشی بیفته هیچکس دستمو نمیگیره...

با تشکر از برنامه ی خوبتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

دوستان حالا من یک تجربه ای خودم بگم

 

 

یک هارد سیگیت 3 ترابایت اکسترنال خریدم همون روز یک مشاجره کوچیک در خونه هارد از حدود 1.5 متری افتاده جوری خورد زمین که ته هارد باز شد که البته سوکتی بود من هارد جمع کردم زدم دیدم کار نمی کنه اینجا بود به شدت عصبانی شدم که 500 هزار تومان از دستم رفت به شانس به ذهنم رسید ببرم گارانتی که شاید تعمیر بشه  !

 

 

بردم گارانتی نگاهی کرد مشکل پرسید گفتم هارد استارت نمی شه اعلام کرد هفته پیگیری کنید کارمند خوش اخلاقی داشتن با نوبت هم کار راه می نداختن بعد یک هفته زنگ زدم گفتن هارد موجود نیست چند روز دیگه  یا می تونید هر مدل در نظر دارید بردارید یا صبر کنید بعد سه روز دوبره زنگ زدم گفتم هارد موجود هست یکی براتون نگه داشتیم همون روز رفتم برای تحویل هارد یک هارد سالم گرفتم تا لحظه ای که در دستم نگرفته بود باورم نمی شد هاردی که به دست خودم خراب شده و هیچ مسولیتی بابت گارانتی نداره دارن تعویض می کنن

 

 

 

البته چند بار قبلا کارم به سازگار افتاده بود که خیلی خوب بود برای همین در قطعاتی که جدید می خرم بری خودم و دوستان سعی می کنم گارنتی در صورت امکان سازگار باشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان حالا من یک تجربه ای خودم بگم

 

 

یک هارد سیگیت 3 ترابایت اکسترنال خریدم همون روز یک مشاجره کوچیک در خونه هارد از حدود 1.5 متری افتاده جوری خورد زمین که ته هارد باز شد که البته سوکتی بود من هارد جمع کردم زدم دیدم کار نمی کنه اینجا بود به شدت عصبانی شدم که 500 هزار تومان از دستم رفت به شانس به ذهنم رسید ببرم گارانتی که شاید تعمیر بشه  !

 

 

بردم گارانتی نگاهی کرد مشکل پرسید گفتم هارد استارت نمی شه اعلام کرد هفته پیگیری کنید کارمند خوش اخلاقی داشتن با نوبت هم کار راه می نداختن بعد یک هفته زنگ زدم گفتن هارد موجود نیست چند روز دیگه  یا می تونید هر مدل در نظر دارید بردارید یا صبر کنید بعد سه روز دوبره زنگ زدم گفتم هارد موجود هست یکی براتون نگه داشتیم همون روز رفتم برای تحویل هارد یک هارد سالم گرفتم تا لحظه ای که در دستم نگرفته بود باورم نمی شد هاردی که به دست خودم خراب شده و هیچ مسولیتی بابت گارانتی نداره دارن تعویض می کنن

 

 

 

البته چند بار قبلا کارم به سازگار افتاده بود که خیلی خوب بود برای همین در قطعاتی که جدید می خرم بری خودم و دوستان سعی می کنم گارنتی در صورت امکان سازگار باشه .

دراینکه شما شانس اوردین شکی نیس.ولی اینا جزو اتفاقاته.کلا جوابگونیستن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه خاطره هم من دارم.حدود 3سال پیش یه مین asus p5p41 ازبازار رضا جناب راستار خریدم.<البته چیزای مختلفی هم بود اونا مشکلی نداشتن> وقتی بردم نصب کردم.وین 7 کلا ارور میداد وین xp میذاشتم کپی 100% میشد وقتی میرفت واسه install واون 39 دقیقه معروف.ولی همیشه به دقیقه 34-35 هنگ میکرد.اون چندتا نقطه هم وایمیستادن.خلاصه با ایشون که تماس گرفتم گفتن همون اصفهان ببرید گارانتی.شما اگه بعنوان یوزر ببرین زودترکارتونو راه میندازن.راستی گارانتیشم سازگاربود قبلا خیابون میر بود الان کلا افرادشوعوض کردن رفتن یه جادیگه.اقا ما مین رو بردیم گفتن خبرت میکنیم.یه ماه دیگه sms اومد بیاین واسه تحویل.رفتم گرفتم بردم خونه دیدم دقیقا همونجوره.من نمیدونم اینا فکرکردن ما علافیم.دوباره بردم برگشته یارو با اخم وتخم میگه کاربرا چیزی سردر نمیارن تایه چیز میشه شال وکلاه میکنن اینجا.گفتم نه تو خیلی حالیته .مین منو گذاشتی یه گوشه بعدمیگی درست شدبیا ببر.فکرکردی من بیکارم 200کیلومترراه هی بیام وبرم.بعدشم من الان چندساله مغازه دارم ومیدونم مین ایرادداره.گفت تست شده هیچ ایرادی نداره.گفتم همینجا ویندوز نصب کن .باکلی نازومنت قبول کرد کپی که تموم شدگفت دیدی مشکلی نداشت گفتم تااخربره به همون دقیقه 34 هنگ کرد.تندتند موس تکون داد دراورد دوباره زد.چشاش داشت میزد بیرون.خلاصه باکلی معذرت خواهی واسم عوضش کردن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دراینکه شما شانس اوردین شکی نیس.ولی اینا جزو اتفاقاته.کلا جوابگونیستن

 

 بحث شانسی نیست بحث اینه هارد قابل تعمیر نیست فقط مشکل نرم افزاری باشه حل می شه برای همین هارد با هر خرابی ( اکه ضربه فیزیکی قابل مشاده نباشه ) تعویض می شه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام به همه ی دوستان. در مورد گارانتی، من 2 تا مادربورد ایسوس داشتم گارانتی ویستا، متاسفانه اصلاً ازشرکتشون راضی نبودم . مادر بوردها به مشکل برخورد و بردم گارانتی و گفتن موجود نداریم و قیمت بسیار پایینی ارائه دادن و کار داشت به جاهای باریک میکشید ...

بالاخره ختم به خیر شد. با سازگار هم در مورد لپ تاپ به مشکل برخوردم.

اما گارانتی ماتریس به نظر من عالی عمل میکنه. بارها قطعات رو بردم،یا تعویض کردن و اگر موجود نداشتن ، زمان خواستن، 1 بار هم گویا سفارش دادن از امارات رسید(صرفاً چون نمایندگی انحصاری هستن به قول خودشون اگرسیل و زلزله هم بیاد، شرکت مادر پشتیبانیش رو قطع نمیکنه). گارانتی شرکت فورتیم رو هم خیلی قبول دارم و راضی بودم. داده پرداز متین هم در زمینه ی فلش مموری برای من خوب بوده و در نهایت، شرکت گرین هم پشتیبانی و خدمات گارانتی و سرویس خوبی به ما ارائه داد.

ویرایش شده توسط saeid.kh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

از نظر من بهترین گارانتی گرین و الماسه ...

یه خاطره واستون بگم :

هارد اکسترنال توی کیف بود و کیف هم توی جیب کاپشنم بود ... یه نگاه به ساعت کردم دیدم خیلی دیر شده ... واسه همین دویدم ... نزدیک مترو بودم که...چشتون روز بد نبینه ...هارد از توی جیبم افتاد روی زمین و 10 متری روی زمین قل خورد ... قلبم داشت از جا کنده میشد ... رفتم خونه زدم به کامپیوتر و دیدم ... بله ... از کار افتاده و یه صدای ضعیف بدسکتور سخت افزاری داره میاد ... خلاصه چند روز دپرس بودم و خودمو سرزنش میکردم ... تا اینکه یکی از بچه ها گفت یه سر ببرش گارانتی ... در اینجا بود که مخ گچی ام کمی خاکستری شد ...از اونجایی که من خوب دروغ میگم و نقش بازی میکنم ... تعریف از خود نباشه ها ... بردمش گارانتیش (گرین ) ...با حالت متعجب(طلبکارانه) و عصبانی رفتم توی شرکت و هارد رو انداختم جلوشون و گفتم این هارده چرا هی کانکت و دیسکانکت میشه ؟؟؟ اصلا نمیتونم کاری کنم ...گفتم با سیستمهای دیگه هم امتحان کردم ولی بازم داره بازی در میاره ... این چه وضعشه ؟؟؟ کلی اطلاعات توش دارم ... (محض اطلاع : کوچکترین سوتی باعث میشه دست از پا درازتر برگردی) و باید قید قطعه ت رو بزنی ... خلاصه یه نگاه ظاهری کرد و گفت باید قید اطلاعات رو بزنی ... منم با حالتی طلبکارانه گفتم نه خیر اطلاعاتم مهمه ... گفت راهی نداره ... کمی قیافه گرفتم و گفتم اوووف باشه چیکار کنم دیگه ... =)) =)) =)) گفتش تو هفته ی بعد تحویل میدیم ... منم رفتم و دیدم MY PASSPORT 1T نداره و به جاش MY PASSPORT ULTRA 1T که هم سرعتش بیشتره و هم ضخامتش کمتره رو به جاش بهم داد ... هیچوقت به این اندازه خوشحال نشده بودم ... =)) =)) =)) =)) =)) =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا رو شکر  که من زیاد درگیر شرکت های گارانتی نبودم خدا روشکر ... تنها خاطره از شرکت گارانتی که اونم خوب بود بر میگرده به پارسال که یه موس ماکروسافت تاچ گرفته بودم که از اولش مشکل داشت وقتی بیکار می موند دیکه کلیک راست و چپ  کار نمیکرد  گارنتی پانا داشت خلاصه رفتم شرکتشون و موس رو نشون دادم گفت برو تا تست کنم ... یک ساعت بعدش رفتم ولی موس کار میکرد و مشکلی نداشت بنده خدایی که مسئول گارانتی بود گفت موس سالمه ولی من زیر بار نرفتم گفتم بزار همینطوری تو استندبای بمونه و بعد از یه روز دوباره امتحانش کن ...خلاصه یه یه هفته ای شد که زنگ زد گفت حق با شما بوده و موس مشکل داره و رفتم و یه آکبندش رو بهم دادن ...ولی خداییش دمش گرم که تست کرد و راست و حسینی بهم زنگ زد و گفت که مشکل داره و شرایط تعویض رو داره . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

من یه بار مین سیستمم سوخت گارنتی آواژنگ بود و دلیلش هم نوسانات برق بود ولی با اینکه توی شرایط نوشته بود نوسانات جز گارانتی محسوب نمیشه برام تعویض کردن به نظرم آوازنگ یکی از بهترین شرکتهای گارانتی ایرانه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

توصیه بنده حقیر: سعی کنید بحث هایی که در مورد قطعه تو سایتهایی نظیر آمازون یا newegg میشه  رو خوب مطالعه کنید و جنسی رو بخرید که درصد خرابی کمی داره. من به شخصه سعی میکنم قطعه ای بخرم که خوبه تا بعد درگیر گارانتی نشم. جنس خوب بدون گارانتی >جنس بد گارانتی. البته اینم بگم مشکل گارانتی تو خارج هم هست. البته نه تو کشورهای صنعتی. تو همون کامنتهایی که تو سایت آمازون هست خیلی ها شاکی هستند که نمایندگی گفته پول shipping رو پرداخت کنن یا طرف داده تعمیر اما مشکل حل نشده و ...; مثلا مارک Zotac که قیمتش در حد گیگا یا ایسوس هست از نظر گارانتی و پاسخگویی شرکت بسیار افتضاحه. مثلا اگه تو سایت newegg یک نفر از کالایی مثل گیگا یا ایسوس بد بگه و تجربه تلخشو از گارانتی و ... توضیح بده یه نفر از خود شرکت کامنت میزاره و از طرف معذرت میخاد و میگه سریع با فلان شماره یا میل مشکلتون رو اطلاع بدین اما zotac بی خیال نارضایتی مصرف کننده هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

من یه KVM دارم که اکثر اوقات کیبورد و موس روش کار نمیکنه و خود فروشنده هم که نمایندگی شرکت easy بود این مسئله رو تایید کرد و فرستاد برای گارانتی اما متاسفانه پس فرستادن و گفتن مشکلی نداره

الانم همینجوری گذاشتم تو کارتن و یه گوشه افتاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان گرامی

 

با توجه به شغلم سرو کارم با گارانتی چند وقت یک بار می افته

نمونه ها تو شش ماه اخیر

تعمیر کیبورد لپ تاپ u180 ام اس آی توسط ماتریس بدون درد سر و هزینه

تعمیر دو عدد لپ تاپx451 ایسوتوسط ویستا و سازگار بدون دردسر و هزینه

تعویض مادربورد سوخته ام اس آی سوکت FM1 با FM2 بدون سوال توسط ماتریس فقط دردسر تعویض سوکتش موند

تعویض دو عدد رم اپیسر توسط شرکت داده پرداز رایانه متین بدون سوال

تعویض مجدد یکی از همان رم ها توسط شرکت داده پرداز رایانه متین بدون سوال

تعمیر پرینتر اپسون توسط گارانتی آواژنگ با هزینه

 

راهنمایی مناسب توسط تعمیرکاران ماتریس

ویرایش شده توسط xboyiut
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 10 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

ممنون از دوستان مطالب مفید بود. @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

با سلام

امروز 15 روز کاری هست که مادربرد من از شیراز به تهران ارسال شده و هنوز هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا درست میشه یا خیر به من نرسیده...

مادربرد من Z170x-gaming 5 هست و فقط 20 دقیقه کار کرد که بعد اررور 55 داد و به گفته کارشناس آواژنگ شیراز مشکل از کج شدن پایه های سوکت cpu بود...

چقدر دیگه باید منتظر باشم ، خدا میدونه فقط

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تا حالا از سازگار بدی ندیدم به شخصه

اما ماترکس و ویستا اذیتم کردند

 

اقای حسینی جسارت نباشه خوب کالا مشابه بگین بدن! نمیدن؟

یه کالا سرتر بردارین بزارین تو فروشگاه و برای مشتری هم هرچی خواست جاش بدین از اون ارزون تر یا گرون تر این طوری فکر کنم بهتره

 

 

---

جریان ماتریکس

 

دو عدد رم 16 دوال بود که 1600 هم بودند

پس از مونتاژ سیستم دیدیم گاهی سیستم بالا نمیاد

 

رم هارو فرستادیم گارانتی گفتند ایرائدی نداره پس دادن

دوباره یک ساعت توضیح دادیم فرستادیم بازم پس فرستادن که ایراد نداره

 

بعدش یکی از دوستام که از اورکلاکر های خوب ایران هست تست زد گفت high volt شده و رم هارو خودش برداشت و پولشو داد (البته یکم کمتر)

 

----

دومین مورد مربوط به 4970 یا 4790 بود یادم نیست

 

فرستادم ویستا تصویر نمیداد گفتند تعویض می کنیم از این مدل نداریم فقط

یه مدل سرتر برداشتم و پول رو زدم براشون

 

گراف که اومد دیدم دست دوم هست و ایراد فیزیکی هم داره

2 روز فقط با ویستا دعوا داشتیم

 

بعد قبول کردند 30% پول رو برگردونن وبازم من قبول نکردم گفتم قطعه ایراد فیزیکی داره

گفتن نه تعمیر شده تست کنین ایرادی داشت بفرستین عوض کنیم

 

زدم به برد پاور روشن کردم انگار اگزوز تراکتوره

یه دودی زد که نگو

 

زنگ زدم گفتم گفتن بفرستین عوض کنیم

ارسال کردم گفتن ایراد فیزیکی داره شامل گارنتی نمیشه

 

باز زنگ زدیم 2 ساعت توضیح و ... گفتن باشه بفرستید عوض کنیم

 

فرستادم و گرافیک تا الان که حدود 5 سال هست هنوز تو گارانتی هست و میگن گرافیکی با این شماره پیگیری ما نداریم اصلا

 

:D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...