رفتن به مطلب

شرکت In Win کیس 901 را برای سیستم های Mini-ITX عرضه می کند


Recommended Posts

شرکت In Win Development یکی از نو آوران عرصه طراحی کیس، و برنده ی چندین جایزه معروف طراحی red-dot، از کیس با کیفیت جدید 901 پرده برداری کرد.


 


2hu86fjqno0w8ciau3t.jpg


 


کیس 901 که خواهر کوچکتر کیس 904 این شرکت می باشد، مخصوص سیستم های Mini-ITX طراحی شده است البته با همان کیفیت و قدرت کیس 904.


 


بدنه ی آلمینیومی ضخیم 4 میلی و صیغلی شده و شیشه های سکوریت پنل های چپ و راست کیس همه گی نشان از کیفیت بالای ساخت این کیس دارد.  


 


ایده آل برای Steam Machine


 


این کیس با ظاهر بی همتای خود یک کاندید مناسب برای ساختن Steam Machine مورد نظر هر کاربر است. فضای 2 سانتی پشت کیس برای مدیریت کابل کشی کافی می نماید. یک شکاف برای نصب درایو نوری باریک در کیس تعبیه شده است. ف*یلتر های فن آهن ربایی مخصوص جایگاه فن های ورودی، و یک کاور آلمینیومی زیبا در پشت کیس برای پنهان ساختن کابل های خروجی پشت مادربرد از امکانات ویژه ی این کیس است.


 


dy1hggfijku87oddl5g3.jpg


 


با وجود دو کشوی بی نیاز از ابزار مخصوص نصب هارد دیسک و یک درایو 2.5 اینچی و محلی برای نصب رادیاتور120 سانتی  در پشت کیس همه و همه نوید اسمبلی راحت در کیس 901 را می دهد.


 


این کیس قادر به پذیرایی از کارتهای گرافیک تا طول 30 سانت همچنین پاور های ATX تا طول 20 سانت و خنک کننده های مخصوص CPU تا طول 13 سانت  می باشد.


 


کانکتور های کنار کیس شامل 2 پورت USB3 و 2 جک صوتی HD مخصوص هدفون و میکروفون است.


 


در بررسی کیس InWin 904 اشاره شد که جا زدن پاور در کیس 904 کاری بس دشوار است، از این رو شرکت InWIn به همراه معرفی کیس 901، دو پاور جدید یکی 550 وات و دیگری 750 وات با گواهی  80Plus Gold ارائه کرده است. این پاور ها که مخصوص کیس های 904 و 901 این شرکت تولید شده اند از سایز مناسب برای جایگیری در این کیس ها برخوردارند و مشکل کمبود فضا برای نصب نخواهند داشت.


 


منبع: Techpowerup


 


مترجم: آرمین ابیشی

ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...