رفتن به مطلب

معرفی کیس جدید گرین مدل infinity


Recommended Posts

به نام آنکه جانشین همه نداشتن هاست

دوستان عزیز؛

سلام،

این تاپیک مربوط به بحث پیرامون کیس جدید گرین با نام Infinity است. لذا خواهشمند است نقطه نظرات خود در مورد این محصول جدید را در همین تاپیک عنوان فرمایید.

Infinity.gif

معرفی سازنده:

این کیس متعلق به کمپانی Lancool (زیر مجموعه کمپانی مشهور Lian Li ) و ساخت کشور تایوان است. GREEN همچون سایر برندهای جهانی، این محصول را به صورت مستقیم سفارش و خریداری نموده است تا تحت نام و لوگوی تجاری GREEN در بازار داخلی عرضه نماید. این مدل از بین سری محصولات Dragonlord series کمپانی Lancool انتخاب شده است و دقیقا بالاترین مدل این سری نام Dragonlord PC-K62 می باشد.

تفاوت Infinity گرین با مدل PC-K62 کمپانی Lancool:

تنها تفاوت و تغییری که گرین برروی این مدل درخواست نموده است، عدم رنگ کاری (رنگ مشکی) پوشش داخلی کیس Infinity است تا هیچ مانعی (هر چند کوچک و در شرایط بسیار خاص) در ارتباط بین Ground های قطعات سخت افزاری وجود نداشته باشد.

قیمت و زمان عرضه کیس Infinity گرین:

این کیس از تاریخ 10 / 7 / 1388 در شبکه فروش محصولات گرین قرار خواهد گرفت. حداکثر قیمت فروش این محصول در کلیه نمایندگی های گرین، معادل 106.000 تومان خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت جهانی این محصول در حدود 120 الی 130 دلار می باشد @ newegg

لینک سفارش و خرید اینترنتی کیس INFINITY توسط نماینده فروش اینترنتی محصولات گرین @ لیون کامپیوتر

مشخصات فنی کیس Infinity گرین:

  • مدل : Infinity (اینفینیتی)
  • نوع شاسی (اسکلت) : Advance Middle Tower (طراحی متفاوت فضای داخلی و اسمبلینگ معکوس قطعات)
  • قابلیت نصب مادربرد : سایز CEB در ابعاد 12x10.5 اینچ و سایز متداول ATX در ابعاد 12x9.6 اینچ و سایز micro ATX در ابعاد 9.6x9.6 اینچ و سایز mini ITX در ابعاد 17x17 سانتی متر
  • ابعاد : ارتفاع 50cm ،عمق 50cm ، پهنا21.5cm
  • رنگ : مشکی
  • جنس ورق: SECC Steel
  • کاور بغل : از جنس Acrylic (قابلیت رویت فضای داخلی کیس)
  • جنس پنل : پلاستیک
  • ضخامت ورق : 0.8mm
  • وزن : 9550 گرم
  • تعداد محفظه برای نصب اپتیکال درایو : 5 عدد
  • تعداد محفظه برای نصب هارد : 4 عدد (در هر دو سایز 2.5 و 3.5 اینچ)
  • تعداد اسلات های کارتهای PCI (پشت کیس): 8 عدد
  • پورتهای پنل جلو : 2عدد USB2.0 و پورتهای صدا در هر دو حالت HD و AC-97
  • تعداد فن های نصب شده : مجموعا 4 عدد ( 3 عدد در سایز 14 سانتی متر با نور آبی و 1 عدد در سایز 12 سانتی متر) یک عدد در قسمت جلو و دو عدد در سقف و یک عدد در پشت
  • فیلتر غبار : کلیه قسمتهای ورودی هوا دارای فیلتر قابل شستشو می باشد
  • ابزارآلات جدید نصب سریع و آسان : برای کلیه قسمتها شامل؛ چهار عدد هارد، مادربرد، اسلاتهای PCI، دو عدد اپتیکال درایو، منبع تغذیه، فن ها (به جهت جابه جایی آسان)

کیفیت ساخت Infinity گرین:

k60-01s.jpg

k60-05s.jpg

قابلیت برداشته شدن آسان کاور پلاستیکی محافظ فن های سقف کیس Infinity به جهت تمیز نمودن پره های آن ، از امکانات این کیس به شمار می رود.

k60-06s.jpg

دیگر نگران نصب سریع کارتهای گرافیکی جدید با وزن سنگین نباشید. ابزار نصب آسان کیس Infinity در این قسمت با ترکیب فلزی خود، قادر به حفظ موقعیت کارتهای گرافیکی سنگین وزن امروزی و آینده شما خواهد بود. ضمن اینکه تعبیه 8 اسلات در این قسمت، کیس Infinity را آماده نصب تا سه عدد کارت گرافیکی High-End در هر دو حالت ™ 3way SLI و ™ CrossfireX نموده است.

k60-07s.jpg

در پیکر بندی کیس Infinity از روش تازه متداول شده در بین سازندگان مطرح کیس استفاده شده است. در این روش جدید، مادربرد شما در قسمت بالا و پاور در قسمت پایین نصب می گردد. محاسن این روش ، بدین شرح است:

* تخلیه بهتر هوای گرم اطراف پردازنده (به واسطه تعبیه دو عدد فن 14 سقف و یک عدد فن 12 پشت)

* عدم تاثیر گذاری گرمای هوای اطراف پردازنده برروی هوای ورودی پاور. (در حالت استفاده از پاورهای اصطلاحا فن بزرگ)

* تامین مستقیم هوای ورودی پاور از محیط بیرون کیس (در صورت استفاده از پاورهای رایج امروزی با فن بزرگ).

* استقامت و پایداری بیشتر کیس (به دلیل وزن پاور و استقرار آن در کف کیس)

* امکان نصب کولرهای پردازنده در سایز بزرگ (بدون تداخل با پاور)

p50r-31s.jpg

تعبیه هوشمندانه پیچ های مادربرد با قابلیت باز و بسته شدن توسط دست به جهت کاهش زمان اسمبلینگ سخت افزار.

این کیس تحت شرایط بالای استاندارد کیفیتی و توسط شرکت Lancool طراحی و در کشور تایوان به تولید رسیده است. قابلیت نصب آسان کلیه قطعات (completely tool-less design) این کیس، متناسب با جدیدترین شرایط سخت افزارهای حرفه ای درنظر گرفته شده است ، به گونه ای که تا کنون شاهد این روش و الگو، در هیچ محصول مشابهی نبوده ایم و ساختار این کیس، متناسب با نیازهای کاربران حرفه ای در نظر گرفته شده است.

طراحی کیس Infinity گرین:

k62-03s.jpg

اجرای یک راهکار مناسب برای تخلیه بهتر هوای گرم محیط داخلی کیس، یکی از اهداف اصلی در طراحی کیس Infinity بوده است. دو عدد فن در سایز بزرگ 14 سانتی متری (با نور آبی) ، وظیفه خروج هوای گرم قسمت بالای کیس را برعهده دارند تا ضمن کاهش صدا، حجم زیادی از هوای گرم را خارج نمایند.

k60-04s.jpg

اجرای یک برنامه جدید برای نصب سریع و مستحکم قطعات سخت افزاری، از دیگر اهداف اصلی در طراحی این کیس بوده است تا ضمن سرعت بخشیدن به زمان اسمبلینگ، دقت و استحکام در نصب قطعات سخت افزاری نیز رعایت شود. این طراحی بسیار جدید، تجربه شیرینی برای کاربر در پی خواهد داشت.

دقت و ظرافت در طراحی پنل و استفاده از دو لایه آلومینیومی آنودیزه شده نازک در کلیه قسمتهای توری مانند پنل جلو، جلوه بسیار زیبایی به کیس Infinity بخشیده است. این دو لایه توری آلومینیومی ، مانع ورود غبار به فضای داخلی کیس می شوند.

k62-27s.jpg

استفاده از کاور بغل ترکیبی Acrylic با طراحی بسیار زیبا در برشکاری این قسمت، نمایانگر سخت افزار حرفه ای داخل کیس شما خواهد بود.

امکانات کیس Infinity گرین:

راهکارهای کاهش صدا در کیس Infinity گرین:

k62-08s.jpg

استفاده از چهار عدد فن بلبرینگی فوق العاده کم صدا یکی از ویژگی های خاص کیس Infinity گرین است. به گونه ای که یک عدد فن 14 در قسمت جلو (ورودی هوا با حداکثر دور 1000rpm) و دو عدد فن 14 در قسمت سقف (خروجی هوا با حداکثر دور 1000rpm) و یک عدد فن 12 سانتی متری در قسمت پشت (خروجی هوا با حداکثر دور 1500rpm) در نهایت ، صدای این کیس را به حدی غیر قابل باور کاهش داده اند.

k62-09s.jpg

سایز بزرگ فن ها، تنها عامل کاهش صدای این کیس نبوده است. استفاده از واشرهای لایه ای و لاستیکی در محل های اتصال فن به بدنه کیس ، از دیگر عوامل کاهش صدا و لرزش در این کیس جدید به شمار می رود.

k60-10s.jpg

استفاده از ورق های لاستیکی در قسمت ابزار نصب اپتیکال درایوها، موجب کاهش انتقال لرزش موتور اپتیکال درایوها به بدنه کیس و نهایتا کاهش صدای این مدل کیس شده است.

k60-11s.jpg

از این روش به همراه واشرهای لاستیکی، برای محفظه هارد نیز استفاده شده است تا مانع انتقال لرزش موتور هاردها به بدنه کیس شود.

k60-12s.jpg

همچنین از این روش ، برای قسمت ابزار نصب آسان کارتهای گرافیکی نیز استفاده شده است تا مانع انتقال لرزش کارتهای گرافیکی به بدنه کیس شود.

k60-13s.jpg

در قسمت ابزار نصب سریع پاور نیز، شاهد تعبیه پایه های لاستیکی جهت جلوگیری از انتقال لرزش پاور به بدنه کیس هستیم.

k60-31s.jpg

این تمام ماجرای سکوت کیس Infinity نبود. بلکه در طراحی هوشمندانه این کیس، تمامی محفظه های اپتیکال درایو در قسمت جلوی کیس، دارای شیارهای لبه دار می باشند تا ضمن رعایت اصل ورود هوا به فضای داخلی کیس، مانعی جهت خروج صدای فضای داخلی کیس باشند.

راهکارهای کولینگ در کیس Infinity گرین:

k62-15s.jpg

استفاده از یک عدد فن 14 سانتی متری فوق العاده کم صدا (1000rpm) با هسته بلبرینگی در قسمت جلوی کیس (ورودی هوا) ، موجب شده است که هوای خنک فضای بیرون کیس به محیط داخلی هدایت شود. همچنین استفاده از دو عدد فن 14 سانتی متری فوق العاده کم صدا (1000rpm) با هسته بلبرینگی در قسمت بالای کیس (خروجی هوا) ، موجب شده است که هوای گرم محیط داخلی ، به فضای بیرون کیس منتقل گردد.

k60-16s.jpg

k60-29s.jpg

استفاده از یک عدد فن 12 سانتی متری کم صدا (1500rpm) با هسته بلبرینگی در قسمت پشت کیس (خروجی هوا) ، موجب شده است که هوای گرم محیط داخلی ، به فضای بیرون کیس منتقل گردد.

k62-25s.jpg

استفاده از توری های آلومینیومی و آنودیزه شده در قسمت براکتهای اپتیکال درایوها، موجب شده است بنابر فشار منفی هوا که در محیط داخلی کیس به وجود می اید، هوا به راحتی از لابه لای این توری های الومینیومی ، وارد فضای داخلی کیس شود و این توری الومینیومی ، همچون یک هیت سینگ با سطح تماس بالا، هوای ورودی را خنک تر خواهد نمود.

k60-17s.jpg

تعبیه شیارهایی برروی اسلات های PCI به کولینگ بهتر هوای گرم اطراف کارتهای گرافیکی کمک خواهد نمود.

k60-18s.jpg

تعبیه هوشمندانه چندین شیار مورب در قسمت زیر کیس (محل نصب پاور) ، موجب شده است تا هوای خنک فضای بیرون کیس، به راحتی برای پاور تامین گردد که تاثیر بسیار مطلوبی بر عمر و کارآیی پاور در درازمدت خواهد گذاشت. نکته هوشمندانه در این روش طراحی شیار (همانند همان کاری که در قسمت براکت های فلزی محفظه اپتیکال درایوهاانجام شده بود) ، وجود لبه هایی برای جلوگیری از خروج صدای فن پاور است. چرا که با وجود سوراخهای متداول و مرسوم در این قسمت، صدای بیشتری از فن پاور شنیده می شود.

k60-19s.jpg

تعبیه دو سوراخ برای عبور لوله های مربوط به ابزار واتر کولینگ به همراه پوشش لاستیکی جهت جلوگیری از اسیب این لوله ها در قسمت پشت کیس.

امکانات نصب سریع کیس Infinity گرین:

k60-04s.jpg

طراحی جدید در ابزارآلات نصب قسمت اپتیکال درایوها به همراه ابزار لرزه گیر (سریع، آسان، مستحکم، مطمئن)

طراحی جدید در قسمت محفظه هاردها با قابلیت نصب هارد در دو سایز 3.5 . 2.5 اینچ به همراه ابزار لرزه گیر (سریع، آسان، مستحکم، مطمئن)

طراحی جدید و بسیار مستحکم در قسمت Expansion Slots (جهت نگهداری کارتهای سنگین وزن حرفه ای) به همراه ابزار لرزه گیر (سریع، آسان، مستحکم، مطمئن)

k60-23s.jpg

طراحی جدید و نوآوری در قسمت استقرار پاور به همراه ابزار لرزه گیر (سریع، آسان، مستحکم، مطمئن)

همچنین در این قسمت، فاصله ای (با پایه های لاستیکی ) بین فن بزرگ پاور و کف کیس در نظر گرفته شده است تا عبور و تامین هوا به راحتی انجام پذیرد و لرزش فن پاور به بدنه کیس منتقل نگردد.

k60-24s.jpg

تجربه شیرین و جدیدی از جابجایی فن های کیس در زمان سرویس دوره ای، بدون نیاز به پیچ بستن و فقط با یک فشار کوچک ريا، فن ها از جای خود جدا و در دستان شما خواهند بود. (سریع، آسان، مستحکم، مطمئن)

k60-25s.jpg

جابجایی آسان فیلترهای آلومینیومی جلوی کیس جهت شیستشوی دوره ای (سریع، آسان، مستحکم، مطمئن)

k60-26s.jpg

و این تمام ماجرا نیست. حتی برای قسمت ورودی هوای پاور (در زیر کیس) یک فسلتر قابل شستشو وجود دارد که به راحتی قابل جداشدن جهت شستشو می باشد.

i19555_cable.jpg

و در پایان، تعبیه گیره های پلاستیکی جهت کابل کشی منظم داخل سیستم (یک تجربه زیبا)

k60-28s.jpg

با تقدیم احترام

ویرایش شده توسط J.Omrani
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جنا عمرانی عزیز ممنونم از مطالبتون و منو ببخشید این هم لینک فروشگاه لیون :

http://lioncomputer.ir/index.php?product_id=1279

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من دیروز این کیس رو از نزدیک دیدم باید بگم که در این رده قیمت بقیه باید برن بوق بزنن از نظر امکانات در این رده قیمتی میشه گفت رقیبی نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس رو از نزدیک ندیدم ولی این green trio که دارم توی کیس کابلها خیلی بهم ریخته می شوند و پاور هم سخت بسته شد.

اتصالات ریست و پاور هم لحیمش از جلو پنل کیس کنده شده بود و کیس رو بستم اول روشن نمی شد...اعصابم خورد شد و فکر می کردم پاور خرابه یا مادربورد و خلاصه نصف روز وقتم گرفته شد تا این عیب رو پیدا و رفع کردم

ولی در کل کیس خنکیه و راضیم تا الان.

=D>

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهندس جان، در تصویر به نظر میرسه که با پاورهای سایز 1230 مشکل دارد، درسته؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کلن کیس هایی که پایین محل پاور هست مشکلی با سایز پاور ندارن. اون بالا هست که ممکنه مشکلی باشه.

اونم مشکلش وقتی ایجاد میکنه که یا بکل جا برای پاور به یه اندازه بیشتر دیگه نزارن یا فنی چیزی باشه که نشه پاور تا آخر جا بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من دیروز این کیس رو از نزدیک دیدم باید بگم که در این رده قیمت بقیه باید برن بوق بزنن از نظر امکانات در این رده قیمتی میشه گفت رقیبی نداره

دوست عزیز امکان داره آدرس نمایشگاه و یا فروشگاهی رو برای مشاهده این محصول بفرمایید؟

نماینده گرین که تو بازار ایران این امکان رو میدونم نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

دوست عزیز من توی شرکت خود گرین این کیس رو دیدم اگر جایی باشه که داشته باشه من خبر ندارم و باید خود مهندس عمرانی مشخص کنن

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب مهندس عمرانی

می خواستم بدونم آیا این کیس با پاور 1235b مشکلی برای نصب ایجاد نمی کنه؟ با توجه به اون قطعه پلاستیکی برای منج کابل ها

آیا این قطعه قابلیت جابجایی با توجه به طول پاور ها رو داره؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهندس جان، کیس خیلی خوب و خوش قیمتی را انتخاب کردید، واقعا تبریک میگم

و با توجه به قیمت 106 تومنیش میتواند جایگزین خوبی باشد برای کیس transformer و pacific و trio و بخصوص tuniq-2

و حتی galaxy را میتونه به چالش بکشه =d>

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهندس جان، کیس خیلی خوب و خوش قیمتی را انتخاب کردید، واقعا تبریک میگم

و با توجه به قیمت 106 تومنیش میتواند جایگزین خوبی باشد برای کیس transformer و pacific و trio و بخصوص tuniq-2

و حتی galaxy را میتونه به چالش بکشه =d>

از نظر من این کیس رقیب سرسختیه برای کیسهای سری cm690 چه معمولی چه سری اینودیا ادیشن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نام آنکه جانشین همه نداشتن هاست

دوستان عزیز؛

سلام،

بخش بعدی معرفی کیس INFINITY مربوط به اعلام Review های این کیس است. همانطور که پیشتر عرض شد، این کیس متعلق به کمپانی Lancool (زیر مجموعه کمپانی مشهور Lian Li ) و ساخت کشور تایوان است. GREEN همچون سایر برندهای جهانی، این محصول را به صورت مستقیم سفارش و خریداری نموده است تا تحت نام و لوگوی تجاری GREEN در بازار داخلی عرضه نماید. این مدل از بین سری محصولات Dragonlord series کمپانی Lancool انتخاب شده است و دقیقا بالاترین مدل این سری نام Dragonlord PC-K62 می باشد.

review_lancool_k62_banner.jpg

اسکلت این کیس، علی رغم زمان کوتاهی (تقریبا سه ماه) که از عرضه آن به بازار جهانی می گذرد، دارای بیش از 15 بررسی در سایتهای گوناگون می باشد و موفق به اخذ Award های مختلفی شده است.

2935_1234.png

http://www.tweaktown.com/reviews/2935/lancool_dragon_lord_pc_k62_advanced_mid_tower_case/index8.html

recommended.gif

http://www.techpowerup.com/reviews/Lancool/Dragonlord_K62/6.html

award_gold_black.gifaward_value_black.gif

http://www.technic3d.com/article-949,5-lancool-k62-dragonlord-guenstige-oberklasse.htm

or.gif

http://www.cowcotland.com/articles/434-6/lancool-dragonlord-pc-k62-encore-un-bon-boitier-gamer.html

Award04b.jpg

http://www.pc-experience.de/wbb2/thread.php?threadid=29215

p3d_award_rgb_120px.gif

http://www.planet3dnow.de/vbulletin/showthread.php?t=367403&garpg=8#content_start

Editorschoice.jpg

http://www.hwp.ru/articles/Obzor_korpusa_Lancool_PC_K62_ot_kompanii_Lian_Li_68812/?CODE=Obzor_korpusa_Lancool_PC_K62_ot_kompanii_Lian_Li_68812&other=&PAGEN_1=4

i19775_AWARD.jpg

http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/22076-lancool-dragonlord-pc-k62-case-review.html

i19776_AWARD.jpg

http://www.casemodblog.com/?p=1103

awardredtipp.jpg awardtopproduct.jpg

http://hartware.de/review_983_6.html

کیس رو از نزدیک ندیدم ولی این green trio که دارم توی کیس کابلها خیلی بهم ریخته می شوند و پاور هم سخت بسته شد.

اتصالات ریست و پاور هم لحیمش از جلو پنل کیس کنده شده بود و کیس رو بستم اول روشن نمی شد...اعصابم خورد شد و فکر می کردم پاور خرابه یا مادربورد و خلاصه نصف روز وقتم گرفته شد تا این عیب رو پیدا و رفع کردم

ولی در کل کیس خنکیه و راضیم تا الان.=D>

دوست خوب من؛

سلام،

از بابت مشکل پیش آمده ، واقعا متاسفم. اگر مشکل مورد اشاره شما، موجب رنجش خاطرتان شده است، کل پنل کیس را برایم ارسال فرمایید تا با یک پنل آکبند تریو تعویض نمایم.

مهندس جان، در تصویر به نظر میرسه که با پاورهای سایز 1230 مشکل دارد، درسته؟

علیرضا جان؛

سلام،

همانطور که دوستان عزیز فرمودند، این کیس با پاورهای سایز PS2 که دارای عمق 15 الی 25 سانتی متر باشند، کاملا سازگار خواهد بود.

دوست عزیز امکان داره آدرس نمایشگاه و یا فروشگاهی رو برای مشاهده این محصول بفرمایید؟نماینده گرین که تو بازار ایران این امکان رو میدونم نداره

دوست خوب من؛

سلام،

این کیس از امروز در بازار توزیع شده است. ضمن اینکه فروشگاه محترم اینترنتی لیون کامپیوتر (جناب آقای حسینی) نیز به زودی این مدل کیس را عرضه خواهند نمود.

سلام جناب مهندس عمرانی

می خواستم بدونم آیا این کیس با پاور 1235b مشکلی برای نصب ایجاد نمی کنه؟ با توجه به اون قطعه پلاستیکی برای منج کابل ها. آیا این قطعه قابلیت جابجایی با توجه به طول پاور ها رو داره؟

دوست خوب من؛

سلام،

پنل نگهدارنده کابلهای خروجی پاور در کیس INFINITY دارای قابلیت نصب در دو موقعیت (متناسب با طول پاور) کف کیس می باشد. لطفا به عکس ذیل توجه فرمایید:

i19780_InfinityGP1235BGREEN.jpg

مهندس جان، کیس خیلی خوب و خوش قیمتی را انتخاب کردید، واقعا تبریک میگم

و با توجه به قیمت 106 تومنیش میتواند جایگزین خوبی باشد برای کیس transformer و pacific و trio و بخصوص tuniq-2

و حتی galaxy را میتونه به چالش بکشه =d>

علیرضا جان؛

سلام،

بنده هم با نظر شما کاملا موافقم. انشاا.. به زودی شاهد تغییرات اساسی (ظاهر-اسکلت) در سطوح مختلف قیمتی کیس های گرین خواهید بود. یک خانه تکانی اساسی...! که انشاا.. در زمان مناسب تر، نسبت به این تغییرات، اطلاع رسانی خواهم نمود. همه اینها را مدیون نقطه نظرات خوب و انتقادات منصفانه دوستان عزیزی چون شما هستیم.

با تقدیم احترام

ویرایش شده توسط J.Omrani
اضافه نمودن لینک ها
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...