رفتن به مطلب

همه چیز در مورد cpu cooler v10


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام ! دوستان در این تاپیک قصد داریم در مورد تمامی مسائل و موضوعات مربوط به کولر coolermaster / v10 صحبت کنیم . از این ببعد دوستان هر گونه اطلاعات / سوالت / تجربیات و اخباری در مورد این کولر داشتند ، لطف کنن و در این تاپیک مطرح کنند . همچنین دوستان اگه با این کولر تست گرفتن هم ، بی زحمت نتایج شو همینجا قرار بدن ، چون میدونید که بحث بر سره کارایی این کولر خیلی حاد شده و نظرات مختلف و ضد و نقیضی وجود داره . همیینطور در رویوها و تست های سطح نت هم ، نتایج مختلف و متناقضی به چشم میخوره که سعی میکنیم با قرار دادن تست های شخصی ، این موضوع رو تا حد ممکن روشن کنیم .ممنون .

البته نظر شخصی و حدس من اینه که قابلیت و کارایی این کولر منوط به استفاده یا عدم استفاده از این کولر در داخل کیسه !! یعنی اگه این کولر در داخل کیس درست حسابی استفاده بشه ، کارایی بالایی خواهد داشت و اگه در بیرون از کیس مورد استفاده قرار بگیره کارایی چندانی نخواهد داشت ! البته این فقط یک حدس شخصیه . حالا بزودی معلوم میشه جریان عملکرد این کولر از چه قراره .

خب بعنوان اولین پست ، میخواستم از دوستانی که این کولر رو دارند بپرسم که ایا داخل باکس این کولر ، خمیر سیلیکون هم وجود داشته یا نه ؟

البته یکی از دوستان و اساتید گفتند ، که انگار خمیر فابریکه داخل باکسشو بر میدارن و بجاش یک خمیر نا مرغوب میذارن که میخواستم بدونم ایا برای همه دوستان هم همینطوریه ؟ البته من دقیق یادم نیست ولی فکر میکنم قبلا تصاویری از این کولر دیدم که همراش یک خمیر با ظاهر معمولی وجود داشت ولی الان که دنبال تصاویر این کولر میگشتم هر چقدر سعی کردم ، چنین موردی گیرم نیومد و همگی تصاویر ، نشان از مقدار کمی خمیر در داخل پلاستیک داشتند ! حالا دیگه نمیدونم وقعا جریان چیه .

خب با اجازتون ، در انتها چند تا عکس هم از این کولر میذارم که سعی کردم بهتریناشو انتخاب کنم تا از تمام ابعاد و زوایا قابل مشاهده باشه .

67tligk6o2yyr6fw9ppp.jpg

113i83wv3zewfpvlkxx.jpg

5eanagmy2y38v17tob96.jpg

rypw630ippfdvhsmsj5e.jpg

vaeiwrif3ru3ji29sdc.jpg

qun1lda6d4thm3vgca8.jpg

aky4v8ua2ttm40fdei0d.jpg

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار عالی ....

فرامرز جان در مورد خمیر ... نمونه ای از خمیر بسیار عالی thermal fusion 400 وجود داره که یک خمیر درجه یک حساب میشه و برای یکبار استفاده است ..

به نظر من کارایی این کولر عالی هست..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...