رفتن به مطلب

Recommended Posts

صنایع روش - معروف به Swiftech امروز خبر از عرضه ی عمومی واتر کولر جدید H220-X این شرکت خبر داد. این واتر کولر نسل جدید این شرکت مجهز به رادیاتور 24 سانتی متری مسی، پمپ و واتربلاک حرفه ای است. به مانند دیگر محصولات Swiftech این واتر کولر درعین کارایی فوق العاده، با ظرافتی خاص تا جای ممکن کارکردی بی صدا دارد. این دستگاه با هدف جلب رضایت هر دو طیف کاربران حرفه ای های سخت افزار و همچنین کاربران عادی کامپیوتر طراحی شده است.


 


uquavjbeaydk5457aiys.jpg


 


برای کاربران عادی کامپیوتر، این یک واترکولر مدار بسته است که بدون نیاز به نگه داری میتوان روی سیستم آن را بلافاصله نصب و استفاده کرد. این دستگاه 3 سال ضمانت دارد. برای کاربران حرفه ای کامپیوتر، این کولر با تغییراتی همچون تعویض شلنگ ها، شیرآلات، و همچنین اضافه کردن رادیاتور و یا بلاک گرافیک کاملا" سازگاری دارد. پمپ توانمند این سیستم میتواند افزایش طول مدار را به خوبی پاسخ دهد.


 


lgr223bsorwa0mvcn8sv.jpg


 


کولر H220-X مجهز به فن آوری اختصاصی Swiftech در طراحی رادیاتور های شامل پمپ به نام X20 Drive است. پمپ های واتر کولر های چند کاره، معمولا" روی بلاک سوار می شوند. اما شرکت Swiftech با طراحی مجدد، پمپ را به داخل رادیاتور انتقال داده و از این لحاظ بلاک را آزاد کرده است. این واتر کولر ها دارای رادیاتور هایی از جنس مس و برنج است، به همراه مخزن چراغ دار و اندازه گیر سطح پر بودن مخزن. بلاک این دستگاه نیز مدل حرفه ای Apogee XL این شرکت می باشد.


 


قیمت این واترکولر 140 دلار است.


 


منبع: Techpowerup


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...