رفتن به مطلب

کمک کمک.مشکل با شرکت اسیاتک


nima_zeus
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

 

هفته پیش در مشهد نمایشگاه بین المللی بود و شرکت اسیاتک هم تبلیغات گسترده ای کرده بود.سرویس هایی که داشت یکساله ی 10مگ با 16 گیگ ترافیک بود. بعد از یک هفته دیروز که اینترنتم وصل شد متوجه شدم که تنها 6 گیگ داده شده و شرکت اسیا تک هم این مسئله را قبول نمیکند.بعد از کلی تماس حالا میگن که باید برگه ی تبلیغاتی نمایشگاه رو برامون ارسال کنید تا براتون واریز کنیم.

 

از دوستان خواهش میکنم که اگر کسی برگه تبلیغاتی اسیاتک رو که توش 2 سرویس مخصوص نمایشگاه رو داشت رو نگه داشته لطفا برام عکس بگیره بفرسته.

 

دوستان درجریان باشن که چقدر ساده شرکت های بزرگ کلاه برداری میکنند.

 

بدبخت کسایی که دوساله گرفته بودن!!!

جالب اینجاست که فاکتورش رو هم قبول ندارن و میگن ما همچین سرویسی با این قیمت نداریم.

ویرایش شده توسط nima_zeus
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عزیز اگر فاکتور داری میتونی به سازمان تنظیم مقرارت رادیویی شکایت ببری.

 

آسیاتک جدیدا بدجور داره حق مشترکینش رو ضایع می کنه !

هفته پیش توی ساعت رایگان ترافیکم تموم شد !بعد فهمیدیم مشکل از کالیبره نبودن ساعت پاییزی آسیاتک بوده و ما به خیال خودمون داشتیم تو ساعت رایگان دانلود می کردیم و نگو برامون حساب میشده.

کلی هم تماس گرفتیم ولی در آخر به نتیجه نرسیدیم و حدود 3 گیگ ترافیک از دستمون پرید !

از طرفی سیستم رو به سرویس دیگری تغییر دادم که 4 گیگ ترافیک بیشتر داشت و وقتی سرویس تغییر کرد دیدم فقط 1.7 گیگ اضافه شد و هرچی هم بهشون می گم چرا اینطوری هست میگن باید با واحد فروش خودتون تماس بگیرید و نماینده فروشی هم که بنده  خرید کردم جمع کرده رفته !

 

پیدا کنید پرتقال فروش را...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دمه همون شاتل که داشتم گرم که توی 3 سالی که داشتم یک بار هم به مشکل نخورد و پشتیبانیش عالی بود :(

 

مشکل فاکتورش سره اینه که فقط توش زده 1 ساله و هیچ توضیحی هم نداده. :crying:

من الان زنگ زدم نمایندگی مشهد میگه به ما مربوط نمیشه به شماره خوده شرکت تماس بگیرید.

 

حالا شما در نظر بگیر از اون همه ادم که توی نمایشگاه بودن یکی مثل من نگاه میکنه و پیگیری بقیه میگن حتما درسته و استفاده میکنن بعد اینجوری میشه که اون شرکت میلیاردر میشه و ما باید به قول شما پیدا کنیم پرتقال فروش را ...

ممنون برای معرفی سازمان برای شکایت.

ویرایش شده توسط nima_zeus
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی جالبه توی سایت نمایندگی مشهدشون هم این سرویس ها رو با همین قیمت های نمایشگاه و تخفیف هاش داره بعد اینا میگن که ما نمیدونیم!!!

 

:eek: :eek: http://www.persiandata.com

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مساله اینترنت به شاتل و آسیاتک و بقیه پروایدر ها ختم نمیشه !

متاسفانه اینترنت ایران شده مثل یه حلقه محاصره که دائم داره تنگ و تنگ تر میشه !

وقتی کیفیت و قیمت اینترنت پرسرعتی که 3 سال پیش داشتم رو با الان مقایسه می کنم  :puke:

در حال حاظر دارن بستر سازی می کنند برای اینترانت ملی (در اکثر ساعات سایت هایی که روی سرورهای خارجی هستند یا باز نمی شوند و یا اگر هم باز می شوند با تاخیر و با مشکل !) و دائم قطعی داریم تو مرکز قم و جالب تماس که می گیریم اصلا زیر بار نمیرن که حتی قطعی داشتند در این مرکز ! فکر کنید برای بنده که دارم Elearning می بینم چقدر مشکل به وجود می آورند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله حق با شماست

 

ولی نباید سر بعضی چیز ها که ممکنه قابل حل باشه بیخیال باشیم و بگیم ولش کن.

حداقل اینه که اطلاع رسانی میکنیم تا بقیه از این کلاه ها سرشون نره.

 

شهر های دیگه که اینجور که من شنیدم نسبت به مشهد خیلی وضعیت خراب تره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بله حق با شماست

 

ولی نباید سر بعضی چیز ها که ممکنه قابل حل باشه بیخیال باشیم و بگیم ولش کن.

حداقل اینه که اطلاع رسانی میکنیم تا بقیه از این کلاه ها سرشون نره.

 

شهر های دیگه که اینجور که من شنیدم نسبت به مشهد خیلی وضعیت خراب تره

 

کلا آسیاتک از ابتدای سال 93 دیگه چنگی به دل نمیزنه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

زنگ زدم به صدای مشتری که مربوط به شکایاته مرده میگه شما اشتباه میکنید 6 گیگ بوده.

 

میگم پس شما همون برگه رو برای من که روش نوشته 6گیگ ارسال کنید میگه نه من مسئول نیستم شما رفتید نمایشگاه من که نرفتم بعد میگه باید برگه نمایشگاه رو ارسال کنید وگرنه کاری نمیشه کرد.

 

خیلی داره جالب میشه :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...