رفتن به مطلب

سرزمین های مرزی


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

l46f0ephqlgmeq0ttso7.png


 


سرزمین های مرزی؟؟؟نه !بگذار پرواز کنم به قمر پاندورا!به ماه! بگذار میان ستارگان ،درجاذبه صفر دشمنان را تکه تکه کنم!


بخشی از وصیت نامه یک والت هانتر ناشناس(لقب شکارچی های گنج در پاندورا)


 


 


 


 قطعا کنار گذاشتن خاطراتمون از سریBorderlands استودیو GearBox سخته و طاقت فرسا –همین یکساعت پیش بود که داشتم بوردر 2 رو بازی میکردم –با اینکه همین یک ساعت پیش بود که نسخه جدید بازی یعنی The Pre-Sequel عرضه شده  !!!یعنی الان دو ساله خورده ای است که من با خود بازی نسخه 2 و DLC های شاهکارش تجربه لذت بخشی دارم و یکی از قدرتمند ترین شخصیت های کلاس سیرن  رو برای خودم ساخته ام-ارتقاء صحیح و انتخاب های درست باعث میشوند که کلاستون همچون یک تانک قوی باشه و چه در Co-op وو یا تک نفره که مبارزات واقعا د رمکان هایی چالش برانگیز میشوند ،قدرت نمایی کند.


 


بوردرلندز چیست؟دیابلو اول شخص !تمام!شما اگر دیابلو را اول شخص کنید میشود بوردرلندز اگر آن را سوم شخص کنید میشود سری Dark Souls.منبع ناشناس!


 


الگوی جمع آوری بینهایت لوت که  با سیستم تصادفی ایجاد میشوند و حتی اون کپه های استخوان و آشغال که وقتی بهشون ضربه میزنید لوت های رنگارنگ رو به اطراف پخش میکنند همه مستقیم از دل بازی دیابلو شاهکار بلیزارد بیرون ریخته اند.خوب بوردرلندز نسخه جدید که نامش هست the pre-Sequel! همین چند ساعت پیش عرضه شد و ما هم نسخه Reloaded رو به حجم 4.55 دانلود کردیم!این همه محتوا در این حجم؟احتمالا 100 تا DLC هم توی راه باشه!در این نسخه داستان جک روایت میشه جک خوشتیپ ،رئیس شرکت مولتی بیلیون دلاری هایپریون که در قسمت دوم به پاندورا میان تا نظم و قانون رو بر سرزمین های مرزی حاکم کنند.خود پاندورا هم که در افسانه ها همیشه صحبت از وجود والت ها یا انبار های پر شده از تکنولوژی بیگانگان باستانی درآن است برجذابیت کار اضافه میکند.خوب با شروع قسمت جدید اولا احساس کردم دارم بازی  نسخه دو رو بازی میکنم!چون اصول اساسی این بازی رو نمیشه تغییر داد!ولی نسخه جدید سعی کرده یک امکانات جدیدی رو د ربازی ایجاد کنه ،مثل پرواز در فضای بدون جاذبه ماه سیاره پاندورا یعنی Elpis.اگرچه یک سری مشکلات  جدید هم ایجاد شده اند!


 


داستان بازی روایت گرتغییر ماهیت جک و به قدرت رسیدنش از یک مامور دون پایه در این جا به اون هیولای خبیث در بوردرلندز دو رو روایت میکنه.اما خود داستان جک خیلی به اندازه شخصیتش جالب توجه نیست.در بوردر 2 جک یک اعجوبه نقش منفی بود که همه چیز و همه شخص رو دست میانداخت و با چنگال چشم بچه کوچکی رو در آورده بود!!! و کار آب خوردنش هدشات کردن انسانهای بیگناه بود و دسته دسته قتل عام های دسته جمعی انجام داده بود!در واقع تمام داستان اینکه  چطور جک در بوردر 2 به چنین قدرت عظیمی دست یافته در این قسمت معلوم میشه و من نمیخوام در اینجا چیزی رو تباه کنم!چون میدونم و اطمینان دارم بوردرلندز باز زیاد داریم!


 


gdagolbx3l56obo0gyni.jpg


 


چشم انداز های Elpis خارق العاده هستند.


 


یک سری شخصیت های تازه والبته NPC به بازی اضاف شده اند که در سفر دیوانه وارتان همراهی تان میکنند!Janey برای مثال مکانیک و مهندس جدید است  و شخصیت خیلی خوبی داره و لی به اندازه اسکوتر در بازی های قبلی کوبنده نیست!یک بچه مخوف جدید هم به بازی اضاف شده و جای تاینی تینای دوست داشتنی و مرگبار ترین دختر 13 ساله کهکشان رو گرفته!پرستار نینا هم جای دکتر Z رو گرفته و البته این دفعه برخلاف دکتر Z مجوز و سواد لازم رو داره!!!!!!!!لهجه روسی عالی اون واقعا خنده داره و عشقش داروها هستند.شخصیت های مهم قسمت یک و دو یعنی لیلیث و رولند هم در بازی حضور دارند ولی حضورشون کمه و در بار و رستوران مواکسی بیشتر وقتشون رو میگذارنند!


 


 


اما وقت معرفی قهرمانان:


هر کدام از شخصیت های جدید بازی  با قدرت های خارق العاده ای  مجهز شده اند تا د رمقابل هیولاها-انسانها-روبات ها و ....!کم نیارند.Athena شوالیه بازی می تونه با سپرش ضربات و مواد منفجره و تیرها رو بگیره و جذب کنه و بعد به شکل انرژی جنبشی برگردونه به دشمنان.Wilhelm که در قسمت دو در شکل روبات قدرتمند جک ملاقاتش کردیم در اینجا یک Enforcer که دوروبات پرنده  دوست داره به نامهای Wolf و Saint - گرگ دشمنان رو موشک باران میکنه د رحالی که قدیس دور  ویندهلم میچرخه و زخمهاش رو درمان میکنه-درهنگام عقب نشینی این دو یار عالی عمل میکنند و حسابی دشمن رو سرگرم میکنن تا شما در برید!


 


trf0tooedth3p4eytzsh.jpg


 


قهرمانان جدید


 


 


 


yhurxe9j2volg7v519el.jpg


 


آسیاب آشغالها روتبدیل میکنه به چیز های جدید ،البته نه همیشه با ارزش


 


Nishaهفت تیر کشه واهداف رو به صورت اتوماتیک هدف میگیره د رحالی که هدف گیری و قدرتش و  سرعت شلیکش و ...تقویت میشوند.البته کمی سیستم  هدف گیریش مشکل داره و بعضی وقتها درست تشخیص نمیده کی هدفه و چه چیزی یک شی!Claptrap هم به نام fragtrap که حضوری مستمر داره و د رواقع بهترین اکشن اسکیل بازی رو داره !بله شما در نقش CLP4P بازی میکنید!آنطور که دوستاش بهش میگن کلپ ترپ یا اگر زنده بودند بهش میگفتند یا اصلا اگر دوستی برای او وجود داشت  از اول!اینجور صداش میکرد!اون میتونه با برنامه VaultHunter.exe محیط رو اسکن کنه و بهترین مهارت ممکن رو برای مبارزه انتخاب کنه-شاید این عجیب باشه و لی اون میتونه با اسکن یکی از قدرت های دوستانش رو انتخاب کنه! مثلا ناگهان تبدیل بشه به یک بمب!یا ناگهان دو تا هفت تیر بکشه یا پرتال ایجاد کنه و .... در واقع اکشن اسکیل کلپ ترپ میتونه برهمه تیم اثر بگذاره  بر قدرتهاشون اضافه کنه ،بهرحال کلپ ترپ یا فرگ ترپ خیلی کارش درسته!


بعضی مواقع کلپ ترپ یکدفعه یک نسخه مینیاتوری  از خودش رو  ایجاد میکنه که کلی قدرت آتش داره و قویه .تازه دشمنان رو دست میاندازه و به مبارزهم دعوتشون میکنه!خود کلپ ترپ و نوکر کوچولوش بعضی مواقع به هم جک های خنده داری میگن و حسابی عالی هستند.


yvtvzuu4q10claz0b9q9.jpg


 


 


مثل بوردر 2 هر قهرمان سه بخش نمودار قدرت درختی داره  و اجازه میده  شما هر طور میخواهید شخصیتتون رو بسازید .آتینا می تونه کم کم سپرش رو قوی کنه و یا مثل کاپیتان آمریکا چندین دشمن رو با سپرش بزنه و بقیه هم همینطور-هفت تیر کش هم میتونه دقت شلیکش رو زیاد کنه و......خلاصه هر کدوم داستانی دارند عالی.


 


edyr2vpvrkw03zfq3jv.png


 


 


خود قمر Elpis مکانی مرگباره! پر از صخره های مرگبار  با چالش های گوناگون برای غلبه کردن .بدون هوا شما زنده نمی مونید وباید از Kit های O2 استفاده  کنید یا از بسته های OZ !این بسته ها البته نامحدود نیستند و باید حواستون به میزانشون باشه که خفه نشید.اکسیژن خیلی کمیاب نیست  و میشه مخازن تون رومرتب پر کنید.با کمک کیت OZ هم میتونید  دابل جامپ کنید و به ساختمانهای بلند برسید یا از روی دره های عمیق بپرید.


 


 


un0qr2yrlgs2hlx12311.jpg


 


 


جاذه کم و اسلحه های جدید فرمول جدیدی رو به موتور محرکه سری تزریق کرده اند.مبارزات در عدم حضور جاذبه اصلا کند نشده اند  و درواقع هیجان انگیز تر هم شده اند.با خیز در هوا میتونید ناگهان به سمت زمین و چندین هدف زیر پاتون بوست کنید و کلی ضربه بهشون بزنید!احساس یک ابرقهرمان رو دارید –د رحالی که اسلو موشن دارید پرواز میکنید و بعد از هوا برسر دشمنتان آتش میبارید .بسته های OZهم کمی به شما بوست وضعیتی میدن ،مثلا دفاع د رمقابل حمله های عنصری یا افزایش دقت،یا بوست حمله هوایی.


 


ibw4hbd7elnxnsuhmj7c.jpg


 


 


آگاهی از مبارزه کلید پیروزیه و دشمنان هم میتونن شما رو از بالا له کنند!البته اونها هم نیاز به هوا دارند وشلیک به ماسک هاشون باعث آسیب هایی میشه مثل خفگی یا فرار برای جستجوی ماسک سالم یا منبع هوا.  Scave ها بیشترین حضور رو در سیاره دارند و دشمنان دیگه ای هممثل کراگون های ذره پوش که وقتی میکشیدشان دو تا میشوند حضور دارند.دو راه مبارزه اینجا داریم –یک:لیزر گانها که به شکل های متنوعی حضور دارند و قوی هستند و یکی دیگر هم یک منبع کرایوژنیکه که جای اسلگهای قبلی رو گرفته-همان ماده بنفشی که به مبارزات عمق میداد و وقتی دشمن به اون آلوده میشد ،شدت خسارت حمله های عنصری به اون افزایش داشت-این منبع جدید اجازه میده به شما که دشمنان رو کند کنید یا کاملا متوقف کنید(اصلا این حالت تکراری نمیشه) و بعد آنها رو با یک حمله برق آسا بشکنید.وقتی از اسنایپر کرایوژنیک استفاده میکنید و میبنید چطور صورت دشمن متلاشی میشه خارق العاده است!


 


x7tgtzttcu2pu2uvve42.jpg


 


مبارزات در خلا -عالی و هیجان انگیز


 


قمر جای زیباییه ولی با دره های عمیق و محیط های ترسناک و دشمنان چند چشم واقعا حس یک سیاره بیگانه رو داره –برخلاف خود پاندورا که خیلی محیط هاش بیگانه نبودند.نور خورشید وسیستم نورپردازی عالی بازی  در زمانهای مشخصی روی سطح سیاره می تابه و الگوی های نوری پیچیده ای رو ایجاد میکنه.آسمان سیاره همیشه شبه ولی ستاره ها واقعا درخشش زیبایی دارند وخود پاندورا هم در پس زمینه معلومه-ایستگاه فضایی عظیم هیلوس هم سایه ایی عظیم بر سیاره اندخته است.بعضی جاها رنگ قرمز حاکمه بخاطر ماگما-بعضی جاها هم آبی بخاطروجود آب و یخ-البته تنوع محیطی بوردر 2 خیلی بالاتر بود دراینجاممکنه بعد از چند ساعت یک حالت تکراری رو در ذهنتون ایجاد کنه.


 


 


bxm1ew3dt982s44t0bjy.jpg


 


 


حرکت در سطح سیاره هم با پای پیاده ممکنه هم با دو وسیله جدید سری:یکی از آنها متاسفانه اصلا خوب نیست،باگی ماه که هدایتش خوب نیست وبا کمترین اشتباهی به هوا پرتاب میشه و کوچکترین بامپی باعث از کنترل خارج شدنش میشه!The Stingray هاورکرافت جدیده که انتخاب مناسب تریه  و مجهز به راکت های کرایو  یا فلاک کنون ،استینگری کنده ولی راحت در هدایت و لذت بخش.با یک دکمه میتونه به ارتفاع پرواز کنه واز بالای موانع بپره –همچنین قادره همون حرکت stomp یا له کردن از بالا رو انجام بده البته با ورژن خودش!و در واقع خیلی کاربردی خواهد بود.


 


4cb6v0zjjvzojg2xmpp.jpg


 


 


بدون لوت های زیاد و عالی این بازی قطعا بوردرلندز نخواهد بود! و این نسخه هم اصلا کم نیاورده!سلاح ،سپر،نارنجک،کیت های OZ و....با استات های مختلف و سفارشی  و کولاک!از دشمن و جعبه ها و همه چیز در بازی لوت سرازیر میشه!برند های جیکوب،هایپریون و  مالیوان و همه برند های مورد علاقه ابزار های کشتار دسته جمعی تون در اینجا حضوری عالی دارند!! فقط برند bandit اینجا تبدیل به Scave شده،دزد های جدید سیاره!انتخاب سلاح درست و به جا جز لحظلات مهم و عالی بازی The Pre-sequel  ومثل همیشه تازه و نفس گیر!حمله به گله دشمنان با شاتگان یا مخفی شدن در گوشه ای تاریک با اسنایپر دقت بالا،هر روشی که انتخاب کنید براتون جالب و هیجان انگیز خواهد بود.شک نکنید.ترکیب قدرت ها و سلاح ها میتونه هانتر هایی عالی و مرگبار خلق کنه  که قادرند از تمام سناریوهای مبارزاتی پیروز بیرون بیانند.سفارشی کردن لباس و صورت هممثل نسخه قبل حضور دارند.


متاسفانه به دنبال عملیات های جانبی رفتن کمی از گام بازی کم میکنه-مثل رفتن به فلان جا کشتن فلان چیز-یا رفتن به فلان جا آوردن فلان چیز-کمی الگوی تکراری خواهد بود و بعضی مواقع اونقدر باید به یک مکان تکراری سر بزنید که عملا حوصله تون روسر میبره.عملیات های لانچ پد هم اصلا جالب نیستند و احساس میکنید بازی بخاطر کمبود محتوی اینها رو اضافه کرده ! باگهایی هم وجود دارند که  ممکنه مشکل ساز بشند، البته احتمالا با آپدیت های راحت فیکس خواهند شد.


بعد از تمام کردن داستان اصلی ،کلی کار برای انجام دادن باقی میمونه ،مثل عملیات های تازه ایی که با تمام کردن بازی آزاد میشن و یا Raid boss ها.این باسها نسخه های قوی تر شده  باس های بازی هستند و در واقع حسابی چالش برانگیز اند.مد والت هانتر اجازه میده تا کمپین رو کاملا از اول با دشمن های سر سخت تر انجام بدید و جایزه های بهتری بگیرید و یا به Level Cap 50  برسید.داستان بازی  این دفعه اول توسط آتینا روایت میشه ولی در درو دوم تانی تینای بامزه و بریک داستان رو حسابی با جوکها و تیکه های بامزه جالب میکنند.


 


 


ntd1zm7cfx5akvvxrr0.jpg


 


 


تکرار و عدم خلاقیت بزرگترین مشکلات دنباله ها هستند ولی Borderlands :the Pre-sequel به اندازه کافی متفاوت است که  خود را از زیرسایه قسمت های قبلی دربیارد.مناظر قمر زیبا هستند و عدم حضور جاذبه عالی و بی نظیره-مبارزات و جستجو هم در عدم حضور جاذبه جذاب شدند اساسی ،شاید این نسخه خیلی تفاوت ایجاد نکنه ولی Pre-Sequel  بهترین عناصر سری رو ارائه میده-لوت خوب- خنده زیاد  و ساعت های زیادی سرگرمی و بازی و سرگرمی!


 


موفق باشید


رضا


ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بالاخره نسخه جدید بمب سرگرمی هم اومد! بازهم دو سال سرگرمید تضمینی!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اولین مثبت رو خودم دادم 

 

به نظر من این بیشتر شبیه یه dlc خیلی بزرگ برای نسخه ی 2 هست و فروش به عنوان یه بازی با قیمت کامل اشتباه هست اما خوب چی کار داری فروش داره تا دلت بخواد

 

البته من هم در اینده خواهم خرید فقط منتظر dlc هاش هستم بیاد و سال دیگه نسخه ی GOT رو می خرم نسخه ی 2 رو همین کار کردم تازه اون دفعه توی تخفیف تابستونی بود 75 درصد تخفیف داشت  =))

 

DLC هم نگو که تا همین سال پیش داشت DLC می داد 

 

IGN بهش 8 داده فکر می کردم کمتر بده 

gamespot هم 7 داد 

 

ارزش بازی داره

 

منتظر کرک COOP می مونم تا بشه توی GAMERANGER بازی کرد :D  بعد از یک سال شاید استیم رو گرفتم 

 

فقط یه چیز که خیلی زد تو حالم نبود کلاس  siren هست  :crying: قوی ترین کلاس بود توی نسخه ی 2 

 

من فعلا تو کف بازی Bayonetta 2 هستم که gamespot  بهش 10 از 10 داده  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:

IGN هم 9.5  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:

 

فقط یک سوال که چه بلایی سر اون نسخه ای که می خواست با Telltale Games هم کاری کنه اومدش  :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

تا سالی دیگه صبر!! نه آقا من دارم بازی میکنم عالیه-ببنید شاید شبیه بوردر2  باشه ولی خوب 2 هم شبیه یک بود!اینها همه از یک الگوی گیم پلی پیروی میکنند که نمیشه توش تغییر ایجاد کرد در واقع برگ برنده همین  جذابیت ذاتی است !شبیه DLC نیست خیلی بزرگه و با کلی امکانات جدید به نظر من -چون من همین الان دارم بوردور 2 رو   فول کامل میکنم این خیلی متفاوته مخصوصا مبارزاتش توی جاذبه صفر عالین-گرافیک هم نرم و روان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

تا سالی دیگه صبر!! نه آقا من دارم بازی میکنم عالیه-ببنید شاید شبیه بوردر2  باشه ولی خوب 2 هم شبیه یک بود!اینها همه از یک الگوی گیم پلی پیروی میکنند که نمیشه توش تغییر ایجاد کرد در واقع برگ برنده همین  جذابیت ذاتی است !شبیه DLC نیست خیلی بزرگه و با کلی امکانات جدید به نظر من -چون من همین الان دارم بوردور 2 رو   فول کامل میکنم این خیلی متفاوته مخصوصا مبارزاتش توی جاذبه صفر عالین-گرافیک هم نرم و روان

کاملا موافق هستم با تمام نکاتی که گفتید و حرفی توش نیست 

 

 

درباره ی بازی کردن که دارم دانلود می کنم مگه منی که تا لول 72 نسخه ی 2 رو بازی کردم می شه این رو بازی نکنم 

 

نه منظورم برای خرید نسخه ی استیم هست

منتظر می مونم تا بیشتر dlc هاش بیاد و مثل نسخه ی 2 که GOTYخریدم این رو هم GOTY برای استیم می خرم 

 

ولی تا اون موقع فعلا با نسخه ی کرکی تنهایی بازی می کنم ( تا ساعت 6 امروز دانلود تموم می شه ) 

من کلا با گیم پلی بازی مشکلی ندارم بسیار روان و هیجان انگیز هست مخصوصا CO-OP که دیگه نگو 

 

فقط چرا siren نداره موندم کدوم کارکتر رو انتخاب کنم 

 

گرافیک هم که جز مورد علاقه های من هست چون هنری هست و هیچ وقت از گرافیک بازی شکایت نکرده ام 

 

وووووووووووووووووووووووووووووووو

 

قابلیت physx که مخصوص ما NVIDIA ها هست که گیم پلی بازی و گرافیک رو خیلی زیبا تر می کنه نظر شما چیست  :-? 

 

کمپانی ها باید بیشتر از این قابلیت استفاده کنن 

ویرایش شده توسط alidadashnejad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فیزیک بوردور 2 خارق العاده بود بهترین فیزیک انویدیا رو همین نسخه 2 داشت این هم عالیه صحنه های شکستن وخورد شدن خیلی خوب درآمده -در کل بوردرلندز همیشه دوست داشتنی بوده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اولین مثبت رو خودم دادم 

 

به نظر من این بیشتر شبیه یه dlc خیلی بزرگ برای نسخه ی 2 هست و فروش به عنوان یه بازی با قیمت کامل اشتباه هست اما خوب چی کار داری فروش داره تا دلت بخواد

 

البته من هم در اینده خواهم خرید فقط منتظر dlc هاش هستم بیاد و سال دیگه نسخه ی GOT رو می خرم نسخه ی 2 رو همین کار کردم تازه اون دفعه توی تخفیف تابستونی بود 75 درصد تخفیف داشت  =))

 

DLC هم نگو که تا همین سال پیش داشت DLC می داد 

 

IGN بهش 8 داده فکر می کردم کمتر بده 

gamespot هم 7 داد 

 

ارزش بازی داره

 

منتظر کرک COOP می مونم تا بشه توی GAMERANGER بازی کرد :D  بعد از یک سال شاید استیم رو گرفتم 

 

فقط یه چیز که خیلی زد تو حالم نبود کلاس  siren هست  :crying: قوی ترین کلاس بود توی نسخه ی 2 

 

من فعلا تو کف بازی Bayonetta 2 هستم که gamespot  بهش 10 از 10 داده  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:

IGN هم 9.5  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:

 

فقط یک سوال که چه بلایی سر اون نسخه ای که می خواست با Telltale Games هم کاری کنه اومدش  :-?

 

به همین دلیلی که فرمودید دو سه هفته پیش 25% تخفیف خورد، بازی از همون ابجکت ها و انجین و تکسچر و .... نسخه قبلی استفاده میکنه و فقط یه DlC با یه داستان بزرگ دیگست، ولی خب در هر حال، شک هم نکن تا کریسمس 75% تخفیف میخوره !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 چرا قیمتش مهمه برای دوستان؟ یا مثلا تخفیفش؟تورنت دانلود نسخه Reloaded- زحمت به خودتون ندید! :clapping: بزودی کرک اونلاین و کو آپ هم میاد تمام دیگه نگرانی تخفیفی نمیخواد !-ضمنا حالا حالا ها گیرباکس میخواد Dlc براش بفروشه پس خبری از نسخه GAme of the year نخواهد بود-همین نسخه ریلودد عالیه-چون تمام آپدیت ها و فیکس ها و DLc ها رو برای سری عرضه میکنه- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان من حرف رو پس می گیرم 

 

اصلا به عنوان یک dlc بزرگ برای نسخه ی 2 نیست و یک بازی کامل هستیش 

 

من برای اولین بار هست که یک بازی رو توی 2 روز تموم می کنم ( ساعت 7 صبح 4 شنبه شروع کردم ساعت 11 صبح 5 شنبه تموم شد ) الان هم سردرد شدید گرفتم که نگو و نپرس 

 

گیم پلی بازی از 2 نسخه ی قبل به لطف جازبه ی کم - استفاده از اکسیژن برای دبل جامپ - butt slam  =))  =))  =))  و ..... بسیار جذاب تر شده ( نسخه ی 2 که به اندازه ی کافی اعتیاد اور بود این دیگه خدا رحم کنه ) 

 

مثل همیشه طراحی کارکتر ها مخصوصا دشمنان بی نظیر هست 

 

صدا گذاری عالی 

 

ویس اکتینگ چیزی که من همیشه توی نسخه ی 2 می خواستم حرف زدن کارکتر های بازی بود حرف زدنی که بین npc و کارکتر شما هست و نه فقط توی کامبت ها  مثلا من بازی رو با fragtrap شروع کردم از اول تا اخر بازی فقط داشتم می خندیدم حرف هایی که بین fragtrap و npc ها ردبدل می شد مخصوصا جک بعضی هاشون باعث خنده ی بلند من می شد 

جالب بدونید که دیالوگ ها برای همه ی کارکتر ها هیشه ثابت نیست وبعضی از دیالوگ ها فقط مخصوصا کارکتر شما هست

این fragtrap قابلیت خاصش یه چیز مشخص نیست - میدان جنگ رو اسکن می کنه بعد اسکیل شما فعال می شه و بعضی از مواقع یه ربات هایی مثل خودش پرت می کنه که دیالوگ های شما و اون رباط همیشه باعث خنده می شه 

 

داستان بازی بسیار خوب کار شده بود و هرچی جلوتر بروید شما رو کنج کاور تر می می کند

 

من به خاطر جذابت داستان و همکاری با جک نتونستم خیلی مرحله ی فرعی برم شاید 5 تا مرحله به همین دلیل توی مراحل اخر مخصوصا توی والت دیگه فاصله ی لولی من با دشمن ها خیلی شده بود اخر بازی من 23 بود لولم در صورتی که باید با لول 27 و 28 می جنگیدم و به لطف 2 تا از سلاح هام که یکیش برای لول 13 بود ( سلاح من لیزر legendary با فایر ریت خیلی بالا و کروسیو بود ) و یه دونه hand cannon اون هم زرد رنگ برای لول 19 تونستم بازی رو تموم کنم 

 

ولی حتما قبل از برکشت به اون ایستگاه فضایی جک ( اسمش رو یادم رفت ) لول خود را به 22 برسانید بعد 

 

فقط یه چیز دوست داشتم اضافه بشه اون هم جنگ با lilith - roland بود ولی نشد البته lilith اخرش یه مشت خوشگل توی صورت جک می زنه که اون علامت والت روی صورتش هک می شه ( اگر 2 رو تموم کرده باشید متوجه می شوید )

 

من که لذت بردم به نظر من بازی نمره ی بین 8 تا 9 براش خوب بود البته الان با اجازه ی دوستان True Vault Hunter Mode رو شروع کنم و این دفعه می رم برای مراحل فرعی ببینم چی به چی هست چون بیشترین اشکال از مراحل فرعی گرفته شده تا داستان اصلی 

ویرایش شده توسط alidadashnejad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود برشما 

موفق باشید حق باشماست بازی این نسخه خیلی هیجان انگیزه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

اقا رضا ببخشید یک سوال 

 

من توی بازی بعضی از جاها مخصوصا وقتی در حال coop هستم افت فرم خیلی بدی پیدا می کنم توی حالت عادی بین 140 تا 170 فرم می گیرم و وقتی بازی شلوغ می شه ناگهان به 20 فرم افت می کنه ( بیشتر در محیط های باز ) 

 

می خواستم ببینم این مشکل رو شما هم دارید یا خیر 

 

بازی هم کاملا آپدیت هست ( تحت استیم خریدم ) 

 

ممنون 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من افلاین بازی میکنم -نه مشکلی ندارم-البته کمی باز ی کردم منتظر DLC ها هستم که یک تجربه طولانی تر ی رو داشته باشم و Level cap هم بالا تر بره-نه افت فریم کجا داره بنده خدا! ممکنه مشکلات حالت  COop باشند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یکی از بازیهای مورد علاقه منه

با یک و دوش خیلی حال کردم

خوشحالم که سشم امده

نقد شما هم عالی بود اقا رضا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

این دیوا که یه دست دراز داشتن یکیش کوچیک اعصاب خرد کن بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...