رفتن به مطلب

محدود کردن گرافیک بازیهای Ubisoft


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

سلام دوستان...

چند وقتی هستش که بحث محدود شدن گرافیک بازیها روی کنسولهای جدید، بزرگترین بحث محفل گیمرها هستش و همونطور که تعدادی از دوستان هم مطلب زدن بعنوان مثال: http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=34114 میشه نمونه بحث تو بازی Assassin Creed Unity شاهد بود که طبق شایعات قرار هستش روی کنسول ها با رزولوشن 900P و 30 FPS اجرا بشه...

خوب این اخبار برای دوستانی که بازیهاشون رو با PC انجام میدن جالب نمیتونه باشه و باید گفت اخباری که امروز درز کرد میتونه مثل یک فاجعه برای گیمرهای PC باشه...

بله دوستان طبق اخبار یوبیسافت از طرف مایکروسافت و سونی تحت فشار قرار گرفته تا بازیهایی نمونه واچ داگز و AC Unity رو با گرافیک محدود(پایینتر) و با فریم پایینتر بسازه، خوب تا اینجا ممکنه برای دوستان مهم نباشه و بگن که بازی هارو مثل واچ داگز مد خواهند(اگر همچین چیزی ممکنه باشه روی بازیهای جدید :-?) ولی آیا شما با اینکه بازیها روی 30 فریم قفل بشن مشکلی نخواهید داشت؟؟؟؟

بله دوستان در یک کلاس که یکی از کارکنان یوبیسافت برای طراحان جوان بازی گذاشته بود، به تعدادی از سئوالات حاضرین جواب داد که واقعا خیلی چیزهارو مشخص کرد: http://wccftech.com/microsoft-sony-pressurizing-ubisoft-30fps-pc/

post-10788-0-38105700-1413405233_thumb.jpg

خوب به اختصار این کارمند یوبیسافت اعلام کرده که یوبیسافت از طرف مایکروسافت و سونی تحت فشار قرار گرفته که گرافیک بازی واچ داگز رو پایین بیاره و در بازیهای AC Unity و FarCry 4 و به احتمال زیاد Division فریم بازیهارو در کل پلتفرمها روی 30 قفل بکنه...(به احتمال زیاد هم گرافیکشون رو محدود خواهد کرد :eek:)...

خوب طبق گفته این کارمند همیشه بازیها ساخته میشن و قبل از ارائه یک نسخه برای سازندگان کنسولهای XONE و PS4 فرستاده میشه و اونها مشخص میکنن که چه چیزهایی از بازی باید حذف بشه!!!!!! :eek: جالب هستش که اعلام میشه یوبیسافت زیر بار این قضیه 30 فریم و محدود کردن گرافیک بازیهای جدیدش نرفته *dry# ، ولی خوب شما حتما واچ داگز رو دیدید؟ خیلی نمونه های دیگه ای هم وجود داره که الان حضور ذهن ندارم...

به نظر بنده بهترین بازیهایی که در این چند وقت اخیر اومده و خواهد اومد کار یوبیسافت بوده و خواهد بود و اگر این محدودیتها اعمال بشه، یک فاجعه بزرگ خواهد بود... :(

دوستان شاید بپرسن چه فرقی بین 30 فریم و 60 وجود داره؟

چند نمونه در حال حاضر وجود داره ولی بهتر هستش که این ویدیوهارو از بازیها ببینید:

http://30vs60.com/

 

به نظرتون آیا این جریانات واقعیت داره؟

اگر نظر بنده رو بخواید 100 درست هستش، چرا؟ چند وقت پیش خبر بیرون اومد که 30 فریم برای FarCry 4 کافی هستش:http://wccftech.com/far-cry-4-lack-1080p-60fps-xbox-ps4/

 

و همچنین که انویدیا به یوبیسافت فشار اورده که ریلیز بازیهای FarCry 4 و AC Unity رو به تاخیر بندازه تا وقتی که بتونه این بازیهارو با گرافیک مورد نظر انویدیا به بیرون بده و با توجه به اینکه FarCry 4 و Unity بعنوان بازیهایی هستن که توسط انویدیا اسپانسر شدن، پایین اوردن گرافیک در این بازیها میتونه ضربه بدی برای انویدیا هم باشه...

در آخر باید گفت که یوبیسافت ناامیدم کردی... :(

post-10788-0-30943800-1413405187_thumb.jpg

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی هم خوبه و شدیدا استقبال میشه.

فریم بیشتر از 30 بیخود هستش.

حالا یه عده باز میان مقایسه 30 و 60 میزارن.

به جای اینکه فریم رو هی بالا ببرن ، جزئیات رو بهتر بکنن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کار بیشتر از همه به ضرر انویدیا و اینتل و ای ام دی هس 

یعنی چی که رو 30 قفل شن؟ چوب سخت افزار ضعیف نسل هشتم رو ما باس بخوریم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فریم بیشتر از 30 بیخود هستش.

 

:-w

لینک به دیدگاه
Share on other sites

انویدیا این حرفا ها قبول نداره الکی نیومده کارت گرافیک 980 تولید کرده اگه نتونه توقعات انویدیا یوبی سافت براورده کنه

انویدیا ضرر بزرگی میکنه ما که برا بازی ها پول زیادیی نمی دیم اما کسی که میخاد برا یگ بازی اورجینال پول بده اونم برای

پی سی به دنبال گرافیک و فریم بیشتر هست وگرنه مغز چیز تخورده که کارت ها قیمت فضایی انویدیا خریداریی کنه که 30 فریم از بازی بگیره

اونم با یک سیستم پیشرفته 

 

چه سودیی برا انویدیا داره که از یوبی حمایت کنه وقتی بازی ها فریم بالا در گیم نداشته باشن عملا کارت های میانه قیمت هم جای خودشون

با کارت های فوق حرفه ای یکی میکنن چون 30 فریم هر کارت میانه قیمتی میتونه ارائه کنه 

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حق پی سی همیشه ضایع شده ومیشه حالا یه دلایلای خاص خودشو داره که ماها نمیدونیم

اگه اینجوری باشه که دیگه هچی

جدیدا هم اصلا بازیها بهینه نمیشن ادم مونده بین کنسول وپیسی چیو انتخاب کنه از یه طرف حجم بازیها را زیاد میکنن از یه طرف رو 30فریم قفل میکنن :-?  :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلی هم خوبه و شدیدا استقبال میشه.

فریم بیشتر از 30 بیخود هستش.

حالا یه عده باز میان مقایسه 30 و 60 میزارن.

به جای اینکه فریم رو هی بالا ببرن ، جزئیات رو بهتر بکنن.

عزیز اون لینکی که گذاشتم رو یک چک بکنید متوجه میشید که خیلی فرق وجود داره... ^_^

 

این کار بیشتر از همه به ضرر انویدیا و اینتل و ای ام دی هس 

یعنی چی که رو 30 قفل شن؟ چوب سخت افزار ضعیف نسل هشتم رو ما باس بخوریم؟

چند وقتی هست که این چوب رو داریم میخوریم، ولی با این نسل کنسولهای ضعیف واقعا شدت پیدا کرده... 

مشکل اینجاست که مایکروسافت و سونی خیلی قدرتمندتر از بقیه هستن... :(

دوستان توجه کنند که این مشکل فقط مختص یوبیسافت نیستش و شرکتهای بزرگ دیگه ای هم نظیر Activision و EA و ... هم دچار این مشکل هستن...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی هم خوبه و شدیدا استقبال میشه.

فریم بیشتر از 30 بیخود هستش.

حالا یه عده باز میان مقایسه 30 و 60 میزارن.

به جای اینکه فریم رو هی بالا ببرن ، جزئیات رو بهتر بکنن.

 

زیاد فرق ندارند اندازه یک کهکشان راه شیریی :D این دوستان که میگید یک عده هستن حدود 99/9 درصد خریداران سخت افزار هستن خواهان فریم بالا 60 هستن

یک عده هم به دنبال فریم 30 هستن که کنسول ها میتونن استفاده کنن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا موندم که چرا بعضیا میگند بین 30 و 60 فریم فرقی وجود نداره :mad: !! البته این حرف بیشتر فنای کنسول ها میزنند *dry# .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعا موندم که چرا بعضیا میگند بین 30 و 60 فریم فرقی وجود نداره :mad: !! البته این حرف بیشتر فنای کنسول ها میزنند *dry# .

قبلا این ماجرا بررسی شده بود

تحلیل فنی:چرا کیفیت Assassin’s Creed Unity محدود شد؟

 

Ubisoft: گیمینگ بیش از30فریم درثانیه جالب نیست،وضوح که اهمیتی ندارد!

 

 

چند مقایسه بین 30و60 فریم:

ویرایش شده توسط HeLen jOOn
لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای من بازی با فریم ۶۰ با ۳۰ خیلی فرق میکنه . زمانی خیلی این تفاوت خودش رو نشون میده که یه دفعه از فریم بالای ۶۰ به فریم ۳۰ سویچ می کنی . با آزمون خطا فهمیدم برای من فریم بالای چهل و پنج مناسب هست . واقعا برای من قفل کردن فریم رو سی غیر قابل تحمل و آزار دهنده هست.مخصوصا که بازی با فریم ریت بالای شصت رو مدت ها تجربه کردم و بهش عادت کردم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 به جز CREW که بتاش رو 30 قفل بود وخود یوبی راه 60 فریم کردنش رو گفته بود من یاد ندارم بازیه دیگه ایی از این شرکت 30 فریم بوده باشه حداقل در این مورد زیر بار فشار سونی و ماکرو نرفته

اما شما ببینید پی سی گیمینگ همچنان با تمام این موانعی که بر سر راهش بوجود مییارند داره یکه تازی میکنه .پی سی برترین پلتفرم گیمینگه شما به بنچمارکهای بازیها نگاه کن حتی در بدترین پورتها هم یه کارت 7850 و یک I3 داره بازیا رو بهتر از کنسول اجرا میکنند!و این اوضاع اسفناک کنسولهای نسل جدید رو میرسونه.

یه بار خبر مییاد پول دادن که فلان بازی برای پی سی نییاد یه بار خبر مییاد پول دادن فلان بازی با تاخیر برای پی سی بییاد حالا هم فشار برای محدود کردن پی سی به فریم و کیفیت داغون کنسولی!! شرکتهایی مثل سونی و ماکرو بالاخره برای فروش کنسولهاشون باید یه کاری بکنند!البته که این کار ها ازشون بعید نیست شما تریلر E32012بازی WD رو به یاد بیارید بازی با اون گرافیک و کیفیت عظیم فقط داشت رویه یک 680 اجرا میشد اما کیفیت نهایی کار چی شد؟

خدا رو شکر نه در فریم ونه در کیفیت تا حالا نتونستن پی سی رو محدود کنند (حداقل در حد کنسولها نتونستند ). خود پی سی گیمر ها هم زیر بار این محدودیت نمیرن(مثل انواع روشهای برداشتن محدودیت 30 فریم در بعضی بازیها و ساختن مادها)

در مورد بهینه سازی بازیا هم اگر دوستان به تاپیکهای مشکلات بازیای پی سی تو سایتهای دیگه مراجعه کنن میبینن که  این پورت بعضی بازیا نیست که خیلی  بده یا بهینه نیستند در حقیقت این انتظار بیجای بعضیا برای اجرای بازی با سیستمهای از رده خارج و عتیقه هست که فکر میکنند بازیا بهینه نیستند.طرف یا میخواد بازیو با لپ تاپ اجرا کنه یا کارت 9500!!!

البته منکر این نمیشم که اگر محدودیتهایی این کنسولها نبود الان چند نسل تو گرافیک بازیهای رایانه ایی جلوتر بودیم.

ویرایش شده توسط M.O.H
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب در ادامه خبری که چند روز پیش گذاشتم، Fredrik Rundqvist ، تهیه کننده بازی Division از اجرا شدن این بازی بدون مشکل بر روی کنسول ها جدید خبر داد...

Division که با موتور گرافیکی SnowDrop پیش بینی میشه که یک نسل جدید گرافیکی از بازی های کامپیوتری باشه، بعنوان یک بازی که از ابتدا فقط برای کنسول ساخته شده، با توجه به معرفیش در کنفرانس یوبیسافت در E3 2013 طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و کمپین های زیادی برای اوردن بازی بر روی PC هم راه افتاد که موفق هم بود و توانست سازندگان بازی رو متقاعد کنه که بازی رو برای PC هم ارائه بدن...

حالا خبری که بیرون اومده مبنی بر اینکه این بازی بدون مشکل بر روی کنسول ها اجرا میشه میتونه خبر خوبی برای PC بازها باشه که این بازی احتیاجی به محدودیت بر روی PC نخواهد داشت... ^_^ :big hug:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...