رفتن به مطلب

Recommended Posts

سلام خدمت دوستان و همکاران

بنده یکماه و نیم پیش یک دستگاه لپ تاپ asus n56jr از فروشگاهی در مجتمع پایتخت خریدم - حدودا 3200000 تومان- در آنجا برای تست یک ویندوز 8  نصب کرد و ظاهرا سالم بود. بعد که به خانه آوردم متوجه ایرادات بسیار زیادی در این دستگاه شدم از قبیل: کارنکردن سه تا کلید کیبورد - کارنکردن پورت HDMI - عدم کارکرد صحیح کارت صدا - کارنکردن USB3 و ..... . آخه همه اینارو که آدم توی مغزه چک نمیکنه که؟! بهرحال دوباره به فروشگاه برگشتم و ایشان زیر بار نرفت که نرفت. گفت باید ببریش گارانتی سازگار. بلاخره بردم گارانتی گفت حداکثر تا یک ماه دیگه بررسی و رفع عیب میشه. الان یک ماه و نیم است که مرتب هر روز زنگ میزنم ، هر روز یه جواب میدن : یه روز میگن تاریخ 20 مهر رفته واسه تعویض منتظریم جواب ASUS بیاد . دوباره زنگ زدم گفتن سوم آبان رفته واسه ASUS جواب باید بده و ...... وعده های الکی. خلاصه من بیش از 3 میلیون تومان پول دادم الان هم بیش از یکماه و نیمه که پیش گارانتی واسه تعویضه؟!!!. آخه من برای چی واسه یه دستگاه نو که خریدم باید این همه معطل بشم و جوابهای ضد و نقیض و دروغین را از این گارانتی دریافت کنم. آخر سر هم گفتن ممکنه که بیشتر طول بکشه روال کار ما اینطوره!!!!!!!!!. الان دارم شکایت نامه برای سه ارگان تنظیم میکنم تا بفهمن که حقوق مشتری یعنی چه. من بابت این گارانتی پول دادم (رو قیمت دستگاه) و آنها نیز موظفند این سرویس را ارایه دهند.  من از همه دوستان میخوام که حواسشون به این گارانتی باشه اینجوری که میگن به هیچ وجه مورد اطمینان نیستند. البته گویا این شرکت اخیرا موارد مشابه زیادی داشته و در این ارتباط  اگه خواستید میتونم در مورد شکایت از گارانتی سازگار راهنماییتون کنم. (ایمیل بزنید)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 60
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه

متاسفانه هرروز بدتر از قبل !

براي گارانتي مين بردهاي آشغال ECS که اين شرکت وارد مي کنه تماس گرفتم باهاشون ! اول يه دختره برداشت توش موند و قطع کرد ! دوباره زنگ زدم يکي ديگه برداشت و رفت رو انتظار که مثلا وضل بشه به يکي ديگه که نشد ! سومين بار زنگ زدم وقتي ديد نميدونه جواب سوالم چي هست گفت بايد برد رو بياريد براي گارانتي تست بشه ! يعني مشتي ناآگاه شدن پيشتيباني همش هم ملت رو سر کار ميذارن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز خودتون ویندوز نزدین؟

 

احتمالش خیلی کمه ولی شاید از درایور بوده ، مغازه دار ها به جای درایور اصلی معمولا از درایور پک استفاده میکنن

من یه لپتاپ با درایور پک درایور هاشو نصب کردم مدام بلواسکرین میداد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گرامی سپاسگزارم که اطلاع رسانی کردید

من بعد برای خرید قطعات حتما به گارانتی دهنده توجه بیشتری میکنم بلکه به درد شما مبتلا نشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مشکل اينجاست که سازگار مثلا يکي از قديمي ترين و بزرگترين گارانتي کننده ها (واردکننده) در ايران هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به دوستان، بنده هم کاملا با استارتر عزیز در مورد این شرکت گارانتی کننده موافقم، چون حدود دو سه ماه قبل یکی از دوستان هارد 2 ترا بایت آکبند با گارانتی این شرکت خرید و بعد از اینکه هارد رو منزل برد و تست کرد، متوجه شد که کلا مشکل داره و متاسفانه بخاطر بی تجربگی مستقیم و بدون هیچ کار قبلی ای هارد رو داد دست کارمندای دفتر سازگار، و در کمال  تعجب حدود ده دوازده روز بعد که ایشون بهشون مراجعه کرد، هارد رو با یه له شدگی کنار؛  دادن دستش و گفتن که این هارد ضربه خورده و شامل گارانتی نمیشه ( در صورتی که خودش قبلا یه هچین جای ضرب خوردگی ای رو ندیده بود ) البته من این ماجرا رو تعریف کردم صرفا بخاطر آگاه شدن دوستان تا دیگه گول این مدل یا موارد مشابه .. بوق ... بازیهای این شرکت رو نخورن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اینا مشکلات هر روز مردم تو گارانتیهاست و کلی هم از این شکایت ها  رو میز سازمانهای مسئول داره خاک میخوره

اینقدر از این داستانها و بلاها سرم اومده که وقتی میرم گارانتی اینگار میخوام برم تو قبر قبلش از کل محصول فیلم تهیه میکنم عکسهای با کیفیت بالا از تمام قیمت ها از تمام قطعاتالکترونیک و smd تا فردا یارو دبه نکنه جلوی چش خودم برد رو با پیچ گوشتی خراب کرد بعد لبلش رو فک کرد آخرش هم کارمون به کتک کاری کشید حالا شما ببین اینجا کجاست؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شرکت اشغالیه 

گارانتیش هم مثل گارانتی های شرکتی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ازشون به اداره بازرگانی شکایت کن موظفشون میکنن کار شما رو سریعتر انجام بدن. اینقدر ها هم الکی نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازم یه شکایت دیگه .... نچ نچ نچ نچ .... *dry# *dry# *dry# *dry#

اول اینکه بازار رضا و مجتمع پایتخت به کلاه برداری و گرانفروشی معروفند .. اینو من نمیگما از هرکی بپرسی بهت همینو میگه حتی خودشون ...

یه نکته درمورد هارد اینکه هارد رو کامل از پلمپش باز نکنین .. اون قسمتی رو که درگاه برق و ساتا هست رو یه شکاف بدین و به سیستم وصل کنین و ویندوز بریزید و وقتی که کاملا اوکی بود و اطمینان پیدا کردید پلمپ رو کاملا بشکافید ... این یکی از حقه های اوناست که هارد رو وقتی ببینن کامل از تو پلمپش در اومده هرکاری باهاش میکنن و یا با یه هارد سوخته تعویض میکنن و اینجوری میره تو پاچه ی مشتری ... :cool: :cool: :cool: :cool:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بازم یه شکایت دیگه .... نچ نچ نچ نچ .... *dry# *dry# *dry# *dry#

اول اینکه بازار رضا و مجتمع پایتخت به کلاه برداری و گرانفروشی معروفند .. اینو من نمیگما از هرکی بپرسی بهت همینو میگه حتی خودشون ...

یه نکته درمورد هارد اینکه هارد رو کامل از پلمپش باز نکنین .. اون قسمتی رو که درگاه برق و ساتا هست رو یه شکاف بدین و به سیستم وصل کنین و ویندوز بریزید و وقتی که کاملا اوکی بود و اطمینان پیدا کردید پلمپ رو کاملا بشکافید ... این یکی از حقه های اوناست که هارد رو وقتی ببینن کامل از تو پلمپش در اومده هرکاری باهاش میکنن و یا با یه هارد سوخته تعویض میکنن و اینجوری میره تو پاچه ی مشتری ... :cool: :cool: :cool: :cool:

 

با سلام

بازار رضا رو با شما موافق نیستم

لقب خاصی داره Thief -_- -_-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بازم یه شکایت دیگه .... نچ نچ نچ نچ .... *dry# *dry# *dry# *dry#

اول اینکه بازار رضا و مجتمع پایتخت به کلاه برداری و گرانفروشی معروفند .. اینو من نمیگما از هرکی بپرسی بهت همینو میگه حتی خودشون ...

یه نکته درمورد هارد اینکه هارد رو کامل از پلمپش باز نکنین .. اون قسمتی رو که درگاه برق و ساتا هست رو یه شکاف بدین و به سیستم وصل کنین و ویندوز بریزید و وقتی که کاملا اوکی بود و اطمینان پیدا کردید پلمپ رو کاملا بشکافید ... این یکی از حقه های اوناست که هارد رو وقتی ببینن کامل از تو پلمپش در اومده هرکاری باهاش میکنن و یا با یه هارد سوخته تعویض میکنن و اینجوری میره تو پاچه ی مشتری ... :cool: :cool: :cool: :cool:

درود

مهدي جان عزيز برادر @};-

درست نيست در مورد کل يک بازار اينگونه صحبت کرد ! هر بازاري خوب و بد داره ! منصف و غير منصف داره !هم پايتخت و هم بازار رضا.

ميخواهيد تو همون پايتخت فروشگاهي رو معرفي کنم که تقريبا هيچ کسي تو تهران نمي تونه با قيمت فروش لپتاپش رقابت کنه !

هرکسي انصاف و اعتدال رو رعايت کرد به غير از کسب درآمد حلال؛ آخرت و آينده خودش و خانواده اش رو درست ساخته !

 

مويد باشيد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ازشون به اداره بازرگانی شکایت کن موظفشون میکنن کار شما رو سریعتر انجام بدن. اینقدر ها هم الکی نیست

بهمن جان من یه مورد شکایت تو بازرگانی داشتم  چند بار رفتم قرار شد تو ساعت خاص نمایندشون بیاد برای توضیح شکایت که نیومد مطمئن باش هم آدم دارند هم ...... چند بار رفتم آخر سر هم پرونده گم شد هیشکی گردن نگرفت تازه فهمیدم که طرف تو گارانتی میگفت هر غلطی که خوااستی برو بکن مطمئن باش هیچ غلطی نمیتونی  بکنی

تمام این شرکت های بزرگ مافیای پر قدرتی هستند که تو همه جا نفوذ دارند وگرنه بر همگان مثل روز روشنه که دارن حق مشتری رو ضایع میکنند صدای مشتری کجاست ته چاه این گارانتی ها

ویرایش شده توسط m.shabani
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من از شکایت کردن شما حمایت میکنم ! یکی باید به این شرکت های گارانتی بفهمونه که ایرانیا کاربرای احمق نیستن و میفهمن چی به چیه !!!!
این مورد کار نکردن USB 3 و HDMI برای لپ تاپ ایسوس رفیق منم پیش اومده بود ! البته دیگه حوصله عوض کردن و گارانتی نداشت ... اگه میرفت گارانتی آخرش همین میشد !
20 مهر ... 3 آبان .... آدم دروغگور کم حافظه هم میشه ... هر بار الکی یه چیز میگن ! فرستادن ایسوس ؟؟؟؟ یعنی فرستادن شرکت اصلیش در تایوان... هر جا که هست !؟؟
از این به بعد محصولات بالای یک میلیون تومان این شرکت رو نمیخریم :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای کاش میشد بر نفع یا برعلیه این گارانتی ها تبلیغاتی وسیع میتونستیم انجام بدیم ... من که هر کاری برای اعتراض بر علیه این شرکت ها باشه انجام میدم ... من کلا پایه ی اینجور کار ها هستم از قدیم گفتن حق گرفتنیست نه دادنی ...آقا معین بنده قصد جسارت به همه ی کسبه رو نداشتم چون خودمم تو این صنفم ...ولی خوب شما درست میگید تو هر جایی خوب و بد پیدا میشه ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز زیاد تند نرید ........من از هیچ شرکت یا فردی همایت نمیکنم همشون هم مثل هم هستن دزد و کلاه بردار ولی خودتون چقدر مهارت دارید ؟ ایا خودتون عیب یابی کردین ؟ یا قبل از هر کاری با کسی که تخصص داره مشورت کردین ؟ یا فوری بردین دادین گارانتی ؟

چون این مشکل کار نکردن پرتها در Windows 8, 8.1 عادی هست خودم رو لپ تاپ نصب کردم و میدونم ولی خوب سیستم شما را در جریان نیستم

من همیشه وقتی چیزی را میخوام بخرم و مغازه دار 2 ساعت توضیح میده که گارانتی داره و فلان هست و نیست و مال شرکت هست مال مغازه هست فقط 1 کلام میگم داداش من گارانتی نمیخوام و گارانتی را قبول ندارم حالا مال هر جا میخواد باشه

تو این کشور نه بیمه معنی داره نه گارانتی شکایت هم از قاضی بی فایده است پس خودتون را خسته نکنید

ولی همیشه سعی کنید برای هر مورد کوچیکی تا مطمعن نشدین هیچ کالایی را برای گارانتی نبرید یعنی گوشت را دست گربه ندید بعد دنبالش بدوید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بلی کاملا درست هست هم ادم خوب هست هم ادم بد

ادم خوب میگه بزار بمونه ببینیم چه مشکلی داره و چند روز بعد که میری میگه کاریش نمیشه کرد

ادم بد هم در دم میگه اقا چرا اومدی اینجا به ما ربطی نداره برو دنبال کارت

این سیستمی هست که در کشور ما بر روی کار هست

اینجا یا همه چیز یا پولکی هست یا زورکی یا الکی

ویرایش شده توسط Royal
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من کاملا باهات موافقم ولی خب راست میگی دوستان کمی کم حوصله اند ... یا که خب زیاد وارد نیستند ... البته بنده جسارت نمیکنما ... در کل میگم ... ای کاش خودتون باهاش ور میرفتین و بالاخره یه چیزایی هم دستگیرتون میشد ... من خودم به شخصه یا گارانتی کالا واسم مهم نیست یا اینکه گارانتیش مورد اعتماد خودم قرار قرار بگیره یعنی با چشم خودم ببینم که کار مردم رو راه میندازه ...سرتونو دردآوردم ولی خب تجربه ای شد برای هممون در این رابطه ... هرچقدر هم ما اینجا داد بزنیم کسی گوش شنوا نداره ... از این به بعد هم دوستان اگه به مشکلی برخورد کردند اول تو انجمن مطرح کنند و در صورت نتیجه نگرفتن یعنی کمتر از 5 درصد با توجه به شرکت گارانتی ببرید و پرت کنید جلوشون ... البته جوری پرت نکنین که دیگه شامل گارانتی نشه چون اینا منتظر کوچکترین بهانه و سوتی از طرف ارباب رجوع هستند ... :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه هرروز بدتر از قبل !

براي گارانتي مين بردهاي آشغال ECS که اين شرکت وارد مي کنه تماس گرفتم باهاشون !

 

درود بر لیونیها

اول اینکه انشاالله مشکل استارتر عزیز حل شه

خدایش همیشه برا این مشکلات این چنینی در عذاب بودم و هیچ مرجعی هم برا پیگیری درست درمون نیست براشون

و اما استاد عزیز معین خان

اصلا انتظار ندارم از شما احساسی بشید و در مورد همچین برندی اینطوری صحبت کنید!!

فک کنم تو بازار هستید(از بعضی  پستهاتون برداشت کردم) دیگه شما چرا؟!

مین بوردهای ESC یکی از کم خرابی ترین مین بوردهایی بوده که من باش کار کردم!!!

همین اسوس که این همه داره توانشو رو بوردهای گرون قیمتش میزاره تو بوردهای ارزون خیلی امار کم خرابی بودنش جالب نیست(حتی اسوس تو لپ تاپهاشم خیلی جالب نبوده)

خدایش ESC شرکتی هست که بوردهاش تو مدتی که من باشون سرو کار داشت از تمام برندها خرابی کمتری داشته

از 2 قسمت  بورد های این برند هم خیلی خوشم میاد یکی خارهای سکوت سی پیوش یکی خارهای شکاف رم که وقعا برجستگی و مقاومت خوبی نسبت به بقیه داره و باعث میشه رم و سی پی یو اتصالشو بر اثر گذشت زمان و جرم گرفتگی از دست نده(خیلی از سیستمها با بورد اسوسی که برا مشکل پیش من اورده شدن مشکل برقرار نشدن اتصال رم با شکاف داشتن که با شتشو حل شدن)

درسته ESC احل تبلیغات و ساخت بوردهای ان چنانی و  نیست ولی برند بسیار خوبی هست و کم خرابی(اغلب باب میل حرفه ای ها نیست)

هر کاری هم میکنه برا دوام بوردهاش و برایه کارایی در مدت زمان بیشتر و تمرکزش هم بیشتر روی رفرنش هست ,نه دست کاری کردن  های انچنانی و نتیجه افزایش قیمتهای انچنانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حرفت باحال بود  =)) من هم تاکید میکنم یواش بزارید رو میز قبلش هم یه پتوی گلبافت پهن کنید که بهانه نداشته باشن

مواظب الکتریسیته ساکن هم باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان

مین های ECS خیلی هم کم خرابی نیستن

مورد بود اومده بود برای تعویض هارد موقع جدا کردن سوکت هارد کل ساتا از جاش کنده شد!

اسوس اگه انقد کارش بده چرا نصف مادربرد های کنسولهای  نسل هفت رو اسوس تولید میکرد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان

مین های ECS خیلی هم کم خرابی نیستن

مورد بود اومده بود برای تعویض هارد موقع جدا کردن سوکت هارد کل ساتا از جاش کنده شد!

اسوس اگه انقد کارش بده چرا نصف مادربرد های کنسولهای  نسل هفت رو اسوس تولید میکرد؟دروئ

درود دوست من

به مورد بسیار بسیار جالبی اشاره کردید

تو بعضی از برند ها کابل ساتاها داری پین قفل کننده هست و زامنی برا ازاد کردن این قفل

که اغلب تو بوردهای فاکس کان و الایت این مورد در مورد کابلها رعایت شده  (البت تو اغلب بوردهای داری ساتا 3 این مورد رعایت شده)

اغلب این مشکل هم برا دوستانی بوده که بدون گرفتن اون  زامن ازاد کننده پین قصد کشیدن کابل ساتا رو داشتن که کلا محافظ پلاستیکی ساتا رو از جا کندن

خوب این ایران نیست

حتی این زامن مزیتی هم هست که کابل سر جای خودش استیبل باشه(تو اغلب کابلهای ساتا 3 این زامن وجود داره پس مزیته)

خرابی به اون میکن که با کوچکترین برخوردی خار سی پی یو بشکنه

یا رم نتونه اتصالشو با شکاف برقرار کنه

یا یه هو مادر بورد کپ کنه و بایوسش بپره و بالا نیاد

این مشکلی که شما فرمودید برا بی دقتی کار بر هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست من

به مورد بسیار بسیار جالبی اشاره کردید

تو بعضی از برند ها کابل ساتاها داری پین قفل کننده هست و زامنی برا ازاد کردن این قفل

که اغلب تو بوردهای فاکس کان و الایت این مورد در مورد کابلها رعایت شده  (البت تو اغلب بوردهای داری ساتا 3 این مورد رعایت شده)

اغلب این مشکل هم برا دوستانی بوده که بدون گرفتن اون  زامن ازاد کننده پین قصد کشیدن کابل ساتا رو داشتن که کلا محافظ پلاستیکی ساتا رو از جا کندن

خوب این ایران نیست

حتی این زامن مزیتی هم هست که کابل سر جای خودش استیبل باشه(تو اغلب کابلهای ساتا 3 این زامن وجود داره پس مزیته)

خرابی به اون میکن که با کوچکترین برخوردی خار سی پی یو بشکنه

یا رم نتونه اتصالشو با شکاف برقرار کنه

یا یه هو مادر بورد کپ کنه و بایوسش بپره و بالا نیاد

این مشکلی که شما فرمودید برا بی دقتی کار بر هست

 

بلا نسبت خنگ انقدر هم خنگ نیستم کار خودم بوده :D

در ضمن کابل ضامن قفل نداشته ساده و پلاستیکی بوده

دیگه تا این حد آخه؟ حتی اونقدر فشار هم نیاوردم که از قسمت لحیم کاری دراد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اسوس اگه انقد کارش بده چرا نصف مادربرد های کنسولهای  نسل هفت رو اسوس تولید میکرد؟

 خوب یه سوال کردید منم یه سوال میکنم!

الان کنسول های نسل جدید از سی پی یو AMD استفاده میکنن !!

خوب چرا AMD با این همه محبوبیت(که تازه بدست اورده) بین کنسول سازها نتونسته جاشو تو عموم مردم باز کنه و کاریی قابل قبولی از خوش نشون بده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز مشکل از ASUS نیست مشکل از تاجرهای بی همه چیز هست که پول جنس درجه 1 را از مشتری میگیرن ولی وقتی میرن جنس سفارش بدن جنس درجه 3 سفارش میدن

و اینطوری معلوم میشه که باز هم مشکل از داخل کشور هست نه خارج از کشور

درضمن کالاهای سفارش ایران در چین تولید میشه نه در تایوان که با کیفیت تایید شده ASUS باشه یا GIGABYTE یا MSI

خواهش میکنم به اینطورمسایل کمی دقت کنید شما با یک نفر یا با یک شرکت که طرف حساب نیستین

تازه کی کیفیت این اجناس را تایید میکنه که از بندر ترخیس میشن ؟ ناظر کیفی محصولات وارداتی کی هست ؟ کسی ازش سوال کرده ؟

ویرایش شده توسط Royal
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...