رفتن به مطلب

Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity لغو شد | DLC های بازی رایگان خواهند بود !!


SaeedPCM
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

اگر برنامه ریزی کرده بودید تا Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity را برای PS4 یا Xbox One یا PC خریداری کنید باید خبری بد (شاید خوب!) را به شما بدهیم. امروز به صورت رسمی یوبی سافت Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity را لغو کرد و اعلام کرد تمامی DLC هایی که در آینده برای بازی منتشر خواهد شد برای تمامی افراد رایگان خواهند بود.

البته فعلا به رایگان بودن DLC داستانی Dead Kings اشاره شده است و مشخص نیست در آینده یوبی سافت DLC دیگری را برای این بازی منتشر کند یا خیر. مدیر عامل شرکت Ubisoft Montreal یعنی آقای Yannis Mallat در این رابطه در Ubi Blog اعلام کرد:

 

اگر شما تا قبل از امروز Season Pass بازی را خریداری کرده بودید به هیچ وجه نگران نباشید، چرا که یوبی سافت در ازای این Season Pass یکی از بازی های زیر را به انتخاب خودتان رایگان در اختیارتان قرار می دهد. این بازی ها شامل The Crew, Far Cry 4, Watch Dogs, Assassin’s Creed IV: Black Flag, Rayman Legends, و Just Dance 2015 می شوند. هنوز اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت بازی رایگان منتشر نشده است.



متاسفانه در زمان انتشار بازی مشکلات غیر منتظره ای همانند اشکالات گرافیکی و مسائل فنی کیفیت کلی بازی را کاهش داد. من قصد دارم، صادقانه از سوی یوبی سافت و تیم Assassin’s Creed از شما عذر خواهی کنم. این مشکلات باعث شد تا شما از لذت بردن از بازی دور شوید و بیشتر به دست و پنجه نرم کردن با مشکلات دقت کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا Season Pass بازی Assassin’s Creed Unity را لغو کنیم و DLC ها را رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

 

منبع : گیم فا / مهرشاد ابراهیمی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آره خوب دیگه، بد میگن یوبیسافت بده!!!!(خودم یکیش!!! :laughing: :laughing: :laughing:)

یوبی داره به یک نوعی از طرفدارهاش عذرخواهی میکنه و DLC رو بطور رایگان واسه خریداران بازی قرارخواهد داد...

لینک منبع از خود یوبی:

http://assassinscreed.ubi.com/en-GB/community/liveupdates/live_updates_details.aspx?c=tcm:154-186654-16&ct=tcm:148-76770-32

هنوز منتظر پچ حدید هستیم!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...