رفتن به مطلب

شکایت از واحد پشتیبانی فنی اواژنگ مشهد


ali2424
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان نظر شما درباره متن این نامه چیه برای ایمیل به واحد فنی تهران

 
با سلام خدمت واحد رضایت مشتریان آواژنگ بنده همیشه از گارانتی این شرکت کمال رضایت را داشته ودارم و همیشه به دوستان و همکاران خود نیز گارانتی اواژنگ را پیشنهاد دادم اما متاسفانه طی موارد اخیر مشاهده شده که خدمات اواژنگ مشهد افت کیفیت محسوسی در رابطه به ارباب رجوع داشته و بعضا در بعضی موارد کوتاهی به عمل اورده و به نوعی سلب مسولیت میکند مورد اول یک عدد هارد SSD بود که متاسفانه واحد فنی پس از بررسی به عمل امده اعلام کرد که کالا بدون کوچکترین مشکلی هست که با پیگیری بنده با واحد پشتیبانی اواژنگ  تهران کالا به تهران ارسال و خوشبختانه مورد تایید خرابی قرار گرفت و تعویض شد و من همین جا جا دارد کمال تشکر را از ایشان داشته باشم اما مورد دوم که همانطور از نامش پیداست یکعدد هارد دیسک 3 ترابایتی وسترن گرین هست که بنده سه عدد با هم  با گارانتی اواژنگ خریداری کردم (بخاطر اعتمادی که همیشه به شرکت اواژنگ داشته ودارم)و متاسفانه یک مورد مشکل داشت (دیکت نشدن)که پس از بررسی واحد اواژنگ مشهد  نظر کارشناس مربوطه مبنی بر اینکه کالای مورد نظر شما ضربه خورده و فاقد گارانتی هست مواجه شدم  (هر چند که جای یک خش بسیار کوچک بود که حتی با اصرار توضیح بنده مبنی بر اینکه این خش توی پلاستیک بوده و من حتی قادر به بررسی هارد از داخل پلاستیک پلمب نبودم چطور میتوانستم انرا ببینم وباز هم متاسفانه جواب  کارشناس مربوطه مبنی بر اینکه هاردبه  دست شما ضربه خورده و دیگه به ما مربوط نیست  به من داده شد که بنده اصلا وابدا قانع نشدم  من که وقتی سه عدد هاردنو خریداری کردم حال یکی از انها به دلایلی چون یک خش کوچک  (که شاید حتا در کارخانه افتاده باشد)باید به همین راحتی فاقد گارانتی شودحال سوال من از شما واحد رضایت مشتریان آواژنگ  اینست ایا شرکتی که در ایران از نظر خدمات دهی حرف اول را میزندو بنده بخاطر اعتماد صد درصدی که به شرکت دارم سر همچین موضوع بی اهمیتی به راحتی تمام سلب مسولیت کندایا کسی که با اعتماد به خدمات گارانتی اواژنگ اقدام به خریدکالا میکند شایسته اینطور برخورد  هست کسی که بارها وبارها   دوستان و اشنایان خود رامجاب به خرید همیشه از شرکت اواژنگ کرده   باید این چنین جوابی داده شود من دیگر عرضی ندارم و باز هم ازشما کارشناسان گرامی بسیارممنونم بابت وقت و ارزشی که همیشه برای مصرف کننده قائل بوده و هستید

حداقل شما به ما احترام و ارزش میگذارید و به حرفهای ما گوش فرا میدهید بسیار ممنونم از شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خواهش میکنم علی جان ...

خب همینه دیگه ...تا بهشون اعتماد میکنی دیگه پررو میشن ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متن نامه ای که نوشتید خوبه. حق با شماست و امیدوارم که به نتیجه برسید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امیدوارم روی یخ نوشتن نباشه و کارتون به نتیجه مطلوب برسه.منم یه اعتراض به اوازنگ نوشتم برای قیمت بالای محصولات لاجیک نسبت به قیمت دلار که پاسخی دریافت نکردم.ولی در کل سابقه ام تو سازگار خوبه به همین دلیل هر اتفاقی بیفتد سریع قطعه رو برام عوض میکنن.این اواخر یه tp link 8980 با مشکل رو به رو شد که وقتی دیدن قابل تعمیر نیست عوضش کردن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام برهمه دوستان امروز با پیگری بنده و بحث جدل فروان (البته یک مقدار درگیری لفظی) بالخره مجاب شدند کالارو به تهران ارسال کنند تا واحد فنی تهران نظر قطعی را بدهد(هر چند متاسفانه با کمال پرویی گفتد اونا هم عوض نمیکنند و فقط داری هم وقت خودتت رذو میگری هم وقت مارا ) دوستان چیزی که من متوجه شدم متاسفانه یاد او گفته معروف افتادم  که گویند حق گرفتنی هست نه دادنی

ویرایش شده توسط ali2424
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من دقیقا شبیه همین بلا سرم اومد که 3ماهو نیم طول کشید اینقدر گیر دادم بهشون رفتمو اومدم تا عوض کردن واسم.. قشنگ اندازه قیمت هارد خرج وفت و آمدم شد ولی چون دیدم حقم داره خورده میشه لجبازیم گل کرد بیخیال نشدم... در جریان قرار بده هر اتفاقی که افتاد... @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

سلام دوستان

خواستم بگم که نامه من خوشتبختانه جواب داد(واحد پشتیبانی تهران  هارد رو عوض کردند) و همینجا به تمامی دوستان اعلام کنم هیچوقت از حق خودتون نگذرید و مطمئن باشید جواب میگیرید چون چیزی که من از شرکتهای گارانتی دهنده در ایران فهمیدم اینست که همیشه سعی بر نوعی سلب مسولیت دارند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.خدا رو شکر که کارتون راه افتاد.اینا باید مثل خودشون باهاشون رفتار کنی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

رفیق یه دونه از این تاپتیک در سایت شهر سخت افزار بزارید چون خیلی از اواژنگ تعریف مکینه  تا ببینیم آیا این گارنتی خوب هست یا خیر ! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما چرا این جا تاپیک زدی؟

خیلی ریلکس میری فروم شهر سخت افزار و در بخش پشتیبانی یا همون بخش اختصاصی آواژنگ تاپیک میزدی

نماینده اواژنگ  تو شهر سخت افزار پاسخ گو هست. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خخخخ پاسخگو.. =)) =)) =)) =))

 

میشه توضیح بدی ما هم بفهمیم که کجاش خنده داشت ؟؟؟؟

 

@MAHDI_VAMPIRE

ویرایش شده توسط Hardware Terminator
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان نظر شما درباره متن این نامه چیه برای ایمیل به واحد فنی تهران

 
با سلام خدمت واحد رضایت مشتریان آواژنگ بنده همیشه از گارانتی این شرکت کمال رضایت را داشته ودارم و همیشه به دوستان و همکاران خود نیز گارانتی اواژنگ را پیشنهاد دادم اما متاسفانه طی موارد اخیر مشاهده شده که خدمات اواژنگ مشهد افت کیفیت محسوسی در رابطه به ارباب رجوع داشته و بعضا در بعضی موارد کوتاهی به عمل اورده و به نوعی سلب مسولیت میکند مورد اول یک عدد هارد SSD بود که متاسفانه واحد فنی پس از بررسی به عمل امده اعلام کرد که کالا بدون کوچکترین مشکلی هست که با پیگیری بنده با واحد پشتیبانی اواژنگ  تهران کالا به تهران ارسال و خوشبختانه مورد تایید خرابی قرار گرفت و تعویض شد و من همین جا جا دارد کمال تشکر را از ایشان داشته باشم اما مورد دوم که همانطور از نامش پیداست یکعدد هارد دیسک 3 ترابایتی وسترن گرین هست که بنده سه عدد با هم  با گارانتی اواژنگ خریداری کردم (بخاطر اعتمادی که همیشه به شرکت اواژنگ داشته ودارم)و متاسفانه یک مورد مشکل داشت (دیکت نشدن)که پس از بررسی واحد اواژنگ مشهد  نظر کارشناس مربوطه مبنی بر اینکه کالای مورد نظر شما ضربه خورده و فاقد گارانتی هست مواجه شدم  (هر چند که جای یک خش بسیار کوچک بود که حتی با اصرار توضیح بنده مبنی بر اینکه این خش توی پلاستیک بوده و من حتی قادر به بررسی هارد از داخل پلاستیک پلمب نبودم چطور میتوانستم انرا ببینم وباز هم متاسفانه جواب  کارشناس مربوطه مبنی بر اینکه هاردبه  دست شما ضربه خورده و دیگه به ما مربوط نیست  به من داده شد که بنده اصلا وابدا قانع نشدم  من که وقتی سه عدد هاردنو خریداری کردم حال یکی از انها به دلایلی چون یک خش کوچک  (که شاید حتا در کارخانه افتاده باشد)باید به همین راحتی فاقد گارانتی شودحال سوال من از شما واحد رضایت مشتریان آواژنگ  اینست ایا شرکتی که در ایران از نظر خدمات دهی حرف اول را میزندو بنده بخاطر اعتماد صد درصدی که به شرکت دارم سر همچین موضوع بی اهمیتی به راحتی تمام سلب مسولیت کندایا کسی که با اعتماد به خدمات گارانتی اواژنگ اقدام به خریدکالا میکند شایسته اینطور برخورد  هست کسی که بارها وبارها   دوستان و اشنایان خود رامجاب به خرید همیشه از شرکت اواژنگ کرده   باید این چنین جوابی داده شود من دیگر عرضی ندارم و باز هم ازشما کارشناسان گرامی بسیارممنونم بابت وقت و ارزشی که همیشه برای مصرف کننده قائل بوده و هستید

حداقل شما به ما احترام و ارزش میگذارید و به حرفهای ما گوش فرا میدهید بسیار ممنونم از شما

بنده هم یک فلش 16 گیگ گینگ مکس رو بردم الکی شون خالی کردن و از گارانتی خارج کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...