رفتن به مطلب

مردم باید مرغ رو بخورند یا مرغ مردم رو ؟قیمت مرغ تا پایان سال 9000 تومان؟


Analyser
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سال 1390 قیمت مرغ 2800 تومن کیلویی 

 

سال 1391 قیمت مرغ کیلویی 3500 تومنئ 

 

سال 1392 قیمت مرغ کیلویی 4500 تومن 

 

سال 93 قیمت مرغ کیلویی 8000 تومن 

 

این بود کاهش تورم و افزایش قدرت خرید مردم .کشوری که سرانه تولید مرغش بیش از 2 برابر مصرفش است 

مرغ هم از سبد کالایی 75 میلیون ایرانی رفت و فقت 5 میلیون نفر میتونن بخرنش

 

13920528182703885_PhotoL.jpg

ویرایش شده توسط Analyser
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کی میگه 8 تومن؟؟ امروز رفتم مرغ گرفتم کیلویی 8100 تومن. 40 تومن پول دوتا مرغ شد  :(.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

خدا بخیر کنه، تا هم قیمت گوشت قرمز بشه هنوز جا داره...  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میخواستم آینده رو براتون توصیف کنم  ولی بجاش براتون یه چیز بهتر میگم

تا حالا چند بار همه چیز بصورت ناگهانی و غیر قابل تحمل گرون شده ، خونه ، مواد غذایی ، کرایه و ....  ولی ما هنوز زنده ایم  و میگیم خدا رو شکر  پس  نگران نباشید و امیدتون به خدا باشه 

همه مشکلاتی که هست رو همه میدونیم  از دزدی و گرفتن پولهای بی حساب آقایون و آقا زاده اشون و .....  ولی ما مردم بی پناه فقط باید امیدمون به خدا و منجی به حقش باشه والا همش باید حرص و جوش بخوریم

و در آخر یا سکته کنیم یا هزار درد و مرز بگیریم  .  پس صبور باشید و شاکر باشید  حتی اگه چیزی نداشتید برای شکر  .  باشد که خدا بندگانش را بی نیاز از مخلوقات بی مسئولیت کند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

توصیه میکنم از گوشتهای وارداتی یخی مخصوصا گوشت گاو استفاده نکنید . گوشت گاو های یخی میتونه عامل انتقال بیماری و انسفالوپاتی بشه که راه تشخیص از روی خود گوشت نداره و باید مغز و نخاع رو در ازمایشگاه تست کنن که این مورد متاسفانه صورت نمیگیره اغلب 

 

انسفالوپاتی میتونه باعث اختلال در عملکرد مغز و مرگ بد شود 

 

تغییر در رفتار طبیعی، گام‌های غیرطبیعی، علایم فلجی، حساسیت به‌صدا و لامسه. دوره نهفتگیبیماری در دام ۳ تا ۶ سال است، بنابراین علایم در گاوهای بالغ دیده می‌شود. طول دوره بیماری در دام چند هفته تا چند ماه است که سرانجام منجر به‌مرگ حیوان می‌شود. دوره نهفتگی بیماری در انسان نیز بسیار طولانی و بیش از ۵ سال‌است. علایم بیماریشامل فراموشی، لکنت زبان، اختلال حافظه، عدم‌تعادل، فلج و بی اختیاری است که نهایتاً با مرگ خاتمه می‌یابد. بیشترین ضایعه در سلول‌های عصبیرخ می‌دهد که منجر به حفره حفره شدن و اسفنجی‌شدن بافت مغز و نخاع می‌شود.

  ویرایش شده توسط Analyser
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستی که تاپیک رو زدی  پدرو برادر من مرغدار هستش و تولید کننده..موقعی که مرغ هم قیمت خیار چنبل شده بود چرا کسی تاپیک نمیزد الان که مرغ بقیمت خودش شده و ضرری که دو سال تولید کننده رو داده رو داره برمیگردونه تاپیک زدین؟

 

فرق مرغ با کشاورزی اینکه مرغ از زمین در نمیاد،90% بیماریهاش هم کشنده اس یا ضعیف کننده...

 

همیشه دلال نون میخوره وگرنه 80 درصد مرغداری های قم و ساوه ورشکست شدن از بس ضرر پشت ضرر دادن و دلیل این قیمت الان ضررهایی بود که میکردن..دیگه تولید کننده ای نمونده که یا زندان نباشه یا سرپا مونده باشه یا ...نترس مرغ شما رو نمیخوره نگران نباش..ارزون که باشه همه میگن خداروشکر فکر خودشون هستن گرون که بشه همه مینالن و بازم فکر خودشونن.

 

ضمنا اگه 9000 تومن میخرید از مرغدار نهایتا 5300 میخرن،قیمت خرید دیروز رو میگم اونم چک دو ماهه(مرغی که خورده میشه هضم میشه تازه یک ماه بعدش شایدم بیشتر به جیب تولیدکننده میره)

ویرایش شده توسط vbigdeli
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...