رفتن به مطلب

فروش کیبورد زیبای لاجیتک K810


SnwMan
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با عرض سلام خدمت دوستان گرامی 1 عدد کیبورد لاجیتک برای فروش موجود میباشد که در ادامه به توضیحات لازم خواهم پرداخت .

 

 

 

 

kaa1wox39x7pvetw8z7x.jpg

 

1bh3cm7580nr5unnyiqu.jpg

 

 

 

1 - کیبورد زیبای K810 بلوتوث دارای گارانتی آواژنگ تا تاریخ 12 نوامبر 2016 یعنی آخر سال 2016 میلادی

 

مشخصات کیبورد:

 

نوع اتصال: بی‌سیم با استفاده از رابط بلوتوث - نسخه بلوتوث: 3.0 - برد صفحه کلید: تا 10 متر لیتیوم-پلیمر قابل شارژ (Rechargeable Li-Pol) با میانگین عمر تا 12 ماه با چراغ‌های پس زمینه خاموش و تا 10 روز با چراغ‌های پس زمینه روشن - دارای چراغ‌ پس زمینه - دارای کلید روشن و خاموش

 

شرکت لاجیتک (Logitech) یک کیبورد بلوتوثی زیبا با یک قابلیت جدید را به بازار عرضه کرده است. نام این کیبورد بلوتوث K810 می‌باشد و اصلی‌ترین مزیتی که در کیبورد Logitech k810 به کار رفته است، سازگاری آن با ویندوز 8 می‌باشد و این امر می‌تواند برای کاربرانی که با ویندوز 8 کار می‌کنند بسیار مناسب باشد زیرا طراحی این کیبورد مخصوص ویندوز 8 است و چند کلید میانبر برای ویندوز 8 نیز در این کیبورد دیده می‌شود. البته کیبورد لاجیتک K810 از دستگاه‌های iOS و آندروید به خوبی پشتیبانی می‌کند و با ویندوزهای 7 و یا XP نیز سازگار می‌باشد. شما می‌توانید این کیبورد را به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث، به صورت هم زمان به سه دستگاه مختلف متصل نمایید. به عنوان مثال اگر شما لپ‌تاپ، تبلت و یک PC داشته باشید و بخواهید با هر سه دستگاه کار کنید، لاجیتک K810 دارای یک دکمه سوییچ می‌باشد که با زدن این دکمه شما می‌توانید روی ابزارهای مختلف سوییچ نمایید. این کیبورد از LEDهای زیبا برای نور پس زمینه کمک گرفته است، که یک جلوه بسیار زیبا و جذاب را به این کیبورد می‌دهد و درکل می‌توان گفت Logitech K810 تلفیقی از زیبایی و تکنولوژی است که هر کاربی با هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌نماید. باتری‌ لیتیوم-پلیمری داخل این کیبورد قابل شارژ است و با کابل USB شارژ می‌شود. ابعاد K810 بسیار جمه و جور بوده و سبک وزن نیز می‌باشد و به گفته کمپانی لاجیتک برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است .

 

پس این کیبورد رو میتونید به 3 دستگاه مختلف بوسیله بلوتوث متصل و از آن لذت ببرید . یکی دیگر از نکات بسیار عالی این کیبورد این هست که نور پس زمینه کیبورد بصورت اتوماتیک در هنگام نزدیک شدن دست روشن میشود .

 

همانطور که در عکس میبینید این کیبورد بسیار تمیز و کاملا سالم هست فقط چند خش در کنار درگاه اتصال مینی USB وجود دارد که در عکس و در زیر نور مستقیم آن را مشخص کردم و یک نقطه کوچک هم در پایین کیبورد ضربه دیده که براحتی معلوم نیست ( در عکس مشخص کردم ) اما وظیفه من برای شفاف سازی ایجاب میکند که خدمتتون اعلام کنم .

 

قیمت نوی این محصول 410 هزار تومان میباشد 

 

قیمت این کالا : کاهش قیمت به 250 هزار تومان هزینه ارسال بر عهده خریدار محترم ارسال از طریق تیپاکس و یا پست

 

ابتدا واریز وجه سپس ارسال 

 

در ادامه تصاویر مربوط به کالا :

 

 

jgar3h89ollkzbficag3.jpg

 

yth73ktp6kdti25gy56t.jpg

 

embltkk6bw7suaww11ro.jpg

ویرایش شده توسط Monk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قیمت کیبورد K810 به 250 تومن کاهش یافت این قیمت اخر هست و اگر طالب نداشت از فروش منصرف میشم چون واقعا کیبورد ارزنده ایی هست و با این قیمت مفت هست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...