رفتن به مطلب

گارانتی آواژنگ


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

سلام

بعد از 1 هفته مادربوردم از گارانتی آواژنگ رسید X58A-UD7

امروز مورخه 89/5/7 تماس گرفتن که رسید، رفتم تا اینکه قطعات رو سوار کنیم ، همین جوری بورد رو برداشتم یه نگاه به پشتش کردم ، دیدم پایه های اسلات رم به جوری به نظر میاد

یه نوع نامنظمی در بعد و رنگ دیده میشد ، ذربین رو برداشتم یه نگاه کردم دیدم که آره 4 تا پایه لحیم کاری شده ، حتی روی بورد جای Heat point هم معلوم هستش ، شوکه شدم ؛ چون هم رو قطعه نوشته بود تعویضی هم شماره سریال جدید داده بودن بهش هم اینکه قبل از رسیدن قطعه تلفنی تماس گرفتم گفتن که قطعه تعویض شده .

حالا سوال اینکه گارانتی آواژنگ که تعویض قطعه هستش ( خودشون نوشتن که تعویض شده ) ، قطعات تعمیری میدن جاش یا نه مسئله چیز دیگه ای ؟؟؟؟؟

با این حال به مدیرعامل ایمیل زدم و همه چیز رو گفتم ،

حالا منتظر جواب هستم . باید تا شنبه صبر کنم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر میاد آواژنگ دیگه شکمش سیر شده و داره پس رفت میکنه. به این جا یه نگاه بنداز موضوع دست میاد

لینک شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به نظر میاد آواژنگ دیگه شکمش سیر شده و داره پس رفت میکنه. به این جا یه نگاه بنداز موضوع دست میاد

لینک شما

مرسی مهدی جان بابت لینکی که پست کردی.

الان فقط منتظر شنبه هستم تا جوابشون رو بشنوم. خدا کنه که حل بشه. دوست ندارم اینجوری بمونه ( نه واسه من خوبه نه واسه اونا )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه با شرایط سختی که در کشور ما وجود داره و هیچ نظارتی هم روشون نیست شرکت های گارانتی کننده دارن سواستفاده می کنن و فقطمصرف کننده این وسط متضرر میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

متاسفانه با شرایط سختی که در کشور ما وجود داره و هیچ نظارتی هم روشون نیست شرکت های گارانتی کننده دارن سواستفاده می کنن و فقطمصرف کننده این وسط متضرر میشه.

مرسی دوست عزیزم بابت جواب این پست ، که همدردی کردی با من.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جناب حسن زاده می تونم سوال کنم مشکل بورد شما چی بود که فرستادید گارانتی؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جناب حسن زاده می تونم سوال کنم مشکل بورد شما چی بود که فرستادید گارانتی؟؟

سلام مهندس

خوبی

آقا این بعد از اینکه P.E.C , C1 رو نشون داد بعضی وقتها موقع روشن کردن بوت نمیشد و چند بار ریستارت میکرد تا بالا میومد بعد از 3 هفته این کد رو نشون نداد و کد 8B رو نشون داد و بعد از ریستارت های رندوم سیستم بالا میومد ، تا اینکه فرستادیم گارانتی که شد اینی که الان فرستادن واسم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام مهندس

خوبی

آقا این بعد از اینکه P.E.C , C1 رو نشون داد بعضی وقتها موقع روشن کردن بوت نمیشد و چند بار ریستارت میکرد تا بالا میومد بعد از 3 هفته این کد رو نشون نداد و کد 8B رو نشون داد و بعد از ریستارت های رندوم سیستم بالا میومد ، تا اینکه فرستادیم گارانتی که شد اینی که الان فرستادن واسم .

مخلصیم!

من این طور متوجه شدم:

هر بار که سیستم رو روشن می کردید. 2-3 باری ریست می کرد و بعد بوت می شد، درسته؟

اگر مشکل شما این بوده باید بگم که این مورد بین مادربوردهای گیگابایت مرسوم هست و مادربورد شما مشکلی نداشته.

با گارانتی تماس بگیرید و بگید که مادربورد تعمیری بهتون داده شده و درخواست برگردوندن مادربورد خودتون رو بکنید.

(شماره سریال بورد خودتون رو دارید؟)

آقای جلیلیان فکر نمی کنم جواب شمارو بدند/ شنبه تلفنی با آقای سامان حیدری صحبت کنید و موضوع رو اعلام کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مخلصیم!

من این طور متوجه شدم:

هر بار که سیستم رو روشن می کردید. 2-3 باری ریست می کرد و بعد بوت می شد، درسته؟

اگر مشکل شما این بوده باید بگم که این مورد بین مادربوردهای گیگابایت مرسوم هست و مادربورد شما مشکلی نداشته.

با گارانتی تماس بگیرید و بگید که مادربورد تعمیری بهتون داده شده و درخواست برگردوندن مادربورد خودتون رو بکنید.

(شماره سریال بورد خودتون رو دارید؟)

آقای جلیلیان فکر نمی کنم جواب شمارو بدند/ شنبه تلفنی با آقای سامان حیدری صحبت کنید و موضوع رو اعلام کنید.

مهندس جون کاش همین 3 بار بود ، حتی بالای 10 بار هم میرفت .

والا منکه پرسیدم گفتن بورد خیلی داغ میکرد برا همین تعویض شده . نگفتن تعویضی دست 2 هست - آره هم شماره سریال این جدید رو دارم هم اون قبلی رو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهندس جون کاش همین 3 بار بود ، حتی بالای 10 بار هم میرفت .

والا منکه پرسیدم گفتن بورد خیلی داغ میکرد برا همین تعویض شده . نگفتن تعویضی دست 2 هست - آره هم شماره سریال این جدید رو دارم هم اون قبلی رو

خوب راه حل بهتری هم هست.

یکم دعوا راه بندازید! بگید که بورد نو رو با تعمیری عوض کردید و ...

خلاصه سعی کنید مجاب شون کنید که بورد شما رو مرجوعی بزنن و پول تون رو پس بدن! انتخاب های بهتری نسبت به گیگابایت وجود داره @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

امروز ساعت 10:30 مورخه 9/5/89 از آواژنگ تهران جناب محمد زندیان تماس گرفتن و گفتن موضوع از چه قراره که من هم توضیح دادم و عکس ها رو نشون دادم و قرار شد که امروز بعد از ظهر بورد رو به نمایندگی تحویل بدم تا

بورد جدید رو واسم بفرستن. از جناب محمد زندیان هم تشکر میکنم بابت پیگیریشون .

فعلاًتا بورد جدید ، علی یارتان .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...