رفتن به مطلب

مبنای پیشنهاد سیستم به مشتری؟


T_L_O_T_D
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دوستان یک توضیح می دین مشتری ها به چند دسته تقسیم می شن و مبنای پیشنهادتون چه جوریه؟

 

مثلا یک دسته مشتری ها سیستم واسه رندر می خوان. یک دسته واسه گیم. با یک بودجه مساوی تفاوت اصلی روی کدوم قطعات هستند؟ 

 

کسی می تونه یک مقایسه کامل انجام بده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو بازی فشار اصلی رو گرافیک هست پس اول گرافیکی قوی برای بازی انتخاب میشه.

برای رندر بعضی از برنامه ها فشار روی سی پی یو هست و بعضی ها فشار روی گرافیک  و..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا مبنای پیشنهاد سیستم در درجه ی اول بر اساس بودجه و در درجه ی دوم نیاز و مصرف مشتری هستش.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بابد متناسب با بودجه بهترین راندمان ممکن رو به مشتری ارائه کنی ...هرچقدر بیشتر بودجه بزاره به نفعشه ...

برای بازی باید ابتدا کارت گرافیک و رم خوب انتخاب کنی

برای رندر گیری پردازنده و رم خوب

برای مصارف معمولی و وب گردی و دانلود هم یه سیستم معمولی

ولی همیشه باید به این نکته توجه کنی که پاور رو مناسب انتخاب کنی یعنی معمولا 100 وات بالاتر از مقدار نیاز دستگاه ...

سودت رو هم روی تمامی قطعات سرشکن کن ...سعی کن یه مشتری رو ازش تو چند مرحله سود بگیری که اصطلاحا بهش میگیم دون پاشی ... یعنی بجای اینکه 40 تومن سود رو یکجا ازش بگیری توی چند بار مراجعه ازش بگیر .. این باعث رضایت و در نهایت جذب مشتری بیشتری میشه با اینکه تو سودت رو کم نردی بلکه تو چند مرحله ازش گرفتی ... :cool:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...