رفتن به مطلب

معرفی کیبرد مکانیکی G310 Atlas Dawn توسط شرکت Logitech


Recommended Posts

z5rpabvcwtcji5y72yrn.jpg

 

 

شرکت Logitech و بخش گیمینگ این شرکت (Logitech G) دیروز از کیبرد مکانیکی و فشرده خود، یعنی G310 Atlas Dawn رونمایی کردند.

 

 کلیدهای مکانیکی این کیبرد از سویچ های مکانیکی ساخته ی خودِ شرکت Logitech به اسم Romer-G بهره می برند. شرکت مذکور گفته کلیدهای مکانیکی این کیبرد فشرده نسبت به سایر کیبردهای فشرده، 25% سریعتر و 40% عمر مفید بیشتری دارند. عمر مفید کلیدهای مکانیکی این کیبرد حدود 70 میلیون بار فشار را شامل می شوند.

 

از نظر ظاهری، کیبرد G310 بسیار شبیه به کیبرد G910 Orion Spark که سال قبل معرفی شد، می باشد. منتها این کیبرد نسبت به G910 کوچتر و فشرده تر شده و همچنین یک سری کلیدها را از دست داده. کلیدهای میکرو قابل برنامه ریزی و کلیدهای مدیا که در کناره و بالای کیبورد جا خوش کرده بودند (در کیبردهای گیمینگ شرکت Logitech) حذف شده اند. همچنین Number Pad نیز حذف شده، بدین ترتیب این کیبرد بدرد کاربران مولتی مدیا نمی خورد و فقط و فقط مخصوص گیمرهای گرامی است.

 

 

rgvzxjxk8v6hajbywq25.jpg

 

 

کیبرد G310 دارای نور پس زمینه نیز هست که می توان با استفاده از نرم افزار مخصوص این کیبرد، نور پس زمینه را به دلخواه تغییر داد. بخش آبی بالای کیبرد مربوط به داک قابل برداشت اسمارت فون است. بکمک این بخش می توان با نرم افزار Arx که مخصوص اسمارت فون اندروید و IOS می باشد، اطلاعات مفید درون بازی (مثل میزان جان، پول و...) وضعیت سیستم و مشابه اینها را درون اسمارت فون خود دید.

 

کیبرد Logitech G310 Atlas Dawn از ماه بعد فروش خودش را آغاز می کند. قیمت اعلام شده نیز حدود 180 دلار همراه با دو سال گارانتی اعلام شده است.

 

 

a133bv3r26hz0ub2hgw.jpg

 

منبع: techspot

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...