رفتن به مطلب

بنچ مارک معروف 3DMark برای ویندوز RT بازنشسته شد!


Recommended Posts

62b6nn7lrnjuot0rkfkr.jpg

 

 

شرکت فنلاندی Futuremark که در زمینه بنچمارک سخت افزار های PC، موبایل و غیره نقش مهمی را ایفا میکند، امروز بنچمارک 3DMark را از امروز برای ویندوز RT غیر قابل استفاده کرد. ویندوز RT نسخه ای از ویندوز است که در دستگاه های سبک و قابل حمل ویندوزی مثل تبلت های ویندوزی استفاده می شود.

 

Futuremark در بنچمارک گیری سیستم های گیمینگ بسیار معروف است و خود را یک استاندارد برای سیستم های گیمینگ تبدیل کرده است. جولای سال قبل بود که 3DMark توسط کاربران اروپایی انتخاب شد، همچنین در ماه نوامبر نیز از بنچمارک 3DMark در آزمایشگاه ها استفاده شد. بعد از این اتفاقات، اولین اعلامیه توسط شرکت Futuremark مبنی بر حذف کردن 3DMark از ویندوز RT منتشر شد. مطمئنا دلیل این حرکت شرکت مذکور، یکپارچه شدن سیستم عامل همه ی دستگاه های ویندوزی توسط ویندوز 10 است.

 

البته به گفته شرکت Futuremark ، آنها به پشتیبانی از بنچمارک 3DMark برای کاربران ویندوز RT ادامه می دهند، ولی بزودی این بنچمارک از فروشگاه Windows Store و وب سایت خودشان حذف می گردد، اما این بنچمارک برای شرکت ها و بیزینس ها توسط درخواست ویژه ای قابل دریافت است.

 

در همین مدت، این شرکت بنچمارک 3dMark را در نرم افزار Steam نیز قرار می دهد، بدین ترتیب دسترسی به بنچمارک مذکور سریعتر امکان پذیر می شود. البته هنوز هم می توان از وب سایت رسمی Futuremark هم دریافت کرد. بنچمارک اینترنتی (Browser) این شرکت مرسوم به Peacekeeper نیز همزمان با منتشر شدن ویندوز 10 در 29 جولای حذف می شود. این شرکت برای کاربران Android و ویندوز نیز برنامه دارد. این شرکت می خواهد با عرضه نسخه جدید 3DMark  به اسم 3DMark 8 بنچمارکینگ بیشتر پلتفرم ها را یکپارچه کند.

 

 

 

منبع: bit-tech

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...