رفتن به مطلب

سری جدید رم های Tridnet Z و Ripjaws V توسط شرکت G.Skill رونمایی شد


Recommended Posts

r44z723dtdyxj13a21jv.jpg

 

 

شرکت G.Skill که در زمینه ساخت رم، پاور، درایو حالت جامد و لوازم جانبی گیمینگ نقش والایی دارد، امروز از رم های DDR4 و از سری جدید Trident Z و Ripjaws V رونمایی کرد. این سری با هدف پشتیبانی کامل از مادربردهای چیپست Z170 و پردازنده های سری Skylake تولید شده اند.

 

یکی از اولین شرکت هایی (به گمانم اولین شرکت) که به فرکانس رم 4000MHz دست یافت، شرکت G.Skill با رم های سری Trident Z و Ripjaws V بود. رم های سری Trident Z از نوع رم های رده بالا بوده و برای پردازنده های Skylake-S که مخصوص سیستم های Workshop و رندرینگ است، می باشد. با دارا بودن استاندارد DDR4 و فرکانس 4000MHz که برای اولین بار از این فرکانس در کیت رم استفاده می شود، غوقایی در بازار رم های گران قیمت بپا خواهد کرد. با متذکر بشوم که رم های سری مذکور از بالا رده ترین IC مموری چیپ های شرکت سامسونگ موجود در بازار استفاده کرده است. همچنین این رم ها با مادربرد Z170 OC Formula از شرکت ASRock بطور 100% بهینه شد اند.

 

بدنه ی این سری رم، یک تیکه است که به لطف آن، فرآینده خنک سازی توسط هیت سینک بهتر انجام می پذیرد. طراحی دو رنگه نیز به زیبایی هرچه بیشتر این رم ها در کنار سایر قطعات سیستم کمک شایانی می کند. همچنین رم سری Trident Zاز تکنولوژی XMP 2.0 پشتیبانی کامل را می کند. این تکنولوژی امکان اورکلاک آسان از فرکانس 2800MHz تا 4000MHz را فراهم می کند.

 

 


ru5l532ne4b4l1q8nhdh.jpgodku0htx2j10a42661sv.jpg

sligeew99o6l3cizqg2r.jpgkft72z7va8mlfex114t9.jpg

 

 

رم های سری Ripjaws V تقریبا از لحاظ مشخصات، با رم های Trident Z شباهت هایی دارند، مانند IC های بکار رفته یکسان، تکنولوژی XMP 2.0 ، محدوده فرکانسی تقریب یکسان و غیره. اما نوع استفاده آنها و ظاهرشان باهم فرق دارد. از این سری رم در گیمینگ و اورکلاک استفاده می شود و بدلیل ظاهر زیباتر و تنوع رنگی بیشتر، در عرصه های اورکلاکینگ و گیمینگ کاربرد بیشتری دارند.

 

این رم ها در مدل های 8GB ، 4GB و 16GB با رنگ های قرمز، آبی، نقره ای، خاکستری و سیاه تولید می شوند. در دو جدول زیر می توان محدوده فرکانسی و تایمینگ رم های سری Trident Z و Ripjaws را مشاهده کرد:

 

 

2otix42pyeg2dwgf57ya.jpgsluaoahrxocgj3p56.jpg

 

 

هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه رسمی این سری از رم ها صحبتی نشده است.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چه بد قیافه هستن...

جی اسکیل با چیپهای ارزون قیمت خودش رو بالا کشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...