رفتن به مطلب

ماژول Ballistix LT Sport DDR4 توسط شرکت Crucial بصورت رسمی معرفی شد


Recommended Posts

fb0jy2prhphi8ntkjt.jpg

 

 

شرکت Crucial که در زمینه ساخت رم برای مصارف مولتی مدیا، گیمینگ و اورکلاک تبحر بالایی دارد، امروز از ماژول سفید رنگ خود به اسم Ballistix LT Sport DDR4 رونمایی کرد. این ماژول همانطور که از اسمش پیداست، از رابط DDR4 استفاده می کند و قرار است بازار گیمینگ را هدف بگیرد.

 

طراحی بدنه ی آن شما را یاد سربازانی می اندازد که در مناطق برفی، برای استتار کردن از پوشش نظامی سفید رنگ استفاده می کنند. البته این ماژول در رنگ خاکستری هم تولید خواهد شد. در کل ماژول های سری LT این شرکت از اینگونه طراحی بهره می برند. این ماژول نیز بمانند بسیاری از ماژول های دیگر، از هیتسینک یکپارچه برای انجام فرآیند خنک سازی بهتر استفاده می کند.

 

ماژول مذکور از فرکانس 2400MHz با رابط DDR4 استفاده می کند که مطمئنا بیشتر گیمیرها از این مشخصات راضی می شوند. البته باید متذکر بود که در ماژول Ballistix LT Sport DDR4 از تکنولوژی XMp 2.0 نیز استفاده شده که به موجب آن، می توان آنها را مقداری اورکلاک کرد تا در آینده به مشکلی از لحاظ کارایی بر نخورد، البته این تکنولوژی برای شما پایداری، کارایی و مقاومت بیشتری را هم به همراه می آورد.

 

در حال حاضر مدل های 4 گیگابایتی و 8 گیگابایتی این ماژول در کیت های 32 گیگابایتی را می توان از وب سایت Crucial.com و چند فروشگاه دیگر فراهم کرد. البته مدل 16 گیگابایتی و کیت 64 گیگابایتی نیز در ماه سپتامبر در دسترس قرار می گیرند. ماژول های معرفی شده دارای گارانتی مادام العمر شرکت سازنده می باشند.

 

شرکت Crucial گفته این ماژول در مراسم Gamescom 2015 آلمان نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد، پس برای کسب طلاعات بیشتر از ماژول Ballistix Sport LT DDR4 باید تا ان موقع صبر کرد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این رم ها با این مادربرد یه چیز دیگه میشه...

 

 

46724_03_msi-teases-z170a-xpower-gaming-

ویرایش شده توسط kavehhh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...