رفتن به مطلب

موس گیمینگ Asus ROG GX860 Buzzard Gaming معرفی شد


Recommended Posts

aasuxlsvzlsmjw4hsqo.jpg

 

 

شرکت پر آوازه ی Asus یک موی گیمینگ دیگر را به جمهوری گیمری خود اضافه کرد: ROG GX860 Buzzard Gaming Mouse . این موس مانند همه ی محصولات رده بالای Asus ، از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است و مطمئناََ هر گیمیری از آن خوشش خواهد آمد.

 

طراحی ای موس ارگونومیک بوده و متناسب با اشخاص چپ و راست دست ساخته شده. طراحی آن بگونه ای است که کف و انگشتان دست به راختی قالب موس می شوند، بدین ترتیب موس را می توان به راحتی حرکت داد و بلند کرد، بدون هیچگونه خستگی در هنگام کار. طبق گفته ی شرکت Asus ، این موس به اصطلاح برای گیمینگ های ماراتونی (گیمینگ سخت و زیاد) ساخته شده.

 

موس GX860 دارای LED با سه رنگ قابل تنظیم قرمز، سبز و نارنجی است که می توان با نرم افزار مخصوص شرکت Asus ، رنگ LED موس را بین این سه رنگ تغییر داد. موس مذکور فقط در رنگ سیاه تولید خواهد شد، درست مانند بیشتر محصولات سری ROG شرکت Asus. موس مذکور دارای ابعاد 118.2x68.4x40 میلیمتر و وزن 98 گرم است. کابل رابط آن نیز USB است و 1.8 متر طول دارد. سویچ کلیک های چپ و راست هردو از نوع سویچ های Omron هستند، سویچ هایی با دوام و کیفیت بالا. عمر مفید این سویچ ها 5 میلیون بار کلیک است.

 

 

cp6f3hongwufyzzbbzk5.jpg

 

 

موس GX860 دارای دو کلید Back و Forward در سمت چپ بدنه ی موس و یک کلید تنظیم DPI روی بدنه ی موس نیز می باشد که البته می توان عملکرد این کلیدها،به همراه Mouse Wheel را تنظیم کرد. شخصی سازی پروفایل نیز جزئی از کار نرم افزار مخصوص شرکت Asus است. در دو طرف بدنه ی موس، لایه ایی ضد عرق برای کنترل بهتر موس و یک لایه ضد جذب گرما برای جلوگیری از گرم شدن بدنه ی موس بر اثر حرارت دست نیز تعبیه شده تا کنترل موس در بازی های حساس و طولانی از دست نرود.

 

در نهایت در موس مذکور از سنسور لیزری Laser Avago 9800 استفاده شده تا دقتی برابر 8200 DPI را برای موس فراهم کند. در حالت پیشفرض، دقت موس در چهار حالت 800 ، 1600 ، 3200 و 5600 DPI قرار داده شده که این مقادیر نیز قابل تغییر و تنظیم می باشد. این موس با سیستم عامل های ویندوز 8.1/8/7/Vista/XP سازگاری کامل دارد. (ولی به احتمال زیاد با سیستم عامل ویندوز 10 نیز سازگاری خواهد داشت)

 

قیمت و تاریخ عرضه ی موس GX860 نامعلوم است.

 

 

axcyw4bojstu6arjrv93.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

با توجه به دقتش نباید قیمت انچنانی داشته باشه حدود 150-200 باشه می خرمش...  :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...