رفتن به مطلب

جدیدترین کیبرد Razer بنام DeathStalker Chroma معرفی شد


Recommended Posts

y53x9o7k7m1kyc2mig0z.jpg

 

 

شرکت Razer ، یکی از پیشتازان در تولید لوازم جانبی و گیمینگ با کیفیت برای PC ، امروز از کیبرد باریک DrathStalker Chroma رونمایی کرد. این کیبرد از کارایی و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و همه ی کلید های آن قابل برنامه ریزی است. همچنین کل کیبرد به سه منطقه نوری تقسیم شده که در هر یک از این مناطق می توان نور پس زمینه با رنگ مختلف بکار برد.

 

این کیبرد از طراحی ارگونومیک و باریکی برخوردار است که به موجب آن، فاصله ی رسیدن کلید های کیبرد به نقطه ی تحریک، تنها دو میلیمتر است، بدین تریب صدای کمی از کیبرد در می آید و با کمترین فشار می توان کلید را به انتها فشار داد. این امر بخاطر استفاده از حباب های پلاستیکی بجای سویچ های مکانیکی و فنر، میسر شده است. کیبرد از استراحتگاه مچ نیز برخوردار شده تا در بازی های چند ساعته، گیمیر خسته نشود. کیبرد مذکور دارای سه منطقه نوری است، بدین ترتیب همزمان می توان سه رنگ مختلف برای نور پس زمینه داشت. به لطف استفاده از قابلیت Chroma در این کیبرد، می توان 1.68 میلیون رنگ برای انتخاب در نور پس زمینه داشت.

 

 

mawsxk02yvlw8itqxvug.jpg

 

 

کیبرد مذکور دارای قابلیت های دیگری، نظیر قابلیت Anti Ghost برای 10 کلید مهم بازی (این قابلیت باعث پیدا کردن سریع کلید های حیاتی بازی، مثلا چهار کلید WASD در حین بازی می شود) سرعت نمونه برداری بالا; حدود 1000MHz و پشتیبانی از نرم افزار انحصاری Razer Synapse جهت شخصی سازی کلیدهای کیبرد و نور پس زمینه می باشد. مساحت و وزن کیبرد برابرر 46 سانتی متر/18.1 اینچ و 1086 گرم است.

 

هم اکنون می توان کیبرد Razer DeathStalker Chroma را به قیمت 100 دلار یا 120 یورو (با مالیات) از سراسر فروشگاه های جهان خرید.

 

 

7bzbb4xv7r0e30fzqsqn.jpg

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...