رفتن به مطلب

کوچولوی پر سروصدا: شرکت Creative از هدست Sound BlasterX P5 رونمایی کرد


Recommended Posts

dmwwl1tme1oho2ba9qgd.jpg

 

 

شرکت Creative در حین مراسم Gamescom 2015 آلمان از هدست گیمینگ کوچک و سبک خود، به اسم P5 از سری Sound BlasterX پرده برداری کرد. این هدست با ظاهری کوچک، دریایی از صدا را در خود جای داده. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

 

این هدست از هدست های کوچک، سبک و صد البته قدرتمند شرکت Creative محسوب می شود. هدست P5 از کارایی بالایی برخوردار است، اگر در داخل گوش به درستی قرار گیرد! در این هدست از دو درایور با کیفیت FullSpectrum هفت میلیمتری جهت پخش صدایی صاف، با کیفیت و با Bass مناسب استفاده شده که باعث می شود شما از صدای خروجی آن بسیار راضی باشید، مخصوصا در هنگام بازی. یک میکروفون omni-directional نیز برای ضبط صدا تعبیه شده است.

 

برعکس هدست های بزرگ و سنگین، در هدست P5 صدای خروجی بصورت موج بلند و پاسخ سریع می باشد که البته در این هدست این میزان صدا در حالت تعادل قرار دارد. این مهم باعث میشود گیمیر از کوچکترین صداها در عمیق ترین مناطق بازی باخبر شود و عکس المعل مناسب را نشان دهد. طراحی و کارایی هدست مذکور بقدری خوب است که حتی با ساعت ها بازی کردن، گوش شما خسته نمی شود و دلتان نمی خواهد از صدای این هدست دل بکنید! هدست P5 مطمئناََ برای گیمیرهایی ساخته شده که یک هدست خوب را در کارایی، کیفیت، اندازه کوچک و وزن کم می بینند.

 

از دیگر قابلیت های هدست Sound Blasterx P5 می توان به دیافراگم پوشیده شده از تیتانیوم، دارا بودن به نویز گیر قوی، داشتن بخش نرم هدست از جنس سیلیکون در سه سایز مختلف و کیف مخصوص حمل و نقل اشاره کرد. این هدست نیز بمانند بیشتر محصولات شرکت Creative، از نرم افزار انحصاری BlasterX Acoustic Engine جهت شخصی سازی، مانند میزان حساسیت، تنظیم شدت صدا، میزان Bass صدا و غیره، پشتیبانی می کند.

 

هدست مذکور در اواخر ماه October به قیمت 70 دلار آمریکا قابل خرید خواهد شد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...