رفتن به مطلب

سری جدید لبتاپ های Cloudbook توسط شرکت Acer رونمایی شد


Recommended Posts

ur2aadesmlgvn77wrism.jpg

 

 

شرکت Acer از دو لبتاپ جدید از سری Cloudbook را معرفی کرد: Cloudbook 11 و Cloudbook 14 . این دو لبتاپ از تکنولوژی وایرلس 802.11ac به همراه جدیدترین پردازنده های موبایل شرکت Intel بهره می برند. قرار است این دو لبتاپ با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه شوند.

 

همانطور که از اسم دو لبتاپ معلوم است، آنها ظرفیت ذخیره سازی کمی دارند و در عوض برای آنها یک ترابایت فضای ابری OneDrive فراهم شده. بدین ترتیب این دو لبتاپ از گرما، نویز و ضخامت کمتری برخوردار و حمل و نقلشان نیز آسانتر می شوند. از طرفی، خود فضای ابری نیز مزایایی دارد که HDDها و SSDها از آن محروم اند، مانند: همیشه در دسترس هستند، امنیت بالاتری دارند، همچنین اطلاعات موجود در فضای ابری بوسیله ی سایر دستگاه ها، نظیر گوشی و تبلت; نیز قابل برداشت است.

 

دو لب تاپ مذکور از سخت افزار های نچندان قوی برخوردار هستند، مانند پردازنده موبایل، گرافیک مجتمع، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 2 گیگابایت رم DDR3L و رزولوشن 1366x768 . تنها فرق مدل Cloudbook 11 با Cloudbook 14 ، در سایز صفحه نمایش آنهاست، بطوری که در Cloudbook 11 از 11 اینچ صفحه نمایش LED و Cloudbook 14 از 14 اینچ صفحه نمایش استفاده شده است.

 

وزن مدل 11 اینچ، برابر 1.15 کیلوگرم و مدل 14 اینچی نیز برابر 1.6 کیلوگرم می باشد. درگاه های تعبیه شده در هر دو مدل لبتاپ برابر یک درگاه HDMI ، یک درگاه USB 3.0 ، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه جهت نصب SSD می باشد. هر دو لبتاپ فاقد اپتیکال درایو هستند.

 

قیمت Cloudbook 11 و Cloudbook 14 ، برابر 170 دلار و 200 دلار آمریکا است. تاریخ عرضه ی رسمی در آمریکای شمالی، برای Cloudbook 11 در ماه August و برای مدل Cloudbook 14 نیز در ماه September خواهد بود.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...