رفتن به مطلب

فن های مخصوص رادیاتور سری Riing 12 و 14 توسط شرکت ThermalTake


Recommended Posts

rj277udc9ef1it1lcvgw.jpg

 

 

شرکت Thermaltake از فن های سری Riing 12 و Riing 14 مخصوص خنک کردن رایاتورها رونمایی کرد. سری فن های Riing این شرکت بدلیل طراحی جالب و زیبا به همراه بهره گیری از نوار LED و کیفیت ساخت بالا در رنگ های مختلف بسیار معروف اند.

فن های سری Riing شامل دو مدل 12 و 14 سانتی متری هستند و در شش رنگ LED (زرد - نارجنی - قرمز - سبز - آبی - سفید) تولید می شوند. این فن ها همگی کارایی و مقاوت بالایی دارند و در عین حال فاقد هر گونه صدا و لرزش نیز هستند. در ضمن پرده های بهینه شده ای نیز دارند.

 

فریم Wind Blocker یا مانع باد در این سری از فن ها باعث می شود تا میزان نویز ایجاد شده توسط پرده ها به حداقل برسد، همچنین میان توان ورودی و صدا، بالانس و تعادل ایجاد شود. طراحی مخصوص فن های سری Riing موجب شده تا فن و پره های آن در سرجای خود بمانند و هیچ گونه ضعفی از خود نشان ندهند. این امر موجب کاهش صدای فن نیز می شود. تکنولوژی hydraulic bearing به کاهش صدای فن در حین فرایند خنک سازی و کارایی بیشتر فن، کمک شایانی می کند. همچنین بدلیل طراحی ماهرانه قسمت میانی فن، در این قسمت خبری از نشت روغن نخواهد بود که این عامل به بالا بردن عمر مفید فن کمک می کند. با کمک کابل LNC یا Low Noise Cable می توان میزان تولید نویز فن را تا 23% کاهش داد.

 

 

19mnnkj8tu8jz1f1idvn.jpg

 

 

بدلیل استفاده از پلاستیک های نرم در اطراف پره ها، حدود 80% تکان ها و لرزش های تولید شده فن توسط این پلاستیک ها گرفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فن ای سری Riing ، به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

0iwyqun8fdif8o0npwhx.jpg

 

kl155qn1v5v4f2cdbf7e.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...